Dan ben je pas gepwndquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:00 schreef Fokkedop het volgende:
En je zou dan maar een Fok!gek tegenkomen he
gepwnd wie unne n00bquote:
Big Macquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat ze me vandmiddag gematst had bij de Macdonalds in Sittard
Vet he gek ik zal het vertelllen:
Ik sta daar zo in de rij, met velen wachtenden voor me, dus ik ben aan de beurt en zeg:
Doe mij 1 Big Mac, de vrouw achter de balie was een beetje aant roflen met haar personeel en zei opeens: hey ik heb een speciale studenten aanbieding ( terwijl ze dit niet tegen me matties zei alleen tegen mijYES ! ) ik denk: omfg nee toch niet zoeen gare shit zeggen van 3.50 met een friet ofzo, zegt ze:
Voor 3 knakkers hebje een Big mac ( kost 2.95 ) en een kleine cola.
Dus ik denkOMFGEENSROFLHITLERSNOR.NL 5 cent voor een cola, das een goede deal.
Dus toen heb ik voor 3 euro een kleine cola en Big Mac gegeten
De Big macs zijn wel klein geworden vuile rotzaks !!!
Ik wilde ook een Macchicken eigenlijk ... maar er lag er geen in dat bakje en ik had geen zin om te wachten, nu ga ik sardientjes eten bij me tantequote:
Is goed...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wilde ook een Macchicken eigenlijk ... maar er lag er geen in dat bakje en ik had geen zin om te wachten, nu ga ik sardientjes eten bij me tante
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat ze me vandmiddag gematst had bij de Macdonalds in Sittard
Vet he gek ik zal het vertelllen:
Ik sta daar zo in de rij, met velen wachtenden voor me, dus ik ben aan de beurt en zeg:
Doe mij 1 Big Mac, de vrouw achter de balie was een beetje aant roflen met haar personeel en zei opeens: hey ik heb een speciale studenten aanbieding ( terwijl ze dit niet tegen me matties zei alleen tegen mijYES ! ) ik denk: omfg nee toch niet zoeen gare shit zeggen van 3.50 met een friet ofzo, zegt ze:
Voor 3 knakkers hebje een Big mac ( kost 2.95 ) en een kleine cola.
Dus ik denkOMFGEENSROFLHITLERSNOR.NL 5 cent voor een cola, das een goede deal.
Dus toen heb ik voor 3 euro een kleine cola en Big Mac gegeten
De Big macs zijn wel klein geworden vuile rotzaks !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |