Denk het opzich wel hoor, zo was vorig jaar bij Bushido Europe (ook in Ahoy) het gevecht van Randleman continue op de grond (wat alleen maar boe geroep opleverde). Geen 30 seconden en dan weer omhoog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:36 schreef sampoo het volgende:
Ik weet niet of de Rings regel wordt gebruikt maar ik heb een keer een wedstrijd bekeken waar dat gebeurde. Ik ga even googlen wat de regels zijn. Ik vraag me ook af of Full-Pride regels wel mogen in Nederland.
Ik kon me echter niet herrineren dat je trappen of knieeën op de grond mocht verkopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:50 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Denk het opzich wel hoor, zo was vorig jaar bij Bushido Europe (ook in Ahoy) het gevecht van Randleman continue op de grond (wat alleen maar boe geroep opleverde). Geen 30 seconden en dan weer omhoog.
Waarvan de oudste al tijden gewoon echt niet meer mee kan komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef THCees het volgende:
mooie promo van de Overeem Brothers
hier :
Idd, Valentijn behoort helaas niet meer tot de top (heeft 'ie dat eigenlijk wel ooit gedaanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef sampoo het volgende:
[..]
Waarvan de oudste al tijden gewoon echt niet meer mee kan komen.
die man is echt helemaal gek gewordenquote:In a recent interview Kurt Angle stated that he could beat Chuck Liddell if the had six months of training. He also said he could beat Tito Ortiz.
Nou hij heeft wel een gouden olympische medaille in het worstelen. Als hij ook een beetje tegen een stootje kan dan moet hij the UFC in elk geval Ortiz op de grond kunnen krijgen en houden zoals in zijn wedstrijd tegen Couture. Als Ortiz zijn tegenstander niet op de grond krijgt dan lukt het hem doorgaans niet om het gevecht te domineren. Liddell lijkt mij een ander verhaal. Moeilijk op de grond te houden en elke keer als het staand moet het risico om KO te gaan. Ik weet niet wat Angle naast het professioneel worstelen heeft gedaan en of hij een echte MMA-fan is geweest.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die man is echt helemaal gek geworden
oudquote:
Als je het niet verwacht kan het hard aankomen en mep jij harder dan een zwaargewicht als Herring?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:12 schreef BB_Koning het volgende:
Hij mepte overigens niet eens zo hard, ik had harder gemept, tenzij hij GSP of Ricardo Arona was![]()
Ik had meer moeite gedaan om hard te meppen, zo beter, mierenneuker/op-alle-slakken-zout legger?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je het niet verwacht kan het hard aankomen en mep jij harder dan een zwaargewicht als Herring?
Als hij meer moeite had gedaan dan zou Nakao het aan hebben zien komen en was het resultaat niet hetzelfde geweest. In jouw geval had Nakao je benen al gegrepen en je naar de grond gewerkt, chagrijnige-blues-artiest.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had meer moeite gedaan om hard te meppen, zo beter, mierenneuker/op-alle-slakken-zout legger?
Als je hard slaat, dan wil dat niet zeggen dat je a la slechte actiefilm je arm helemaal naar achter zwaait. Je arm moet een hoek van 90 graden maken en je moet je heup indraaien. Zie je wel, het heeft nut om zelf wat lessen te nemenquote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als hij meer moeite had gedaan dan zou Nakao het aan hebben zien komen en was het resultaat niet hetzelfde geweest. In jouw geval had Nakao je benen al gegrepen en je naar de grond gewerkt, chagrijnige-blues-artiest.
Je denkt dat een ervaren vechter niet merkt wanneer je je heup indraait? Misschien moet je zelf wat lessen nemen, want met de standup zit het bij mij wat de basistechniek betreft goed.quote:Op zondag 5 november 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je hard slaat, dan wil dat niet zeggen dat je a la slechte actiefilm je arm helemaal naar achter zwaait. Je arm moet een hoek van 90 graden maken en je moet je heup indraaien. Zie je wel, het heeft nut om zelf wat lessen te nemen![]()
Ik blijf erbij, je kunt snel vanauit stand een stoot geven waarbij je j eheup indraait. Als jij denkt van niet, mij best.quote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je denkt dat een ervaren vechter niet merkt wanneer je je heup indraait? Misschien moet je zelf wat lessen nemen, want met de standup zit het bij mij wat de basistechniek betreft goed.![]()
Of hij sleog hem gewoon om zn eer te redden en deed dus geen moeite om echt al zn power achter die stoot te zetten?quote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Paxlie het volgende:
sowieso heeft het ook te maken met de hoek waarop je de kaak raakt. Als je die precies goed raakt ga je gegarandeerd neer. Hij zag de dreun niet aankomen, Herring zal vast goed getraind zijn in meppen (anders doe je niet aan de sport lijk me).
1+1=24
zo simpel is het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |