quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Het rare is dat ik vanochtend ook net iets te lang de derde zoen aanhield zonder dat ik daar bedoelingen bij heb. Gewoon soort gewoonte die nog moet slijten.
Klinkt ongeloofwaardig maar wij allebei. We voelden samen aan dat het niet meer ging, ik heb de knoop doorgehakt maar er wel het lastigst mee gehad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Mag ik vragen wie het uitgemaakt heeft?
Als je nog goed met dr om wil gaan dan kun je sex met je ex wel uit je hoofd zettenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef Gripper het volgende:
Ik zou het nog niet kunnen, sowieso is mijn relatie (3 jr) nog maar een paar weken uit. Ik heb ook niet zo'n behoefte om r nu te zien, maar ik ben heel benieuwd hoe we met elkaar om zullen gaan. Kan me goed voorstellen dat elkaar op de wang zoenen heel raar aanvoelt na alles wat je voorheen deelde...
(Om nog maar te zwijgen over sex met je ex)
Ik hoop dus dat ze niet die indruk heeft gekregen.... denk het niet (het was een fractie langer dan normaal) maar zou dat toch vervelend vinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
In het begin 3 kussen op de wang en 1 kus op de mond, die jawel ik zelf ook voorheen langer aan hield dan normaal (natuurlijk altijd stiekem met de hoop dat de ander daar op reageert). De laatste tijd blijft het gewoon bij 3 kussen op de wang.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Alcarin het volgende:
Helemaal niet. Mijn vrienden zoen ik ook niet, ik heb er een hekel aan. Dus alleen mijn familie krijgt 3 verplichte zoenen op de wang, alles wat geen familie is hou ik fijn op afstand en ik zeg gewoon 'doei!!'.
Niet dat ik 'm niet meer aardig vind ofzo, maar de relatie is over, dus is het lichamelijk contact ook over.
Voor knuffels en andere klefheden heb ik een nieuwe vriend.
Ik hou van overzicht:)
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Alcarin het volgende:
Helemaal niet. Mijn vrienden zoen ik ook niet, ik heb er een hekel aan. Dus alleen mijn familie krijgt 3 verplichte zoenen op de wang, alles wat geen familie is hou ik fijn op afstand en ik zeg gewoon 'doei!!'.
Niet dat ik 'm niet meer aardig vind ofzo, maar de relatie is over, dus is het lichamelijk contact ook over.
Wat een laag kinetisch vermogen heb jij. Alleen je nieuwe vriend kan jou dus troosten en je vast houden als je daar behoefte aan hebt. Een zoen of een omhelzing kan ook een uiting van genegenheid zijn, daar hoef je niet stoer en afstandelijk over te doen. Voor zulke momenten heb je vrienden, familie en misschien ook wel een ex-vriend. Een afscheidzoen is toch zeker geen klefheid. Kom nou.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Alcarin het volgende:
Klopt. Van anderen vind ik dat alleen maar oncomfortabel. Stay away, ik kan mezelf wel troosten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:03 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Wat een laag kinetisch vermogen heb jij. Alleen je nieuwe vriend kan jou dus troosten en je vast houden als je daar behoefte aan hebt.
Allemaal klefheid. Overbodig tenzij je verliefd bent.quote:Een zoen of een omhelzing kan ook een uiting van genegenheid zijn, daar hoef je niet stoer en afstandelijk over te doen. Voor zulke momenten heb je vrienden, familie en misschien ook wel een ex-vriend. Een afscheidzoen is toch zeker geen klefheid. Kom nou.
heee wat is er mis met zoenenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef dawg het volgende:
Of gewoon niet. Mensen die altijd moeten zoenen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Alleen kussen op de wang.
hou toch je achterlijke bekquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef DiamontGirl het volgende:
mijn ex pakt me altijd als ik naar huiz ga> maar hij is 29 en ik 11!!!
Triest, zo triest...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef DiamontGirl het volgende:
Vraag ik me toch echt af... blijf je dan echt niet langer hangen ofzo... Dat brengt 1 van de 2 of allebei toch juist in de verleiding om voluit te gaan zoenen???quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef het.ismij het volgende:
ik zoen ex op de mond gedag.
Nope, zei heeft nieuwe vriend. En we weten gewoon dat het tussen ons niet werkt. We zijn nu gewoon heel erg goed bevriend.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Vraag ik me toch echt af... blijf je dan echt niet langer hangen ofzo... Dat brengt 1 van de 2 of allebei toch juist in de verleiding om voluit te gaan zoenen???![]()
Geen ex of geen behoefte om ze gedag te zeggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef SickBitch het volgende:
eeeh gewoon niet?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:56 schreef rival het volgende:
ik heb een ex die ros ik op der smoel als ze in de buurt durft te komen
Je weet niet eens hoe oud je bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef DiamontGirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |