Bij mij had ze ook geen flauw benul, terwijl het er eigenlijk best dik op lag. Je moet doen wat je gevoel je zegt, ik heb uiteindelijk de stap gemaakt omdat het zo erg aan me knaagde, ik was me er heel erg van bewust dat wanneer ik het zou vertellen, dat alles zou veranderen. Ze zou het immers weten, het pakte op zich wel goed uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb geen relatie meer en de vorige relaties zijn het niet waard om over te vertellen. Op dit moment vind ik wel een dame leuk, maar het is niet gemakkelijk om uit die friendszone te klimmen. Volgens mij heeft zij ook niet echt het idee alsof ik meer wil, terwijl ik soms toch best duidelijke signalen geef.
Inmiddels zit ik al een tijdje op initiatief van haar kant te wachten in vorm van sms of start van een MSN gesprek, maar ik denk dat ik bedrogen ga uitkomen. Ik heb geen zin om constant achter iemand aan te lopen.
haha, tja.. ik ken ook wel wat mensen die altijd meer wilde dan de friendszone... terwijl ze elkaars beste vrienden waren. Totdat ze een relatie begonnen ( gebeurt niet vaak als je erin zit, omdat vrouwen misschien wel ergens weten dat ze hun talk buddy kwijt rakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:39 schreef Xplo het volgende:
[..]
Bij mij had ze ook geen flauw benul, terwijl het er eigenlijk best dik op lag. Je moet doen wat je gevoel je zegt, ik heb uiteindelijk de stap gemaakt omdat het zo erg aan me knaagde, ik was me er heel erg van bewust dat wanneer ik het zou vertellen, dat alles zou veranderen. Ze zou het immers weten, het pakte op zich wel goed uit.
Spreek haar nooit meer, maar ik heb een fantastisch jaar gehad![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef Dickies het volgende:
Ik was dronken, zij vond me leuk. Ik wist niet meer hoe ze heette. Nog een paar keer gezien. Op de verjaardag van een goede vriend van mij voor het eerst gezoend. Al was ik weer dronken en wist ik er niks meer vanDag erna ofzo weer gezien. Ik zoende haar, en ik dacht voor de eerste keer
Vanaf toen ongeveer waren we een stel.
thnx, ik heb echt mijn best gedaan om de vriendschap nog in tact te houden. Maar toen het uit was bleek ik het er toch moeilijker mee te hebben haar met een ander te zien dan ik dacht. Ik vond dat ze wel heel snel een ander had, en daarom heb ik gezegd dat het beter is elkaar niet meer te spreken... wordt het toch alleen maar erger van. Nu alweer een half jaar gelukkig vrijgezelquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
haha, tja.. ik ken ook wel wat mensen die altijd meer wilde dan de friendszone... terwijl ze elkaars beste vrienden waren. Totdat ze een relatie begonnen ( gebeurt niet vaak als je erin zit, omdat vrouwen misschien wel ergens weten dat ze hun talk buddy kwijt raken), het vervolgens uit ging en ze elkaar nooit meer spraken / zagen onder de norm van 'hij was toch niet diegene die ik dacht'
![]()
maar goed.. 9 van de 10 keer komen de nice guys niet eens verder dan de friendszone dus in ieder geval een pluspuntje voor jou![]()
Ik heb het andersom gemerkt, met "buddy talk". Voor we wat kregen, waren we meer echt "vriendjes", was ik "one of the guys". Gewoon extreem plat praten, grote bek en geen emoties laten blijken. Sinds we wat hebben, kan ik soms wel vanuit het niets even huilen oid...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
haha, tja.. ik ken ook wel wat mensen die altijd meer wilde dan de friendszone... terwijl ze elkaars beste vrienden waren. Totdat ze een relatie begonnen ( gebeurt niet vaak als je erin zit, omdat vrouwen misschien wel ergens weten dat ze hun talk buddy kwijt raken), het vervolgens uit ging en ze elkaar nooit meer spraken / zagen onder de norm van 'hij was toch niet diegene die ik dacht'
![]()
maar goed.. 9 van de 10 keer komen de nice guys niet eens verder dan de friendszone dus in ieder geval een pluspuntje voor jou![]()
Samen "relluhhh" in de Feijenoordtopics op Fok!?quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Vaag internet verhaal, afspraak bij de ArenA etc etc.
Ondertussen al wat tijd verder en van het één kwam het ander
het engste dat je kan overkomen is dat je samen in een bed ligt en je geneukt wordt...quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
Als je iemand leert kennen op Fok! is wel gaaf opzich!Alleen.. zo'n afspraakje lijkt me toch wel eng!
![]()
dat is pas eng jaquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het engste dat je kan overkomen is dat je samen in een bed ligt en je geneukt wordt...
Ik geloof dat ie niet doorheeft dat je lesbisch bent of maak ik me nu onsterfelijk belachelijk doordat ik het verkeerd begrijp?quote:
dat zal dan vast het eerste zijn jaquote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet doorheeft dat je lesbisch bent of maak ik me nu onsterfelijk belachelijk doordat ik het verkeerd begrijp?
Dit verklaart het een en het anderquote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet doorheeft dat je lesbisch bent of maak ik me nu onsterfelijk belachelijk doordat ik het verkeerd begrijp?
dat het niet eens in je opkwam.quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Xplo het volgende:
[..]
Dit verklaart het een en het ander, dat kon ik ook niet ruiken.
*Xplo schaamt zich wel een beetje*
Dat doet me inderdaad ook goedquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel tof om te lezen dat bij veel relaties het internet toch wel een cruciale rol heeft gespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |