Dat verwacht ik ook jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij is vast een kloon van een van de mensen die hier enthousiast tvp's zit te plaatsen.![]()
En lol dat hij heeft.
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef EvilThijn het volgende:
Vriendelijk kickje in de hoop dat VD het ziet![]()
hehe inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
de kinderlijke naïviteit...![]()
quote:
het is al weer bijna 2 weken geleden dat VD voor het laatst hier gepost heeft.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:49 schreef AkTje het volgende:
EinzZ!111
*je moet toch wat in een kick zetten
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:31 schreef Dr.Death het volgende:
Nou Vogeltjesdans, je hoort het: we zitten allen in spanning te wachten!we wensen je een stervende hoeren kankerkachel toe.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef Rio het volgende:
Nou Vogeltjesdans, je hoort het: we zitten allen in spanning te wachten!we wensen je een stervende vogelgriepl toe.
En toch kijk je nog om te postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:18 schreef fathank het volgende:
scheelt, ik ben al afgekickt
Ik laat hem even open tot hij zelf een slotjesdood sterft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:22 schreef CamelNL het volgende:
Slotje erop en dichthouden dan maar?Nepverhaal....
Puik planquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik laat hem even open tot hij zelf een slotjesdood sterft.
Daarna hoeft er wmb geen nieuw topic geopend te worden.
Dat alles uiteraard om VD de gelegenheid te geven een laatste post met afsluiting voor het verhaal te plaatsen. In dít topic.quote:
Nee, hele topics gevuld met tvp's en 'waar blijft de volgende nou' hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef Jegorex het volgende:
Als VD post met een vervolga mogen er wel weer nieuwe topics komen
Laten we die dan ff gauw voltrappen, dan zijn we er tenminste vanaf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
nog 39 posts tot officeele doodzijn van het topic
*meetrapt*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Laten we die dan ff gauw voltrappen, dan zijn we er tenminste vanaf.![]()
geen slecht idee....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef CamelNL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef CamelNL het volgende:
Jij hebt dit topic gestart..quote:
Ja ik ook, kan het me nog goed herinneren.. Was het 2006 joh?quote:
Lokquotequote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, dat was een lange lunch. Maar wel lekker
Zou je willen dat ik het weer terug aanpas? Je wilt mij zeker toch niet kwijt? Zoals ik nu ben?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
Goed verhaal
En dan vergeleken met vd zijn huidige poststijl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |