Geachte dhr. Visscher,quote:
Dat is omdat jij 6x zoveel posts hebt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn nichtje is best lief , ze ziet mij een beetje als haar voorbeeld.
Maar ik heb wel meer succes dan haar in het fotoboek
Och maar ze kan ook qua uiterlijk niet tegen me opquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is omdat jij 6x zoveel posts hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och maar ze kan ook qua uiterlijk niet tegen me op![]()
Wees er lekker trots op.. Wie de meeste wanhopige rukkertjes naar z'n fobo kan krijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn nichtje is best lief , ze ziet mij een beetje als haar voorbeeld.
Maar ik heb wel meer succes dan haar in het fotoboek
Waarvan akte.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Geachte dhr. Visscher,
Wilt u zich gelieve weer naar PUB begeven?
Met vriendelijke groet,
Fietsje![]()
Dat heet nou een duffe verjaardag !quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Aurelianus het volgende:
Geen braakpartijen, geen schuddende tieten en niet eens een potje voetbal met een brandende cavia. Wat is dat voor feestje?
Leuke vrienden waarin niet in de uitverkoop op het gymnasium? Kut voor je.quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat heet nou een duffe verjaardag !
Tsja. Maar ik hoopte dus op wat spectaculair beeldmateriaal toen ik dit topic opende.quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat heet nou een duffe verjaardag !
moet jij je oude heer zijn webruimte niet gebruiken om een sneue poll te beginnenquote:Op zondag 17 september 2006 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Hap hap hap.
Trouwens, hoe weet jij mijn achternaam? Van mijn email uit m'n profiel kan niet want daar is 'ie anders!
Je ziet toch wel wie dit topic heeft gemaakt.......?quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Tsja. Maar ik hoopte dus op wat spectaculair beeldmateriaal toen ik dit topic opende.
Ja, een user waar ik niet bekend mee ben.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je ziet toch wel wie dit topic heeft gemaakt.......?
Oh...tja...dan kun je er ook niets aan doen dat je hier terechtkwam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ja, een user waar ik niet bekend mee ben.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
moet jij je oude heer zijn webruimte niet gebruiken om een sneue poll te beginnen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |