Weet je koop je een Apple om Windows op te draaien of om er een beetje fatsoenlijk snel en zorgeloos te werken en internetten? Office voor de Mac werkt naar mijn inziens niet echt veel anders dan Office onder Windows. Wat dat betreft is dat Office 2004 wat verder is dan de laatste versie onder Windows.quote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef newyorkcity het volgende:
OKe dus ik kan gewoon wat vragen stellen en dan krijg ik een serieuse reactie terug?
Ik wil dus graag een imac kopen, maar twijfel nog een beetje. Ik weet dat je op de nieuwe imag g5 ook windows kan draain. Maar hoe werkt dit? Is het eenmalig installeren en dan oke? en kan ik gewoon mijn oude cdtje met xp erop hiervoor gebruiken of moet ik die software weer opnieuw gaan aanschaffen? Ook gebruik ik nu vaak office. Ik weet dat er office bestaat voor apple computers maar deze is niet helemaal hetzelfde. Aangezien je dus xp op deze kan draaien betekend dat dan ook automatisch dat ik de "gewone' office hierop kan installeren?
Ik heb al een beetje online gekeken naar antwoorden op deze vragen, maar kwam er niet helemaal uit. En een apple store is er ook niet echt dicht in de buurt...
Koop je een Apple gebruik je alleen je Windows Partitiequote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet je koop je een Apple om Windows op te draaien of om er een beetje fatsoenlijk snel en zorgeloos te werken en internetten? Office voor de Mac werkt naar mijn inziens niet echt veel anders dan Office onder Windows. Wat dat betreft is dat Office 2004 wat verder is dan de laatste versie onder Windows.
Verder voor specifieke windows-toepassingen (o.a. gamen) moet je je andere Windows PC maar voor gebruiken dat doe je niet op een mac. Of iig je kan het proberen, maar het zal op Windows toch beter werken.
Wat bedoel jequote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Koop je een Apple gebruik je alleen je Windows Partitie![]()
Ik geef toe , ik gebruik ook Windows voor FTD .
Parallels heb ik ook maar Bootcamp is gewoon handiger.
Omdat je dit zegt :quote:Op zondag 17 september 2006 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat bedoel jealleen de Windows partitie?
Ik gebruik de ruimte liever voor andere dingen dan Windows
Ik heb op zich al een werkende Windows PC dus tja, zoveel zal er niet veranderen...
Zie het zo: Weet je, koop je een Apple om Windows op te draaien of gewoon om de toepassingen te gebruiken die ook voor Apple het best geschikt zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 18:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Omdat je dit zegt :
Weet je koop je een Apple om Windows op te draaien ?
Als ik mijn externe HDD die door mijn Mac geformateerd is aan een XP machine hang, dan moet je eens weten wat voor een zooi verborgen files ik zie.quote:Op zondag 17 september 2006 17:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een fijn systeem. Ik weet absoluut niet veel van computers, maar met apple kan ik beter overweg dan met een PC. Ik vind Windows op een of andere manier zo ondoorzichtig. Bijvoorbeeld omdat in Windows soms mappen "verborgen" zijn, dat vind ik altijd zo duister. Met mijn Macbook heb ik het gevoel veel meer controle over van alles en nog wat te hebben.
Zoals?quote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik mijn externe HDD die door mijn Mac geformateerd is aan een XP machine hang, dan moet je eens weten wat voor een zooi verborgen files ik zie.
Dat wil ik dus niet weten! Maar bij Windows word je steeds met die dingen geconfronteerd, dat roept vragen op. Bij de mac zie ik het niet, en dan heb ik er dus ook geen last van.quote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik mijn externe HDD die door mijn Mac geformateerd is aan een XP machine hang, dan moet je eens weten wat voor een zooi verborgen files ik zie.
Ooit van Macdrive gehoord?quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoals?
Mijn XP zegt dat de schijf niet is geformatteerd en of hij dat mag doen. Dus ik vraag mij of oh heiligheid, wat heb of doe jij anders dan dat 99.999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% van de wereldbevolking niet heeft?
En jou Apple-scheet blijft weer eens hangen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ooit van Macdrive gehoord?
Ik zie dan allemaal files als _DS.Store , of oude bestanden die dan ingesteld staan als onzichtbaar, inclusief rare extensies.
Een beetje hetzelfde als ik wat bestanden van en naar een FAT geformateerde drive sleep en pleur, dan komen er ook files als dus die _DS.Store en rare verborgen bestanden bij.
En hey, je "9" hangt.
quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En jou Apple-scheet blijft weer eens hangen.
Je leven is meteen zinloos geworden he?quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Q. het volgende:
Mijn MacBook sloot zichzelf net uit zichzelf af, en bij de 1e reanimatiepoging deed ie hetzelfde.
Ik moet hem nog krijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Ja. Mijn eerste probleem met een Mac ooit. Is dit een gedenkwaardig moment?
Speciale deal die apple met onze hogeschool heeft. Kom ik 3 euro duurder uit dan wat jij in amerika zou moeten betalenquote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kom om de nabij Eur 1.627,46 terecht zelfs met studentenkorting hoezo 3 euro verschil
Dat is meer dan ¤300,- verschil met wat ik in Amerika betaal inclusief belasting.
En weer. Nee hè?quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Q. het volgende:
Mijn MacBook sloot zichzelf net uit zichzelf af, en bij de 1e reanimatiepoging deed ie hetzelfde.
Ja, ik heb ook het idee dat de overgang niet zo vlekkeloos gaat als Steve Jobs ons doen wil geloven. Maar goed. Als ik dan in DOSBox een oud spel op de juiste snelheid draai, ben ik weer dik tevreden over die Intel-chipquote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word steeds blijer met 3 mac's zonder intel procs hier in huis
De introductie van de iMac Core Duo gaat geruisloos toch?quote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Okee, mijn volgende Mac wordt een MacBook Pro. Over een jaar of 3.quote:Op maandag 18 september 2006 00:55 schreef Tijn het volgende:
Die MacBook Pro van me is eigenlijk best een aardig game beest. Far Cry draait in 1280x720x32 met alles op high in elk geval behoorlijk goed
quote:Have you seen the wild new ad for the new iPod nano? Dig the hypnotically quick motion of the dancers and the song's sweetly hyperactive beats? Clearly Apple is eager to emphasize the new nano's state-of-the-art performance and speed, and according to three early reviews, this couldn't be more true.
...SIKE! iLounge, TUAW, and Playlist are all reporting that the new 2nd-gen iPod nano has been curiously showing dramatically slower transfer speeds relative to the previous model. One iLounge test found the new nano took more than twice as long to copy 2.58 gigs of stuff. This could mean the difference between doing iTunes syncs during a #1 and having to wait for a #2.
TUAW speculates that the nano's new chipset is to blame. Remember when iPod chipmaker PortalPlayer announced that they were single and looking after Apple callously dumped them over IM? Well it looks like Apple's new twinkie Samsung just isn't putting out like PortalPlayer did.
Of course, this issue only matters for the select few who change their iPod's library all the time or use their iPod as a hard drive. Most users won't notice the difference. Still, in the interest of accuracy, may we suggest a different theme for Apple's next commercial? Perhaps they can use Usher's "Nice and Slow."
Slecht hoor.quote:
Ik vind persoonlijk dat de apple producten (kwaliteit) achteruit zijn gegaan. zou wel komen omdat ze er nu veel meer moeten producerenquote:Op maandag 18 september 2006 10:24 schreef quote: het volgende:
[..]
Slecht hoor.
Past niet in de Apple visie. Nu doen ze alles om de prijs van die iPod naar beneden te krijgen natuurlijk.
heatsink? Bedoel je dat ventilatorgedoe? Want die heb ik vorige week geüpdate.quote:Op maandag 18 september 2006 10:16 schreef Q. het volgende:
Heeft er verder niemand anders last van uitvallende MacBooks? Het schijnt een probleem te zijn met de heatsink.
Ik denk eerder dat er procentueel gezien evenveel problemen zijn als voorheen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de apple producten (kwaliteit) achteruit zijn gegaan. zou wel komen omdat ze er nu veel meer moeten produceren
quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Furious het volgende:
Late TVP.
PowerPC still kicks assquote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat scheelt toch weer ¤250,-quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Speciale deal die apple met onze hogeschool heeft. Kom ik 3 euro duurder uit dan wat jij in amerika zou moeten betalen(psje ik heb er dan alleen geen app bij gerekend... dat zal het verschil zijn... )
Geen problemen hier!quote:Op maandag 18 september 2006 10:16 schreef Q. het volgende:
Heeft er verder niemand anders last van uitvallende MacBooks? Het schijnt een probleem te zijn met de heatsink.
Zodra alle Pro pakketten er zijn voor Intel moet dat wel lukkenquote:Op maandag 18 september 2006 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou ik al goedkoop aan een quadcore G5 kunnen komen?
Als Microsoft iets aankondigt en erbij zegt nog geen concrete plannen te hebben, heeft Apple nog minstens 5 jaar.quote:Op maandag 18 september 2006 13:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Apple moet dan toch echt gaan opschieten, anders is MS ze voor een keer eens voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |