abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:45:07 #76
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42141525
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Trouwens de nieuwe highligth van Boondock (van Furious Angels) al gezien?

3rd Man, een ode aan de ref-cam:

http://video.google.nl/videoplay?docid=8202872684609507752
Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter worden

bb_koning.hyves.nl
pi_42146096
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter worden

Sinds de TV deal met Fuji-TV is ontbonden, is die er ook niet meer. Sinds Critical Countdown 2006 dus, als ik me niet vergis.

Jammer, want juist bij Total Elimination had Fuji-TV nog laten zijn dat ze nog wat nieuwe dingetjes hadden bedacht, zoals een picture-in-picture herhaling als het gevecht in lay and pray mode was beland.....
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_42146241
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

En trouwens, op die door jou zo verfoeide torrent-site kun je zo complete gevechten vanuit het ref-cam perspectiief bekijken. 't Gaat om de volgende gevechten:

Crocop vs Aleksander
Fedor vs Ogawa
Mario Sperry vs Kohsaka
Mirko vs Magmedov
Nogueira vs Herring II
Nogueira vs Kharitonov
Nogueira vs Mirko
Shogun vs Minotoro
Fedor vs CroCop
Shogun vs Quinton Jackson
Silva vs Yoshida II
Silva vs Yoshida I
Shogun vs Arona
Shogun vs Coleman
Wanderlei Silva vs Kondo Yuki
Yoshida vs Tamura
Roman Zentsov vs Pedro Rizzo
Fedor vs Gary Goodridge
Crocop vs Igor

Weet je ook meteen hoe Boondock aan dat materiaal komt....
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:29:15 #79
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42156768
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Sinds de TV deal met Fuji-TV is ontbonden, is die er ook niet meer. Sinds Critical Countdown 2006 dus, als ik me niet vergis.

Jammer, want juist bij Total Elimination had Fuji-TV nog laten zijn dat ze nog wat nieuwe dingetjes hadden bedacht, zoals een picture-in-picture herhaling als het gevecht in lay and pray mode was beland.....
Thanks, coole highlight, had deze nog niet gezien! Ik vind persoonlijk de ref cam gevechten super om te zien. Vooral Minotauro tegen CroCop! Denk dat ik binnenkort maar eens de hele torrent binnenhaal.
Iemand opperde op sherdog al eens hoe cool het wel niet zou zijn als er bijv. een PC game uitkwam waarbij je zelf scheidsrecht bent. Zelf als een kleine Jap rondhuppelen, om actie roepen, het gevecht naar het midden verplaatsen, het gevecht beeindigen enz.
Denk alleen dat de markt er iets te klein voor is
pi_42156845
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:29 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Thanks, coole highlight, had deze nog niet gezien! Ik vind persoonlijk de ref cam gevechten super om te zien. Vooral Minotauro tegen CroCop! Denk dat ik binnenkort maar eens de hele torrent binnenhaal.
Iemand opperde op sherdog al eens hoe cool het wel niet zou zijn als er bijv. een PC game uitkwam waarbij je zelf scheidsrecht bent. Zelf als een kleine Jap rondhuppelen, om actie roepen, het gevecht naar het midden verplaatsen, het gevecht beeindigen enz.
Denk alleen dat de markt er iets te klein voor is
Het zou misschien leuk zijn in een complete Pride FC game. Dat je naast de gevechten ook eens voor ref. kunt spelen.
Om een game uit te brengen waar je alleen maar de ref. kunt zijn gaat denk ik erg snel vervelen
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:50:15 #81
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42238767
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Het zou misschien leuk zijn in een complete Pride FC game. Dat je naast de gevechten ook eens voor ref. kunt spelen.
Om een game uit te brengen waar je alleen maar de ref. kunt zijn gaat denk ik erg snel vervelen
Hehe ja idd. Alleen ref zijn gaat op den duur vervelen. Maar een "echte" Pride game is er al wel! En sterker nog, ik als die-hard Pride fan heb deze natuurlijk al:

Geimporteerd uit Japan! Vind alleen dat deze vrij snel verveelt, 't is natuurlijk niet helemaal realistisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:56:57 #82
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42238953

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:55:14 #83
106955 BB_Koning
pi_42250587
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:56 schreef Paxlie het volgende:
[afbeelding]

Ik was eerder, hoewel ik moet toegeven dat dit plaatje wel een extra dimensie toevoegt
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 30 september 2006 @ 02:13:42 #84
106955 BB_Koning
pi_42251068

Vinden jullie die 2 Rua's niet op elkaar lijken?
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 30 september 2006 @ 02:14:17 #85
106955 BB_Koning
pi_42251079
[/quote]
[quote]
Wat n innemende smile heeft hij hier
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:34:03 #86
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42255926
voordat shogun en silva aan hun glorieperiode begonnen.. was murrilo ninja DE topvechter van t chutebox team..

vooral bekend omdat t zo'n brawler was... totdat ie (een toendertijd onbekende) kharitanov tegen kwam..

pats, ninja down.
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:41:59 #87
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42276650
Mensen, hebben jullie het gevecht van Murilo Ninja tegen Mark Weir gezien?
Dit heeft net plaatsgevonden in Engeland, bij Cage Rage 18, met commentaar van oa Stephen Quadros.
Check het hier (30 mb) Openen met Winamp (denk ff om de juiste volgorde )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:08:01 #88
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_42277066
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Hehe ja idd. Alleen ref zijn gaat op den duur vervelen. Maar een "echte" Pride game is er al wel! En sterker nog, ik als die-hard Pride fan heb deze natuurlijk al: [afbeelding]

Geimporteerd uit Japan! Vind alleen dat deze vrij snel verveelt, 't is natuurlijk niet helemaal realistisch.
SPOILER
]http://thepiratebay.org/tor/3391105/Pride_GP_2003_Japanese_Version_NTSC_
[/quote][/url]

Leuk spel wel, is er toevallig ergens een precieze handleiding of kun je een snelle uitleg doen wat elk knopje precies doet (als je het zelf speelt kom je er natuurlijk wel een beetje uit, maar het is leuker als ik het precies weet zodat ik niet per ongeluk een leuke choke kan doen maar ook echt bedoeld
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:29:03 #89
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42277400
Ik heb een Japanse handleiding, maar daar kom ik zelf ook niet echt verder mee. Het is dus een kwestie van trial&error
Daarnaast vind ik het ook niet echt makkelijk of zo
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:53:00 #90
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_42277796
ik speelde gister twee keer voor de gein (en voor het eerst dus) met Fedor, en won twee keer, eerst door een armlock en daarna met een triangle choke.

Je moet me alleen niet vragen hoe ik het deed

lag wel steeds onderop, dus dat is nog knapper
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:51:32 #91
51700 Unstoppable
pi_42358883
Nog wat nieuwtjes:

Sakuraba moest zich wegens een blessure terugtrekken uit het K-1 Hero's tournooi. Kestutis Smirnovas zal hem vervangen. Dus de halve finales van het LHW tournament zullen zijn:
Yoshihiro Akiyama vs Kestutis Smirnovas
Shungo Oyama vs Melvin Manhoef
(is op 09-10-06)

Heath Herring heeft gesigned bij WFA
hier artikel MMAWeekly.com

Nog een aardig artikel over Tyson en Pride

Barnett interview

Frank Shamrock announces fight with Baroni
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:02:29 #92
93275 MaxPowers
pi_42366139
Wat een nieuws!!!
ik heb me al weken verheugd op een gevecht van Saku. dat is mooi klote.
Weet je ook wat voor blessure het is??
Ik las iets met bloed dat niet goed naar zijn hersens stroomde door vele klappen op zijn hoofd en nek vroeger in zijn worsteltijd?
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:05:12 #93
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42371853
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef MaxPowers het volgende:
Wat een nieuws!!!
Ik las iets met bloed dat niet goed naar zijn hersens stroomde door vele klappen op zijn hoofd en nek vroeger in zijn worsteltijd?
Denk dat het meer komt door zijn partijen tegen Arona en zijn winst over Smirnovas. De klappen die hij toen incasseerde.... dat is voor geen enkel mens gezond. Wat voor een geweldige vechter Saku ook is, na zijn 3 losses tegen Wanderlei SIlva is hij nooit meer de oude geweest en had hij beter kunnen stoppen. Al zal iedereen hem wel blijven herinneren als "de Gracie Hunter". Hoop voor hem dat hij er niet al te slecht aan toe is.

Als landgenooot Melvin Manhoef nu niet K1 Hero's Middleweight GP weet te winnen neem ik hem niet meer serieus

En Baroni tegen Frank Shamrock... hoewel ik een (kleine) fan ben van beiden hoop ik toch dat Baroni wint. Eerst maar eens kijken hoe de Real Deal gaat!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:08:20 #94
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42371981
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:53 schreef LuNaTiC het volgende:
ik speelde gister twee keer voor de gein (en voor het eerst dus) met Fedor, en won twee keer, eerst door een armlock en daarna met een triangle choke.

Je moet me alleen niet vragen hoe ik het deed

lag wel steeds onderop, dus dat is nog knapper
Speel het sinds gisteren ineens ook weer heel vaak
Heb ruim een half uur Fedor tegen Coleman geoefend. Coleman kreeg ik welgeteld 1x op zijn rug
De meeste keren won ik dmv een kimura. Voor de echte match Fedor - Coleman verwacht ik dan ook weer een Fedor die uiteindelijk wint (met veel meer moeite dan de vorige keer!) in ronde 2 of 3 dmv submission, wellicht ook een kimura

Heb nu eindelijk een beetje door welke toetsen ik waarvoor moet gebruiken en met name verdedigen tegen een submission
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:21:40 #95
51700 Unstoppable
pi_42376694
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef MaxPowers het volgende:
Wat een nieuws!!!
Hier

&

Hier
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:29:39 #96
93275 MaxPowers
pi_42381854
@renzobrad en unstoppable: thanks voor de antwoorden.
Saku had idd beter kunnen stoppen, maar hij houdt te veel van de sport

Het MMA nieuws las ik meestal op de pridefc website en k1 website. Die van K1 bevat maar weinig nieuws.
De sites die je gaf zijn mooie, hopelijk ook betrouwbaar.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:37:18 #97
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42382015
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:29 schreef MaxPowers het volgende:
De sites die je gaf zijn mooie, hopelijk ook betrouwbaar.
Ik denk de betrouwbaarste in het wereldje
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:06:22 #98
106955 BB_Koning
pi_42386008
Er zijn geruchten dat Shogun tegen fedor zal vechten (www.mmaweekly.com), wat i sjulli emening? Overigens betwijfel ik of het geruchten zijn, want als je lid bent, dan schijn je het interview met Shogun te kunnen horen.

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:44:39 #99
51700 Unstoppable
pi_42387197
Lijkt mij geen goed plan voor Shogun. Als hij HW wil gaan vechten zou ik eerst een iets mindere HW uitzoeken als eerste slachtoffer. Ik hoop natuurlijk nog steeds op Fedor vs Crocop met Shockwave, maar het is maar de vraag of Crocop dan al hersteld is van zijn voet/enkelblessure die hij dankzij Silva's harde hoofd heeft.

Liever dus Crocop vs Fedor en Shogun vs Silva met Shockwave

Ook als je kijkt dat hij begin dit jaar zijn arm gebroken had, weer hersteld is, en vervolgens alleen maar tegen Cyrille Diabate heeft gevochten. Om dan meteen het op te nemen tegen de #1 HW van de wereld lijkt me niet helemaal verstandig.

Als hij dan toch weer helemaal terug is wil ik liever Silva vs Shogun zien voor de championship belt
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:16:55 #100
106955 BB_Koning
pi_42388355
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef Unstoppable het volgende:

Als hij dan toch weer helemaal terug is wil ik liever Silva vs Shogun zien voor de championship belt
Dream on
bb_koning.hyves.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')