En dan? Discussiëren over BB6? Allemaal een t-shirt aan met je favo bewoner erop? En daarna steengrillen en bowlen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef APK het volgende:
Zelf zou ik niet dood gezien willen worden met al die slowchattende VLBO COS-ers, maar er schijnt behoefte te zijn aan een BB6 Fok! meet.
Meld je hier aan en ruzie over de stad waar de meet plaats moet vinden.
Het wordt overigens toch Amsterdam, maar dat maakt niet uit.![]()
nee gewoon zuipen en neukenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dan? Discussiëren over BB6? Allemaal een t-shirt aan met je favo bewoner erop? En daarna steengrillen en bowlen?
Weet ik veel, ik ben nog nooit op zo'n meet geweest.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:06 schreef Cyan het volgende:
En dan? Discussiëren over BB6? Allemaal een t-shirt aan met je favo bewoner erop? En daarna steengrillen en bowlen?
Ow dat noemen ze gewoon een orgie!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog nooit op zo'n meet geweest.
Maar er schijnen wel liefdesbaby's uit voort gekomen te zijn.![]()
bluf!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ow dat noemen ze gewoon een orgie!Ik stel voor dat er een pand word afgehuurd waarin we 15 Fokkers stoppen just like BB. Deze versie noemen we dan Fok Brother en word harder dan ooit!
Dat voorstel komt elk jaar voorbij en is inmiddels net zo voorspelbaar als de afleveringen van het programma zelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:14 schreef Cyan het volgende:
Ow dat noemen ze gewoon een orgie!Ik stel voor dat er een pand word afgehuurd waarin we 15 Fokkers stoppen just like BB. Deze versie noemen we dan Fok Brother en word harder dan ooit!
Bluf om wat te doen? Als iemand nog een leuk pandje weet en 15 idioten kan verzamelen die zich willen verlagen tot het BB niveau en natuurlijk wat mensen die zo vriendelijk willen zijn om hun webcam beschikbaar te stellen, verzin ik wel wat weekopdrachten.quote:
Mmmmmmmmm...dan kun je toch beter een soort *blind date* topic maken met een soort Rad van Fortuin waardoor mannetjes en vrouwtjes aanelkaar gekoppeld worden en 1 op 1 kunnen meedoen aan je thema?quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef APK het volgende:
Maar er schijnen wel liefdesbaby's uit voort gekomen te zijn.![]()
Hebben ze geen openbaar vervoer meer in Stadskanaal danquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:28 schreef Annelies-G het volgende:
Ow, als jullie in Stadskanaal komen ben ik zeker van de party, verder weg is een Big NONO, durf niet ver te rijden, schijterd he? :p
http://www.sinterklaasje.nl/lootjes.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mmmmmmmmm...dan kun je toch beter een soort *blind date* topic maken met een soort Rad van Fortuin waardoor mannetjes en vrouwtjes aanelkaar gekoppeld worden en 1 op 1 kunnen meedoen aan je thema?
Sorry schat, ik heb die dag al een begrafenis gepland waar je mee naartoe moet gaan.quote:
Utrecht ligt lekker centraal!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef APK het volgende:
Zelf zou ik niet dood gezien willen worden met al die slowchattende VLBO COS-ers, maar er schijnt behoefte te zijn aan een BB6 Fok! meet.
Het wordt overigens tochAmsterdam
, maar dat maakt niet uit.
![]()
Geografisch gezien wel ja.quote:
joh makkelijk en relatief goedkoop parkeren, stairway to heaven om te meeten en tis goed toeven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Geografisch gezien wel ja.
Jammer dat niemand daar wil meeten.
een liefhebber?quote:
Nee man.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
Sterker, wist jij al dat er delegaties vanuit den haag , rotterdam en ZELFS amsterdam zijn langsgeweest om te kijken hoe wij in Utreg het uitgaansleven hebben geregeld?? nieuw voor je he?
Hoe heet die vogel ook alweer, Lucianoquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:04 schreef PC eend het volgende:
Gaat er weer een zaal gehuurd worden?
Kan bijna niet missenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet die vogel ook alweer, Luciano![]()
![]()
Neuhhhhh Bloemendaalquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:33 schreef APK het volgende:
Maar die 40 jaar daarna was Amsterdam 'The place to be'
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:31 schreef luciano het volgende:
HOLY FUKKIN SHIT !!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Schubbekuttenveen&btnG=Google+zoeken&meta=
Resultaten 1 - 10 van circa 169 voor Schubbekuttenveen (0,22 seconden)
Het woord bestaat nog ook ....!![]()
![]()
![]()
Omdat we niet allemaal zoals jij IN de riolen wonen !!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zijn de meetings altijd bóven de riolen?
Pinball moet komen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Den haag of zo ook prima.
Wie hebben er allemaal eventueel interesse?
Goh. Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:38 schreef luciano het volgende:
Btw , zojuist mijn allereerste reactie in iemands fotoboek gepost ........ en ik zeg niet van wie hoor !![]()
een heleboel BB3 bewoners.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pinball moet komen!
Liejannuh moet komen!
APK komt natuurlijk niet die zou nog liever dood gevonden worden dan met ons
Hunter moet komen
Itsme komt natuurlijk
Sanne komt natuurlijk
Flugeltje moet komen
Teamlead moeten we nog even over stemmen
Jappie zou ik graag weer zien
Coos idem dito, veel te lang geleden
Ik weet niet meer wie er in Scheveningen bij waren maar die moeten eigenlijk ook allemaal komen.
Die doet alleen nog FOT meetings met Blinky volgens mij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef itsme het volgende:
[..]
een heleboel BB3 bewoners.![]()
Cynix?
en wie was die leuke gozer ook al weer sanne toen we in Amsterdam die meetinghadden?
Die leuke gozer in Amsterdam toen we die meeting hadden? Dat moet Roache zijn denk ik?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef itsme het volgende:
en wie was die leuke gozer ook al weer sanne toen we in Amsterdam die meetinghadden?
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die leuke gozer in Amsterdam toen we die meeting hadden? Dat moet Roache zijn denk ik?
keigaafquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef Sanne het volgende:
De grote Big Brother Zuip [neuk] Meeting
Ik kom!
Utreg is goequote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef Falco het volgende:
Kan het niet beter in Utrecht georganiseerd worden? Is een leukere stad en ook wat centraler.
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die leuke gozer in Amsterdam toen we die meeting hadden? Dat moet Roache zijn denk ik?
Wat heb jij geëdit om 01.20 uur? Die PI???quote:Op zondag 17 september 2006 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook op het nueck lijstje van Sanne
*meldt*quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef Sanne het volgende:
Ik weet niet meer wie er in Scheveningen bij waren maar die moeten eigenlijk ook allemaal komen.
Favo bewoner?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:06 schreef Cyan het volgende:
Allemaal een t-shirt aan met je favo bewoner erop?
same herequote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Favo bewoner?
En wat als je óf aan iedereen een grafhekel hebt of het boeit je niet wie er meedoen?
Ja, er stond eenquote:Op maandag 18 september 2006 07:57 schreef Sanne het volgende:
Wat heb jij geëdit om 01.20 uur? Die PI???Bluezz' lijstje
Dan mag je gewoon je Superman shirt aantrekken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Favo bewoner?
En wat als je óf aan iedereen een grafhekel hebt of het boeit je niet wie er meedoen?
Dan moet je alleen wel weer even werken aan je sixpack Cynix!quote:Op maandag 18 september 2006 19:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan mag je gewoon je Superman shirt aantrekken.![]()
![]()
Eeeeh ja, een klus waar zelfs Superman wel even werk aan heeft, maar we doen ons best.quote:Op maandag 18 september 2006 19:54 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet je alleen wel weer even werken aan je sixpack Cynix!
Wat is r APK?quote:
Je moet er op de fiets naar toequote:Op donderdag 21 september 2006 11:39 schreef Fargo het volgende:
Een meeting. Het moet niet gekker worden!
Wordt dat alleen maar zuipen of ook wat actiefs? En dan heb ik het niet over seksuele inspanningen.
Het moet niet gekker worden, dat is een onmogelijke opdracht, dan kunnen we beter bij voorbaat al opgevenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
In dat geval stem ik voor locatie Roosendaal!
Lekker centraal...voor de West-Brabanders dan!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, dat is een onmogelijke opdracht, dan kunnen we beter bij voorbaat al opgeven![]()
Want?quote:
Als ze hem niet moeten kunnen ze hem toch ook gewoon bannenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien moeten ze je niet?
Dan kan hij nog als kloon komen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:41 schreef PC eend het volgende:
Als ze hem niet moeten kunnen ze hem toch ook gewoon bannen
Ben jij een kloon van arneaux?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
In Eindhoven dan heb ikj wel interesseVerder weg moet ik nog even over nadenken enzo
Ik heb me bedacht, ik kom ook.quote:Op zondag 24 september 2006 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zag het eerst niet zo zitten, maar om diverse redenen lijkt het me nu toch wel leuk zo'n meeting...
RRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, ik kom ook.
Jij ruikt bloed he?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef dracula100 het volgende:
ooohhhwww een meeting da wik ok wel
Heej ouwe relnicht ben jij er ook weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:26 schreef luciano het volgende:
Aangezien de verhoudingen op het forum wat zijn gewijzigd , ben ik benieuwd hoe het met de meeting-kansen staat
,
Ik laat me door een bannetje ( wat ik heerlijk in Italie heb uitgezeten) niet uit de weg slaan hoor .
Dat hoort er gewoon bij las ik ergens !
kut dan zit ik in Movieworldquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:31 schreef Ice_rulez het volgende:
OK, we zijn eruit 21 oktober Utrecht!!!
Anders doen we het gewoon in november!quote:
Hier niet!quote:
Dat komt dan goed uit...quote:Op maandag 6 november 2006 12:25 schreef itsme het volgende:
Ik ga echt niet helemaal naar Den Bosch.
Amnsterdam, Utrecht Haarlem. prima![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef APK het volgende:
Het wordt overigens toch Amsterdam, maar dat maakt niet uit.![]()
jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Sanne het volgende:
Wordt dit de "ik-wil-niet-naar-Den-Bosch" meeting ?
Hopelijk is die 'modmeeting' op de 2e danquote:
Mooiquote:Op maandag 6 november 2006 23:15 schreef Sanne het volgende:
ik geloof dat ik (nog) op beide dagen kan.
Dus ik hoef niet eens te komenquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Sanne het volgende:
Al komen alleen Liejannuh en Itsme, dan is het voor mij al een geslaagde meet!![]()
Autootje , toet toet , rij , rij , meeting 1 , meeting 2quote:Op maandag 6 november 2006 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk is die 'modmeeting' op de 2e dan
LS en luus gaan ook daarheen, dus extra beveiliging is ook niet nodig![]()
Bier, meer bier, wodka, autootje, toet toet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:09 schreef luciano het volgende:
Autootje , toet toet , rij , rij , meeting 1 , meeting 2
Nada problemos !![]()
![]()
Ik hoop dat TL met hem meerijdtquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Bier, meer bier, wodka, autootje, toet toet.
Boom. Auw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |