Heej ouwe relnicht ben jij er ook weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:26 schreef luciano het volgende:
Aangezien de verhoudingen op het forum wat zijn gewijzigd , ben ik benieuwd hoe het met de meeting-kansen staat
,
Ik laat me door een bannetje ( wat ik heerlijk in Italie heb uitgezeten) niet uit de weg slaan hoor .
Dat hoort er gewoon bij las ik ergens !
kut dan zit ik in Movieworldquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:31 schreef Ice_rulez het volgende:
OK, we zijn eruit 21 oktober Utrecht!!!
Anders doen we het gewoon in november!quote:
Hier niet!quote:
Dat komt dan goed uit...quote:Op maandag 6 november 2006 12:25 schreef itsme het volgende:
Ik ga echt niet helemaal naar Den Bosch.
Amnsterdam, Utrecht Haarlem. prima![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef APK het volgende:
Zelf zou ik niet dood gezien willen worden met al die slowchattende VLBO COS-ers, maar er schijnt behoefte te zijn aan een BB6 Fok! meet.
Meld je hier aan en ruzie over de stad waar de meet plaats moet vinden.
Het wordt overigens toch Amsterdam, maar dat maakt niet uit.![]()
jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Sanne het volgende:
Wordt dit de "ik-wil-niet-naar-Den-Bosch" meeting ?
Hopelijk is die 'modmeeting' op de 2e danquote:
Mooiquote:Op maandag 6 november 2006 23:15 schreef Sanne het volgende:
ik geloof dat ik (nog) op beide dagen kan.
Dus ik hoef niet eens te komenquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Sanne het volgende:
Al komen alleen Liejannuh en Itsme, dan is het voor mij al een geslaagde meet!![]()
Autootje , toet toet , rij , rij , meeting 1 , meeting 2quote:Op maandag 6 november 2006 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk is die 'modmeeting' op de 2e dan
LS en luus gaan ook daarheen, dus extra beveiliging is ook niet nodig![]()
Bier, meer bier, wodka, autootje, toet toet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:09 schreef luciano het volgende:
Autootje , toet toet , rij , rij , meeting 1 , meeting 2
Nada problemos !![]()
![]()
Ik hoop dat TL met hem meerijdtquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Bier, meer bier, wodka, autootje, toet toet.
Boom. Auw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |