Beantwoordde ik alquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef geenaam het volgende:
Openstaande vraag:
Wie componeerde 'Also sprach Zarathustra'? (Mét voornaam, dat is belangrijk)
Feldhofer +1quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef Feldhofer het volgende:
Richard Strauss
Ook hallo hoor Soempiequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:18 schreef Soempie het volgende:
tvp hee sheep, wyccie en vooruit: feldhofer![]()
en de rest natuurlijk
Hee Soempie, mijn vraag was voor jou bedoeld, omdat je de vorige misliepquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:18 schreef Soempie het volgende:
tvp hee sheep, wyccie en vooruit: feldhofer![]()
Maar het was nog niet goedgerekend en dus stond de vraag nog open.quote:
Gedaan..quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Feldhofer +1
Geenaam, in de OP staat ergens in het midden nog "Dit is een dubbele-punten-topic!!''.
Dat was ik in deel 271 er vergeten uit te halen en is dus steeds meegekopieerd
trusten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef geenaam het volgende:
Ik ga zometeen slapen.. Slaap lekker en anders Quiz-ze nog...
Neuh, maar wordt ws. toch nooit geraden, doe maar de schijver van Radetzky Mars i.pv. mijn vorige vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Dvorak?
Van de Familie struisquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Tsjaikovsky?
Die jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Oh Johann Strauss?
Weet je toevallig ook welke johann strauss, of is dat te hoog gegrepen van mij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Oh Johann Strauss?
Die uit Oostenrijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:37 schreef Feldhofer het volgende:
Weet je toevallig ook welke johann strauss, of is dat te hoog gegrepen van mij?
Een English Triffle gemixt met een Shephards Pie? (alleen Friends kijkers snappen dit)quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet dit toetje?
[afbeelding]
[..]
Die uit Oostenrijk?![]()
Triflequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef Supersheep het volgende:
Een English Triffle gemixt met een Shephards Pie? (alleen Friends kijkers snappen dit)
quote:
eigenlijk was het niet eens een gok, maar goed ik klaag nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trifle![]()
Supersheep +1
Ik snap 'm niet.
quote:
Joey vond het als enigste lekker uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef NanKing het volgende:
Chandler?
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
Het vereist wel moed er ervoor uit te komen dat je Friends leuk vindt. M'n complimenten Soempie.
Dat was Rachel die het maakte en de bladzijdes waren aan elkaar geplakt waardoor de helft van een triffle en de helft van een shephards pie er in zatquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me alleen niet helemaal meer herinneren waarom hij 't maakte?
Alleen dat hij een blz dubbelgevouwen had en daarom zo'n raar gerecht maakte.
even een vraag verzinnen
Dat er een andere zangeres in had gezongenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef NanKing het volgende:
Nog een friends vraag dan.
Phoebe heeft ooit een liedje uitgebracht (smelly cat), wat was er zo vreemd aan de videoclip?
dit speelde zich uiteraard IN de serie af
ha!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:06 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat er een andere zangeres in had gezongen
Hij was al beantwoordquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet waarom, maar ik denk Alanis Morrisette
had ik het wel goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij was al beantwoord.
Psst het is morissette.
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef NanKing het volgende:
NeeDe vraag was alleen wat er zo raar was aan die videoclip
.
Nee niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar was alanis degene die het had ingezongen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
Meredith?
ik geen poging wagen, ik niet wetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:20 schreef Blinky het volgende:
niemand poging wagen?
helaaschquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef Etcetera het volgende:
jane?
+1 voor Etceteraquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:25 schreef Etcetera het volgende:
roberta
schaap zacht Soempie!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef Soempie het volgende:
ik weet het ook niet.
Ga lekker slapen.
Dag allemaal![]()
Kom ik echt net te laat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef Soempie het volgende:
ik weet het ook niet.
Ga lekker slapen.
Dag allemaal![]()
@ wyccie, geen klein aziequote:De laatste versie splitste op het einde van het Mesozoïcum af van het oorspronkelijke Pangea.
een heel oud continentquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
een (oud) continent?
niet alleen aziequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
Benaming van Azië toen de continenten nog aan elkaar vastzaten?
2 uit 3quote:
Die bedoel ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef macondo het volgende:
Ik bedoel eigenlijk azie europa en australie
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:49 schreef macondo het volgende:
met noord amerika ipv australie dan (dus met azie en europa)
Tja... die "w" is bijna verdacht.... Luanda it is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:55 schreef Supersheep het volgende:
Luwanda
hoezo bijna verdacht? als ik denk dat het Luwanda is dan zeg ik dat toch? En daarnaast spreek je het volgens mij ook gewoon zo uit...quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja... die "w" is bijna verdacht.... Luanda it is.
Supersheep +1
Nee, die zal het wel geproduceerd hebben in Nederland (weet ik niet zeker hoor)quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef dartfanaat het volgende:
Is dat niet Eye-Works. Reinoet Oerlemans?
Wat een nare man danquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Deze Engelsman was ook de manager van The Spice Girls en S Club 7
Hij heeft de wereld geen goed gedaan neequote:
trusten dart!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:09 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten en tot morgen
Truste dartquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:09 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten en tot morgen
Daar was ik ook van overtuigdquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Supersheep het volgende:
Madagascar zelf?
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:22 schreef Snarf het volgende:
Scary, Baby, Posh, Sporty, Ginger!
ja gelukkig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef NoSigar het volgende:
[..]
maar gelukkig hebben we goed weer.
Zware vraag voor dit tijdstip.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:28 schreef Snarf het volgende:
Noem de drie namen die deel uitmaakten van concentratiekamp Auschwitz
Sorry wyccie dat antwoord had ik zelf al verklaptquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
En de bedenker van Idols is Simon Cowell!
Desmond Leesen , Steven Spielberg en gokje Charlie Chaplin ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:28 schreef Snarf het volgende:
Noem de drie namen die deel uitmaakten van concentratiekamp Auschwitz
Oh, had er gewoon overheen gelezen, en ik had het nog fout ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:34 schreef Supersheep het volgende:
Sorry wyccie dat antwoord had ik zelf al verklapt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, had er gewoon overheen gelezen, en ik had het nog fout ook![]()
NWS en ja, interessant deuntje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:44 schreef Neleos het volgende:
Dat zal wel goed zijn, matig punt...
Snarf. Waar ben je eigenlijk Moderator? En heb je Eisbar al geluisterd?
Ik vond dit een goede vraag van je. Maarja, veel meer mensen zouden dit eigenlijk moeten weten, inclusief mij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Snarf het volgende:
Ik vind die vragen verzinnen maar kut, trouwens.
Ik ben heel flexibel en een kutnewbie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:50 schreef NoSigar het volgende:
Ik bedoel Neleos, die 't een beetje fout spelde, maar alla.
Noem je mij nou een aap?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:50 schreef NoSigar het volgende:
Ik bedoel Neleos, die 't een beetje fout spelde, maar alla.
In het verlengde van jouw vraag: hier werd in '42 de Endlösung geplanned.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:53 schreef Snarf het volgende:
Nooit van gehoord.
oh oke, zo zo, nou nou, gelukkig dan maar he.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:54 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Erm, ik bedoelde het anders als het overkwam.
Dan moet dat Himmler geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:55 schreef NoSigar het volgende:
[..]
In het verlengde van jouw vraag: hier werd in '42 de Endlösung geplanned.
Ach, zolang het weer meezit mogen we echt niet klagen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
oh oke, zo zo, nou nou, gelukkig dan maar he.
Nee, die was niet aanwezig, maar het was zijn naaste medewerker. In de oorlog vermoord door het verzet in Tjecho-Slowakije.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan moet dat Himmler geweest zijn.
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 16 september 2006 01:57 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ach, zolang het weer meezit mogen we echt niet klagen.
Oh, ik dacht hij de Endlosung per se wou doordrukken. Eichmann was er wel bij, maar die was vast geen voorzitter...quote:
Helaas, die naam weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, die was niet aanwezig, maar het was zijn naaste medewerker. In de oorlog vermoord door het verzet in Tjecho-Slowakije.
Oh, ja dat klopt, hij was er wel bij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hij de Endlosung per se wou doordrukken. Eichmann was er wel bij, maar die was vast geen voorzitter...
Misschien bewuster, en oprechter trouwquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:06 schreef Snarf het volgende:
* Snarf zet in: "Als de dag van toen, houd ik van jou"
Laten we het maar weer over leuke dingen hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:08 schreef NoSigar het volgende:
Dit is een slechte grap in het licht van de ernst van de situatie
Reinhard Heydrich
Feldhofer +1
Het WTC is een complex; je bedoelt waarschijnlijk de Twin Towers?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:13 schreef Feldhofer het volgende:
Muziek, muziek, ik zou er bijna iets over vragen maar ik weet iets beters,
Wie was de architect van het helaas vernietigde WTC?
Bedoelt hij denk ik ja. Weet je het?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het WTC is een complex; je bedoelt waarschijnlijk de Twin Towers?
Duh!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het WTC is een complex; je bedoelt waarschijnlijk de Twin Towers?
Absofuckinglutely niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bedoelt hij denk ik ja. Weet je het?
Komop Snarf, een Japans-Amerikaan, doe een gooiquote:
Nerdquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef Snarf het volgende:
Ik ga Windows Vista RC1 nog even installeren. Ciao en succes baby's.
Nee, maar die Feldhofer heeft een Uzumaki_Naruto avatar. Dat is een anime seriequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:38 schreef wyccie het volgende:
KLOON?!?!
Bedankt! Ben er ook erg blij meequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
MaJo! Fijn dat je vader weer wakker is
Op dit moment omdat ik niet kan slapen. De laatste weken omdat ik zo laat mogelijk ging slapen zodat ik zo min mogelijk na hoefde te denken. En de weken ervoor omdat ik vakantie hadquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk vaak 's nachts hier?
en dat word je even later ineens zo ontzettend vaag wakker met een boek bovenop jequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik zou juist eerder naar bed gaan om niet na te hoeven denken (proberen vermoeiend te lezen (op je rug met boek boven je).
dat kan ik echt niet op m'n buik slapen, krijg echt last van m'n nek als ik dat doe (adem kunnen halen is toch ook wel fijn)quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dan altijd nog nét wakker genoeg om het boek opzij te leggen en het licht uit te doen. Overigens slaap ik zelf nooit zo. Op mijn buik val ik ook in slaap.
Dat is wel zo logisch jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:14 schreef wyccie het volgende:
Op je buik slapen doe je met je hoofd een kwartslag gedraaid natuurlijk.
Ik ga ook slapen. Werd tijd.
Trusten
Dat is geweldig nieuws!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
MaJo! Fijn dat je vader weer wakker is
Nee, vul een bekend japans drankje in op de puntjes, maar inplaats van de e een iquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:18 schreef NoSigar het volgende:
Yamamoto?
LeisureSuitLarry +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:25 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Yamasaki
Ja, ik las toevallig gisteren een topic erover hier op Fok!.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen idee heb het ff opgezocht
wat een onzin![]()
![]()
wat mensen wel niet verzinnen als ze zicht vervelen
Das waar, en het lijkt erop dat The Beatles de kans hebben gegrepen om die geruchten nog eens flink te voeden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef Etcetera het volgende:
weet je wat het is met dat soort dingen? als je maar wilt kun je óveral íets achter zoeken én vinden
Etcetera +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef Etcetera het volgende:
ik meen Herman Finkers?
quote:
Het Meisje van de Slijterij, een van zijn eerste shows.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]welke show was dat eigenlijk
dat weet ik niet meer
ik ga op jacht naar een vraag
ah okquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Het Meisje van de Slijterij, een van zijn eerste shows.
Waarom ga ik er standaard altijd vanuit dat andere Fok!kers allemaal mannen zijn?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah okgeloof niet dat m'n vriend die al heeft
ik raak er aan gewendquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Waarom ga ik er standaard altijd vanuit dat andere Fok!kers allemaal mannen zijn?
Eigenlijk heel raar. Maar alleen bij echt vrouwelijke nicknames en avatars ga ik ervan uit dat het vrouwen zijn. Zoals bijvoorbeeld bij Lucille, die dan weer man blijkt te zijn. Vooroordelen werken niet altijd goed.quote:
is Lucille een manquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Eigenlijk heel raar. Maar alleen bij echt vrouwelijke nicknames en avatars ga ik ervan uit dat het vrouwen zijn. Zoals bijvoorbeeld bij Lucille, die dan weer man blijkt te zijn. Vooroordelen werken niet altijd goed.
De plaaggeestquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]welke show was dat eigenlijk
dat weet ik niet meer
ik ga op jacht naar een vraag
Hoe heette de eerste Bassie & Adriaan serie?
quote:
Truequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:52 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
De zon?
Oei, erg close. Wissel eens een paar klinkers om...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef Etcetera het volgende:
er gaat een vaag belletje rinkelen
nobakov oid?
Etcetera +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:17 schreef Etcetera het volgende:
nabokov? want nobokav klinkt zo beroerd
Tsjechie bestaat nog geen 20 jaar, dus dat zou niet zo voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:23 schreef dartfanaat het volgende:
Tsjechie?
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:24 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Tsjechie bestaat nog geen 20 jaar, dus dat zou niet zo voor de hand liggen.
Ik bedenk me nu trouwens dat het zelfde voor duitsland geldt![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:28 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Belgie?
Bands zijn goed... Rowwen Heze komt uit een erg buitenlandse plaats, maar dat is helaas niet de naam van de gemeente.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Rowwen Heze en de Heideroosjes, maar welke gemeente ze komen.... geen flauw idee. weet niet eens of het dezelfde gemeente is, maar dat zijn limburgse bands
Iets Westelijker, de naam van de gemeente eindigt op ... aan de Maas.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Venlo?
Neleos +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Die Paul McCartney man heet volgens mij trouwens William Campbell, by the way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |