quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef seto het volgende:
net zo grappig als kanker
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
Hallo mensen,
Zoals jullie weten zit mijn nichtje yvana hier ook op fok en is ze nogal berucht. Nu hadden we nog een filmpje gemaakt met een mobiele telefoon een tijdje geleden op een verjaardag het was heel grappig. En ik had gister een beetje een discussie met yvana als je begrijpt wat ik bedoelen toen zei ik dat ik dit filmpje zou posten en ze zei dat het haar niets kon schelen dus hier is een leuk filmpje van onze grote vriendin Met-Yvana
http://www.youtube.com/watch?v=tb7OBZFLhLk
kijk zelf maar er oordeel haha
ik ben het met mn grote vriend seto eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef seto het volgende:
net zo grappig als kanker
Die komt dus echt niet uit 1988 hequote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef YanniiCke het volgende:
Owja dit is mijn nichtje trouwens http://fotoboek.fok.nl/Met-Yvana
Ja ze zei dat ze het niet erg zou vinden als ik het zou posten, maar volgens mij is dat wel zo en ik moest het plaatsen van een aantal fokkers dus deed ik dat![]()
Ow en spot alsjebieft niet met kanker
denk eerder 4 jaar laterquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die komt dus echt niet uit 1988 he
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ze lijkt ook wel het syndroom van down te hebben als je goed kijkt, op 0:05
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is zij niet dezelfde als deze?
[afbeelding]
Ik gok dertien, en er zitten 98 bonen in haar potje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
En daar zit iedereen op te geilen? hoe oud is dat: 15???
Ze stamt uit '88.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
En daar zit iedereen op te geilen? hoe oud is dat: 15???
Aangename verassing.quote:
Op 0:04 ookal aardig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ze lijkt ook wel het syndroom van down te hebben als je goed kijkt, op 0:05
die arme jongen met zonnebril heeft anorexiaquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft wel een lief kontje.
Dat is tegenwoordig hip.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die arme jongen met zonnebril heeft anorexia
Hij kan wel fuseren met het meisje naast hem, houdt elkaar mooi in evenwicht danquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die arme jongen met zonnebril heeft anorexia
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij kan wel fuseren met het meisje naast hem, houdt elkaar mooi in evenwicht dan.
OMGquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij kan wel fuseren met het meisje naast hem, houdt elkaar mooi in evenwicht dan.
Geloof me, zij zou jou niet doen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef markiemark het volgende:
ach ik zou dr doen..
kloptquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Geloof me, zij zou jou niet doen...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Geloof me, zij zou jou niet doen...
Dat is natuurlijk niet erg damesachtig, hè.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Yannie ! Dat was niet grappig ! ...
ik was dronken![]()
Och wat, het was een zeer suffe verjaardag, en ik dronk in ieder geval geen bier !quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet erg damesachtig, hè..
Meisje, wat hadden niet anders van je verwacht...quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och wat, het was een zeer suffe verjaardag, en ik dronk in ieder geval geen bier !
Br33Z4h?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och wat, het was een zeer suffe verjaardag, en ik dronk in ieder geval geen bier !
Drink dan wel bier, misschien wordt t dan minder suf. Trouwens, voordat ik mn knuffelbeer wil omhelzen moet er wel wat pils aan te pas komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Weet je nog dat ene filmpje, waarbij een simpele ziel besloot dat een katje, brandstof en een wegwerpaansteker dé perfecte combinatie voor ongeremde hilariteit vormden? Ja?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
Die is dus echt vies he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
...mijn nichtje yvana...
Ik was dronken...quote:Op zondag 17 september 2006 18:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja![]()
Hardcore is natuurlijk alleen voor de hoogopgeleide mensen met smaak en klasse.![]()
Je was toch daar op het feest, of was je al dronken toen je aankwam?quote:
Het was mijn broertjes verjaardag ! ( ik bedoel, mijn nichtje was erquote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je was toch daar op het feest, of was je al dronken toen je aankwam?
En waarom een knuffelbeest, waarom geen jongen?
Tja, en toen zat er natuurlijk niets anders op dan even met een knuffel te gaan zoenenquote:Op zondag 17 september 2006 18:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het was mijn broertjes verjaardag ! ( ik bedoel, mijn nichtje was er) En het was beneden een suffe bedoeling, dus ik trok me terug in mijn atelier, en trok een flesje rood open. Ik was echter niet in de veronderstelling dat de kinders mij nog op kwamen zoeken. Dus lekkere foute muziek draaien en relaxen! Toen kwam yannie met wat andere kinderen langs, en zaten me te irriteren, ik was het zat en nouja.....
quote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, en toen zat er natuurlijk niets anders op dan even met een knuffel te gaan zoenen.
Och het is wel schattig, niet?quote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, en toen zat er natuurlijk niets anders op dan even met een knuffel te gaan zoenen.
Oh okequote:
Och mijn nichtje is best lief , ze ziet mij een beetje als haar voorbeeld.quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef bolletje_25 het volgende:
Nichten zijn vies.
Geachte dhr. Visscher,quote:
Dat is omdat jij 6x zoveel posts hebt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn nichtje is best lief , ze ziet mij een beetje als haar voorbeeld.
Maar ik heb wel meer succes dan haar in het fotoboek
Och maar ze kan ook qua uiterlijk niet tegen me opquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is omdat jij 6x zoveel posts hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och maar ze kan ook qua uiterlijk niet tegen me op![]()
Wees er lekker trots op.. Wie de meeste wanhopige rukkertjes naar z'n fobo kan krijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn nichtje is best lief , ze ziet mij een beetje als haar voorbeeld.
Maar ik heb wel meer succes dan haar in het fotoboek
Waarvan akte.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Geachte dhr. Visscher,
Wilt u zich gelieve weer naar PUB begeven?
Met vriendelijke groet,
Fietsje![]()
Dat heet nou een duffe verjaardag !quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Aurelianus het volgende:
Geen braakpartijen, geen schuddende tieten en niet eens een potje voetbal met een brandende cavia. Wat is dat voor feestje?
Leuke vrienden waarin niet in de uitverkoop op het gymnasium? Kut voor je.quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat heet nou een duffe verjaardag !
Tsja. Maar ik hoopte dus op wat spectaculair beeldmateriaal toen ik dit topic opende.quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat heet nou een duffe verjaardag !
moet jij je oude heer zijn webruimte niet gebruiken om een sneue poll te beginnenquote:Op zondag 17 september 2006 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Hap hap hap.
Trouwens, hoe weet jij mijn achternaam? Van mijn email uit m'n profiel kan niet want daar is 'ie anders!
Je ziet toch wel wie dit topic heeft gemaakt.......?quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Tsja. Maar ik hoopte dus op wat spectaculair beeldmateriaal toen ik dit topic opende.
Ja, een user waar ik niet bekend mee ben.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je ziet toch wel wie dit topic heeft gemaakt.......?
Oh...tja...dan kun je er ook niets aan doen dat je hier terechtkwam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ja, een user waar ik niet bekend mee ben.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
moet jij je oude heer zijn webruimte niet gebruiken om een sneue poll te beginnen![]()
whahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is zij niet dezelfde als deze?
[afbeelding]
"Ze is nogal berucht"quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
Hallo mensen,
Zoals jullie weten zit mijn nichtje yvana hier ook op fok en is ze nogal berucht. Nu hadden we nog een filmpje gemaakt met een mobiele telefoon een tijdje geleden op een verjaardag het was heel grappig. En ik had gister een beetje een discussie met yvana als je begrijpt wat ik bedoelen toen zei ik dat ik dit filmpje zou posten en ze zei dat het haar niets kon schelen dus hier is een leuk filmpje van onze grote vriendin Met-Yvana
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |