dat laatste snap ik, klinkt ineens heel logischquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:30 schreef geenaam het volgende:
Ach, het is een heel makkelijk. Elk land heeft een Supercup. Gebruikelijk is dat de landskampioen tegen de bekerwinnaar. In Europa heb je ook een Supercup. De winnaar van Champions League speelt dan tegen de winnaar van de UEFA Cup.
da's goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:35 schreef geenaam het volgende:
Ergens in het noorden van het land.
De hele wereld is mijn achtertuin, geen hek houdt me tegenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jouw achtertuin is wel heeel groot heb ik gehoord.. Alleen moet het delen met anderen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef wyccie het volgende:
Nu moet iemand het dus in de OP zetten.
Supersheep en MaJo hebben gisternacht wel zitten pingpongen zeg!
in een zwembadquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Waar wordt het 'officiele' NK Bommetje gehouden?
wat een geblaat zegquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:33 schreef geenaam het volgende:
Bijvoorbeeld. Nederland heeft dan PSV als kampioen en Ajax als de Gatorade cup winnaar ( voorheen Amstel cup) die spelen dan tegen elkaar voor de supercup. Deze noemen wij de Johan Cruijff schaal maar het is gewoon de supercup. Dit is de nationale supercup.
De gayparade cup is de oude Amstel Cup, de beker dus. In plaats van Amstel is Gayparade nu de sponsorquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef Etcetera het volgende:
tot zover snap ik het redelijk
maar wat is de Gatorade cup danwaar toveren ze die ineens vandaan
of zijn dat andere punten ofzo
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:36 schreef Feldhofer het volgende:
Stadskanaal
Muybride?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:39 schreef Feldhofer het volgende:
Herhaling van mijn vraag uit topic #259, omdat daar nooit een antwoord op is gekomen vanwege het tijdstip
Wie maakte de eerste foto?
F. Graafquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:39 schreef Feldhofer het volgende:
Herhaling van mijn vraag uit topic #259, omdat daar nooit een antwoord op is gekomen vanwege het tijdstip
Wie maakte de eerste foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |