abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2006 @ 00:54:52 #41
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42004350
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:37 schreef Dacide het volgende:
BB.... ik lach me werkelijk kapot om jouw berichten
Nou nou, zo grappig ben ik niet Ik las een keer op sherdog een sig van iemand: bjj is only gay when you look them in the eyes.

Ik heb een keer slechts geroken aan ene gozer tijdens grappling, ik ben dus niet gay

Technisch gezien kun je als je geen gay bent nog steeds bi zijn, maar dat zijn formaliteiten
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 21 september 2006 @ 00:55:35 #42
106955 BB_Koning
pi_42004374
Wie gaat winnen: BJ Penn of Hughes?

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 21 september 2006 @ 09:55:01 #43
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42008039
ik ga voor hughes...

MAar... BJ is zo iemand.... hij gaat er voor en heeft een groot hart... en net deze mensen weten je soms het meest te verrassen.

maar ik denk dat Hughes er niet in trapt.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:10:58 #44
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42032913
Hughes moet denk ik in staat zijn om deze partij via dec. naar zich toe te trekken. Ko slaan of submitten zal hem zeker niet lukken. Andersom laat Hughes zich dit keer niet verrassen door Penn. Ik denk dat deze match net zo goed als GSP tegen BJ Penn.

En BB's berichten zijn inderdaad erg grappig
pi_42033495
heeuh zaterdag 1 oktober ook Thailand vs. Nederland hé of is dat aankomende zaterdag al?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:57:19 #46
106955 BB_Koning
pi_42034669
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
heeuh zaterdag 1 oktober ook Thailand vs. Nederland hé of is dat aankomende zaterdag al?
ieuwww, kickboksen
wij zijn mma'ers ofzo beter dan me'ers

wat voor een training zullen die gasten krijgen? ik denk hoe-sla-ik-iemand-zo-hard-mogelijk-met-een-knuppel voor gevorderden

bb_koning.hyves.nl
pi_42036087
Ik had een word document met daarin een lijst met:
- welke events ik heb
- welke gevechten per event
- size van het event (hoeveel cd's)
- de video quality
- welke events ik nog moet hebben
etc etc
Kwam ik er gister achter dat ik die per ongeluk verwijderd had

Heb ik maar wat nieuws gemaakt, weer alle events opzoeken, kwaliteit en bestandgrootte controleren etc etc etc .
Wel een pokkewerkje, maar het is nu een stuk duidelijk
Kan alleen niet al mijn events vinden atm ..

Hier heb ik hem even online gezet.

Nog tips? Dingen die erbij moeten ofzo? Jammer is wel dat Sherdog de uitslag er meteen bij vermeld, had toch liever gewoon de card gehad. Als ik dan uitslagen wil weten kan ik die wel gewoon opzoeken.
Gelukkig bewaar ik UFC events niet, anders zou ik die ook nog allemaal moeten indexen
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:46:54 #48
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42036162
wikipedia is je (en mijn) vriend

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PRIDE_Events

klik op een event voor de fightcards enzo.
pi_42036614
Die had ik ook al gezien idd

Maar daar staan de results ook bij. Soms wil ik gewoon weer eens een event kijken, dan bekijk ik van tevoren welke match-ups me wel leuk lijken en dan kijk ik die. Beetje flauw om dan net de winnaar, KO of sub, welke ronde, welke tijd etc te lezen.

Zal ik dat zelf nog wel eens maken als ik tijd/zin daarin heb :p
pi_42038462
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

ieuwww, kickboksen
wij zijn mma'ers ofzo beter dan me'ers

wat voor een training zullen die gasten krijgen? ik denk hoe-sla-ik-iemand-zo-hard-mogelijk-met-een-knuppel voor gevorderden

Muay Thai! is t
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_42066237
Wisten jullie dit al?
Iemand van Pride FC was te gast in een radioshow, raad eens wie er belde ? Juist, Dana White!
Alle ins en outs over waarom Chuck - Wanderlei niet doorgaat, dat Pride Silvia - Fedor wou, etc etc etc
Dit moet je echt luisteren

Thread op Sherdog met links naar de audiofile:
Hier

Thread op Sherdog met samenvattingen enzo:
Hier

Dana flapt er echt vanalles uit, hij gaat totaal door het lint
Hij zegt dat het niet doorgaat omdat Silva net geexecuteerd is. Zegt de Pride dude, waarom dan niet Silvia - Fedor, begint Dana me toch een portie schelden

[ Bericht 24% gewijzigd door Unstoppable op 23-09-2006 01:08:11 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:50:16 #52
106955 BB_Koning
pi_42076404
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Muay Thai! is t
Bij muay thai gebruik je toch ellebogen enzo.? En volgens mij bij die evenementen niet.
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:52:42 #53
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42080840
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:54 schreef Unstoppable het volgende:
Wisten jullie dit al?
Iemand van Pride FC was te gast in een radioshow, raad eens wie er belde ? Juist, Dana White!
Alle ins en outs over waarom Chuck - Wanderlei niet doorgaat, dat Pride Silvia - Fedor wou, etc etc etc

Hier

Hier

Hij zegt dat het niet doorgaat omdat Silva net geexecuteerd is. Zegt de Pride dude, waarom dan niet Silvia - Fedor, begint Dana me toch een portie schelden
thnx, straks ff bekijken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:26:16 #54
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42081867
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:54 schreef Unstoppable het volgende:
Wisten jullie dit al?

Hier

Hier

Thanks, geweldig! Die Dana White is toch echt zo'n dwaas he
  zondag 24 september 2006 @ 14:14:13 #55
106955 BB_Koning
pi_42091372
Ik zie ongeslagen vechters vaker als supergoede vechters, decisionlosses tel ik niet mee Als iemand verloren heeft dmv submission of ko, dan denk ik toch: tja, hij is geen supervechter.

Stom he
bb_koning.hyves.nl
  zondag 24 september 2006 @ 15:17:04 #56
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42092512
UFC63 gezien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door RenzoBrad op 24-09-2006 20:29:17 ]
  zondag 24 september 2006 @ 19:36:43 #58
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42097157
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef RenzoBrad het volgende:
UFC63 gezien...
Matt Hughes gewonnen van BJ Penn via TKO. Matt verloor de 1e en 2e ronde en nam het (zoals te verwachten) in de 3e ronde op tegen een uitgeputte BJ Penn (hij traint niet meer zo vaak!) Voor de rest zag Matt er niet zo super uit. Bijna tot 2x toe ge-submit.
no offence ofcorso... maarre... doe je volgende keer ff een spoilertje?

(ach nu hoef ik die partij tenminste niet zelf meer te kijken.. mooi een kwartiertje tijd uitgespaard )
  zondag 24 september 2006 @ 19:44:27 #59
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42097259
bedankt voor de spoiler weer he, godverdomme
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 24 september 2006 @ 20:28:30 #60
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42098101
Heren heren..... Het event is al tijden achter de rug en het internet staat vol met verschillende releases!! Hoe lang moeten we dan nog wachten met het "normaal" discussieren over MMA events?

Daarnaast...als je geen spoilers wilt lezen moet je NOOIT maar dan ook NOOIT op een forum kijken voordat je een event hebt gezien.

Tenminste, dat is wat ik doe...

Maar als dat teveel gevraagd is biedt Renzo hierbij zijn welgemeende excuses aan en hoop ik dat jullie wel van de rest van UFC63 genoten hebben
  zondag 24 september 2006 @ 22:40:49 #61
106955 BB_Koning
pi_42100443
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Heren heren..... Het event is al tijden achter de rug en het internet staat vol met verschillende releases!! Hoe lang moeten we dan nog wachten met het "normaal" discussieren over MMA events?

Maar als dat teveel gevraagd is biedt Renzo hierbij zijn welgemeende excuses aan en hoop ik dat jullie wel van de rest van UFC63 genoten hebben
Je hebt gelijk

En excuses aanvaard
Niet dat ik het erg vond dat je het verteld had, ik had het al op sherdog gelezen
bb_koning.hyves.nl
pi_42102383
quote:
UFC 63 was de 23ste, dat is geen tijden!!
Niet iedereen kan het live volgen of heeft altijd de vrije tijd ervoor om het meteen te kijken als er een release uit is!
Die spoiler tag is er niet voor niks..

Gelukkig maar dat je het niet deed met de OWGP van laatst, dan zouden er denk ik heel wat meer mensen flink over de zeik zijn geweest
  maandag 25 september 2006 @ 04:43:59 #63
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42105775
quote:

Daarnaast...als je geen spoilers wilt lezen moet je NOOIT maar dan ook NOOIT op een forum kijken voordat je een event hebt gezien.

er bestaat niet voor niets een spoilertag. Een dag later staat het pas op internet. Ik vind dit dus een hele slechte reden...
pi_42110238
quote:

Ik had 'm zelf al gezien hoor, maarre....je plaatst het eigenlijk gewoon als nieuwspost en niet als 'iedereen weet 't al, laten we er 's over gaan praten-post....
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_42110300
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:36 schreef Dacide het volgende:

[..]

no offence ofcorso... maarre... doe je volgende keer ff een spoilertje?

(ach nu hoef ik die partij tenminste niet zelf meer te kijken.. mooi een kwartiertje tijd uitgespaard )
Het quoten van spoilers is overigens ook niet echt bijdehand, for reasons which, at this moment, must be all too obvious [/Dr Strangelove].
  maandag 25 september 2006 @ 14:02:08 #66
106955 BB_Koning
pi_42111891
Ik wil Penn-Hughes zien en kom niet met doe stomme torrents
Ik vind Hughes stom, ik wil m gedomineerd zien worden door Penn

bb_koning.hyves.nl
  maandag 25 september 2006 @ 14:29:11 #67
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42112634
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef BB_Koning het volgende:

Hughes is koning
  maandag 25 september 2006 @ 14:33:59 #68
106955 BB_Koning
pi_42112793
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:29 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hughes is koning
Naar wat ik hoorde, bakte hij er de eerste 2 rondes niks van
bb_koning.hyves.nl
pi_42113011
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef BB_Koning het volgende:

Nieuwsgroepen

http://www.binaries4all.nl/grabit/
Grabit downloaden om mee te downloaden van de nieuwsgroepen.

http://binsearch.info/browse.php?bg=alt.binaries.mma
Om te kijken wat er allemaal in de group alt.binaries.mma staat

Daar kun je downloads aanvinken en een .nzb van maken. Deze kun je dan openen met Grabit en download je alle files.

Het installeren en configureren van Grabit staat uitgelegd in de bovenste link. Hoe je dan de bestanden uitpakt enzo is op dezelfde site te vinden.

Makkelijk en snel downloaden
  maandag 25 september 2006 @ 15:25:13 #70
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42113602
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:33 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Naar wat ik hoorde, bakte hij er de eerste 2 rondes niks van
dat verklaart natuurlijk waarom hij gewonnen heeft
pi_42115829
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Eind van de tweede ronde kreeg BJ Penn een blessure:

http://www.bjpenn.com/index.php

Staat een interview met hem.

Vandaar dat hij toch nog kon winnen
  maandag 25 september 2006 @ 18:53:41 #72
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42118693
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Het quoten van spoilers is overigens ook niet echt bijdehand, for reasons which, at this moment, must be all too obvious [/Dr Strangelove].
lol... schaam schaam... mja..

no hard feelings please hihi..

Zullen we anders ff met zijn allen gewoon afspreken dat wanneer een event plaatsvind in het weekend. dat we dan gewoon tot dinsdag ofzo wachten met het plaatsen van berichten zonder spoilers?

of zeg ik nu iets doms?
  maandag 25 september 2006 @ 20:30:27 #73
106955 BB_Koning
pi_42121290
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik heb het gevecht niet gezien, maar op sherdog zijn ze vol lof over bj. Ze zeggend at hij de eerste 2 rondes domineerde.

bb_koning.hyves.nl
pi_42130408
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Dacide het volgende:

[..]

lol... schaam schaam... mja..

no hard feelings please hihi..

Zullen we anders ff met zijn allen gewoon afspreken dat wanneer een event plaatsvind in het weekend. dat we dan gewoon tot dinsdag ofzo wachten met het plaatsen van berichten zonder spoilers?

of zeg ik nu iets doms?
Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit, omdat ik events tegenwoordig vrij snel zie (thanks Zep!), én omdat ik mma fora/topics als de ziekte mijdt tussen een event en het moment dat ik het kijk.

Ik spoiler gewoon zoveel mogelijk. Kleine moeite, en het is niet zo dat mensen die die spoilers niet nodig hebben iets missen of zo.....

Er zijn de eerste week na een event toch altijd wel wat casual fans die eerst wat naar de kwaliteit van een event willen informeren voordat ze weer een paar GB binnen gaan halen.....
pi_42140852
Trouwens de nieuwe highligth van Boondock (van Furious Angels) al gezien?

3rd Man, een ode aan de ref-cam:

http://video.google.nl/videoplay?docid=8202872684609507752
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:45:07 #76
106955 BB_Koning
pi_42141525
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Trouwens de nieuwe highligth van Boondock (van Furious Angels) al gezien?

3rd Man, een ode aan de ref-cam:

http://video.google.nl/videoplay?docid=8202872684609507752
Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter worden

bb_koning.hyves.nl
pi_42146096
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter worden

Sinds de TV deal met Fuji-TV is ontbonden, is die er ook niet meer. Sinds Critical Countdown 2006 dus, als ik me niet vergis.

Jammer, want juist bij Total Elimination had Fuji-TV nog laten zijn dat ze nog wat nieuwe dingetjes hadden bedacht, zoals een picture-in-picture herhaling als het gevecht in lay and pray mode was beland.....
pi_42146241
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

En trouwens, op die door jou zo verfoeide torrent-site kun je zo complete gevechten vanuit het ref-cam perspectiief bekijken. 't Gaat om de volgende gevechten:

Crocop vs Aleksander
Fedor vs Ogawa
Mario Sperry vs Kohsaka
Mirko vs Magmedov
Nogueira vs Herring II
Nogueira vs Kharitonov
Nogueira vs Mirko
Shogun vs Minotoro
Fedor vs CroCop
Shogun vs Quinton Jackson
Silva vs Yoshida II
Silva vs Yoshida I
Shogun vs Arona
Shogun vs Coleman
Wanderlei Silva vs Kondo Yuki
Yoshida vs Tamura
Roman Zentsov vs Pedro Rizzo
Fedor vs Gary Goodridge
Crocop vs Igor

Weet je ook meteen hoe Boondock aan dat materiaal komt....
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:29:15 #79
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42156768
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Sinds de TV deal met Fuji-TV is ontbonden, is die er ook niet meer. Sinds Critical Countdown 2006 dus, als ik me niet vergis.

Jammer, want juist bij Total Elimination had Fuji-TV nog laten zijn dat ze nog wat nieuwe dingetjes hadden bedacht, zoals een picture-in-picture herhaling als het gevecht in lay and pray mode was beland.....
Thanks, coole highlight, had deze nog niet gezien! Ik vind persoonlijk de ref cam gevechten super om te zien. Vooral Minotauro tegen CroCop! Denk dat ik binnenkort maar eens de hele torrent binnenhaal.
Iemand opperde op sherdog al eens hoe cool het wel niet zou zijn als er bijv. een PC game uitkwam waarbij je zelf scheidsrecht bent. Zelf als een kleine Jap rondhuppelen, om actie roepen, het gevecht naar het midden verplaatsen, het gevecht beeindigen enz.
Denk alleen dat de markt er iets te klein voor is
pi_42156845
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:29 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Thanks, coole highlight, had deze nog niet gezien! Ik vind persoonlijk de ref cam gevechten super om te zien. Vooral Minotauro tegen CroCop! Denk dat ik binnenkort maar eens de hele torrent binnenhaal.
Iemand opperde op sherdog al eens hoe cool het wel niet zou zijn als er bijv. een PC game uitkwam waarbij je zelf scheidsrecht bent. Zelf als een kleine Jap rondhuppelen, om actie roepen, het gevecht naar het midden verplaatsen, het gevecht beeindigen enz.
Denk alleen dat de markt er iets te klein voor is
Het zou misschien leuk zijn in een complete Pride FC game. Dat je naast de gevechten ook eens voor ref. kunt spelen.
Om een game uit te brengen waar je alleen maar de ref. kunt zijn gaat denk ik erg snel vervelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')