Ik denk dat sowieso de stijl van boksers/kickboksers en mma-vechters verschilt, dus je meot ook wel trainen zonder handschoenen. 1 Verschil is de snelheid waarmee stoten achter elkaar worden gegeven, daarnaast kun je meer kracht zetten achter je stoot als de afstand klein is en zo zal er vast nog wel wat zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:07 schreef Dacide het volgende:
bare knuckless rocks
vooral tijdens het schaduwboksen.... hehe... al die lucht en schaduwen bezeren je handen toch niet
quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik had al eerder mensen op dat interview geattendeerd, ik was lekke reerder![]()
Nou zeg, dat zeg je ook niet liefquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Zet dan op zn minst een linkje of 't volledige interview erbij...
Ik heb wat kickboksen gedaan en ook wat grappling. Dat was een paar maanden geleden, want ik ben nu gestopt, ik ben zooo luiquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:31 schreef Dacide het volgende:
wat train jij zelf ook alweer BB?
mma of kickboksen?
BB de liefde tussen ons is nog lang niet over, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zeg je ook niet lief![]()
![]()
Ja, wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
BB de liefde tussen ons is nog lang niet over, dat weet je toch?![]()
![]()
Overigens kan ik me goed vinden in de post van jou hierboven mbt trainen ed.
Nou nou, zo grappig ben ik nietquote:Op woensdag 20 september 2006 23:37 schreef Dacide het volgende:
BB.... ik lach me werkelijk kapot om jouw berichten
ieuwww, kickboksenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
heeuh zaterdag 1 oktober ook Thailand vs. Nederland héof is dat aankomende zaterdag al?
Muay Thai! is tquote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ieuwww, kickboksen![]()
wij zijn mma'ers ofzobeter dan me'ers
wat voor een training zullen die gasten krijgen? ik denk hoe-sla-ik-iemand-zo-hard-mogelijk-met-een-knuppel voor gevorderden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |