abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41835614
Na een relatie van 8 jaar is het uit met m'n vriendin. We zien elkaar nog regelmatig en zoenen elkaar dan uiteraard gedag. Ten tijde van de realtie was het altijd een zoen op de mond hetgeen ik nu veranderd heb naar 2 op de wang en 1 op de mond. Nu loopt dat niet helemaal 'natuurlijk' (hetgeen misschien ook wel normaal is). Het rare is dat ik vanochtend ook net iets te lang de derde zoen aanhield zonder dat ik daar bedoelingen bij heb. Gewoon soort gewoonte die nog moet slijten.
Hoe doen jullie gedag zoenen met je ex? Is daar veel in veranderd of helemaal niets?
pi_41835816
Nog precies hetzelfde. Gewoon even lekker kopkluiven. Vind mijn nieuwe vriendin ook heel normaal.
Rescuer of the distressed damsel
pi_41835854
Alleen kussen op de wang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41835877
Of gewoon niet. Mensen die altijd moeten zoenen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:41:39 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41836021
1 kusje op de wang
die 3 zoenen vind ik altijd zo plichtmatig aan doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 15:43:42 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_41836090
Kus op de wang, bij afscheid of zoiets, zo vaak zie ik hem niet, dus dat moet kunnen vind ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_41836095
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Het rare is dat ik vanochtend ook net iets te lang de derde zoen aanhield zonder dat ik daar bedoelingen bij heb. Gewoon soort gewoonte die nog moet slijten.

Mag ik vragen wie het uitgemaakt heeft?
pi_41836148
Ik zou het nog niet kunnen, sowieso is mijn relatie (3 jr) nog maar een paar weken uit. Ik heb ook niet zo'n behoefte om r nu te zien, maar ik ben heel benieuwd hoe we met elkaar om zullen gaan. Kan me goed voorstellen dat elkaar op de wang zoenen heel raar aanvoelt na alles wat je voorheen deelde...
(Om nog maar te zwijgen over sex met je ex)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41836164
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Mag ik vragen wie het uitgemaakt heeft?
Klinkt ongeloofwaardig maar wij allebei. We voelden samen aan dat het niet meer ging, ik heb de knoop doorgehakt maar er wel het lastigst mee gehad.
pi_41836485
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef Gripper het volgende:
Ik zou het nog niet kunnen, sowieso is mijn relatie (3 jr) nog maar een paar weken uit. Ik heb ook niet zo'n behoefte om r nu te zien, maar ik ben heel benieuwd hoe we met elkaar om zullen gaan. Kan me goed voorstellen dat elkaar op de wang zoenen heel raar aanvoelt na alles wat je voorheen deelde...
(Om nog maar te zwijgen over sex met je ex)
Als je nog goed met dr om wil gaan dan kun je sex met je ex wel uit je hoofd zetten
pi_41836575
Ik negeer ze volledig
*verwijderd door Admin*
pi_41837853
In het begin 3 kussen op de wang en 1 kus op de mond, die jawel ik zelf ook voorheen langer aan hield dan normaal (natuurlijk altijd stiekem met de hoop dat de ander daar op reageert). De laatste tijd blijft het gewoon bij 3 kussen op de wang.
Always look on the bright side of life :-)
pi_41838228
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
In het begin 3 kussen op de wang en 1 kus op de mond, die jawel ik zelf ook voorheen langer aan hield dan normaal (natuurlijk altijd stiekem met de hoop dat de ander daar op reageert). De laatste tijd blijft het gewoon bij 3 kussen op de wang.
Ik hoop dus dat ze niet die indruk heeft gekregen.... denk het niet (het was een fractie langer dan normaal) maar zou dat toch vervelend vinden.
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:02:38 #14
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41840184
Kus op de wang, maar het voelt verkeerd ofzo.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41841009
Helemaal niet. Mijn vrienden zoen ik ook niet, ik heb er een hekel aan. Dus alleen mijn familie krijgt 3 verplichte zoenen op de wang, alles wat geen familie is hou ik fijn op afstand en ik zeg gewoon 'doei!!'.

Niet dat ik 'm niet meer aardig vind ofzo, maar de relatie is over, dus is het lichamelijk contact ook over.
Voor knuffels en andere klefheden heb ik een nieuwe vriend.

Ik hou van overzicht:)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_41843736
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Alcarin het volgende:
Helemaal niet. Mijn vrienden zoen ik ook niet, ik heb er een hekel aan. Dus alleen mijn familie krijgt 3 verplichte zoenen op de wang, alles wat geen familie is hou ik fijn op afstand en ik zeg gewoon 'doei!!'.

Niet dat ik 'm niet meer aardig vind ofzo, maar de relatie is over, dus is het lichamelijk contact ook over.

pi_41844205
quote:

Helemaal mee eens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41847326
quote:

Wat een laag kinetisch vermogen heb jij. Alleen je nieuwe vriend kan jou dus troosten en je vast houden als je daar behoefte aan hebt. Een zoen of een omhelzing kan ook een uiting van genegenheid zijn, daar hoef je niet stoer en afstandelijk over te doen. Voor zulke momenten heb je vrienden, familie en misschien ook wel een ex-vriend. Een afscheidzoen is toch zeker geen klefheid. Kom nou.
pi_41848244
Wij geven elkaar een hand
pi_41848447
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:03 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Wat een laag kinetisch vermogen heb jij. Alleen je nieuwe vriend kan jou dus troosten en je vast houden als je daar behoefte aan hebt.
Klopt. Van anderen vind ik dat alleen maar oncomfortabel. Stay away, ik kan mezelf wel troosten.
quote:
Een zoen of een omhelzing kan ook een uiting van genegenheid zijn, daar hoef je niet stoer en afstandelijk over te doen. Voor zulke momenten heb je vrienden, familie en misschien ook wel een ex-vriend. Een afscheidzoen is toch zeker geen klefheid. Kom nou.
Allemaal klefheid. Overbodig tenzij je verliefd bent.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_41851188
Mweeh, met mijn grote ex zoen ik niet meer. Die mag me eigenlijk niet eens meer aanraken.
De nakomertjes geef ik 3 zoenen geen problemen mee.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_41851781
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef Zbie het volgende:
Wij geven elkaar een hand
pi_41864211
Is er nog iemand die wel gewoon z'n ex-vriend(in), zonder dat beiden een nieuwe relatie hebben, op de mond zoent bij het gedag zeggen?!
pi_41866626
Als ik afscheid neem van me ex zegt ie altijd 'kus'. En dan kus ik hem gewoon op zijn mond. Komt misschien ook omdat we beide nog steeds vrijgezel zijn nadat we uit elkaar zijn gegaan. Weet niet of het ook zo was geweest als een van ons beide weer een nieuwe relatie zou hebben.
pi_41866826
al die domme sociale regeltjes en er ook nog eens over nadenken dan. je kan als man niks meer spontaan doen.
Evolution is a process too slow to save my soul
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:52:20 #26
157178 framboos
fris en fruitig
pi_41867218
Ligt eraan welke ex.. als het een ex is waar ik nog veel mee om ga dan krijgt hij een zoen op z'n mond. Als het een ex is waar ik nooit mee afspreek en ik kom hem toevallig tegen is er een reden waarom ik nooit afspreek en ga ik hem dus ook niet zoenen! Mijn huidige vriend heeft er geen moeite mee. Die zoent zijn ex ook kort op haar mond als ze elkaar zien. Niks mis mee.
  zondag 17 september 2006 @ 22:15:36 #27
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_41903601
1 kus op de mond.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_41904715
Tja, meestal gewoon op de mond, maar sinds ze een nieuwe vriend heeft denk ik maar niet meer
pi_41905054
Ik heb geen contact meer met mn exen, laat staan dat ik met ze zoen.
pi_41908843
Laatste keer dat ik een ex gedag zoende, kregen we weer iets
dus no go, de volgende keer voor mij
  maandag 18 september 2006 @ 00:57:38 #31
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_41908941
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef dawg het volgende:
Of gewoon niet. Mensen die altijd moeten zoenen.
heee wat is er mis met zoenen
Verder gewoon alledrie op de wang en niet meer op de mond heb je dat probleem ook niet meer.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_41909064
Meestal geef ik ex-en een knuffel. 3 kusjes is me iets te afstandelijk voor iemand die al alles van je weet.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_41912631
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Alleen kussen op de wang.
Dat dus.
pi_41950902
Ik doe altijd "Boks"....je weet........
pi_41951937
ik zoen ex op de mond gedag.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:00:06 #36
152998 DiamontGirl
Girls Best frient
pi_41951971
mijn ex pakt me altijd als ik naar huiz ga > maar hij is 29 en ik 11!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:02:32 #37
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_41952069
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef DiamontGirl het volgende:
hou toch je achterlijke bek
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_41952540
quote:
Triest, zo triest... Zo'n raar topic is het nou ook weer niet...
pi_41952611
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef het.ismij het volgende:
ik zoen ex op de mond gedag.
Vraag ik me toch echt af... blijf je dan echt niet langer hangen ofzo... Dat brengt 1 van de 2 of allebei toch juist in de verleiding om voluit te gaan zoenen???
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:28:49 #40
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_41952865
3 x wang. Ik heb geen behoefte meer aan verdere initmiteit met een ex. Ik doe pertinent niet aan zoenen op de mond, tenzij de vrouw in kwestie mijn vriendin is. Ik vind dat te intiem om maar met allerlei exen en goeie vriendinnen te doen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_41953482
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Vraag ik me toch echt af... blijf je dan echt niet langer hangen ofzo... Dat brengt 1 van de 2 of allebei toch juist in de verleiding om voluit te gaan zoenen???
Nope, zei heeft nieuwe vriend. En we weten gewoon dat het tussen ons niet werkt. We zijn nu gewoon heel erg goed bevriend.
En waarom moeilijk doen? We vonden het zo raar om na al die tijd op de wang te "zoenen" dat we dat maar gewoon niet doen.
Als je allebei duidelijk snapt dat een relatie niet werkt/niet meer gaat komen, toch niks aan het handje?

k doe het trouwens ook maar bij 1 hoor, de rest spreek k nooit meer, of als k ze toevallig tegenkom op de wang.
Daarintegen bij sommige gewone vriendinnen doe k het weer wel.
pi_41953645
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef SickBitch het volgende:
eeeh gewoon niet?
Geen ex of geen behoefte om ze gedag te zeggen?
oke flauw
ik heb een ex die ros ik op der smoel als ze in de buurt durft te komen

verder zoen ik sommige vriendinnen ook zoals jij zegt.. 2 op de wang en de laatste op de mond...
pi_41954041
Ik wil me ex nog niet aanraken met een stok, laat staan met me lippen
pi_41954537
Wat een haatdragerij allemaal richting exen.
Op dinsdag 19 september 2006 15:56 schreef rival het volgende:

ik heb een ex die ros ik op der smoel als ze in de buurt durft te komen
pi_41956617
quote:
Je weet niet eens hoe oud je bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')