abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:06:51 #251
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_41864001
ik vind het onbegrijpelijk moslims kwaad zijn dat hun religie wordt geassocieerd met geweld. we zien toch niks anders. sterker nog, het feit alleen al dat ze hierop ook weer agressief reageren bevestigd alleen maar wat ze de paus verwijten.

misschien moeten ze nog een consulaat in de fik steken om te bewijzen hun vredelievendheid kracht bij te zetten.

stelletje achterlijke dwazen.
pi_41864005
quote:
op zaterdag 16 september 2006 15:59 schreef more het volgende:
de moslims moeten gewoon eens leren omgaan met kritiek! het is toch gewoon niet normaal al die agressieve reactie's:
[..]

het ergste is nog wel dat de paus niks verkeerd heeft gezegd.
zijn bek open doen is al verkeerd. al die sektes die het wereldgebeuren beheersen en er komt alleen maar ellende van.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:26:10 #253
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_41864289
wie is eigenlijk de paus van de islamitische kerk?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:30:06 #254
70881 Abe_Lenstra
pi_41864361
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:26 schreef robertocarlos het volgende:
wie is eigenlijk de paus van de islamitische kerk?
die is er niet. islam is niet zo georganiseerd als de katholieke kerk. volgens mij is het joodse geloof ook niet zo hierarchisch georganiseerd trouwens..
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:32:45 #255
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_41864406
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:06 schreef abe_lenstra het volgende:
ik vind het onbegrijpelijk moslims kwaad zijn dat hun religie wordt geassocieerd met geweld. we zien toch niks anders. sterker nog, het feit alleen al dat ze hierop ook weer agressief reageren bevestigd alleen maar wat ze de paus verwijten.

misschien moeten ze nog een consulaat in de fik steken om te bewijzen hun vredelievendheid kracht bij te zetten.

stelletje achterlijke dwazen.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_41864564
ik snap niet waar die lui mee bezig zijn.

als ze nog ff zo doorgaan dan word iedereen dat volk zo zat dat we straks meteen schieten op een moslim als hij zijn bek weer durft los te trekken.

die apen moeten zich eens leren gedragen en anders proberen ze het maar weerb opnieuw nadat we ze plat gebombardeerd hebben
pi_41864586
het ergste is dadelijk. de paus zorgt voor rellen enzo en de samenleving mag het gaan oplossen. hij is alleen op verbaal gebied actief en wij mogen zijn rotzooi opruimen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:43:38 #258
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_41864592
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:42 schreef verliefdekloon het volgende:
ik snap niet waar die lui mee bezig zijn.

als ze nog ff zo doorgaan dan word iedereen dat volk zo zat dat we straks meteen schieten op een moslim als hij zijn bek weer durft los te trekken.

die apen moeten zich eens leren gedragen en anders proberen ze het maar weerb opnieuw nadat we ze plat gebombardeerd hebben

machtig mooi, die onwetendheid
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:49:29 #259
70881 Abe_Lenstra
pi_41864687
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:43 schreef stukovich het volgende:

[..]

verlicht ons, oh stukovich. liefst met woorden overigens. het opblazen van een trein valt misschien wat minder hier en de kans bestaat dat dat de begripsvorming aan onze kant wat bemoeilijkt........
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:54:43 #260
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_41864776
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:49 schreef abe_lenstra het volgende:

[..]

verlicht ons, oh stukovich. liefst met woorden overigens. het opblazen van een trein valt misschien wat minder hier en de kans bestaat dat dat de begripsvorming aan onze kant wat bemoeilijkt........
oh, je hebt ook nog een vervolgpost om je onwetendheid nog verder te propageren
pi_41864940
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:43 schreef stukovich het volgende:

[..]

onwetendheid is heerlijk, ik geniet er met volle teugen van
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:04:15 #262
70881 Abe_Lenstra
pi_41864959
quote:
op zaterdag 16 september 2006 16:54 schreef stukovich het volgende:

[..]

oh, je hebt ook nog een vervolgpost om je onwetendheid nog verder te propageren
sterk hoor!
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:04:51 #263
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_41864973
quote:
op zaterdag 16 september 2006 17:04 schreef abe_lenstra het volgende:

[..]

sterk hoor!
ik leer snel van jou
pi_41865069
quote:
op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja maar dat is dreiging en ik denk dat maar weinig mensen bedreigd willen worden in hun uitlatingen.

stel ik zeg jou. je mag niet meer islamitisch denken, als je dat doet ga ik je moskee verbranden.
tja, wat er nu gebeurd is dat er gezegd wordt : jij bent islamitisch dus gewelddadig/terroristisch en als je me durft tegen te spreken bewijs je mijn gelijk .. en dat is als reden goed genoeg om je land binnen te vallen
pleased to meet you
pi_41865206
'verklaring van paus onvoldoende'

we gaan nog even door.

deze moslims laten zich van hun beste kant zien in ieder geval en lijken de paus in zijn "quote" te bevestigen
quote:
een iraakse gewapende groepering, jaish al-mujahedeen (moedjahedien-leger) heeft in een verklaring op internet gedreigd aanslagen te plegen op rome en het vaticaan wegens de uitspraken van de paus. in de verklaring, waarvan de authenticiteit niet is vast te stellen, zegt de beweging: ''wij zweren dat wij hun kruis in het hart van rome zullen verwoesten en dat hun vaticaan zal worden getroffen en betreurd door de paus.''
pi_41865610
wat is dat nou toch steeds met die islamietjes? een westers mens wordt gewoon eerst een beetje boos, denk na waarover hij boos is, besluit dat het sop de kool niet waard is en denkt dan: "daaag, kan mij 't ook schelen!"
maar let nou eens goed op die heetgebakerde moslimpjes: als er iets gebeurt wat ze niet zint (al is het een futuliteit), staan ze gelijk op hun achterste benen; er is direct sprake van "woede". guddeguddegut, een pausje zegt iets "negatiefs" (misschien is 't wel de waarheid) over wat in een heel ver verleden waarschijnlijk door de een of andere profeet gezegd is en direct worden er weer westerse gebedshuizen gemolesteerd. ze zijn weer eens héél erg boos. maar ja, moslims worden namelijk altíjd direct héél erg boos. nuanceren kunnen ze blijkbaar niet. òf er is niet aan de hand, óf het stoom komt uit hun oren. een gulden middenweg kennen ze niet. wordt het niet eens tijd, moslims, dat jullie niet direct op tilt slaan, en eerst eens gewoon gaan nadenken en praten?? want deze reactie op ratzinger's uitspraak geeft alleen maar aan dat-ie gelijk heeft. alles dat jullie willen bereiken gaat met extreme vormen van agressie gepaard, net als de uitspraak van de bedoelde profeet of wat het dan ook was, over het verspreiden van de islam, eventueel met het zwaard. kom jongens, we leven in de 21ste eeuw, en de tijd dat iemand zomaar vermoord werd omdat-ie iets zegt dat jullie niet aanstaat, is hier in het westen in principe geweest, al hééééééél lang geleden; eh....eeuwtje of 6 denk ik?
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:50:24 #267
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41865814

gelukkig is het leger van de paus ook met z'n tijd meegegaan...

Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:51:56 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41865833
wat heeft die ouwe knar nou weer uitgevreten?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:57:09 #269
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_41865927
de paus is niet alleen een anti-semiet, hij begint nu ook (lichte) nuances wat moslimhaat betreft richting publieke wereld te werpen. ik zeg: iemand met zo'n invloed op de wereld en hierbij geen verantwoordelijkheden kent moet afgezet worden

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:59:05 #270
13462 BansheeBoy
pi_41865970
hey paus, lees even:
quote:
de inquisitie ging in zuid-frankrijk bij de vervolging van de katharen als volgt te werk: een delegatie van de inquisitie kwam aan in een dorp of stad. de pastoor werd gevraagd de hele gemeenschap samen te roepen in de kerk. iedereen kwam, want door afwezigheid zou men zichzelf verdacht maken. daar werd de gemeenschap toegesproken door de inquisiteurs, en opgeroepen tot berouw. de biecht werd afgenomen, en kleine opbiechtingen van ketterij werden makkelijk vergeven, indien men maar berouw toonde én als men zijn oprechtheid toonde door twee andere ketters aan te geven. dit veroorzaakte een kettingreactie van verdachtmakingen. de ernstige gevallen van ketterij werden op een lijst gezet. hierna ging er een hele poos voorbij, tot men de verdachten dagvaardde. tussen dagvaarding en de presentatie van de gedagvaarde voor het tribunaal ging er weer een hele poos voorbij, zodat de verdachte goed kon nadenken over wat men hem precies zou willen of kunnen vragen. over de beschuldiging werd hij in het ongewisse gelaten, ook tijdens zijn verhoor, zodat hij zeer lang in onzekerheid verkeerde. pas na een zeer lang gesprek, alles nauwkeurig genoteerd in dossiers, als de verdachte zichzelf bijna verraden had, kwam de beschuldiging van ketterij boven water. vaak was het dan te laat, want de verdachte werd dan met zijn eigen uitlatingen geconfronteerd.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_41865995
quote:
op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef bansheeboy het volgende:
de paus is niet alleen een anti-semiet, hij begint nu ook (lichte) nuances wat moslimhaat betreft richting publieke wereld te werpen. ik zeg: iemand met zo'n invloed op de wereld en hierbij geen verantwoordelijkheden kent moet afgezet worden

²
vind het wel goed juist. moslims zijn veelte agressief en kunnen niet tegen kritiek. wordt tijd dat ze eens op hun plaats worden gezet.
pi_41866043
quote:
op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef bansheeboy het volgende:
hey paus, lees even:
[..]

²
en?

.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:02:29 #273
13462 BansheeBoy
pi_41866053
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
één zinnetje van de paus en weer een paar dagen protesten. daarna is het weer even stil en kunnen we wachten op het volgende incident.
je vergeet voor "het gemak" dat veel van deze protesten worden gestuurd door de politiek c.q. regering, mensen zeggen niet wat ze echt willen, mensen zeggen aldaar wat er van ze verwacht worden. nit één land in de arabische wereld is een echte democratie, censuur is meer regel dan uitzondering. conclusie: het ligt niet aan de mensen, de islam of de moslims, het ligt aan de politiek.

²
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:03:30 #274
13462 BansheeBoy
pi_41866069
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:00 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

vind het wel goed juist. moslims zijn veelte agressief en kunnen niet tegen kritiek. wordt tijd dat ze eens op hun plaats worden gezet.
vind het wel goed juist. kappers zijn veelte agressief en kunnen niet tegen kritiek. wordt tijd dat ze eens op hun plaats worden gezet.

lees mijn zin nog eens en bekijk hoe belachelijk je tekst eigenlijk is.

²
pi_41866105
quote:

²
hij heeft toch zijn woorden genuanceerd en toegelicht? nou, hoezo dan geen verantwoordelijkheid?
pi_41866127
quote:
op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
'verklaring van paus onvoldoende'

we gaan nog even door.

deze moslims laten zich van hun beste kant zien in ieder geval en lijken de paus in zijn "quote" te bevestigen
[..]
was te verwachten. nou ja, prima, laat de religies het onderling maar uitvechten hoor.
pi_41866128
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

je vergeet voor "het gemak" dat veel van deze protesten worden gestuurd door de politiek c.q. regering, mensen zeggen niet wat ze echt willen, mensen zeggen aldaar wat er van ze verwacht worden. nit één land in de arabische wereld is een echte democratie, censuur is meer regel dan uitzondering. conclusie: het ligt niet aan de mensen, de islam of de moslims, het ligt aan de politiek.

²
ah..dat verklaart de boel

²
pi_41866178
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:03 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

vind het wel goed juist. kappers zijn veelte agressief en kunnen niet tegen kritiek. wordt tijd dat ze eens op hun plaats worden gezet.

lees mijn zin nog eens en bekijk hoe belachelijk je tekst eigenlijk is.

²
ja, laatst vlogen er nog een paar kappers met vliegtuigen het wtc in oh nee, wacht, dat waren kapers en het waren moslims
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:11:20 #279
13462 BansheeBoy
pi_41866264
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

ja, laatst vlogen er nog een paar kappers met vliegtuigen het wtc in oh nee, wacht, dat waren kapers en het waren moslims
laatst? 5 jaar teurg man, ik was zelfs vergeten dat het heeft plaatsgevonden. de skyline van new york is nu wel minder arrogant, ik vind het zo beter passen bij de vs. (hoogmoed komt voor de val, de val heeft reeds plaatsgevonden)

ik ben tegen terrorisme.

²
pi_41866877
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef bansheeboy het volgende:

laatst? 5 jaar teurg man, ik was zelfs vergeten dat het heeft plaatsgevonden. de skyline van new york is nu wel minder arrogant, ik vind het zo beter passen bij de vs. (hoogmoed komt voor de val, de val heeft reeds plaatsgevonden)

ik ben tegen terrorisme.

²
het zijn dit soort uitlatingen die mij doen vermoeden dat bansheeboy, meki en c.s. gewoon lid zijn van het stormfront.
door zich zo voor te doen als moslim, waarbij alle vooroordelen die er jegens hen zijn worden bevestigd, richten zij enorm veel schade aan het imago van de moslim / allochtoon.
of denk ik nu te veel in complot-theoriën
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_41866931
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef oud_student het volgende:

[..]

het zijn dit soort uitlatingen die mij doen vermoeden dat bansheeboy, meki en c.s. gewoon lid zijn van het stormfront.
door zich zo voor te doen als moslim, waarbij alle vooroordelen die er jegens hen zijn worden bevestigd, richten zij enorm veel schade aan het imago van de moslim / allochtoon.
nee, hij schijnt een echt bestaand figuur te zijn.
dit soort gedachten koester ik eerder over meki. en johndope als ultieme mol van kafka.
pi_41866943
quote:
"laat mij zien wat voor nieuwe dingen mohammed heeft gebracht, en jij zult alleen slechte en inhumane dingen vinden, zoals dat hij heeft voorgeschreven het geloof dat jij predikte, met het zwaard te verspreiden"
de paus krijgt alleen maar gelijk als moslims nu weer gaan rellen en kerken in de fik steken.

quote:
]palestinians stand near a fire at the gate of an anglican church after it was hit by a firebomb in the west bank city of nablus september 16, 2006.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:45:57 #283
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_41867058
quote:
op zaterdag 16 september 2006 17:50 schreef bertv het volgende:

gelukkig is het leger van de paus ook met z'n tijd meegegaan...

die gaten dragen ook nog gewoon een handgun onder hun outfit hoor
pi_41867198
quote:
de skyline van new york is nu wel minder arrogant, ik vind het zo beter passen bij de vs. (hoogmoed komt voor de val, de val heeft reeds plaatsgevonden)

²
alleen wordt de freedom tower nog arroganter

²
pi_41868834
quote:

[..]

ik ben tegen terrorisme.

²
de skyline verbeteren...

daar zijn bijna 3000 onschuldige burgers uit 80 landen vermoord kerel, toon een beetje respect.
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:05:02 #286
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_41869074
de vorige paus werd bijna uit de weg geruimd door moslims, niemand die er aanstoot aan nam.
pi_41869173
quote:
op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef dancemacabre het volgende:
de vorige paus werd bijna uit de weg geruimd door moslims, niemand die er aanstoot aan nam.
mwah...een turk in opdracht van de kgb
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:11:41 #288
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41869248
quote:
op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef dancemacabre het volgende:
dat ligt toch wel wat genuanceerder.
pi_41871946
quote:

²
ik vind die uitspraak niet zo gek hoor immers heeft de islam ons niks goeds gebracht het is vanaf dag 1 een foute religie met foute idealen

die man moet geen excuses aanbieden, die man moet niet afgezet worden die man verdient een medaille

dat ik dit post als atheist wil wel wat zeggen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:17:42 #290
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_41872433
die man kan niet afgezet worden en die man neemt zijn woorden niet terug
en dat zijn 2 positieve dingen.

niet dat ik de paus een toffe peer vind, maar ik hoop dat er meer leiders zeggen waar het op staat.
en niet van die balletjes als koffie annan
pi_41872446
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef boomstam het volgende:

niet dat ik de paus een toffe peer vind, maar ik hoop dat er meer leiders zeggen waar het op staat.
indeed
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:22:44 #292
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41872582
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef boomstam het volgende:

"zeggen waar het op staat". hij haalde de woorden aan van een byzantijnse keizer, meer dan 500 jaar geleden uitgesproken. en het is me nog steeds niet duidelijk wat-ie ermee heeft willen zeggen.

dat (een deel van) de moslimwereld zo hyperhyper reageert, is een andere zaak.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:32:40 #293
13462 BansheeBoy
pi_41872882
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:01 schreef gewoneman het volgende:

dat ik dit post als atheist wil wel wat zeggen
je hebt zeker een punt.

²
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:35:02 #294
13462 BansheeBoy
pi_41872950
quote:
op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef oud_student het volgende:

dat is dus echt onzin. de sky-line was veels te indrukwekkend, ik vond dat niet horen bij het ongefundeerde grootdenken van de vs. zoals het nu is kloppen de verhoudingen meer.

ik ben tegen terrorisme.

²
pi_41873064
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:22 schreef ringo het volgende:

[..]

"zeggen waar het op staat". hij haalde de woorden aan van een byzantijnse keizer, meer dan 500 jaar geleden uitgesproken.
ontkracht dit feit bij voorbaat al de stelling dat de paus zegt waar het op staat? ik geloof het niet.
quote:
en het is me nog steeds niet duidelijk wat-ie ermee heeft willen zeggen.
het is toch weinig versluierd.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:48:46 #296
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41873347
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:39 schreef apropos het volgende:

[..]

ontkracht dit feit bij voorbaat al de stelling dat de paus zegt waar het op staat? ik geloof het niet.
ik geloof het wel. een oude keizer aanhalen, die iets zegt over mohammed, in een tijd die zover van de onze afstaat dat je feitelijk geen enkele conclusie kan trekken over de betekenis van de uitspraak, zonder de context erbij te betrekken. is dat zeggen waar het op staat? een beetje zweverig met citaten strooien van 'grootheden' waar niemand ooit nog van gehoord heeft?
quote:

het is toch weinig versluierd.
blijkbaar wel dus, als er zoveel commotie ontstaat en de paus zich haast te vertellen dat-ie het zo allemaal niet heeft bedoeld.

dat sommige mensen de woorden van deze kerkleider (die ze doorgaans graag verfoeien) nu gebruiken om hun eigen aversie tegen de islam kracht bij te zetten, is al treurig genoeg.
pi_41873436
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:48 schreef ringo het volgende:

[..]

ik geloof het wel. een oude keizer aanhalen, die iets zegt over mohammed, in een tijd die zover van de onze afstaat dat je feitelijk geen enkele conclusie kan trekken over de betekenis van de uitspraak, zonder de context erbij te betrekken. is dat zeggen waar het op staat? een beetje zweverig met citaten strooien van 'grootheden' waar niemand ooit nog van gehoord heeft?
zweverig is het niet bepaald en de keizer was mij althans wel bekend. de context is uiteraard van kapitaal belang, dat ben ik met je eens.
pi_41873454
paus heeft een grote fout begaan ....
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:53:05 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41873479
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef meki het volgende:

dat hij door allah gestraft mogen worden, dat allah hem moge verbranden en in stukjes hakken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:57:11 #300
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41873614
quote:
op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef meki het volgende:

... hoewel het drama dat moslims ervan weten te maken toch minstens kolderieke trekjes heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')