http://www.rijexamendoejezo.nl/quote:Op zondag 17 september 2006 15:33 schreef DR878 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met lessen, over 8 dagen op! Iemand die tips heeft?
Kijk, met zo'n instelling kom je er dus nooit. Doe gewoon je best, doe gewoon wat je geleerd is! Ga vanavond lekker even iets ontspannends doen, lees een boek of ga naar een film. De rest zie je morgen wel!quote:Op zondag 17 september 2006 16:55 schreef rena het volgende:
[zeikmode] Ik ben onwijs, super, niet normaal nerveus meer voor morgenIk weet het, had ik maar pilletjes moeten gaan slikken of zo, maar daar ben ik het type niet echt voor. Wel valeriaan of zo, maar dat helpt voor geen flikker. Dus ik ga morgen gewoon voor de 2e keer zakken. Ik kan nu al voor 95% zeker zeggen dat ik het niet haal.
[/zeikmode]
Ik weet hetquote:Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n instelling kom je er dus nooit. Doe gewoon je best, doe gewoon wat je geleerd is! Ga vanavond lekker even iets ontspannends doen, lees een boek of ga naar een film. De rest zie je morgen wel!
Jij had de vorige keer al geslaagd moeten zijnquote:Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
rena: we moeten weer tegelijk op, en dit keer gaan we tegelijk slagen! En eet 1 of 2 bananen voor je thuis vertrekt! Tweede keer was ik ook onwijs nerveus.. Maar dat valt allemaal wel mee hoor.
Tnxquote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Reentje, succes!.
FranticDJ, succes!.
Daarom gaan we t gewoon halenquote:Zakken helpt natuurlijk ook niet tegen de nervösiteit.....
waarom wenst niemand mij succes, ik moet morgen ook op om 10.45quote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Sylvana het volgende:
rena en franticdj heel veel succes allebei morgen
Sterkte....quote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
waarom wenst niemand mij succes, ik moet morgen ook op om 10.45![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook succes danquote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik ook! Maar dan met een gebroken voet. Maar bij mij is de tijd dat ik niet heb gereden verwaarloosbaar bij de tijd dat ik het wel heb gedaan.. Pfffquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef ivetje het volgende:
[..]
LOL!!
Ik had overigens ook mijn duim zwaar verrekt en kon 6 weken niet rijdenBen vanaf 27 februari bezig, maar heb dus 2,5 maand nix gedaan ivm mijn duim en vakantie. Ben dus pas, als ik slaag de 26e, 4,5 maand bezig
Redelijke score al zeg ik het zelf
Ik doe er al 1 jaar en 8 maanden over, dus je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Maar dan met een gebroken voet. Maar bij mij is de tijd dat ik niet heb gereden verwaarloosbaar bij de tijd dat ik het wel heb gedaan.. Pfff![]()
Ligt het aan mij of doen jullie er allemaal zo kort over, echt niet nog meer mensjes die er 1.5 jaar over doen?![]()
Jij ook veel succes toegewenst!quote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |