heel erg bedanktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef RenzoBrad het volgende:
@ Dacide:
Hier de link voor Alexander Emelianenko vs. Pawel Nastula @ Shockwave 2005:
http://www.megaupload.com/?d=8E0R2QLI
@ Arjanus:
Pride live volgen (of daarna rustig terugkijken.... 't kan allemaal) kan via deze link: (Pride ONDEMAND heet dat)
http://media.pridefc.com/
Ik heb dat zelf dus niet gedaan, vond $40,00 iets teveel van het goede als ik het een paar uur later gratis kan downloaden. Oke, ik zou natuurlijk Pride wel steunen.... wie weet in de toekomst wel hoor!
Is dat niet waar het om draait? Een topper zijn? Heath Herring, om maar iemand te noemen, is een zwaargewicht en heeft wel naam gemaakt, maar toch, hij is geen Fedor of Nogueira.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef Dacide het volgende:
ik wil pawel nastula wel eens zien tegen een gewone vechter ipv dé grote toppers.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat niet waar het om draait? Een topper zijn? Heath Herring, om maar iemand te noemen, is een zwaargewicht en heeft wel naam gemaakt, maar toch, hij is geen Fedor of Nogueira.
Nee, ik snapte je perfectquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb t al verbeterd
Of bedoelde je dat je me neit snapte?![]()
![]()
je hebt gelijk.. absoluut.. maar je kan niet van een vechter die pas 4 mma wedstrijden in zijn leven gedraaid heeft, al direct kan winnen van de gevestigde orde...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat niet waar het om draait? Een topper zijn? Heath Herring, om maar iemand te noemen, is een zwaargewicht en heeft wel naam gemaakt, maar toch, hij is geen Fedor of Nogueira.![]()
Zal zeker via pplive of een andere P2P streaming programma of dergelijks zijn. Ik zou gewoon een paar uur na de wedstrijd wachten en downloaden. Die wedstrijden zijn toch meestal in de holst van de nacht of vroege ochtend onze tijd. Dus gewoon in het weekend uitslapen, eventjes downloaden en met wat hapjes kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef arjanus het volgende:
Ik zit nu ook 'the real deal' the kijken. Ik vind het altijd wel stoer dat Fedor voor de show er bijzit of als ie op een zondagmiddag thee zit te drinken bij zijn schoonmoeder.
Maar even wat anders: ik zag op een ander forum dat mensen pride live bekijken via het internet. Weet iemand daar meer van?
Die stinkert van een Rooze stak telkens zijn kop opzettelijk buiten de ring, om te zwijgen over het vasthouden van de ring. Verder is het niet aan Barnett maar aan de scheids om in te grijpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef arjanus het volgende:
Ik vind dat nastula wel een beetje genaaid werd. Ten eerste omdat ie geen knieen mocht gebruiken op de grond (iets wat deze pride in het algemeen een gehandicapte versie maakt) en verder werd hij veel te snel gesommeerd om op te staan + die eerste kniebar van barnet was na de bel volgens mij. Barnet die bij mij al niet echt bekend staat om zijn fair-play na zijn partij tegen Rooze waar Rooze KO'de terwijl hij met zijn hoofd buiten de ring lag.
Shogun wel weer indrukwekkend.
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2841&zoneid=2quote:VITOR BELFORT & PAWEL NASTULA TEST POSITIVE
MMAWeekly has learned that Vitor Belfort and Pawel Nastula tested positive for banned substances after their respective fights on Pride's "Real Deal" card this past Saturday night in Las Vegas, Nevada.
The Nevada State Athletic Commission has confirmed that Nastula tested positive for the anabolic steroid nandrolone, while Belfort tested positive for the banned substance 4-hydroxytestosterone, which is also banned in Major League Baseball and other sports.
All of the other fighters who were drug-tested on the Pride card passed their drug tests.
Belfort?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2841&zoneid=2
Not good
Belfort zijn strategie werd juist compleet aangepakt. Hij kon echt wel wat, maar zijn tegenstander was gewoon TE goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Belfort?Ik had het zelfs beter gekund. Nastula valt tegen, talent heeft hij natuurlijk wel.
Zijn tegenstander was beter maar waar is zijn bjj gebleven bijvoorbeeld? Hij deed gewoon niets in die richting.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Belfort zijn strategie werd juist compleet aangepakt. Hij kon echt wel wat, maar zijn tegenstander was gewoon TE goed
Belfort is een paar keer wereldkampioen braziliaanse jiu-jitsu geworden. Je zou dan toch denken dat hij op zijn minst een armbar of een triangle choke probeert ipv de tegenstander met de rug tegen de grond met stootjes te bestoken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef Paxlie het volgende:
bjj ?
Wat is jouw achtergrondquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Belfort?Ik had het zelfs beter gekund. Nastula valt tegen, talent heeft hij natuurlijk wel.
daar heb je gelijk in. Daarentegen werd er wel goed gevochten door zijn tegenstander dat ik daar ook geen mogelijkheden voor zag als toeschouwer al moet ik toegeven dat Belfort erg rustig en vooral incasserend was op de grondquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Belfort is een paar keer wereldkampioen braziliaanse jiu-jitsu geworden. Je zou dan toch denken dat hij op zijn minst een armbar of een triangle choke probeert ipv de tegenstander met de rug tegen de grond met stootjes te bestoken.
Dat is eigen aan Belfort de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. Daarentegen werd er wel goed gevochten door zijn tegenstander dat ik daar ook geen mogelijkheden voor zag als toeschouwer al moet ik toegeven dat Belfort erg rustig en vooral incasserend was op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |