Het moet niet gekker worden, dat is een onmogelijke opdracht, dan kunnen we beter bij voorbaat al opgevenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
In dat geval stem ik voor locatie Roosendaal!
Lekker centraal...voor de West-Brabanders dan!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, dat is een onmogelijke opdracht, dan kunnen we beter bij voorbaat al opgeven![]()
Want?quote:
Als ze hem niet moeten kunnen ze hem toch ook gewoon bannenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien moeten ze je niet?
Dan kan hij nog als kloon komen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:41 schreef PC eend het volgende:
Als ze hem niet moeten kunnen ze hem toch ook gewoon bannen
Ben jij een kloon van arneaux?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
In Eindhoven dan heb ikj wel interesseVerder weg moet ik nog even over nadenken enzo
Ik heb me bedacht, ik kom ook.quote:Op zondag 24 september 2006 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zag het eerst niet zo zitten, maar om diverse redenen lijkt het me nu toch wel leuk zo'n meeting...
RRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, ik kom ook.
Jij ruikt bloed he?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef dracula100 het volgende:
ooohhhwww een meeting da wik ok wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |