die techniek bewaren we voor jouquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je had Maikuuul van achteren moeten grijpen en de 5 punts palm techniek moeten toepassen, zodat zijn hart ontploefte.
Vertel het BrauN even:quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Heb nooit Limburgs gepraat, gelukkig niet![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef Frappelsien het volgende:
Ik werd vorige week aangesproken door iemand van Fok in de bus, diezelfde middag kwam ik hem wéér tegen..![]()
Zelf heb ik een paar mensen van fok in het echt gezien, maar heb ze niet aangesproken en gehoopt dat ze mij niet zouden herkennen..
Ook dacht ik Misshoney te zien in Eindhoven.. maar ik vind nergens of ze daadwerkelijk in Eindhoven woont?
Indd ik wist het wel ff de remkabels van maikuuuuuul,s scootah doorknippenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
En je hebt niet even zijn vingertjes gebroken, zo van 'per ongeluk'? Gemiste kans man.
Maar jij bent hendig mooiquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef Frappelsien het volgende:
Ik werd vorige week aangesproken door iemand van Fok in de bus, diezelfde middag kwam ik hem wéér tegen..![]()
Zelf heb ik een paar mensen van fok in het echt gezien, maar heb ze niet aangesproken en gehoopt dat ze mij niet zouden herkennen..
Ook dacht ik Misshoney te zien in Eindhoven.. maar ik vind nergens of ze daadwerkelijk in Eindhoven woont?
Stak hij een bananer in zijn stringbikini zodat het leek alsof hij er iets had zitten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef Dirktator het volgende:
Ik heb de Magische Kuuul ooit eens de groenters zien bijvullen! Hendig sjiek gek!
![]()
![]()
![]()
Hij meette me wel in de buurt van het banaans, maar ik was de slaajs aant bijvullenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stak hij een bananer in zijn stringbikini zodat het leek alsof hij er iets had zitten?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij meette me wel in de buurt van het banaans, maar ik was de slaajs aant bijvullen
Tjeh ik zette zoeen krat erin, en opeens als ik me het goed kan herinneren voelde ik een zachte en tedere streling over mijn billen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruig, hoe ging dat? stopte je met vullen en liet je van de schrik de slaajs vallen? Was er een gesprek? was er liefde ?
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh ik zette zoeen krat erin, en opeens als ik me het goed kan herinneren voelde ik een zachte en tedere streling over mijn billen.
Toen zei hij van: heej Maikuuul en gaf me een hand.
We gingen een beetje praten en kijken of het klikte, ik vond het wel cheil maar volgens mij hij niet.
Ik vroeg of hij mij bontjaskraagjas wilde dragen maar hij weigerde omdat hij weinig tijd had.
tjeh toen ging hij weg
Inderdaad, Big Macsquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef j0rrit het volgende:
Oh mên, als ik zo dat verhaal van de TS lees word ik toch helemaal jaloers.
In je bips hihihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef Maikuuul het volgende:
Maar TS waar zat jij ergens ?
Hij heeft me nog niet gebashed / gedissedquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef slaapkamermug het volgende:
TS gaat Maikuuul maar dissen via het internet omdat hij hem in het echt niet eens aan durfde te spreken.
dat wordt een banquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ik ben de zoon van Yvonne
Ik ben de neukslet van Yvonnequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef Renesite het volgende:
Ga je wassen, met desinfecterende zeep Zoutzuur!
IDD nu snap ik het nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef stefmans het volgende:
Waar blijft de paint
ts volgens mij vraagt maikuuul je uit voor een datequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
Deze ketting droegde ik vandaag:
[afbeelding]
Volgende week ben ik btw weer te vinden daar
Of we vragen de beelden van de beveiligingscamera's op!quote:
nee...op straat, in de sportschool, in de kroegquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
Owha 6thgate ? zitje bij mij op school dan ?
Nee ik ben de zoon van Yvonne
Bek houden he tyfusboer.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef FortunaHome het volgende:
Laat me eens weten wanneer je weer in sittard bent... lompe maastrichtenaar
Owquote:Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef The6thgate het volgende:
[..]
nee...op straat, in de sportschool, in de kroeg
train daar niet meer aangezien k verhuisd benquote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owben jij een van die 3 jongens die daar altijd komen trainen ?
In welke kroeg ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |