dat laatste snap ik, klinkt ineens heel logischquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:30 schreef geenaam het volgende:
Ach, het is een heel makkelijk. Elk land heeft een Supercup. Gebruikelijk is dat de landskampioen tegen de bekerwinnaar. In Europa heb je ook een Supercup. De winnaar van Champions League speelt dan tegen de winnaar van de UEFA Cup.
da's goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:35 schreef geenaam het volgende:
Ergens in het noorden van het land.
De hele wereld is mijn achtertuin, geen hek houdt me tegenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jouw achtertuin is wel heeel groot heb ik gehoord.. Alleen moet het delen met anderen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef wyccie het volgende:
Nu moet iemand het dus in de OP zetten.
Supersheep en MaJo hebben gisternacht wel zitten pingpongen zeg!
in een zwembadquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Waar wordt het 'officiele' NK Bommetje gehouden?
wat een geblaat zegquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:33 schreef geenaam het volgende:
Bijvoorbeeld. Nederland heeft dan PSV als kampioen en Ajax als de Gatorade cup winnaar ( voorheen Amstel cup) die spelen dan tegen elkaar voor de supercup. Deze noemen wij de Johan Cruijff schaal maar het is gewoon de supercup. Dit is de nationale supercup.
De gayparade cup is de oude Amstel Cup, de beker dus. In plaats van Amstel is Gayparade nu de sponsorquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef Etcetera het volgende:
tot zover snap ik het redelijk
maar wat is de Gatorade cup danwaar toveren ze die ineens vandaan
of zijn dat andere punten ofzo
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:36 schreef Feldhofer het volgende:
Stadskanaal
Muybride?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:39 schreef Feldhofer het volgende:
Herhaling van mijn vraag uit topic #259, omdat daar nooit een antwoord op is gekomen vanwege het tijdstip
Wie maakte de eerste foto?
F. Graafquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:39 schreef Feldhofer het volgende:
Herhaling van mijn vraag uit topic #259, omdat daar nooit een antwoord op is gekomen vanwege het tijdstip
Wie maakte de eerste foto?
Omdat het te makkelijk is om over de naam gatorade een grap te maken, en dus doe ik dat ook maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:37 schreef Etcetera het volgende:
ja, Schaapje, dat snap ik wel
maar wtf ís de voormalig amstel cup tegenwoordig gatorade cup volgens jou gayparade cup![]()
![]()
daar was ik al achter gekomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
Schaap heeft humor, voor als je het niet wist Etcetera.
die mening deelt vast niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
Schaap heeft humor, voor als je het niet wist Etcetera.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar was ik al achter gekomen![]()
Schaapje is wel lief, soms![]()
![]()
I'm supporting you, sheep!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar was ik al achter gekomen![]()
Schaapje is wel lief, soms![]()
![]()
begin ik nou fans te krijgen? weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijnquote:
Eigenlijk moet er een Supersheep Fantopic zijn..quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
begin ik nou fans te krijgen? weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn
alleen doen als je me van dit forum af wilt krijgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een Supersheep Fantopic zijn..![]()
![]()
Neuhquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Iets met een s dacht ik
I wanna be number one! Dus je krijgt wel een topic van me.. Ooit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
alleen doen als je me van dit forum af wilt krijgen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
I wanna be number one! Dus je krijgt wel een topic van me.. Ooit.
Misschien iets met j.n.n?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iets met een E dacht ik (dit gaat heel lang duren)
Aargh! weten jullie dit nou echt niet?quote:
Ja, we weten het wel maar om jou te pesten geven we steeds verkeerde antwoorden..quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Aargh! weten jullie dit nou echt niet?![]()
Voornaam Joseph, achternaam N.N
Gelukkig maar, maakte me al zorgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, we weten het wel maar om jou te pesten geven we steeds verkeerde antwoorden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |