hebben we alquote:Op zondag 17 september 2006 14:10 schreef AnnaStesia het volgende:
Misschien kunnen jullie je eigen topic openen over vitamines,mineralen,gezondheidsraad?
mooi zo,misschien is het handig om daar verder te posten?quote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hebben we al![]()
[Centraal] Bodybuilding topic deeltje 44![]()
Tuurlijk helpt t wel..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Iemand die kinderen op dieet zet zou ik bij voorbaat al niet naar luisteren![]()
En daarbij heb ik haar laatst voor het eerst gezien/horen praten (bij je echte leeftijd) en jééézus wat een irritant mens.. En ze trapt qua dieetadviezen alleen maar open deuren in.
Zij heeft geen diëtetiek gestudeerd (4jarige HBO-studie) en de diëtisten die dat wèl hebben gedaan breken stuk voor stuk haar dieetadviezen af.......
Hahaha de Gezondheidsraad geen betrouwbare bron? Kom op zeg. Als we daar al een discussie over moeten gaan beginnen... De voedingsnormen die De Gezondheidsraad opstelt zijn gebaseerd op juist dié onderzoeken op o.a. PubMed, wat jij noemt.quote:Op zondag 17 september 2006 13:32 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
man zoek een vertrouwbare bron. als je alles moet gaan geloven wat er op internet staat![]()
Hey Poedel,quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Poedel het volgende:
@spees:
Waar gaan jullie diëtisten vanuit bij een verstandig dieet? 1200 kcal per dag voor vrouwen (1600 voor mannen) ?
Wat is het voornaamste wat jullie als negatief bestempelen aan Sonja Bakker? Het lage aantal kcal?
Overigens ben ik het met je eens wat betreft het stemgeluid van Sonja. Wij hebben bij "Je echte leeftijd" de tv op mute gezet..![]()
Wij zijn allemaal volwassenen dus maken wij zelf wel uit of we SB doen of niet!quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef schatje het volgende:
Wat Sassefras zegt, vanaf nu weer ontopic.
Je valt meer dan 11kg af in 9 weken met een "crash" dieet, en je hoopt dat zo te kunnen gaan houden? Het zou me niet verbazen dat er binnen het jaar 15kg bij zit. Maar ja wie niet luisteren wil moet maar voelen zekerquote:Op maandag 18 september 2006 08:54 schreef Sassefras het volgende:
Joehoe!!!!!!!!!!! Ik stond vandaag op de weegschaal en ik woog 66,7!!!!
na 9 weken SB ben ik dus in totaal 11,2 kilo afgevallen!!!!!!!![]()
ik ga nog gewoon doord weeks de lunch en ontbijt en avond eten aanhouden, en in het weekend zal ik misschien wat meer eten en drinken. Ik hoop eigenlijk dat ik nog afval tot 65, maar als het niet gebeurt, is het niet een drama!
als ik maar niet meer zwaarder word!
Laatste keer dus:quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef Emu het volgende:
[..]
Je valt meer dan 11kg af in 9 weken met een "crash" dieet, en je hoopt dat zo te kunnen gaan houden? Het zou me niet verbazen dat er binnen het jaar 15kg bij zit. Maar ja wie niet luisteren wil moet maar voelen zekerAlhoewel ik voor jou hoop dat het niet zo is, is de kans wel groot dat dit in zulke gevallen gebeurt.
Hier verder met een eventuele discussie: Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?quote:Op maandag 18 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Is lezen nou echt zo heel moeilijk?
[..]
Wij zijn allemaal volwassenen dus maken wij zelf wel uit of we SB doen of niet!
Klaar dus nu.
quote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom àltijd aan na een dieet. Maakt niet uit welk, ALTIJD!
Dus als ik op mn streef ben en ik kom toch weer aan, hoop ik dat ik de moed heb om het in de hand te houden.
Verder vind ik het echt tof dat iedereen zo bezorgd is, maar laat ons maar! We komen er vanzelf wel achter als al ons haar uitvalt, we grijs zien van vitamine gebrek en door onze hoeven zakken. Dan komen we alsnog klagen en vertellen we dat iedereen gelijk had en heel verstandig was en zo. Maar nu even niet!
quote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom àltijd aan na een dieet. Maakt niet uit welk, ALTIJD!
Dus als ik op mn streef ben en ik kom toch weer aan, hoop ik dat ik de moed heb om het in de hand te houden.
Verder vind ik het echt tof dat iedereen zo bezorgd is, maar laat ons maar! We komen er vanzelf wel achter als al ons haar uitvalt, we grijs zien van vitamine gebrek en door onze hoeven zakken. Dan komen we alsnog klagen en vertellen we dat iedereen gelijk had en heel verstandig was en zo. Maar nu even niet!
-weg- geregelt.quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef m@x het volgende:
Even een tvp-tje. Voor de fans of toekomstige fans heb ik hier nog het Sonja Bakkerboek liggen. Splinternieuw, nooit gebruikt en ik wil het kwijt (niet mijn soort dieet). Zijn er hier nog liefhebbers?
Die opmerking had ik al ergens anders gelezen van je en ik vind het echt een hele goeie tip.quote:Op maandag 18 september 2006 13:14 schreef Sjeen het volgende:
BE, je had het over snaaien (tell me about it...), wat bij mij vaak werkt is een groot glas water. En eens goed nadenken of iets lekker genoeg is om daadwerkelijk op te eten. Oftewel of ik eventuele gewichtstoename voor lief zou nemen... Bij mij is het antwoord meestal nee dan, behalve gisteren toen kon ik die overheerlijke zelfgemaakte tiramisu niet laten staanMaar goed, ons diner was een ceasersalad met gegrilde kip...
Fijn voor jou, dan hoef je hier dus ook niet mee te pratenquote:Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef Walvisje het volgende:
Sonja verteld niets nieuws, iedere dietiste kan je het zelfde verhaal vertellen. Gezond en gevarieerd eten en daarnaast bewegen is een kwestie van logisch nadenken, heb ik Sonja niet voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |