Omdat het te makkelijk is om over de naam gatorade een grap te maken, en dus doe ik dat ook maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:37 schreef Etcetera het volgende:
ja, Schaapje, dat snap ik wel
maar wtf ís de voormalig amstel cup tegenwoordig gatorade cup volgens jou gayparade cup![]()
![]()
daar was ik al achter gekomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
Schaap heeft humor, voor als je het niet wist Etcetera.
die mening deelt vast niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
Schaap heeft humor, voor als je het niet wist Etcetera.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar was ik al achter gekomen![]()
Schaapje is wel lief, soms![]()
![]()
I'm supporting you, sheep!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar was ik al achter gekomen![]()
Schaapje is wel lief, soms![]()
![]()
begin ik nou fans te krijgen? weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijnquote:
Eigenlijk moet er een Supersheep Fantopic zijn..quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
begin ik nou fans te krijgen? weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn
alleen doen als je me van dit forum af wilt krijgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een Supersheep Fantopic zijn..![]()
![]()
Neuhquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Iets met een s dacht ik
I wanna be number one! Dus je krijgt wel een topic van me.. Ooit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
alleen doen als je me van dit forum af wilt krijgen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
I wanna be number one! Dus je krijgt wel een topic van me.. Ooit.
Misschien iets met j.n.n?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iets met een E dacht ik (dit gaat heel lang duren)
Aargh! weten jullie dit nou echt niet?quote:
Ja, we weten het wel maar om jou te pesten geven we steeds verkeerde antwoorden..quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Aargh! weten jullie dit nou echt niet?![]()
Voornaam Joseph, achternaam N.N
Gelukkig maar, maakte me al zorgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, we weten het wel maar om jou te pesten geven we steeds verkeerde antwoorden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |