Bij muay thai gebruik je toch ellebogen enzo.? En volgens mij bij die evenementen niet.quote:
thnx, straks ff bekijken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:54 schreef Unstoppable het volgende:
Wisten jullie dit al?
Iemand van Pride FC was te gast in een radioshow, raad eens wie er belde ? Juist, Dana White!
Alle ins en outs over waarom Chuck - Wanderlei niet doorgaat, dat Pride Silvia - Fedor wou, etc etc etc
Dit moet je echt luisteren
Thread op Sherdog met links naar de audiofile:
Hier
Thread op Sherdog met samenvattingen enzo:
Hier
Dana flapt er echt vanalles uit, hij gaat totaal door het lint
Hij zegt dat het niet doorgaat omdat Silva net geexecuteerd is. Zegt de Pride dude, waarom dan niet Silvia - Fedor, begint Dana me toch een portie schelden
Thanks, geweldig!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:54 schreef Unstoppable het volgende:
Wisten jullie dit al?
Iemand van Pride FC was te gast in een radioshow, raad eens wie er belde ? Juist, Dana White!
Alle ins en outs over waarom Chuck - Wanderlei niet doorgaat, dat Pride Silvia - Fedor wou, etc etc etc
Dit moet je echt luisteren
Thread op Sherdog met links naar de audiofile:
Hier
Thread op Sherdog met samenvattingen enzo:
Hier
Dana flapt er echt vanalles uit, hij gaat totaal door het lint
Hij zegt dat het niet doorgaat omdat Silva net geexecuteerd is. Zegt de Pride dude, waarom dan niet Silvia - Fedor, begint Dana me toch een portie schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door RenzoBrad op 24-09-2006 20:29:17 ]
no offence ofcorso... maarre... doe je volgende keer ff een spoilertje?quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef RenzoBrad het volgende:
UFC63 gezien...
Matt Hughes gewonnen van BJ Penn via TKO. Matt verloor de 1e en 2e ronde en nam het (zoals te verwachten) in de 3e ronde op tegen een uitgeputte BJ Penn (hij traint niet meer zo vaak!) Voor de rest zag Matt er niet zo super uit. Bijna tot 2x toe ge-submit.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Heren heren..... Het event is al tijden achter de rug en het internet staat vol met verschillende releases!! Hoe lang moeten we dan nog wachten met het "normaal" discussieren over MMA events?
Maar als dat teveel gevraagd is biedt Renzo hierbij zijn welgemeende excuses aanen hoop ik dat jullie wel van de rest van UFC63 genoten hebben
![]()
UFC 63 was de 23ste, dat is geen tijden!!quote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Heren heren..... Het event is al tijden achter de rug en het internet staat vol met verschillende releases!! Hoe lang moeten we dan nog wachten met het "normaal" discussieren over MMA events?
er bestaat niet voor niets een spoilertag. Een dag later staat het pas op internet. Ik vind dit dus een hele slechte reden...quote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Daarnaast...als je geen spoilers wilt lezen moet je NOOIT maar dan ook NOOIT op een forum kijken voordat je een event hebt gezien.![]()
Tenminste, dat is wat ik doe...
Maar als dat teveel gevraagd is biedt Renzo hierbij zijn welgemeende excuses aanen hoop ik dat jullie wel van de rest van UFC63 genoten hebben
![]()
Ik had 'm zelf al gezien hoor, maarre....je plaatst het eigenlijk gewoon als nieuwspost en niet als 'iedereen weet 't al, laten we er 's over gaan praten-post....quote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Daarnaast...als je geen spoilers wilt lezen moet je NOOIT maar dan ook NOOIT op een forum kijken voordat je een event hebt gezien.![]()
Tenminste, dat is wat ik doe...
![]()
Het quoten van spoilers is overigens ook niet echt bijdehand, for reasons which, at this moment, must be all too obvious [/Dr Strangelove].quote:Op zondag 24 september 2006 19:36 schreef Dacide het volgende:
[..]
no offence ofcorso... maarre... doe je volgende keer ff een spoilertje?
(ach nu hoef ik die partij tenminste niet zelf meer te kijken.. mooi een kwartiertje tijd uitgespaard)
quote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef BB_Koning het volgende:
Ik wil Penn-Hughes zien en kom niet met doe stomme torrents![]()
Ik vind Hughes stom, ik wil m gedomineerd zien worden door Penn![]()
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef BB_Koning het volgende:
Ik wil Penn-Hughes zien en kom niet met doe stomme torrents![]()
Ik vind Hughes stom, ik wil m gedomineerd zien worden door Penn![]()
dat verklaart natuurlijk waarom hij gewonnen heeftquote:Op maandag 25 september 2006 14:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Naar wat ik hoorde, bakte hij er de eerste 2 rondes niks van![]()
Eind van de tweede ronde kreeg BJ Penn een blessure:quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat verklaart natuurlijk waarom hij gewonnen heeft
lol... schaam schaam... mja..quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het quoten van spoilers is overigens ook niet echt bijdehand, for reasons which, at this moment, must be all too obvious [/Dr Strangelove].![]()
Ik heb het gevecht niet gezien, maar op sherdog zijn ze vol lof over bj. Ze zeggend at hij de eerste 2 rondes domineerde.quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat verklaart natuurlijk waarom hij gewonnen heeft
Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit, omdat ik events tegenwoordig vrij snel zie (thanks Zep!), én omdat ik mma fora/topics als de ziekte mijdt tussen een event en het moment dat ik het kijk.quote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Dacide het volgende:
[..]
lol... schaam schaam... mja..
no hard feelings please hihi..
Zullen we anders ff met zijn allen gewoon afspreken dat wanneer een event plaatsvind in het weekend. dat we dan gewoon tot dinsdag ofzo wachten met het plaatsen van berichten zonder spoilers?
of zeg ik nu iets doms?
Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Trouwens de nieuwe highligth van Boondock (van Furious Angels) al gezien?
3rd Man, een ode aan de ref-cam:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8202872684609507752
Sinds de TV deal met Fuji-TV is ontbonden, is die er ook niet meer. Sinds Critical Countdown 2006 dus, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter worden![]()
En trouwens, op die door jou zo verfoeide torrent-site kun je zo complete gevechten vanuit het ref-cam perspectiief bekijken. 't Gaat om de volgende gevechten:quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de ref een cam had, maa rhoe dan ook; damnnn, wat lijkt het gevehct nóg intenser als je het zo bekijkt!! ik wil oko scheidsrechter worden![]()
Thanks, coole highlight, had deze nog niet gezien! Ik vind persoonlijk de ref cam gevechten super om te zien. Vooral Minotauro tegen CroCop! Denk dat ik binnenkort maar eens de hele torrent binnenhaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Sinds de TV deal met Fuji-TV is ontbonden, is die er ook niet meer. Sinds Critical Countdown 2006 dus, als ik me niet vergis.
Jammer, want juist bij Total Elimination had Fuji-TV nog laten zijn dat ze nog wat nieuwe dingetjes hadden bedacht, zoals een picture-in-picture herhaling als het gevecht in lay and pray mode was beland.....
Het zou misschien leuk zijn in een complete Pride FC game. Dat je naast de gevechten ook eens voor ref. kunt spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:29 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Thanks, coole highlight, had deze nog niet gezien! Ik vind persoonlijk de ref cam gevechten super om te zien. Vooral Minotauro tegen CroCop! Denk dat ik binnenkort maar eens de hele torrent binnenhaal.
Iemand opperde op sherdog al eens hoe cool het wel niet zou zijn als er bijv. een PC game uitkwam waarbij je zelf scheidsrecht bent. Zelf als een kleine Jap rondhuppelen, om actie roepen, het gevecht naar het midden verplaatsen, het gevecht beeindigen enz.![]()
Denk alleen dat de markt er iets te klein voor is![]()
Hehe ja idd. Alleen ref zijn gaat op den duur vervelen. Maar een "echte" Pride game is er al wel! En sterker nog, ik als die-hard Pride fan heb deze natuurlijk al:quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het zou misschien leuk zijn in een complete Pride FC game. Dat je naast de gevechten ook eens voor ref. kunt spelen.
Om een game uit te brengen waar je alleen maar de ref. kunt zijn gaat denk ik erg snel vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerder, hoewel ik moet toegeven dat dit plaatje wel een extra dimensie toevoegtquote:
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Hehe ja idd. Alleen ref zijn gaat op den duur vervelen. Maar een "echte" Pride game is er al wel! En sterker nog, ik als die-hard Pride fan heb deze natuurlijk al: [afbeelding]
Geimporteerd uit Japan! Vind alleen dat deze vrij snel verveelt, 't is natuurlijk niet helemaal realistisch.
]http://thepiratebay.org/tor/3391105/Pride_GP_2003_Japanese_Version_NTSC_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het meer komt door zijn partijen tegen Arona en zijn winst over Smirnovas. De klappen die hij toen incasseerde.... dat is voor geen enkel mens gezond. Wat voor een geweldige vechter Saku ook is, na zijn 3 losses tegen Wanderlei SIlva is hij nooit meer de oude geweest en had hij beter kunnen stoppen. Al zal iedereen hem wel blijven herinneren als "de Gracie Hunter". Hoop voor hem dat hij er niet al te slecht aan toe is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef MaxPowers het volgende:
Wat een nieuws!!!
ik heb me al weken verheugd op een gevecht van Saku. dat is mooi klote.
Weet je ook wat voor blessure het is??
Ik las iets met bloed dat niet goed naar zijn hersens stroomde door vele klappen op zijn hoofd en nek vroeger in zijn worsteltijd?
Speel het sinds gisteren ineens ook weer heel vaakquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:53 schreef LuNaTiC het volgende:
ik speelde gister twee keer voor de gein (en voor het eerst dus) met Fedor, en won twee keer, eerst door een armlock en daarna met een triangle choke.
Je moet me alleen niet vragen hoe ik het deed
lag wel steeds onderop, dus dat is nog knapper
Hierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef MaxPowers het volgende:
Wat een nieuws!!!
ik heb me al weken verheugd op een gevecht van Saku. dat is mooi klote.
Weet je ook wat voor blessure het is??
Ik las iets met bloed dat niet goed naar zijn hersens stroomde door vele klappen op zijn hoofd en nek vroeger in zijn worsteltijd?
Ik denk de betrouwbaarste in het wereldjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:29 schreef MaxPowers het volgende:
De sites die je gaf zijn mooie, hopelijk ook betrouwbaar.
Dream onquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef Unstoppable het volgende:
Als hij dan toch weer helemaal terug is wil ik liever Silva vs Shogun zien voor de championship belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |