Nee, dat is zieligquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
En je hebt niet even zijn vingertjes gebroken, zo van 'per ongeluk'? Gemiste kans man.
Waaromquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef sjimz het volgende:
ik zou je big mac op ebay verkopen!
Thnxquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef PsyCha het volgende:
gecondoleerd
Nee, is echt waar. Hij ziet er echt zo uit met die kuif als op de foto's. Dacht eerst dat hij niet van deze wereld was. Maar Maikuuul is helaas gaan hoaxquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef SuperRogier het volgende:
Feauteaux!! Ik geloof er heul niks van
Maareh: hoe is hij nouw als hij buiten zijn natuurlijke habitat is?
Ja, he? Ik heb de slipperd van het fok forum gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef Sodeju het volgende:
Hendig sjiek man!
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Sterkte de rest van je leven, met het verwerken van dit trauma.
Zo erg was hij ook weer niet hoorquote:
Was hij eigenlijk met de brommer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Zo erg was hij ook weer niet hoorAlleen dat accent
![]()
Ik hem hem niet overal in de gaten gehouden hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Was hij eigenlijk met de brommer?
Kan ik het helpen dat ik hem tegenkwamquote:
Volgens mij heb je stiekem toch een harde plasser gekregen toen je hem zagquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik hem tegenkwamIn de McDonald's
Hoe gek kun je het hebben
![]()
Ja, surequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je stiekem toch een harde plasser gekregen toen je hem zag![]()
Hij was niet dicht, hij was naar R&P verplaatst.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef bromfly_er het volgende:
Hee ts, je denkt ook, doen ze m in ONZ dicht, waag ik hier nog een poging...
Ja, dit is toch 1 van de vele hoogtepunten van vandaag voor mequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef bromfly_er het volgende:
Hee ts, je denkt ook, doen ze m in ONZ dicht, waag ik hier nog een poging...
Heb nooit Limburgs gepraat, gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
omg de ene Limbo lacht de andere uit om zijn accent.
Pssssst, ik woon hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:52 schreef nsfw het volgende:
Triest, waarom ga je dn ook naar limboland?
En daar ben ik trots opquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:54 schreef Ticootje het volgende:
reserve belgen
Als hij het ontkent, dan weet hij niet wat hij op een dag doet. Dat zou sneu zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ontkent 'ie het en is het hele topic spontaan waardeloos.
Ik heb Maikuuul wel eens gesproken hendig lachenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef alwaysleft het volgende:
Vandaag rond 12 uur ging ik naar de McDonald's hier in Sittard, lekker een big maccie bestellen en tot mijn grote verbazing stod daar Maikuuul ook zijn big maccie te bestellen.
Het accent (Maastrichts ) viel me erg op en ik dacht, kijk eens naar voren.........
Wie stond daar........Maikuuul Ik dacht ga maar niet schreeuwen want voor je het weet begint ie over slippen en groente sorteren en over de ENCI![]()
Heb hem niet aangesproken, daarvoor ben ik teveel mensen schuw. Echte Fokker dus![]()
Maikuuul wat heb je trouwens een vette kuif in het echt. Krijg je zeker zo een vette kuif van je eigen natural gel![]()
Nou tot zover mijn klacht, want ik kan nu niet slapen vannachtIk zie zijn gezicht steeds voor me
![]()
Die stap durfde ik nog niet te zettenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb Maikuuul wel eens gesproken hendig lachen
Tsja was een fok meet dus dan ben je zo aan het praten met elkaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Die stap durfde ik nog niet te zetten![]()
Hendig sjiekquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tsja was een fok meet dus dan ben je zo aan het praten met elkaar.
We zijn ook gaan poolen
Of zijn hoofd even goed doorgebakken op de plaat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
En je hebt niet even zijn vingertjes gebroken, zo van 'per ongeluk'? Gemiste kans man.
Uhm, waar staat dat ik daar werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef Rouser het volgende:
Maikuuul![]()
![]()
Ik zou hem een gratis hamburger aanbieden![]()
Nee, maar ABN heb jij zo te lezen ook nog nooit gesproken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Heb nooit Limburgs gepraat, gelukkig niet![]()
Wat doe ik dan foutquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Nee, maar ABN heb jij zo te lezen ook nog nooit gesproken.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
PS, jij was toch niet die kneus met dat groene overhemd en lange sokken onder zjin 3/4de broek en dat snorretje he ?
If sorofl
Zie je, niet verzonnenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe vet he gekweetje wat pas kicks was ?
Die vrouw achter de balie had me gematst, ik zei van: hey doe mij een Big Mac, ze zei: hey wil je misschien het studenten menu ? maar niet verder vertellen, want die kost 3 euro en je krijgt dan 1 big mac en 1 kleine cola, ik had zoiets van: ROFL ! 5 cent meer voor een kleine cola, en toen zei ik ja en ging een Big Mac en kleine cola pwnen voor 3 knakkersyes
Nee, ben een gewone jongen van 20quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
PS, jij was toch niet die kneus met dat groene overhemd en lange sokken onder zjin 3/4de broek en dat snorretje he ?
If sorofl
Hadje trouwens gezien dat ik mijn Versace ketting aanhad en niet mijn panther ketting ?
Ja, Maikuuul! Waar blijft die paint?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Devlinsect het volgende:
Kun je dat ff painten om uit te leggen?
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Hadje trouwens gezien dat ik mijn Versace ketting aanhad en niet mijn panther ketting ?
jij opent het topic luie hondquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja, Maikuuul! Waar blijft die paint?
het is pas vrijdagquote:
Ben er geen held inquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Adoreer *hierzo jogn vuillak* de Macrofls vrouw
Jeh gek ik kan het niet painten, ik weet niet in welke hoek graajers jij mij gezien hebt.
Dus jij moet het painten
Dan doe je het toch maarquote:
Maikuuul wel zekerquote:
Heb je die ketting gewonnen op de kermis? Bij welk spel was dat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
Deze ketting droegde ik vandaag:
[afbeelding]
Volgende week ben ik btw weer te vinden daar
Alwaysleft checkt pc, en heeft geen paintquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je stiekem toch een harde plasser gekregen toen je hem zag![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:05 schreef koudhier het volgende:
wat vind je nou van jezelf dat je hem niet eens aanspreekt.....laffe haas
Jaloezie komt overal voor schatje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je die ketting gewonnen op de kermis? Bij welk spel was dat?
alwaysleft, het is gesproken, en niet gepraat, zoals iemand anders al aangaf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Maikuuul, het is droeg ik, niet droegde![]()
laffe haasquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:05 schreef koudhier het volgende:
wat vind je nou van jezelf dat je hem niet eens aanspreekt.....laffe haas
Gepraat is gewoon het voltooid deelwoord van praten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
alwaysleft, het is gesproken, en niet gepraat, zoals iemand anders al aangaf.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Maar vrienden, ik zal jullie eens wat vertellen.
Toensjus reed ik terug van het station naar mijn huisje, en opeens kwam er een gast op een Fox met helm en die screeuwde: MAAIKALL !!!
En stak zijn hand omhoog, dus ik deed dit ook.
Maar kweet niet wie het was, ik ken niemand die een helm draagt en fox rijd dus wie was dat gek ?
Misschien heeft de TS je gevolgd en wilt hij weten waar je woont, zodat hij je kan gaan stalkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Maar vrienden, ik zal jullie eens wat vertellen.
Toensjus reed ik terug van het station naar mijn huisje, en opeens kwam er een gast op een Fox met helm en die screeuwde: MAAIKALL !!!
En stak zijn hand omhoog, dus ik deed dit ook.
Maar kweet niet wie het was, ik ken niemand die een helm draagt en fox rijd dus wie was dat gek ?
Maikuuul's taalfouten verbeterenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Alwaysleft checkt pc, en heeft geen paintOh my god, die ketting
![]()
Maikuuul, het is droeg ik, niet droegde![]()
Och ja, ik kan het proberen hequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:10 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Maikuuul's taalfouten verbeteren
Dan nog klopt z'n zin niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:08 schreef koudhier het volgende:
[..]
Gepraat is gewoon het voltooid deelwoord van praten.
Gesproken is het voltooid deelwoord van spreken.
Snap je het?
Omdat hij er meer maaktquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom jank je dan om zijn taalfouten, nerd
Was jij er ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:14 schreef MaddoxX het volgende:
lollpwned in de mac
Jah whehe, maar hij zat buitersquote:
I knowquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
TS je bent wel een schijterd. Niet tegen Maikuuul durven praten!
boh gek er hangt een muntje aan Rolf !!111 eins 111quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
[afbeelding]
Ik niet, ik zou m een gratis hamburger vragen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef Rouser het volgende:
Maikuuul![]()
![]()
Ik zou hem een gratis hamburger aanbieden![]()
Boh gek!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
[afbeelding]
't was KEES!!!!!!!!!111!!!11!!1111!!!!!!!11101!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
---
Pallets sorteren !111 !11!!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef immortalsean het volgende:
[..]
't was KEES!!!!!!!!!111!!!11!!1111!!!!!!!11101!![]()
maar wat moet die in limboland?
die techniek bewaren we voor jouquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je had Maikuuul van achteren moeten grijpen en de 5 punts palm techniek moeten toepassen, zodat zijn hart ontploefte.
Vertel het BrauN even:quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Heb nooit Limburgs gepraat, gelukkig niet![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef Frappelsien het volgende:
Ik werd vorige week aangesproken door iemand van Fok in de bus, diezelfde middag kwam ik hem wéér tegen..![]()
Zelf heb ik een paar mensen van fok in het echt gezien, maar heb ze niet aangesproken en gehoopt dat ze mij niet zouden herkennen..
Ook dacht ik Misshoney te zien in Eindhoven.. maar ik vind nergens of ze daadwerkelijk in Eindhoven woont?
Indd ik wist het wel ff de remkabels van maikuuuuuul,s scootah doorknippenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
Maar jij bent hendig mooiquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef Frappelsien het volgende:
Ik werd vorige week aangesproken door iemand van Fok in de bus, diezelfde middag kwam ik hem wéér tegen..![]()
Zelf heb ik een paar mensen van fok in het echt gezien, maar heb ze niet aangesproken en gehoopt dat ze mij niet zouden herkennen..
Ook dacht ik Misshoney te zien in Eindhoven.. maar ik vind nergens of ze daadwerkelijk in Eindhoven woont?
Stak hij een bananer in zijn stringbikini zodat het leek alsof hij er iets had zitten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef Dirktator het volgende:
Ik heb de Magische Kuuul ooit eens de groenters zien bijvullen! Hendig sjiek gek!
![]()
![]()
![]()
Hij meette me wel in de buurt van het banaans, maar ik was de slaajs aant bijvullenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stak hij een bananer in zijn stringbikini zodat het leek alsof hij er iets had zitten?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij meette me wel in de buurt van het banaans, maar ik was de slaajs aant bijvullen
Tjeh ik zette zoeen krat erin, en opeens als ik me het goed kan herinneren voelde ik een zachte en tedere streling over mijn billen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruig, hoe ging dat? stopte je met vullen en liet je van de schrik de slaajs vallen? Was er een gesprek? was er liefde ?
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh ik zette zoeen krat erin, en opeens als ik me het goed kan herinneren voelde ik een zachte en tedere streling over mijn billen.
Toen zei hij van: heej Maikuuul en gaf me een hand.
We gingen een beetje praten en kijken of het klikte, ik vond het wel cheil maar volgens mij hij niet.
Ik vroeg of hij mij bontjaskraagjas wilde dragen maar hij weigerde omdat hij weinig tijd had.
tjeh toen ging hij weg
Inderdaad, Big Macsquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef j0rrit het volgende:
Oh mên, als ik zo dat verhaal van de TS lees word ik toch helemaal jaloers.
In je bips hihihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef Maikuuul het volgende:
Maar TS waar zat jij ergens ?
Hij heeft me nog niet gebashed / gedissedquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef slaapkamermug het volgende:
TS gaat Maikuuul maar dissen via het internet omdat hij hem in het echt niet eens aan durfde te spreken.
dat wordt een banquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ik ben de zoon van Yvonne
Ik ben de neukslet van Yvonnequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef Renesite het volgende:
Ga je wassen, met desinfecterende zeep Zoutzuur!
IDD nu snap ik het nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef stefmans het volgende:
Waar blijft de paint
ts volgens mij vraagt maikuuul je uit voor een datequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
[afbeelding]
Of we vragen de beelden van de beveiligingscamera's op!quote:
nee...op straat, in de sportschool, in de kroegquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
Owha 6thgate ? zitje bij mij op school dan ?
Nee ik ben de zoon van Yvonne
Bek houden he tyfusboer.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef FortunaHome het volgende:
Laat me eens weten wanneer je weer in sittard bent... lompe maastrichtenaar
Owquote:Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef The6thgate het volgende:
[..]
nee...op straat, in de sportschool, in de kroeg
train daar niet meer aangezien k verhuisd benquote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owben jij een van die 3 jongens die daar altijd komen trainen ?
In welke kroeg ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |