Een English Triffle gemixt met een Shephards Pie? (alleen Friends kijkers snappen dit)quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet dit toetje?
[afbeelding]
[..]
Die uit Oostenrijk?![]()
Triflequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef Supersheep het volgende:
Een English Triffle gemixt met een Shephards Pie? (alleen Friends kijkers snappen dit)
quote:
eigenlijk was het niet eens een gok, maar goed ik klaag nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trifle![]()
Supersheep +1
Ik snap 'm niet.
quote:
Joey vond het als enigste lekker uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef NanKing het volgende:
Chandler?
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
Het vereist wel moed er ervoor uit te komen dat je Friends leuk vindt. M'n complimenten Soempie.
Dat was Rachel die het maakte en de bladzijdes waren aan elkaar geplakt waardoor de helft van een triffle en de helft van een shephards pie er in zatquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me alleen niet helemaal meer herinneren waarom hij 't maakte?
Alleen dat hij een blz dubbelgevouwen had en daarom zo'n raar gerecht maakte.
even een vraag verzinnen
Dat er een andere zangeres in had gezongenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef NanKing het volgende:
Nog een friends vraag dan.
Phoebe heeft ooit een liedje uitgebracht (smelly cat), wat was er zo vreemd aan de videoclip?
dit speelde zich uiteraard IN de serie af
ha!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:06 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat er een andere zangeres in had gezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |