Na een beetje Googlen lijkt me dat veruit de beste optie.quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou ja, anders heb ik hier nog gewoon de PC met daarop sonicstage staan, ik ga niet ingewikkeld doen!
Optical out geeft anders wel het minste kwaliteitsverlies.quote:Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef oor het volgende:
[..]
inderdaad.. ik gebruik dan ook voor bepaalde dingen nog een windows pc. niet moeilijker maken dan nodig is.
Opnemen met een aux kabeltje is zo old skool
Niet meer of minder dan converten naar ATRAC3 en via een data-verbinding op het apparaat zetten hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Optical out geeft anders wel het minste kwaliteitsverlies.
doe normaal man.. gewoon via een usb kabeltje werkt gewoon makkenlijker/beter.quote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Optical out geeft anders wel het minste kwaliteitsverlies.
Even afgezien van het feit dat niet iedere MiniDisc speelt een optische, digitale ingang heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan converten naar ATRAC3 en via een data-verbinding op het apparaat zetten hoor.
Van MP3 naar ATRAC3 zul je altijd verlies hebben. Als je de optical-out van je Macbook gebruikt is dat zo goed als niets.quote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan converten naar ATRAC3 en via een data-verbinding op het apparaat zetten hoor.
Wat een onzin. Je speelt via de optical-out datzelfde MP3'tje af, de kwaliteit daarvan is gelijk. Vervolgens wordt het in de MD-speler omgezet naar ATRAC, want dat is het enige waar een MD-speler iets mee kan. Er vindt dus precies dezelfde conversie plaats, maar dan komt de eventuele jitter van je optische verbinding er nog eens bij.quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van MP3 naar ATRAC3 zul je altijd verlies hebben. Als je de optical-out van je Macbook gebruikt is dat zo goed als niets.
ach lekker belangrijk. hij heeft altijd via de normale manier zijn muziek erop gekregen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van MP3 naar ATRAC3 zul je altijd verlies hebben. Als je de optical-out van je Macbook gebruikt is dat zo goed als niets.
Dat effect is natuurlijk precies hetzelfde. Je PC decodeert een MP3 en je Minidisc codeert die weer naar ATRAC3.quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, om die reden heb ik een iPod gekocht. Om Sonicstage te omzeilen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, er is een speciaal programma voor nodig om de MP3-files om te zetten naar ATRAC3-formaat.
De Mp3 speler van Sony had een batterij duur waar Apple jaloers op mag zijn en was stukken goedkoper. Kon zowel Mp3 als ATRAC aan en had een interface die nog simpeler was dan een iPod. Alleen SonicStage is een ramp.quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef oor het volgende:
Sony PSP![]()
Sony handycam![]()
Sony Clie![]()
Sony MD (oude normale versie)
Sony Mp3 spelers![]()
![]()
diequote:Op zondag 17 september 2006 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Mp3 speler van Sony had een batterij duur waar Apple jaloers op mag zijn en was stukken goedkoper. Kon zowel Mp3 als ATRAC aan en had een interface die nog simpeler was dan een iPod. Alleen SonicStage is een ramp.
Wat is er dan zo![]()
aan?
Prutser. Gexqon zou hem eerst nog open geschroefd hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Oops, Powerbook G3 gesloopt.
Ding liep vast, reageerde nergens meer op, stekker+batterij eruit en nu gaat ie niet meer aan.
Ik blijf geen Apples open schroevenquote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prutser. Gexqon zou hem eerst nog open geschroefd hebben.
Dan stop je hetzij de stekker, hetzij de batterij terug?quote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Oops, Powerbook G3 gesloopt.
Ding liep vast, reageerde nergens meer op, stekker+batterij eruit en nu gaat ie niet meer aan.
Ach, heb pas nog een studentje blij gemaakt met een Clamshell, ze had een PC die zo oud was dat zelfs office 97 het niet deed. Nu heeft ze os 9 met office 98 erop en kan ze wel haar scriptie tikken enzoquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef Tijn het volgende:
Als het geen OS X draait, kan het sowieso de prullenbak in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |