Laatste keer dus:quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef Emu het volgende:
[..]
Je valt meer dan 11kg af in 9 weken met een "crash" dieet, en je hoopt dat zo te kunnen gaan houden? Het zou me niet verbazen dat er binnen het jaar 15kg bij zit. Maar ja wie niet luisteren wil moet maar voelen zekerAlhoewel ik voor jou hoop dat het niet zo is, is de kans wel groot dat dit in zulke gevallen gebeurt.
Hier verder met een eventuele discussie: Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?quote:Op maandag 18 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Is lezen nou echt zo heel moeilijk?
[..]
Wij zijn allemaal volwassenen dus maken wij zelf wel uit of we SB doen of niet!
Klaar dus nu.
quote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom àltijd aan na een dieet. Maakt niet uit welk, ALTIJD!
Dus als ik op mn streef ben en ik kom toch weer aan, hoop ik dat ik de moed heb om het in de hand te houden.
Verder vind ik het echt tof dat iedereen zo bezorgd is, maar laat ons maar! We komen er vanzelf wel achter als al ons haar uitvalt, we grijs zien van vitamine gebrek en door onze hoeven zakken. Dan komen we alsnog klagen en vertellen we dat iedereen gelijk had en heel verstandig was en zo. Maar nu even niet!
quote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom àltijd aan na een dieet. Maakt niet uit welk, ALTIJD!
Dus als ik op mn streef ben en ik kom toch weer aan, hoop ik dat ik de moed heb om het in de hand te houden.
Verder vind ik het echt tof dat iedereen zo bezorgd is, maar laat ons maar! We komen er vanzelf wel achter als al ons haar uitvalt, we grijs zien van vitamine gebrek en door onze hoeven zakken. Dan komen we alsnog klagen en vertellen we dat iedereen gelijk had en heel verstandig was en zo. Maar nu even niet!
-weg- geregelt.quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef m@x het volgende:
Even een tvp-tje. Voor de fans of toekomstige fans heb ik hier nog het Sonja Bakkerboek liggen. Splinternieuw, nooit gebruikt en ik wil het kwijt (niet mijn soort dieet). Zijn er hier nog liefhebbers?
Die opmerking had ik al ergens anders gelezen van je en ik vind het echt een hele goeie tip.quote:Op maandag 18 september 2006 13:14 schreef Sjeen het volgende:
BE, je had het over snaaien (tell me about it...), wat bij mij vaak werkt is een groot glas water. En eens goed nadenken of iets lekker genoeg is om daadwerkelijk op te eten. Oftewel of ik eventuele gewichtstoename voor lief zou nemen... Bij mij is het antwoord meestal nee dan, behalve gisteren toen kon ik die overheerlijke zelfgemaakte tiramisu niet laten staanMaar goed, ons diner was een ceasersalad met gegrilde kip...
Fijn voor jou, dan hoef je hier dus ook niet mee te pratenquote:Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef Walvisje het volgende:
Sonja verteld niets nieuws, iedere dietiste kan je het zelfde verhaal vertellen. Gezond en gevarieerd eten en daarnaast bewegen is een kwestie van logisch nadenken, heb ik Sonja niet voor nodig.
Haal maar weg hoorquote:Op maandag 18 september 2006 13:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja ikke![]()
![]()
Mail me maar even anders..
Hier mijn mail adres, geef me een gil als je gemailt hebt, kan ik het adres weghalen. mail weg![]()
Hmmm... beetje slordig van d'r. Herschrijf je tekst dan op z'n minst.quote:Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, ze is ook wel vaak negatief in het nieuws de laatste tijd. Vorige week bij Radar, nu blijkt weer dat ze plagiaat pleegde: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/017583.html
ja je word er soms knetter gek van.quote:Op maandag 18 september 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
glossy! Echt?OMG wat een toeval!
Daar krijg je vast ook veel opmerkingen over.
quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef Emu het volgende:
[..]
Je valt meer dan 11kg af in 9 weken met een "crash" dieet, en je hoopt dat zo te kunnen gaan houden? Het zou me niet verbazen dat er binnen het jaar 15kg bij zit. Maar ja wie niet luisteren wil moet maar voelen zekerAlhoewel ik voor jou hoop dat het niet zo is, is de kans wel groot dat dit in zulke gevallen gebeurt.
Ja, dat gebeurt wanneer je na het dieet meteen weer 'los' gaat met vreten en snoepen.quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef Emu het volgende:
[..]
goh kom ik vandaag alweer op tv,stond vanmorgen ook al in de telegraafquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:59 schreef schatje het volgende:
Sonja is vanmiddag te gast bij Aperitivo op RTL4. Het programma begint om 16:30.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:28 schreef doctor.starbucks het volgende:
trouwens, wie heeft radar gekeken ?
nee niet gezien,wel gehoord dat er veel comentaar was dat je te weinig kc binnen krijgt,ja gek he als ze dag 1 van week 6 laten zien datis net de fruitdag.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:28 schreef doctor.starbucks het volgende:
trouwens, wie heeft radar gekeken ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef Koningin het volgende:
Deze week weer 6 ons afgevallen, ik sta nu op -5,2
Ja, de eerste 5 kilo is een mijlpaal. Dat stelt altijd wat voor vind ik.quote:
Ja, in mate.quote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef Jenny_ het volgende:
Vraag: is Heinz ketchup toegestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |