abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41849413
Oja, nu staat m'n icon 2 keer in de op.

Ik zal dat even aanpassen in de wiki-op, als dat nodig mocht zijn.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:16:42 #52
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41849479
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:03 schreef rena het volgende:
En de OP is al zo vol.. Ik vind het een beetje overbodig.
Hier ben ik het wel mee eens, de OP is idd al erg vol. Maar misschien kunnen er ook een aantal van de geslaagden uit inmiddels. Heb geen idee tot hoe lang geleden deze terugloopt maar moet je er echt iedereen in laten staan voor altijd?
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:19:48 #53
11458 ivetje
pi_41849571
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, de OP is idd al erg vol. Maar misschien kunnen er ook een aantal van de geslaagden uit inmiddels. Heb geen idee tot hoe lang geleden deze terugloopt maar moet je er echt iedereen in laten staan voor altijd?
Ow wacht, lama Zie nu dat het 1 jaar doorloopt...sta ik er ook niet lang tussen

En thanx voor het vernieuwen van de OP trouwens, nu staat mijn tijd er ook in

En ik heb tegen verder bijna niemand gezegt dat mijn examen eerder is, alleen mijn ouders en vriend en nog een vriend. Verder houdt ik het op 3 oktober bij iedereen, staat ook in mijn msn zo
Wil als ik hem haal 's avonds naar mijn schoonouders rijden en dan gaan toeteren voor de deur, denken ze dat mijn vriend me laat rijden zonder rijbewijs en worden ze boos ofzo en dan laat ik hem trots zien
En we gaan de 30e weg met 2 vrienden en dan wil ik ook al iets gaan doen, mijn vriend die dan zegt dat ik vast wel de wijk uit kan rijden om even te laten zien of ik het al kan Ben heel benieuwd wat mijn beste vriendin dan doet
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:47:04 #54
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_41850472
reed gistere een vrouw bij me op die aan het lessen was voor vrachtauto..
whehe..
in zo'n klein dorpje hier in de buurt zie vracht auto aan komen.. dus ik weer achteruit met shovel+aanhang wagen.. ga netjes aan de kant.. zij stunten om er langs te kunnen komen..
in een keer.. KRAAAAAAKKKKKK....
wtf.. kijk weer ff achterom.. rijd ze zo tegen de achterkant op met de bumber/opstap tree ding geval..
Noujah hun reden door.. ben toen ook maar door gereden..

zij hadden schade aan (denk alleen) plastic kap..
ik nergens

weer een chauffeuze minder
pi_41850763
Kan iemand de avatars in de op eens updaten? Ik doe nog steeds mee hoor Verhuisd van zeeland naar rotterdam.. En zo ook van rijschool...
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:01:33 #56
88233 Steve
Still the best.
pi_41850935
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
Kan iemand de avatars in de op eens updaten? Ik doe nog steeds mee hoor Verhuisd van zeeland naar rotterdam.. En zo ook van rijschool...
Ik zal eens kijken. Volgens mij kunnen er ook een hoop uitgegooid worden, die hier nooit komen...
Je staat er toch nog gewoon in? .

edit 1: toch iets te veel moeite. .
edit 2: oké, toch maar even gedaan. Lijst is geslonken naar nog niet eens twee rijtjes. Heb alleen de actieve users uit de laatste drie topics die nog lessen meegenomen. Iemand vergeten? Mijn excuses alvast.
topicsnummers ook even bijgewerkt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Steve op 16-09-2006 00:56:37 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:13:24 #57
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41855795
Even een tvp'tje. Mag over 2 weken weer op...
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41855895
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel airco, maar dan is het of volle bak of helemaal niets. Je kunt de blaasdingen wel wegdraaien, dan valt het wel mee.

Rijdt 'ie wel 1 op 3.5 ipv 1 op 4, denk ik.
Ach daar heb je toch al voor betaald
pi_41856023
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef Robbiej het volgende:
Nou hier de uitleg.

Ik was al aardig nerveus voordat ik de auto instapte. maar niet zo extreem dat het mijn rijvaardigheid beinvloedde vond ik zelf. het gaat er dus om dat ik te onrustig van karakter ben. en ik keek niet genoeg vooruit wat dus niet goed was.

Wat dat onrustig betreft is dat ik alles te snel wil.
volgens mijn 2 instructeurs is er weinig aan de hand behalve wat moeten relaxen. (maar dat komt gewoon puur om het feit dat er iemand op je zit te loeren hoe je het moet doen) maar bij het examen
keek ik dus weer niet goed, fileparkeren ging perfect, straatje keren ging perfect, kruispunt waar ik de vorige keer de mist in ging ging perfect.

MAAR WEER HET KIJKEN! En het rare is.. ik zie alles wel, maar elke keer volgens de examinator kijk ik niet goed. volgens hem kijk ik niet goed zijstraatjes in en kijk ik niet goed vooruit.. bijvoorbeeld als hij zegt rechtsaf, dat ik de weg van rechtsaf nog moet "zoeken" maar dat is toch logisch? gezien het feit ik er helemaal niet vanuit ga dat ik rechts moet. maar rechtdoor. ik ben daar dan helemaal niet mee bezig als ik op een voorrangsweg rijd. en dan altijd die "Áls" argumenten. (wat ALS maar ALS etc) mén wat was ik teleurgesteld vanmiddag. zat gewoon met tranen in m'n ogen in de achtertuin vanmiddag. had nog wel zó mijn best gedaan.
hmm ik kan op zich de uitleg van die weg wel begrijpen. want zelfs op een voorrangsweg krijg je niet altijd voorrrang. maar het is wel irritant om daarop te zakken. ik zal in ieder geval duimen voor je voor de volgende keer.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41856207
wat een discussies

heb er 4 keer over gedaan en heb meer verkeersinzicht en feeling dan de gemiddelde mongool die ik onderweg tegenkom gelukkig maar, want daardoor gaat 't motorrijden ook een stuk beter

maandag weer lessen niet al te lang meer tot mn examen

wil nu eindelijk wel een eigen fiets hebben en daarop rijden
Fragile like a rose on the snow...
pi_41856274
@rena: geloof het of niet maaar wij moeten allebei weer precies op hetzelfde moment op
pi_41856281
overigens jammer Robbiej

maar ze hebben wel gelijk.. er kan iemand uitkomen, er kan iemand te hard uitkomen, er kan ook niemand uitkomen... ik weet hoe het voelt, heb 2 jaar geleden ook flink zitten janken toen ik zelfs nog een 3e keer zakte, maar dat je je best doet staat buiten kijf dat lijkt me logisch als je zoveel geld uitgeeft aan iets.

oh, en daarbij Marc: ' een rijbewijs halen om er bij te horen', neen, ik haalde dat rijbewijs zodat ik mobiel was! Heb inmiddels ook verder weg gewerkt, elke dag over de snelweg met mn brikkie nou, geweldig een rijbewijs is een kostbaar iets, het geeft je zelfstandigheid het is helaas niet voor iedereen weggelegd, maar blijkbaar kon je ze vroeger sparen bij de becell ofzo, want al die 40ers die ik zie rijden bakken er geen moer van maar om te zeggen dat iemand na 2 keer zakken nooit zou mogen rijden.. nee..

ik ben ook doodzenuwachtig voor mn motorexamen (vandaar dat ik ook geen datum zeg), en dat is niet omdat ik het niet kan, maar omdat het zo ontzettend veel geld kost, dat ik toch bang ben om te zakken en het nog een keer moet dokken, daarbij ben ik zenuwachtig omdat dit iets is wat ik zooooooooooooooooooooooo graag wil dat ik bang ben dat ik nog langer moet wachten met op mn eigen fiets stappen

maar ach, ik ga 't gewoon halen dat zeggen mn 3 instructeurs ook
pi_41856382
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef Robbiej het volgende:

MAAR WEER HET KIJKEN! En het rare is.. ik zie alles wel, maar elke keer volgens de examinator kijk ik niet goed. volgens hem kijk ik niet goed zijstraatjes in en kijk ik niet goed vooruit.. bijvoorbeeld als hij zegt rechtsaf, dat ik de weg van rechtsaf nog moet "zoeken" maar dat is toch logisch? gezien het feit ik er helemaal niet vanuit ga dat ik rechts moet. maar rechtdoor. ik ben daar dan helemaal niet mee bezig als ik op een voorrangsweg rijd.
Eerlijk gezegt vind ik dat niet zo logisch, hij zegt het zo'n 100-150 meter van te voren, indien je de zijstraat niet om een bocht ligt ofzo moet je deze gewoon al gezien hebben.. (in sommige steden hangen de straatnaam bordjes dan heel tactisch zodat je ze al kilometers verder kunt zien, misschien heb je daar wat aan) Verder hoef je geen klote te doen op een voorrangsweg

- 50 rijden
- niet kleven
- constand zoeken naar zijstraten, 1 seconden kijken voor je, 1 seconden naar de zijstraat, 1 seconde voor je, 1 seconde in de zijstraat, etc etc net zo lang tot je er voorbij ben.. en dan door met de volgende! kruispunten maak je er gewoon een rijtje van 3 seconden van. komt er een auto aan, BLIJF 50 RIJDEN.. 99 van de 100 keer krijg je je voorrang, ookal stoppen ze op het laatste moment.. Die andere 1e keer zul je misschien een noodstop moeten maken, vertrouw op je eigen reflexen (en de remmen van je auto.. vanaf 50 sta je, met het gevoel alsof je gezicht er af getrokken word, binnen 1 auto lengte stil.. dus je blijft ALTIJD 50 rijden.

Kom op man, je bent er bijna, nog ff schouders dr onder de laatste paar lesjes, laat je instructeur de problemen opzoeken en jou direct op je fouten wijzen (daar leer ik iig het snelst van.. gewoon hard op mn lazer krijgen)
pi_41856766
Even een reactie op Marc1711

Ik ben 33 jaar, nog nooit auto gereden of de behoefte tot nu toe gehad.
Wel heb/had ik de ervaring van me broer dat hij na 2 of 3 examens zijn rijbewijs had.
Op een morgen is hij dus tijdens het file rijden gesplatt door 2 vrachtwagens.
Niemand die wat gezien heeft, behalve 2 vrachtwagen die in eens me broer midden op de weg zagen staan. En hun auto in de auto van mijn broer parkeerde.

Ik heb toen alles geregeld met het wrak en heb ik de spullen die ons dierbaar waren verwijderd uit de auto. En geloof me, dat was geen pretje maar goed das wat anders.
Weet wel dat het een grote impact heeft gehad, en dat ik blij ben dat ik dit mijn ouders en fam dit heb kunnen besparen.

Mede dankzij dit ongeluk heb ik er wat langer over gedaan om de stap te wagen.
Omdat ik al gauw auto rijden ging associeren met het ongeluk van me broer.
Iedereen had het er over nog geen rijbewijs en gewoon aanbeginnen bla bla bla.
Maar ik was er denk gewoon nog niet klaar voor, niet bang in de auto of zo maar nog geen behoefte om zelf te hoeven rijden.

Toch heb ik het lef gehad van de zomer om eindelijk aan MIJN rijbewijs te beginnen.
Al die jaren veilig gereden door mijn vriendin, ouders, vrienden etc.
En wel lekker commentaar geven als men iets fout deed..
Voor de rest geen brommer of scooter gehad en deed ik alles met fietsje.
Niks mis mee vond het prima... eigenlijk.

Tot het moment dat ik wat harder voor me zelf begon te worden, begin dit jaar.
En wtf ik vind het rijden hardstikke leuk, de r.i is van dag 1 op de hoogte van mijn verleden.
En pak gewoon mijn lesjes, en zal dit ook blijven doen.

Wat mijn broer over komen is hoeft mij niet te overkomen.
Gewoon verkeerde tijd, verkeerde plaats, verkeerde moment.
Het kan je ook gebeuren als je zo op je fietsje springt en naar de stad rijd.

Als je echt met dit gevoel in je maag zit, er onzeker over bent kan ik dat best begrijpen.
Maar je kan niet iedereen vergelijken met jou geschiedenis of die van je pa.
Heb de grootste respect voor mensen die het naar 4 keer nog blijven proberen.
En hoop met heel mijn hart, dat mocht ikr zakken ik gewoon dapper door blijf gaan
tot ik dat roze papiertje heb.

Dat je zakt hoeft niet te wijzen op het feit dat je niet kan rijden, negen van de tien keer zijn het toch de zenuwen en de spanning er om heen. En als je zakt zal je toch iets niet helemaal goed gedaan hebben en leer je er weer wat van voor de volgende keer.

Wens een ieder veel succes met hun examens en rijlessen.. ik hoop dat jullie net als ik er maar lekker van mogen genieten.
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:02:54 #65
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41857136
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 10:41 schreef Graftak72 het volgende:
Even een reactie op Marc1711

<knip>

Wens een ieder veel succes met hun examens en rijlessen.. ik hoop dat jullie net als ik er maar lekker van mogen genieten.
Sterk verhaal, ik wens jou ook veel succes met je examen en je rijlessen
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:10:53 #66
11458 ivetje
pi_41857299
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 10:08 schreef Knuffelslet het volgende:

ik ben ook doodzenuwachtig voor mn motorexamen (vandaar dat ik ook geen datum zeg), en dat is niet omdat ik het niet kan, maar omdat het zo ontzettend veel geld kost, dat ik toch bang ben om te zakken en het nog een keer moet dokken, daarbij ben ik zenuwachtig omdat dit iets is wat ik zooooooooooooooooooooooo graag wil dat ik bang ben dat ik nog langer moet wachten met op mn eigen fiets stappen

maar ach, ik ga 't gewoon halen dat zeggen mn 3 instructeurs ook
Dat heb ik dus ook...het kost zoveel geld als je het niet haalt en daar maak ik me druk om. Ik had toen ik begon met rijlessen een baan, nu helaas niet meer dus ik ben afhankelijk van het geld van mijn vriend. Wat ik overigens erg lief van hem vind, maar het voelt niet helemaal lekker. Ermee stoppen had weinig zin, dan kost het strax alleen maar meer en heb ik mijn rijbewijs nog niet. Ik vind het dus eigenlijk vreselijk als ik het niet haal voor hem...ik wil niet dat hij nog een keer zoveel geld moet betalen omdat ik een beetje zenuwachtig was Ik weet dat ik het kan, en mijn instructrice weet dat ook. Dus als ik zak ligt het echt gewoon aan die stomme zenuwen en niet aan het feit dat ik niet kan rijden. En om nou 195 euro te moeten betalen omdat ik mijn zenuwen niet kan bedwingen...dat vind ik gewoon kut

Maar goed, ik ga hem ook gewoon halen hoor
To infinity…and beyond!
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:49:42 #67
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_41858107
ik woensdag weer les na meer als een maand geen les gehad (introductie week school, introductie studentenvereniging, vakantie. enz... enz...)
ben benieuwd of het nog lukt. IK heb er wel echt zin in. IN de auto voel ik me echt zo relaxt he. als ik me rijbewijs heb word lekker toeren denk echt mijn hobbie.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:00:25 #68
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41858364
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
als ik me rijbewijs heb word lekker toeren denk echt mijn hobbie.
Same here... veel succes ermee!
Dreams do come true
pi_41861392
Theorie sucked man 11 fout terwijl ik em voor mn gevoel vet goed had gemaakt

Zo weer lessen maar ik heb helemaal zin in, wil namelijk nog ff naar Amsterdam maar ja
......Signature-loos......
pi_41866268
Ik mag inmiddels ook wel uit de OP bij lessers

Vandaag wel een leuk ritje gemaakt, van Emmeloord naar Meppel (daar moesten we voetballen). Het was ook nog flink druk op de weg dus weer wat ervaring opgedaan zo. Krijg ook steeds meer feeling met een benzine-auto. Al moet je soms flink planken, invoegen enzo (60 pk )

@ Robbiej

Misschien is het een tip om de volgende keer echt overdreven die zijwegen in de kijken, dus echt even naar voren leunen of je hoofd draaien zodat de examinator wel moét opmerken dat je echt wel keek. Kreeg ik ook als tip van mijn instructeur en vond het zelf ook wel prettig, krijg je in ieder geval ook niet van deze discussies.
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:38:30 #71
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41866863
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef zijle het volgende:
@ Robbiej

Misschien is het een tip om de volgende keer echt overdreven die zijwegen in de kijken, dus echt even naar voren leunen of je hoofd draaien zodat de examinator wel moét opmerken dat je echt wel keek. Kreeg ik ook als tip van mijn instructeur en vond het zelf ook wel prettig, krijg je in ieder geval ook niet van deze discussies.
Lijkt me een goede tip, werkte bij mij ook Ik had na een tijdje de neiging om ff snel m'n hoofd te draaien omdat ik het eigenlijk maar onzin vond Maar als je rustig overkomt en netjes die zijstraten inkijkt zijn ze wel tevreden met je.
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:57:22 #72
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41867338
quote:

kijk daar hebben we wat aan!

Meer tips zijn welkom

ben zó bang dat ik iets ga vergeten & iets te nonchalant/gemakkelijk ga rijden maandag... help!!!
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41869039
Bij mij was het zo dat ik het tijdens het lessen al zo overdreven deed, dus tijdens mijn examen deed ik het automatisch en kon ik m'n gedachen op andere zaken richten Niet dat ik het nu nog zo overdreven doe hoor, als je dat papiertje eenmaal hebt rijd je gelijk totaal anders
pi_41871023
dat overdreven kijken doe ik op de motor ook helpt echt sinds ik dat doe krijg ik geen commentaar meer op mn kijken
  zondag 17 september 2006 @ 10:30:00 #75
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41881775
quote:
Ik mag inmiddels ook wel uit de OP bij lessers

Vandaag wel een leuk ritje gemaakt, van Emmeloord naar Meppel (daar moesten we voetballen). Het was ook nog flink druk op de weg dus weer wat ervaring opgedaan zo. Krijg ook steeds meer feeling met een benzine-auto. Al moet je soms flink planken, invoegen enzo (60 pk )

@ Robbiej

Dat deed ik dus ook. ik voelde mezelf wel een spastische kikker. maar het was niet goed genoeg..
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  zondag 17 september 2006 @ 15:33:05 #76
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_41890360
Ik ben nu ook bezig met lessen, over 8 dagen op! Iemand die tips heeft?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  zondag 17 september 2006 @ 16:12:21 #77
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41891511
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:33 schreef DR878 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met lessen, over 8 dagen op! Iemand die tips heeft?
http://www.rijexamendoejezo.nl/
Dreams do come true
pi_41892910
[zeikmode] Ik ben onwijs, super, niet normaal nerveus meer voor morgen Ik weet het, had ik maar pilletjes moeten gaan slikken of zo, maar daar ben ik het type niet echt voor. Wel valeriaan of zo, maar dat helpt voor geen flikker. Dus ik ga morgen gewoon voor de 2e keer zakken. Ik kan nu al voor 95% zeker zeggen dat ik het niet haal. [/zeikmode]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 17 september 2006 @ 16:57:23 #79
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41892972
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:55 schreef rena het volgende:
[zeikmode] Ik ben onwijs, super, niet normaal nerveus meer voor morgen Ik weet het, had ik maar pilletjes moeten gaan slikken of zo, maar daar ben ik het type niet echt voor. Wel valeriaan of zo, maar dat helpt voor geen flikker. Dus ik ga morgen gewoon voor de 2e keer zakken. Ik kan nu al voor 95% zeker zeggen dat ik het niet haal. [/zeikmode]
Kijk, met zo'n instelling kom je er dus nooit. Doe gewoon je best, doe gewoon wat je geleerd is! Ga vanavond lekker even iets ontspannends doen, lees een boek of ga naar een film. De rest zie je morgen wel!
Dreams do come true
pi_41893137
rena: we moeten weer tegelijk op, en dit keer gaan we tegelijk slagen! En eet 1 of 2 bananen voor je thuis vertrekt! Tweede keer was ik ook onwijs nerveus.. Maar dat valt allemaal wel mee hoor.
pi_41893161
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Kijk, met zo'n instelling kom je er dus nooit. Doe gewoon je best, doe gewoon wat je geleerd is! Ga vanavond lekker even iets ontspannends doen, lees een boek of ga naar een film. De rest zie je morgen wel!
Ik weet het En de vorige keer was ik juist super positief, maar nu de 2e keer ben ik compleet naar de klote En ik baal er zelf ook enorm van.
And you know I might
pi_41893192
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
rena: we moeten weer tegelijk op, en dit keer gaan we tegelijk slagen! En eet 1 of 2 bananen voor je thuis vertrekt! Tweede keer was ik ook onwijs nerveus.. Maar dat valt allemaal wel mee hoor.
Jij had de vorige keer al geslaagd moeten zijn Bananen? Helpt dat?
And you know I might
pi_41893197
Jij ook.. Naar het schijnt helpt het..
  zondag 17 september 2006 @ 18:36:13 #84
88233 Steve
Still the best.
pi_41896094
Reentje, succes! .
FranticDJ, succes! .
Zakken helpt natuurlijk ook niet tegen de nervositeit.... .

[ Bericht 12% gewijzigd door Steve op 17-09-2006 19:09:47 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41896303
rena en franticdj heel veel succes allebei morgen
pi_41896861
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Reentje, succes! .
FranticDJ, succes! .
Tnx
quote:
Zakken helpt natuurlijk ook niet tegen de nervösiteit.... .
Daarom gaan we t gewoon halen

@Sylvana: tnx
  zondag 17 september 2006 @ 19:26:48 #87
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41897664
Iedereen veel succes morgen! Voor mij is het dan alweer een week geleden dat ik ben gezakt...

Haha, komt goed! Positief blijven!
Dreams do come true
  zondag 17 september 2006 @ 19:29:58 #88
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41897763
Rena & FranticDJ, allebei heel veel succes toegewenst! Lukte het in de lessen? Stap dan morgen in de auto en laat zien wat je kan. Rij beheerst en neem de tijd voor dingen. Goodluck!
  zondag 17 september 2006 @ 19:30:43 #89
11458 ivetje
pi_41897789
Iedereen veel succes morgen
To infinity…and beyond!
  zondag 17 september 2006 @ 20:34:15 #90
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41899874
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Sylvana het volgende:
rena en franticdj heel veel succes allebei morgen
waarom wenst niemand mij succes, ik moet morgen ook op om 10.45

Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41899965
Morgen weer een grote dag dus, succes voor degene die het nodig hebben
pi_41900722
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef EsDe het volgende:

[..]

Sterkte....

Heel veel succes, en de anderen natuurlijk ook.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41902060
quote:

[..]

jij ook succes dan
pi_41904332
quote:

[..]

Succes . Ik moet dinsdag om dezelfde tijd ....
pi_41907862
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef ivetje het volgende:

[..]

LOL!!

Ik had overigens ook mijn duim zwaar verrekt en kon 6 weken niet rijden Ben vanaf 27 februari bezig, maar heb dus 2,5 maand nix gedaan ivm mijn duim en vakantie. Ben dus pas, als ik slaag de 26e, 4,5 maand bezig Redelijke score al zeg ik het zelf
Dat had ik ook! Maar dan met een gebroken voet. Maar bij mij is de tijd dat ik niet heb gereden verwaarloosbaar bij de tijd dat ik het wel heb gedaan.. Pfff
Ligt het aan mij of doen jullie er allemaal zo kort over, echt niet nog meer mensjes die er 1.5 jaar over doen?
I will take the sun in my mouth
pi_41911471
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef warrel het volgende:

[..]

Dat had ik ook! Maar dan met een gebroken voet. Maar bij mij is de tijd dat ik niet heb gereden verwaarloosbaar bij de tijd dat ik het wel heb gedaan.. Pfff
Ligt het aan mij of doen jullie er allemaal zo kort over, echt niet nog meer mensjes die er 1.5 jaar over doen?
Ik doe er al 1 jaar en 8 maanden over, dus je bent niet de enige hoor

Vandaag in tussenuur maar weer ff verder theorie leren, al 4 hoofdstukken gedaan in de trein gisteren

Meeste weet ik wel, alleen die wettelijke bepalingen niet van hoe zwaar mag je lading zijn en militaire colonne enzo weet ik niet echt meer
  maandag 18 september 2006 @ 08:59:26 #97
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41912416
quote:

[..]

Jij ook veel succes toegewenst!
pi_41912592
Bedankt voor de succes wensen

Ik ga mijn best doen. Meer kan ik ook niet doen
And you know I might
  maandag 18 september 2006 @ 11:41:02 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_41915405
tvp.
Ik moet 9 oktober.
disclaimer
pi_41916170
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')