abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41918850
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Wat is dat voor rare gevolgtrekking?

Ze mag van mij best parlementslid zijn, alleen op zo'n hoge plaats brengt het gevaar mee dat overige PvdAers minder kritisch worden richting haar moederland.
Ik ben heel erg benieuwd. Kun je de gedachtegang van de overige PvdA'ers voor mij concreet maken?

"Laten voor toetreding van Turkije tot de EU stemmen, want wij hebben een minister geleverd die tot 36 jaar geleden in Turkije heeft gewoon."

Had je zoiets voor ogen?
pi_41919065
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:43 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En in dienst van de Turkse overheid
[..]

En die moet dan het beste voor de Nederlandse staat brengen
Ben je echt zo dom dat je een link probeert te leggen tussen haar en de turkse maffia?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41919254
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Floripas het volgende:
Lullen we nou werkelijk een heel topic vol over een vrouw met Turkse roots?

Dan mag ik zeker wel een lemming openen over waarom ik liever geen Limburgers in de politiek heb? Iets met Wilders, Verhagen, Eurlings.

Mag ik aanvullen: Maria van der Hoeven.

Zeuren over albayrak terwijl van der Hoeven zelfs minister is. *Krijgt iets door over wetenschap, intelligent design en onderwijs*
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41919281
edit: dom.
And that is the news.''
pi_41919294
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Mag ik aanvullen: Maria van der Hoeven.

Zeuren over albayrak terwijl van der Hoeven zelfs minister is. iets met wetenschap, intelligent design en onderwijs
Van der Hoeven is anders wel puur Hollands glorie hoor
pi_41919322
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd. Kun je de gedachtegang van de overige PvdA'ers voor mij concreet maken?

"Laten voor toetreding van Turkije tot de EU stemmen, want wij hebben een minister geleverd die tot 36 jaar geleden in Turkije heeft gewoon."

Had je zoiets voor ogen?
Nee, maar als Albayrak bv. erg graag haar moederland bij de EU zou willen (ik weet niet of dat zo is, maar stel) dan denk ik dat partijgenoten bij twijfel eerder haar steunen dan bv. Wilders, omdat ze hun gewaardeerde minister niet voor het hoofd willen stoten.
pi_41919359
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Van der Hoeven is anders wel puur Hollands glorie hoor
Limburg puur Hollands?
And that is the news.''
pi_41919562
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:12 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Nee, maar als Albayrak bv. erg graag haar moederland bij de EU zou willen (ik weet niet of dat zo is, maar stel) dan denk ik dat partijgenoten bij twijfel eerder haar steunen dan bv. Wilders, omdat ze hun gewaardeerde minister niet voor het hoofd willen stoten.
Waar zit nu het probleem? Albayraks opvattingen zijn bekend en passen goed bij de PvdA. Het maakt toch niet uit hoe deze opvattingen tot stand zijn gekomen?
pi_41919595
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:13 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Limburg puur Hollands?
Touché .
  maandag 18 september 2006 @ 14:22:36 #210
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41919635
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:12 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Ze is kandidaat voor het kamerlidmaatschap en niet voor een ministerspost, die kiezen we immers (gelukkig) niet rechtstreeks. En voor de rest is je post eveneens volslagen belachelijk.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41919662
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:09 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Typisch de simpele arbeider.

Lekker op de PvdA kiezen! Lekker de toekomst van je kinderen op 't spel zetten! Lekker je zuurverdiende centen aan verweggistan en een horde luie, werkloze, criminele allochtonen doneren!
Honderden miljoenen weggooien in Afghanistan was toch vooral een CDA en VVD plan ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41919711
Jan de Wit is een goede Limburger
pi_41919870
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ze is kandidaat voor het kamerlidmaatschap en niet voor een ministerspost, die kiezen we immers (gelukkig) niet rechtstreeks. En voor de rest is je post eveneens volslagen belachelijk.
Hij ging in op mijn post waarin ik het over een hypothetische ministerspost heb .
pi_41919986
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:20 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Waar zit nu het probleem? Albayraks opvattingen zijn bekend en passen goed bij de PvdA. Het maakt toch niet uit hoe deze opvattingen tot stand zijn gekomen?
Het gaat erom dat partijen hun ministers meestal door dik en dun steunen, dus zullen ze haar niet zo snel bekritiseren als zij zich om de tuin laat leiden door haar moederland.
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ze is kandidaat voor het kamerlidmaatschap en niet voor een ministerspost, die kiezen we immers (gelukkig) niet rechtstreeks.
Dat was een voorbeeld van Filatelistfetisjist.
quote:
En voor de rest is je post eveneens volslagen belachelijk.
Gelukkig was jouw opmerking over blauwogigen en blondharigen heel wat zinniger.
pi_41920243
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat partijen hun ministers meestal door dik en dun steunen, dus zullen ze haar niet zo snel bekritiseren als zij zich om de tuin laat leiden door haar moederland.
Waarom nou deze aanname? Waarom nou toch?
pi_41920302
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Waarom nou deze aanname? Waarom nou toch?
Eens een moslim, altijd een moslim en die zijn niet te vertrouwen dat weet je toch?
pi_41920414
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Eens een moslim, altijd een moslim en die zijn niet te vertrouwen dat weet je toch?
Is er al gezegd dat het een lekker wijf is
pi_41920492
Van harte welkom als nummer 2 van een partij! Ze heeft kennis van zaken en kan misschien eens wat vooroordelen bij mensen wegnemen...
pi_41926388
Andere sidelin van mij, als het even mag... Interessant is wel de strijd om de allochtone kiezer tussen CDA en PvdA. Het CDA heeft de afgelopen maanden alles op alles gezet om m.n. Turkse stemmen te winnen, maar nu de PvdA een Turkse (rolmodel voor veel Turkse en ook Marokkaanse meiden!) op 2 zet, is dat een aardige tegenslag voor het CDA
Lees: ALLOCHTONEN PvdA troeft CDA af met Albayrak
http://www.leugenfabriek.nl/content/view/122/29/
en ook interessant in dit verband:
MISSIE CDA wil allochtone zieltjes winnen
http://www.leugenfabriek.nl/content/view/97/5/

groeten, R.
"Waarheden als koeien, leugens als olifanten." (Bordewijk)
pi_41926654
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Helaas werkt eens een lekker wijf, altijd een lekker wijf niet .
  maandag 18 september 2006 @ 18:46:40 #221
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41926720
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Weer een reden om Albayrak boven Verdonk te prefereren.
pi_41927917
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas werkt eens een lekker wijf, altijd een lekker wijf niet .
En dat terwijl het van standpunt veranderen door Bos over de AOW door sommigen als populistisch(negatieve vorm) wordt gezien.
And that is the news.''
pi_41929446
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Weer een reden om Albayrak boven Verdonk te prefereren.
Volgens mij komen we akelig dicht bij een goede PvdA verkiezingsslogan .
pi_41939723
Jullie zitten er allemaal naast!
quote:
De PvdA mikt op een jong, allochtoon en analfabeet publiek en laat tekst in het verkiezingsprogramma voortaan afwezig!

18 september 2006

VARA-coryfee Paul de Leeuw staat 2e op de kandidatenlijst van de PvdA voor de verkiezingen in november. Dat blijkt uit een concept dat gisteren bekend werd gemaakt. Met de hoge positie voor Paul de Leeuw hoopt de PvdA vooral jonge, analfabete en criminele kiezers naar de stembus te lokken, die anders niet zouden zijn gaan stemmen.

Om de kiezers te helpen bij het uitbrengen van hun stem, organiseert de PvdA voor het eerst een volmachtophaaldienst naar het voorbeeld van de afdeling PvdA Amsterdam Zuidoost. Daar werden met groot succes tientallen volmachten binnengehaald door lokale politici. Het betrof daar vooral volmachten van analfabete Ghaneze immigranten, die –hoewel kiesgerechtigd- geen Nederlands kunnen spreken of lezen en onbekend zijn met het verschijnsel verkiezingen.
De PvdA hoopt nu landelijk hetzelfde effect te verkrijgen bij het overige deel van de analfabete bevolking, dat, dankzij de diverse onderwijshervormingen onder verantwoordelijkheid van de PvdA, ieder jaar in omvang toeneemt. Door met de plaatjes van Paul de Leeuw en Katja Schuurman langs de deur te gaan hoopt men op minstens 10 kamerzetels extra. Voor de necrofielen en bejaarden is Sonja Barend hoog op de lijst geplaatst. Voor de liefhebbers van jonge Marokkanen staat Ali B. hoog op de lijst.

De (voorlopige) kandidatenlijst van de PvdA voor de Tweede Kamerverkiezingen:
1. Wouter Bos
2. Paul de Leeuw
3. Katja Schuurman
4. Ali B.
5. John Leerdam
6. Sonja Barend
7. Jet Bussemaker
8. Tineke Netelenbos
9. Samira Abbos
10. Paul Witteman
Bron: Het Vrije Volk
pi_41941728
Wat een loos jammer-topic is dit
Ze heeft in de loop der jaren echt wel bewezen een prima parlemetarier te zijn, dus waarom zeuren er nu zo veel mensen over haar afkomst. Die tweede plek is prima en ze staat daar echt niet alleen om allochtone stemmers te trekken.

Verder wil ik nog wel even zeggen dat ik zo rechts als de pest ben, de PVDA een kut partij vind en dus nooit op haar zal stemmen.

pi_41942662
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 04:06 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat een loos jammer-topic is dit
Ze heeft in de loop der jaren echt wel bewezen een prima parlemetarier te zijn, dus waarom zeuren er nu zo veel mensen over haar afkomst.
Ik weet niet of jij leest wat ik lees, maar ik zie drie zeikbekken jammeren, de rest staat haar te verdedigen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:33:09 #227
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41942866
Over incompetente allochtonen gesproken... Samira Abbos, die kan in mijn ogen (na haar iets te vaak op tv gezien te hebben maar nooit onder de indruk geraakt te zijn) écht niks. Het verbaast me dat die nu op de lijst is gekomen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_41943599
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over incompetente allochtonen gesproken... Samira Abbos, die kan in mijn ogen (na haar iets te vaak op tv gezien te hebben maar nooit onder de indruk geraakt te zijn) écht niks. Het verbaast me dat die nu op de lijst is gekomen.
Je hebt haar op tv gezien en nu weet je al direct dat ze 'echt niks' kan? Beetje voorbarig, vind je niet?
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:17:58 #229
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41944431
Weet je wat het ik het grote probleem vind van dit verhaal? Als eerst; natuurlijk maakt het niet uit dat die dame van Turkse komaf is. En natuurlijk maakt het niet uit dat Samira Abbos van Marokkaanse komaf is. Maar ze staan er louter op om zieltjes te winnen. Het zoveelste charme-offensief richting allochtoon- en links(er) Nederland.
Ik zou eens beginnen voor kwaliteit te kiezen, als ik de PvdA was. Over die Turkse kan ik helaas niet oordelen, maar Samira Abbos is werkelijk een lachertje. Dat is de Marokkaanse Jorinde Moll, maar dan nóg lelijker en irritanter.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41944497
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Bombardier het volgende:
maar Samira Abbos is werkelijk een lachertje. Dat is de Marokkaanse Jorinde Moll, maar dan nóg lelijker en irritanter.
Er moet iets zijn voor de PvdA om tegenover Verdonk te zetten. Aanpassen aan het niveau van de tegenstander heet dat.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:25:52 #231
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41944583
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er moet iets zijn voor de PvdA om tegenover Verdonk te zetten. Aanpassen aan het niveau van de tegenstander heet dat.
Verdonk is een puinruimster. Een klasse-politica die ons land écht helpt. Jammer dat haar beleid zoveel weerstand oproept bij die recalcitrante boomknuffelaars.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:27:40 #232
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41944627
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:25 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Verdonk is een puinruimster. Een klasse-politica die ons land écht helpt. Jammer dat haar beleid zoveel weerstand oproept bij die recalcitrante boomknuffelaars.
Hoi relkloon.
pi_41944649
quote:

[..]

Je vindt Jozias van Aartsen een recalcitrante boomknuffelaar?
pi_41944740
quote:

[..]

Zalm, Rutte en Van Aartsen knuffelen allemaal bomen !?

Overigens is ze met gemak de slechtste minister in jaren (al is het eigenlijk een opgepimpt staatssecretariaat).
pi_41944756
Ik word, als PvdA-lid, ook niet direct vrolijk van de kandidatuur van Abbos. Maar ik kan me voorstellen dat VVD-leden ook niet heel vrolijk worden van de kandidatuur van mevrouw Nepperus, nr 15 op de VVD lijst.

Enkele quotes uit haar resume:

"Op school trapte ik veel lol en deed huiswerk als het echt niet anders kon"
"In 1971 ben ik gaan roeien op de Koninklijke Studentenroeivereniging Njord, want iedereen zei dat ik met mijn lengte ruim 1.82 vast ver zou komen."
"Als kind ging ik met mijn vader mee om te luisteren naar Edzo Toxopeus, de liberale voorman in de jaren zestig. Daarna heb ik me lang tot tv-kijken beperkt."
"Van 2001 tot eind 2004 maakte ik deel uit van de centrale leiding van de Belastingdienst."

Vooral die laatste, is gezien de bende bij de belastingdienst, natuurlijk vrij pijnlijk....
pi_41944807
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Bombardier het volgende:
Weet je wat het ik het grote probleem vind van dit verhaal? Als eerst; natuurlijk maakt het niet uit dat die dame van Turkse komaf is. En natuurlijk maakt het niet uit dat Samira Abbos van Marokkaanse komaf is. Maar ze staan er louter op om zieltjes te winnen. Het zoveelste charme-offensief richting allochtoon- en links(er) Nederland.
Ik zou eens beginnen voor kwaliteit te kiezen, als ik de PvdA was. Over die Turkse kan ik helaas niet oordelen, maar Samira Abbos is werkelijk een lachertje. Dat is de Marokkaanse Jorinde Moll, maar dan nóg lelijker en irritanter.
De zegeningen van het partijenstelsel. Voor het functioneren van het parlement is het niet meer van belang of parlementsleden hersens hebben (liever niet, eigenlijk), als de partij maar aangeeft waar hun x-aantal zetels voor staan.

Niet speciaal een gewoonte van de PvdA overigens, alle partijen richten het graag zo in.

Poppetjes dienen om stemmen te trekken, hun mening wordt ze verteld door de partijleiding.

Zolang de stemmers er massaal mee accoord gaan is het blijkbaar de manier waarop we willen dat het werkt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41944870
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:36 schreef sigme het volgende:

[..]

De zegeningen van het partijenstelsel. Voor het functioneren van het parlement is het niet meer van belang of parlementsleden hersens hebben (liever niet, eigenlijk), als de partij maar aangeeft waar hun x-aantal zetels voor staan.
Beetje kort door de bocht sigme, van die hersens.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:41:44 #238
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41944917
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:33 schreef rvand het volgende:
Ik word, als PvdA-lid, ook niet direct vrolijk van de kandidatuur van Abbos.
Natuurlijk hangt haar kandidatuur samen met het electorale gewin dat de PvdA via haar hoopt te behalen. Maar aangezien dat de enige reden is dat de VVD Verdonk nog niet weggestuurd heeft lijkt het me niet dat vanuit die kring de kandidatuur van Abbos bekritiseerd mag worden.
pi_41945051
Dat moet niet overdreven worden - dat electorale gewin. Denk niet dat de PvdA nou zoveel voordeel aan Abbos ergens op nummer 15 ofzo gaat hebben. Zo belangrijk is die kandidatenlijst niet hoor, alleen de nummers 1-5 en een beetje de nummers 6-10 en een beetje bekende lijstduwers, die doen er toe. Verder zijn (kandidaat) kamerleden over het algemeen nauwelijks een factor van belang bij verkiezingen.
pi_41945103
Getuigt ook van een wat merkwaardige en discutabele gedachtengang om iedere allochtoon op een lijst nou meteen als 'excuus allochtoon' etcetera te bestempelen. Dat geldt dan in ieder geval minstens zo erg voor Annie Schreijer Pierik, nummer 9 bij het CDA en veel van die andere regionale kandidaten.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:57:39 #241
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41945265
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef SCH het volgende:
Getuigt ook van een wat merkwaardige en discutabele gedachtengang om iedere allochtoon op een lijst nou meteen als 'excuus allochtoon' etcetera te bestempelen. Dat geldt dan in ieder geval minstens zo erg voor Annie Schreijer Pierik, nummer 9 bij het CDA en veel van die andere regionale kandidaten.
Natuurlijk is dat zo en dat is op zich ook niet verkeerd.
pi_41945717
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:49 schreef SCH het volgende:
Dat moet niet overdreven worden - dat electorale gewin. Denk niet dat de PvdA nou zoveel voordeel aan Abbos ergens op nummer 15 ofzo gaat hebben. Zo belangrijk is die kandidatenlijst niet hoor, alleen de nummers 1-5 en een beetje de nummers 6-10 en een beetje bekende lijstduwers, die doen er toe. Verder zijn (kandidaat) kamerleden over het algemeen nauwelijks een factor van belang bij verkiezingen.
Ik denk dat 'zware' figuren hoog op de kieslijst best invloed kunnen hebben op de verkiezingen eigenlijk, wat me wel stoort is dat principes en uitgangspunten compleet ondergeschikt worden aan electoraal gewin zodra de vekiezingen in beeld komen. Niet stemmen en een opkomstpercentage van 20% genereren zou een goed signaal zijn lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_41946945
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Kijk maar naar Arnold "The Terminator" Schwarzenegger. Kan geen president worden maar is wel genaturaliseerd Amerikaan.
Maar er is een voorstel in de Amerikaanse Senaat ingediend om dat te veranderen. Een buitenlander is goveneur van California, dat vind ik al een belangrijk post, zeker in de V.S. meest bevolkte staat. En een van de belangrijkste staten wat ook economie betreft.

Ook zijn vele buitenlanders die burgemeesters zijn van steden die ook overwegend blank zijn, en ze doen het goed of beter ook.
pi_41947102
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef turkish_n3z het volgende:
Dat tolerantie in Nederland is echt een lachtertje. Meest tolerante land me ass. Deze vrouw is een enorm goeie politicus. Maar rechts fok moet natuurlijk buitenlanders bashen, behalve hirsi ali, die was tegen moslims dus zij is liev.

Achterbaksheid ten top. *kotssmiley*
Nederland is nooit tolerant geweest. Dat schijn masker van tolerantie is alleen van de Nederlandse gezicht afgehaald tijdens Pim Fortuyn, en nu weet iedereen in de wereld de ware gezicht van NL. Ik ben er ook blij om, want tolerantie hoeft geen slechte naam te hebben. Zat landen die tolerant zijn en die als percentage meer allochtonen hebben dan in NL.
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:11:02 #245
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41947159
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:08 schreef Stratos het volgende:

[..]

Nederland is nooit tolerant geweest. Dat schijn masker van tolerantie is alleen van de Nederlandse gezicht afgehaald tijdens Pim Fortuyn, en nu weet iedereen in de wereld de ware gezicht van NL. Ik ben er ook blij om, want tolerantie hoeft geen slechte naam te hebben. Zat landen die tolerant zijn en die als percentage meer allochtonen hebben dan in NL.
Nederland is nooit tolerant geweest? Pardon? Nederland is juist hartstikke tolerant!
pi_41947253
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:11 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Nederland is nooit tolerant geweest? Pardon? Nederland is juist hartstikke tolerant!
Hilarisch inderdaad, nergens ter wereld hebben andersdenkenden, buitenlanders of minderheden zoveel vrijheden als in Nederland...

Het komt voort uit het volgende gezegde: Het gras bij de buren is altijd groener..
Yeah baby Yeah!
pi_41947548
Nederland is denk ik eerder altijd onverschillig geweest dan tolerant.
pi_41947818
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef du_ke het volgende:
Nederland is denk ik eerder altijd onverschillig geweest dan tolerant.
Het volk voor een deel onverschillig, dat klopt, maar kijk bijv eens hoeveel rechten minderheden in Nederland hebben, denk alleen al eens aan de idiote term: 'gemoedsbezwaarde' en dar er tegenwoordig serieus gedebatteerd wordt of we niet een tradiotionele feestdag op moeten offeren ten gunste van het suikerfeest.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:48:44 #249
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41958381
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Jullie zitten er allemaal naast!
[..]

Bron: Het Vrije Volk
Dat zou wat zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:37:45 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41959849
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jan de Wit is een goede Limburger
Stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties