Ik weet hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:05 schreef koudhier het volgende:
wat vind je nou van jezelf dat je hem niet eens aanspreekt.....laffe haas
Jaloezie komt overal voor schatje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je die ketting gewonnen op de kermis? Bij welk spel was dat?
alwaysleft, het is gesproken, en niet gepraat, zoals iemand anders al aangaf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Maikuuul, het is droeg ik, niet droegde![]()
laffe haasquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:05 schreef koudhier het volgende:
wat vind je nou van jezelf dat je hem niet eens aanspreekt.....laffe haas
Gepraat is gewoon het voltooid deelwoord van praten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
alwaysleft, het is gesproken, en niet gepraat, zoals iemand anders al aangaf.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Maar vrienden, ik zal jullie eens wat vertellen.
Toensjus reed ik terug van het station naar mijn huisje, en opeens kwam er een gast op een Fox met helm en die screeuwde: MAAIKALL !!!
En stak zijn hand omhoog, dus ik deed dit ook.
Maar kweet niet wie het was, ik ken niemand die een helm draagt en fox rijd dus wie was dat gek ?
Misschien heeft de TS je gevolgd en wilt hij weten waar je woont, zodat hij je kan gaan stalkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Maar vrienden, ik zal jullie eens wat vertellen.
Toensjus reed ik terug van het station naar mijn huisje, en opeens kwam er een gast op een Fox met helm en die screeuwde: MAAIKALL !!!
En stak zijn hand omhoog, dus ik deed dit ook.
Maar kweet niet wie het was, ik ken niemand die een helm draagt en fox rijd dus wie was dat gek ?
Maikuuul's taalfouten verbeterenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Alwaysleft checkt pc, en heeft geen paintOh my god, die ketting
![]()
Maikuuul, het is droeg ik, niet droegde![]()
Och ja, ik kan het proberen hequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:10 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Maikuuul's taalfouten verbeteren
Dan nog klopt z'n zin niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:08 schreef koudhier het volgende:
[..]
Gepraat is gewoon het voltooid deelwoord van praten.
Gesproken is het voltooid deelwoord van spreken.
Snap je het?
Omdat hij er meer maaktquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom jank je dan om zijn taalfouten, nerd
Was jij er ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:14 schreef MaddoxX het volgende:
lollpwned in de mac
Jah whehe, maar hij zat buitersquote:
I knowquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
TS je bent wel een schijterd. Niet tegen Maikuuul durven praten!
boh gek er hangt een muntje aan Rolf !!111 eins 111quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
Deze ketting droegde ik vandaag:
[afbeelding]
Volgende week ben ik btw weer te vinden daar
Ik niet, ik zou m een gratis hamburger vragen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef Rouser het volgende:
Maikuuul![]()
![]()
Ik zou hem een gratis hamburger aanbieden![]()
Boh gek!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan doe je het toch maar
Deze ketting droegde ik vandaag:
[afbeelding]
Volgende week ben ik btw weer te vinden daar
't was KEES!!!!!!!!!111!!!11!!1111!!!!!!!11101!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
---
Pallets sorteren !111 !11!!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef immortalsean het volgende:
[..]
't was KEES!!!!!!!!!111!!!11!!1111!!!!!!!11101!![]()
maar wat moet die in limboland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |