Theorie is goed te doen hoor. Maar inderdaad, die kleine dingetjes moet je wel weten. Ik leerde de tekst 1x en daarna veel oefenexamens doen. Ik haalde 'm net aan, 6 fout..quote:Op maandag 18 september 2006 06:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik doe er al 1 jaar en 8 maanden over, dus je bent niet de enige hoor![]()
Vandaag in tussenuur maar weer ff verder theorie leren, al 4 hoofdstukken gedaan in de trein gisteren
Meeste weet ik wel, alleen die wettelijke bepalingen niet van hoe zwaar mag je lading zijn en militaire colonne enzo weet ik niet echt meer
Goed bezigquote:Op maandag 18 september 2006 13:11 schreef stephanie_xx het volgende:
Vanochtend mn Theorie gehaald in 1x!!![]()
![]()
Balen zeg, veel succes de volgende keerquote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Pino_666 het volgende:
Vanochtend gezakt voor mn praktijk.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
@rena: ik zei toch dat we t beide zouden halen vandaag
ja ik ben ook geslaagd
Moet je zelf even je avatar in de OP op de Wiki zettenquote:Op maandag 18 september 2006 15:34 schreef Pino_666 het volgende:
Kan ik me trouwens aanmelden als "lesser" ?
Zie je nou wel...quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
O dat is balen zegquote:Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
@rena wou dat ik zo snel t papiertje had :S.. ik foto's laten maken: fotograaf dicht tussen de middag.. Goed smiddags om fotos.. Moest nog pakketje ophalen op postkantoor dus ik denk doe ik nog wel ff voordat ik om rijbewijs ga.. 3 uur! op postkantoor gestaan.. Dus ik haasten naar gemeente.. ja hoor net 5 minuten te laat :S Morgen beter..
Thnx all. Ik had 5 fout, van de 6 die ik er mocht. Mn vriendin had er helaas 7.quote:
jaquote:Op maandag 18 september 2006 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
@Robbiej is in frankrijk leuk.. Allemaal van die sjonnie auto's met een grote L achteropDie hebben ook voorlopig rijbewijs
Done.quote:Op maandag 18 september 2006 16:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moet je zelf even je avatar in de OP op de Wiki zetten
Wat goed!!quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
ja ik ben ook geslaagd
15 minuten gereden en 1 bijz. ver. gedaan..
Als EsDe ook geslaagd is, zijn er 3 op t zelfde moment geslaagd.. Wel nice
Verschrikkelijk. Heb je eindelijk je rijbewijs, moet je nog een jaar lang met begeleiding gaan rijden.quote:Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef Robbiej het volgende:
De minister heeft wel andere maatregelen aangekondigd. Binnenkort start een campagne over hoe te handelen als je met je auto te water raakt. Ook drugsgebruik in het verkeer gaat harder aangepakt worden. een niet onbelangrijk voorstel voor jonge FOK!'ers: er ligt een voorstel dat jongeren eerst een voorlopig rijbewijs gaan krijgen, waarmee ze alleen onder begeleiding de weg op mogen. Pas na een periode begeleid rijden, mogen ze het alleen proberen.
bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/68479wtf?
![]()
alsof iemand zich daar aan houdt..
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
Is EsDe nu geslaagd?
Ik heb m'n rijbewijs nu drie maanden maar ik hang hier nog steeds rond - je mag best blijven hoorquote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef rena het volgende:
Nu moet ik afscheid gaan nemen van dit topic![]()
Tuurlijk hoeft dat nietquote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef rena het volgende:
Nu moet ik afscheid gaan nemen van dit topic![]()
Je moet toch minstens de mensen die hier al zitten sinds dat jij nog midden in je lessen zat blijven steunen hequote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef rena het volgende:
FritsFlits, jij ook gefeliciteerd![]()
Een geweldige dag vandaagNu moet ik afscheid gaan nemen van dit topic
![]()
Daar heb je een punt ja.quote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je moet toch minstens de mensen die hier al zitten sinds dat jij nog midden in je lessen zat blijven steunen he![]()
Samen uit samen thuis
Nee joh...de lessers nog een beetje volgen is leuk toch? En je kunt je evaringen als beginnend rijdster vertellen.quote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef rena het volgende:
FritsFlits, jij ook gefeliciteerd![]()
Een geweldige dag vandaagNu moet ik afscheid gaan nemen van dit topic
![]()
Yeaaahhhh you go girl! Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
ja ik ben ook geslaagd
Gefeliciteerdquote:
Succes, je gaat 't gewoon halen!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Had ik gister ook maar af moeten rijden zeg
Zometeen theorie, en ben nog niet echt wakker, wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |