abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41915350
Toch jammer dat de nieuwe afleveringen van deze soap zo lang op zich laten wachten.
Zoals velen twijfel ik ook aan de echtheid, maar dat maakt het verhaal niet minder leuk. Lijkt me geweldig om mee te maken.
pi_41915878
TVPtje toch maar, in de hoop dat er nog wat updates komen.
pi_41916120
Vorige week maandag was VD zijn eerste post om 12:21 en zijn laatste om 15:37.
Het is dus bijna tijd
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 18 september 2006 @ 12:44:31 #104
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41917044
Nog steeds niks.....
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  maandag 18 september 2006 @ 13:12:34 #105
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41917719
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef MisterTata het volgende:
Nog steeds niks.....
Wordt hem ook niet meer. We kunnen wel een wed-wanneer-Vogeltjesdans-hier-weer-post poultje maken?
Ik heb al een boek.
pi_41917827
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:12 schreef Rio het volgende:

[..]

Wordt hem ook niet meer. We kunnen wel een wed-wanneer-Vogeltjesdans-hier-weer-post poultje maken?
Zat ik ook al over te denken... net als de poule: "Wat is VD's nieuwste excuus voor de lange stilte?".
Misschien moeten we gewoon accepteren dat 't topic doodbloedt en met z'n allen afkicken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 18 september 2006 @ 13:38:24 #107
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41918370
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zat ik ook al over te denken... net als de poule: "Wat is VD's nieuwste excuus voor de lange stilte?".
Misschien moeten we gewoon accepteren dat 't topic doodbloedt en met z'n allen afkicken.
Heb ik me al lang bij neergelegd, al kijk ik nog wel regelmatig in dit topic. Dat zal de stille hoop zijn denk ik. VD is een fantast met schrijftalent, niets meer en niets minder.
Ik heb al een boek.
pi_41919508
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nein!!!
Iemand, verzin een eind ofzo desnoods!
Ik ben een meisje!
pi_41919820
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Nein!!!
Iemand, verzin een eind ofzo desnoods!
en ze leefden nog lang en zeer ongelukkig
pi_41920232
Okee, dat was een lange lunch. Maar wel lekker
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41920309
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ahh gelukkig, dan kan je ons zometeen vast wel weer een stukje verder helpen.
Nadat je een beetje gewerkt hebt natuurlijk!
Ik ben een meisje!
pi_41920393
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
is dit een tvp?
pi_41920420
@ VD waarom moeten we nu steeds langer wachten voor een update??
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_41921195
pi_41921389
Ahum. Om dus maar eens verder te gaan toen we aan land waren gekomen bij checkpoint charlie. Aldaar stond Tjopa onp ons te wachten met zijn jeepje en de twee huilies die niet mee mochten roeien wegen gebleken zwemonvaardigheid. Sjaak, Jean-Paul en de twee andere natpakken werden op de kant geholpen, terwijl ze hartelijk werden uitgelachen en nagewezen door de rest van het personeel. Het secretariaat had natuurlijk de dag van hun leven en lachten om het hardst. Nu had Sjaak al niet zo heel veel plezier meer in het geheel van survivallen, en hij hoorde het gelach door Diane, Chili en de rest met lede oren aan. Jean-Paul wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken

Checkpoint charlie bestond ondermeer uit een blokhut waarvan Jean-Paul en Sjaak en de andere twee gretig gebruik maakten om hun kleren even uit te wringen en zich af te drogen. Betreffende kleren werden door de behulpzame instructeursdame aangenomen en over een waslijn gehangen, waar ze konden drogen bij een knappend vuurtje dat inderhaast op een veilige plaats buiten onze groep door Tjopa was aangelegd. Je kunt veel zeggen over allochtone instructeurs, maar vuurtjes maken, dat kunnen ze. Maar dat terzijde.

Inmiddels werden er broodjes en thee uitgereikt om de inwendige en natte mens wat te versterken. Taeke, Marco, Evert, Dirk-Jan en ik gingen zoals gewoonlijk bij elkaar zitten. "Zeg, Vogeltjesdans," vroeg Dirk-Jan, "die waterdichte emmer, geef me die eens aan." Ik gaf hem de emmer waarin onze spullen lekker droog zaten opgeborgen. Dirk-Jan rommelde wat in de emmer en haalde er een klein zakje uit gevuld met een lichtgeel gekleurd poeder. "Gaan we nu al snuiven, Dirk-Jan?" vroeg ik hem, "verbaasd over deze toch wel vreemde actie. "Nee man," antwoordde hij, "dit gaat way better worden dan snuiven." Hij stond op en liep weg, ons verbaasd achter latend. Na een paar minuten kwam Dirk-Jan met een vette grijns op zijn gezicht terug en ging hij verder met zijn broodje. "En?" vroeg Taeke hem, "Wat hem je nou weer geflikt?" - "Wacht nou maar af." antwoordde Dirk-Jan met zijn niet minder wordende vette grijns. Schouderophalend gingen we verder met onze maaltijd.

Na een half uurtje werden we bij elkaar geroepen door hij die niet zwemt, oftewel de chief instructeur. "Okee! We zijn allemaal weer bijgekomen! Zometeen pakken we onze spullen en gaan we in abmarsch dat pad volgen. Over vijf kilometer hebben we een verrassing voor jullie." - "Vloettenboewen?" vroeg Chili met een bloedserieuze uitdrukking op haar gezicht. "Niks geen vlottenbouwen, lopen zullen jullie! Pak jullie spullen maar alvast! En jij daar (hij die niet zwemt wees naar Chili), ga jij de kleren van de mannen in de blokhut maar alvast terugbrengen!" Met tegenzin en door een groot aandeel van het personeel half uitgelachen, sjokte Chili naar het kampvuurtje waar de kleren van Sjaak en Jean-Paul hingen te drogen.

Een paar minuten later stonden we klaar om weer verder te gaan. De waterdichte emmers in de Jeep, troep opgeruimd, je kent het wel. We stonden net klaar om achter de instructeurs het bospad op te gaan, toen ineens de deur van de blokhut open vloog. Sjaak en Jean-Paul renden als gekken naar buiten. Rennen, springen, rollen, je kon het zo gek niet bedenken. Iedereen keek elkaar aan van "Wat hebben die ineens" Marco keek me zo aan, haalde zijn schouders op en mompelde iets van "Zeker naar mediamarkt geweest". De enige die niet verbaasd keek, was Dirk-Jan. Hij kon zijn vette grijns niet onderdrukken. We keken hem tegelijk aan. "Wat heb je nou weer geflikt, man?" vroeg Taeke hem. "Oh, niks... Beetje jeukpoeder in hun kleren gedaan." We keken elkaar voor een moment stomverbaasd aan. Toen proestten we het uit onder de steeds verbaasder wordende blikken van de rest van het personeel.

Een en ander werd nog opgeleukt doordat Sjaak en Jean-Paul op Johnny-Depp-in-Pirates-of-the-Carribbean-achtige wijze (met hoog opgetrokken knieen ) terug naar het meertje renden en er voluit terug in plonsten om zich te bevrijden van dat nare jeukpoeder, dat zich door vakkundig handelen van Dirk-Jan blijkbaar in alle delen van hun kleding had genesteld. Wij: Dirk-Jan: De instructeurs: de rest van het personeel:

Na een half minuutje geplonst te hebben in het meertje, kwamen Sjaak en Jean-Paul aangedropen. Ik wist niet dat iemand zo nat kon zijn . De chief instructeur kwam ook aangelopen. "Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn, maar om opnieuw jullie kleren te drogen heb ik geen tijd. Hup, in het gelid! Mee naar het volgende punt!" Aldus liepen we in opperbeste stemming het bospad op, op weg naar onze volgende uitdaging.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41921404
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef jhead23 het volgende:
[afbeelding]
Ja dááág! Is VD eindelijk weer 'ns een keertje op bezoek in zijn eigen reeks, begin jij om een slotje te vragen...
Niet helemaal wijs ofzo?
***Levi was here***
pi_41921540
Dirk-Jan
  maandag 18 september 2006 @ 15:22:06 #118
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41921546
Het lijkt wel op een verdeel de werknemers in zo veel mogelijk kampen week-einde, heeft Chili nou de schuld gekregen van dat jeukpoeder, zij heeft de kleding tenslotte opgehaald....
be nice or go away
pi_41921559
Meer!
En waag het niet om weer zolang niks te posten vogeltjesdans!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41921831
Whoepie
Eindelijk weer een update, ik had de hoop al bijna opgegeven
pi_41921983
morgen meer?
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41922118
Geweldig vogeltjesdans
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_41922246
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef Dibbl het volgende:
morgen meer?
tuurlijk niet, volgende week maandag
pi_41922257
haha tot volgende week denk ik .......
  maandag 18 september 2006 @ 15:46:54 #125
83951 rashudo
project 2501
pi_41922270
Jeukpoeder is wel erg voorspelbaar hoor
Their eyes opaque.
pi_41922290
Hij moet ook nog over de afgelopen weken vertellen!
Niks mis mee!
  maandag 18 september 2006 @ 15:55:06 #127
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41922523
VD

Neerkomen wel!
pi_41923157
Wie wacht krijgt wat!
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_41923165
We waren dus in colonne het bos ingelopen op weg nar onze volgende uitdaging, zoals hij die niet zwemt het zo mooi noemde. Afgezien van het gluren naar de tieten van de instructeursdame en het gooien met eikeltjes gebeurde er niet zoveel.

Het bospad liep omhoog en het duurde ongeveer anderhalf uur voor we ter plaatse waren (tja, ambtenaren he ). Daar ter plaate stonden de instructeurs, inclusief Tjopa met zijn jeep, al weer op ons te wachten. We namen plaats op gereedliggende boomstammen om even uit te puffen en een slok water te drinken. "Hee! Jean-Paul! Heb je nou nog niet genoeg water gehad?" riep een van de dames van het secretariaat. Jean-Paul deed net alsof hij het niet hoorde. Nadat de groep uitgelachen was, ging de chief drill instructor in het midden van de kring staan. "Mensen! Welkom bij het laatste fysieke onderdeel van vandaag! Zoals jullie zien, zitten we bovenop een berg. En, zoals jullie weten, wat naar boven gaat, moet ook eens een keer naar beneden komen! Dus, wat wij gaan doen is, abseilen! En als je denkt van dat kan ik niet of dat wil ik niet, geen gezeur, ik wil dat je het minimaal geprobeerd hebt!" Waarop hij begon met het uitdelen van de abseilharnassen en het uitleggen van de materialen, de werkwijze, de veiligheid enz.

Wij zaten aandachtig te luisteren, totdat het me opviel dat Marco ineens nergens meer te bekennen was. Ik stootte Dirk-jan aan. "Heb jij Marco gezien, Dirk-Jan?" - "Ik niet, jij mischien, Taeke?" - "Neuh, jij, Evert?" - "Neuh" De instructeur keek verstoord onze kant op. "Hebt u daar mischien iets aan toe te voegen, meneer?" zei hij terwijl hij naar Taeke keek. "Nee, meneer." - "Dankjewel! Dan mag u nu komen demonstreren hoe u op de correcte wijze het tuig omdoet en het abseiltouw inhaakt!" Taeke strompelde met tegenzin, maar onder luid applaus, naar voren waar hij onhandig met het materiaal begon te rommelen.

Terwijl Taeke en de instructeur daar zo bezig waren, kwam Marco van achteren op de boomstam zitten. "Waar was je nou, man! Je mist de hele instructie!" vroeg ik hem. "Geen probleem. Abseilen ken ik al van vroeger," hijgde hij, "Ik moest snel even iets regelen." - "Wat dan? Je levensverzekering?" vroeg Dirk-Jan. Grijnzend vervolgden we de training en lachten we om het geklungel van Taeke.

Inmiddels had iedereen zijn instructie gehad en mochten we onze abseilharnassen om doen. De eerste dapperen stonden al klaar om te proberen om 30 meter te abseilen. Onder stapsgewijze meedaling van de instructeurs stapten ondermeer Dirk-Jan en Evert over de rand en deden hun eerste voorzichtige stapjes in de diepte. Degenen die het echt niet aandurfden, mochten hun spullen afleggen en via washout lane, een bospad dat naar beneden liep, er tussenuit naaien.

Terwijl dit alles zich zo voltrok, hoorde ik opeens een kreet. Het bleek Sjaak te zijn die als door een mug gestoken op Diane af rende. "Jij trut! Nu heb ik je!" Wij zo: Nog voordat Sjaak Diane kon bereiken, sprong 120 kilo Linda tussen hen in. "Rustig Sjaak, rustig! Wat moet je nou weer?" - "Wat ik nou weer moet? Wat ik nou weer moet? Kijk dan! Kijk dan daar!" sputterde Sjaak terwijl hij naar Diane haar abseilharnas wees. "Hoezo, wat bedoel je?" - "Kijk dan!" terwijl hij naar een klein zakje wees dat tussen de riemen van Diane haar harnas zat. Marco liep er op af, nam het zakje, bekeek het en zei "Goh, dat lijkt wel... dat lijkt wel jeukpoeder!" Hij draaide het zakje om en las hardop voor wat er voor tekst op stond. "Kriebel en co. Jeukpoeder. Lees voor gebruik de bijsluiter." - "Ja wat ijl jij nou! Hoezo jeukpoeder! Dat zakje is helemaal niet van mij!" reageerde Diane furieus. "Nou, het zit anders wel tussen jouw spullen." antwoordde ik. Diane had het niet meer. Kwaad keek ze de kring van personeelsleden rond naar degene die dit op zijn geweten kon hebben. Totdat haar oog viel op... Chili! "Bonita! Weet jij hier soms meer van!" - "Iek?" reageerde Chili verbaasd, "Iek weet van nieks." - "Ja dat zal wel!" vulde Marco snel aan, jij hebt wel die jeukende kleren van Sjaak en Jean-Paul in je handen gehad!" Chili reageerde stomverbaasd. "Iek niet weten! Iek nieks gedaan!" zei ze terwijl ze haar handen boven haar hoofd hield. "De feiten wijzen tegen je, Bonita! Verklaar je nader!" mengde Jean-Paul zich in het gesprek. "En jai moet jouw bek houwen! Jai zain grote viezeriek!" schreeuwde Chili erop los. Het hielp niets, een aantal woedende personen kwamen dreigend op haar afgelopen. "Iek nieks gedaan!" schreeuwde Chili, voordat ze zich snel uit de voeten maakte en het bospaadje naar beneden afrende. De woedende menigte bestaande uit Sjaak, Diane, Linda, Jean-Paul en Marco (voor de vorm) achter haar aan. We konden onze lol niet op

De instructeurs, die inmiddels behoorlijk moe waren geworden van ons als groep, begeleidden de rest van de groep abseilend naar beneden, alwaar Dirk-Jan en Evert op ons stonden te wachten. "En," vroeg Dirk-Jan, "heb ik iets gemist?" Wij zo:

[ Bericht 1% gewijzigd door vogeltjesdans op 18-09-2006 16:24:50 ]
  maandag 18 september 2006 @ 16:28:29 #130
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_41923377
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_41923401
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kriebel en co
pi_41923534
Hij is weer heerlijk (Coby) VD
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_41923621

* GrupoBalanca wilt niet weer een week wachten voor een update
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  Eindredactie Games maandag 18 september 2006 @ 16:46:49 #134
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41923827
meer meer meer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41924114
Vogeltjesdans, wat een held.
  FOK!fotograaf maandag 18 september 2006 @ 16:57:29 #136
151126 angel008
pi_41924115
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:46 schreef donald_dick het volgende:
meer meer meer
met hem

MEER,MEER,MEER

nee ff serieus maak nou gewoon het verhaal van het weekend af want nu loop je inmiddels alweer 2/3 weken achter met de actuele zaken
pi_41924170
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef angel008 het volgende:

[..]

met hem

MEER,MEER,MEER

nee ff serieus maak nou gewoon het verhaal van het weekend af want nu loop je inmiddels alweer 2/3 weken achter met de actuele zaken
Ja, da's waar. Gelukkig kan ik putten uit de herinneringen van mijn collega's
  maandag 18 september 2006 @ 17:11:36 #138
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_41924435
more more! bis bis!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_41924486
wanneer verschijnt het boek in de winkel?
pi_41924489
Het wordt in ieder geval steeds ongeloofwaardiger !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 18 september 2006 @ 17:15:51 #141
83951 rashudo
project 2501
pi_41924531
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
Het wordt in ieder geval steeds ongeloofwaardiger !
Chili's accent wordt ook steeds zwaarder.. Of komt dat door de druk waar ze onder staat?
Their eyes opaque.
  maandag 18 september 2006 @ 17:17:21 #142
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_41924565
Tis niet leuk meer.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_41924770
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Tis niet leuk meer.
pi_41925096
matige aflevering
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_41925578
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:37 schreef cappp het volgende:
matige aflevering
Begint meer en meer ongeloofwaardig te worden, helaas.
Wie neemt er nou jeukpoeder mee op een teambuildingweekend in de Ardennen? Geloof er geen snars van.
***Levi was here***
  maandag 18 september 2006 @ 17:57:42 #146
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_41925623
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef Levitation het volgende:
Wie neemt er nou jeukpoeder mee op een teambuildingweekend in de Ardennen? Geloof er geen snars van.
boeiuh, als Chili maar de schuld krijgt, of ze nu bestaat of niet
  maandag 18 september 2006 @ 18:03:03 #147
15609 CamelNL
A la chingada
pi_41925667
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:37 schreef cappp het volgende:
matige aflevering
idd
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  maandag 18 september 2006 @ 21:39:36 #148
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_41933112
tvptje (magere shit vind ik het nu)
Het beste horlogeforum van Nederland
  maandag 18 september 2006 @ 21:50:10 #149
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41933605
Ik vind het niet meer leuk
  maandag 18 september 2006 @ 22:20:08 #150
62913 Blik
The one and Only!
pi_41934645
tvp
  FOK!fotograaf maandag 18 september 2006 @ 22:58:26 #151
151126 angel008
pi_41936223
klaag topic blijft het toch ?
  maandag 18 september 2006 @ 23:32:46 #152
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_41937518
lol
Speak only if it improves upon the silence....
pi_41938315
Aan alle leuke dingen komt een einde
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:19:33 #154
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_41939044
Het ligt er wat te dik op in de laatste aflevering. Er moeten niet teveel voorbedachte grappen voorbij komen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:21:45 #155
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41940328
Nounou, nu moeten we niet VD de grond inboren hè

Wie weet wat er in de volgende episode gaat gebeuren...
pi_41941200
Briljant dit! Ik geloof er geen kanker meer van, maar dit is goud

Volgeltjesdans moet dit door een Jiskefet cast laten vertolken... ipv 'The Office', 'De Ambtenaartjes' oid
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_41942481
Dinsdagochtend TVPtje
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:41:34 #158
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41942947
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

mwah.. ik weet niet waar jij werkt, maar dat meenemen van jeukpoeder zie ik mijn collega's ook nog wel doen hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41942967
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

mwah.. ik weet niet waar jij werkt, maar dat meenemen van jeukpoeder zie ik mijn collega's ook nog wel doen hoor
anders ik hiero wel dat tuig hier is toch te erg (voornamelijk ex gedetineerden) (nee ik niet)
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:26:04 #160
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41943571
hmm, 't is dinsdag, dus weer 6 dagen wachten tot de volgende update waarschijnlijk
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_41943729
meer geef ons meer VD

[ Bericht 4% gewijzigd door mitel op 19-09-2006 14:49:31 ]
pi_41943908
Kom maar met de volgende aflevering!
Niks mis mee!
pi_41949603
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
iets van "Zeker naar mediamarkt geweest"
FOEI! SLUIKRECLAME! BAN!1
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:51:21 #164
145755 kahaarin
pi_41950090
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:33 schreef Rens2001 het volgende:

[..]

FOEI! SLUIKRECLAME! BAN!1
NEE, dat mag niet! Zo duurt het natuurlijk nog langer, ga je mond spoelen met zeep.

be nice or go away
  dinsdag 19 september 2006 @ 14:27:11 #165
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41951016
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef Slappertje het volgende:
Briljant dit! Ik geloof er geen kanker meer van, maar dit is goud

Volgeltjesdans moet dit door een Jiskefet cast laten vertolken... ipv 'The Office', 'De Ambtenaartjes' oid
* MisterTata ziet het al helemaal voor zich
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 14:38:51 #166
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41951298
ik ben inmiddels de zoveelste, maar ik wil ook even melden dat ik er geen zak meer van geloof.
ik geloof best dat het eerste voorval echt waar is. Dus dat Sjaak in een dronken bui die Diane onwelvoeglijk bejegend heeft en de algehele consternatie die eruit voortvloeide. En dat zoiets polariserend werkt onder de schare collega's kan ik ook nog wel billijken, met al het gekonkel dat daaruit voortvloeit.

Maar ergens tijdens het vertellen van de besoignes is de roem de heer Vogeltjeszang naar het hoofd gestegen. Volgens mij is inmiddels de rust allang weer goeddeels wedergekeerd in onderhavige overheidsinstelling, en worden nu heel normale alledaagsheden door de heer Vogeltjeskooi schromelijk overdreven en karaktertrekken of eigenschappen van personages schaamteloos uitvergroot om zijn roem op dit forum te rekken. I'm just not buyin' it.

Waarvoor overigens chapeau and all that, want moet je eens zien wat voor reacties worden losgemaakt! ontwenningsverschijnselen als het even op zich laat wachten! zelfs irritatie, tot woede aan toe!

[ Bericht 12% gewijzigd door Garisson72 op 19-09-2006 14:51:17 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_41951481
vogeltjesdans for president mod!
Als je het gevoel hebt dat je dood bent leef je nog.
Als allah machtig is moet je er niet te veel van eten.
pi_41951612
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:44 schreef Narkie het volgende:
vogeltjesdans for president mod!
Volgens mij is het als mod toch wel de bedoeling dat je vaker dan 1 keer per week op Fok! bent. VD is dus niet geschikt als mod.
***Levi was here***
pi_41951724
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij is het als mod toch wel de bedoeling dat je vaker dan 1 keer per week op Fok! bent. VD is dus niet geschikt als mod.
Misschien is ie er wel vaker maar post hij niet vaker
Als je het gevoel hebt dat je dood bent leef je nog.
Als allah machtig is moet je er niet te veel van eten.
pi_41952114
Jammer over 6 dagen weer een update.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_41953837
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:50 schreef _petjan het volgende:
Ik vind het niet meer leuk
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:06:07 #172
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_41953954
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
Waarvoor overigens chapeau and all that, want moet je eens zien wat voor reacties worden losgemaakt! ontwenningsverschijnselen als het even op zich laat wachten! zelfs irritatie, tot woede aan toe!
Niet alleen dat, ook chapeau voor de creativiteit van Vogeltjesdans als je gelijk hebt
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_41953960
Ik geloof het verhaal nog steeds...ik hoor ook wel eens dingen van m'n pa die ook bij de overheid werkt...zulke dingen kunnen echt wel gebeuren
pi_41955172
Wederom hulde. Tuurlijk is dit verhaal op z'n minst aangedikt, maar jeukpoeder meenemen op een (bedrijfs)uitje vind ik niet eens zo heel erg vergezocht hoor
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_41975672
Stil hier...
Maar weer een poll doen?

Poll: Berust het verhaal van Vogeltjesdans op waarheid?
  • Ja, zonder twijfel waargebeurd
  • Ja, maar wel erg aangedikt
  • Who cares? Nomineren voor Nobelprijs!
  • Nee, het is echt ongeloofwaardig (geworden)
  • Nee, maar wanneer komt je eerste roman uit?
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_41976342
    wat boeit dat nou! crisis....Als je het niet meer gelooft dan lees je het toch lekker niet. Klik het topic dan niet aan stelletje kudde-gedrag-leute....

VD, zeker weer proestwaardig voor dat de scriptie weer wordt geopend
    pi_41976613
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Delnooz het volgende:
    wat boeit dat nou! crisis....Als je het niet meer gelooft dan lees je het toch lekker niet. Klik het topic dan niet aan stelletje kudde-gedrag-leute....

VD, zeker weer proestwaardig voor dat de scriptie weer wordt geopend

Wat is dit voor een wazige reactie? En vooral: waarop reageer je?
    Laat ons lekker speculeren of het al dan niet waar is...
    ***Levi was here***
      woensdag 20 september 2006 @ 11:41:55 #178
    145755 kahaarin
    pi_41978329
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 10:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat is dit voor een wazige reactie? En vooral: waarop reageer je?
    Laat ons lekker speculeren of het al dan niet waar is...
    En hij heeft zijn zin, een reactie van iemand die zich een beetje aangesproken voelt, heb je honger?
    be nice or go away
    pi_41978383
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 11:41 schreef kahaarin het volgende:

[..]

En hij heeft zijn zin, een reactie van iemand die zich een beetje aangesproken voelt, heb je honger?
    Ik gokte namelijk dat hij doelde op de poll en vond 't een beetje een agressieve reactie op een nieuwe onzin poll.
    Honger heb ik altijd.
    ***Levi was here***
      woensdag 20 september 2006 @ 11:56:18 #180
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_41978697
    Het tempo moet echt omhoog, de sjeu raakt er een beetje van af zo. Ondanks dat: thanks voor de updates VD.
    Ik heb al een boek.
      woensdag 20 september 2006 @ 11:59:04 #181
    145755 kahaarin
    pi_41978769
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik gokte namelijk dat hij doelde op de poll en vond 't een beetje een agressieve reactie op een nieuwe onzin poll.
    Honger heb ik altijd.
    Dan vooral blijven happen, vooral op mensen die een beetje aan het rellen zijn!
    Levert leuk leesvoer op totdat VD weer een up-date heeft.
    be nice or go away
    pi_42018190
    Donderdag update vraag (tegen beter weten in )
    pi_42019701
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 16:19 schreef R-Tech het volgende:
    Donderdag update vraag (tegen beter weten in )
    Maandag update dag
    pi_42023684
    Omg vooral die chili, hoe geniaal XD
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_42024038
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
    ik ben inmiddels de zoveelste, maar ik wil ook even melden dat ik er geen zak meer van geloof.
    ik geloof best dat het eerste voorval echt waar is. Dus dat Sjaak in een dronken bui die Diane onwelvoeglijk bejegend heeft en de algehele consternatie die eruit voortvloeide. En dat zoiets polariserend werkt onder de schare collega's kan ik ook nog wel billijken, met al het gekonkel dat daaruit voortvloeit.

Maar ergens tijdens het vertellen van de besoignes is de roem de heer Vogeltjeszang naar het hoofd gestegen. Volgens mij is inmiddels de rust allang weer goeddeels wedergekeerd in onderhavige overheidsinstelling, en worden nu heel normale alledaagsheden door de heer Vogeltjeskooi schromelijk overdreven en karaktertrekken of eigenschappen van personages schaamteloos uitvergroot om zijn roem op dit forum te rekken. I'm just not buyin' it.

Ja dat weet ik wel zeker. Maar wat boeit dat nou. Het is toch leuk om te lezen?
    pi_42026250
    VOGELTJESDANS POST VERDOMME EENS WAT, HOER!
    Er zit een knop op je TV
    Jailbait Gallery
      vrijdag 22 september 2006 @ 01:12:33 #187
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_42036640
    ben weer bijgelezen
    tvp dus
    Signature.
    pi_42039054
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef cappp het volgende:
    VOGELTJESDANS POST VERDOMME EENS WAT, HOER!
    Gewoon rustig wachten tot maandag...
    ***Levi was here***
    pi_42039102
    Dit schiet toch niet op , Wij verwachten minimaal elke dag een update!
    Lieutenant General Omar Bradley
    "I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
    pi_42039406
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 08:58 schreef SvenM het volgende:
    Dit schiet toch niet op , Wij verwachten minimaal elke dag week een update!
    pi_42040030
    Even bewaren voor de volgende keer
    Bla....:P
    AutoFans.nl
    pi_42041572
    geweldig dit ik heb net ff in een half uurtje alles gelezen, wat een lol
    Maakt me verder niet uit of het echt is of niet, ik vind 't een leuk verhaal
    Wel lekker blijven plakken hè?
    pi_42041863
    quote:
    Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien! Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep.
    GENIAAL

Ook dat stuk met die 6-pack en dat spoor van bierdopjes
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_42041933
    Al word het na dat lesbo-chocoladereep allemaal wat ongeloofwaardig, maar dit moet echt verfilmd worden in een comedy ofzo
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_42093703
    Kick! Wanneer kom je weer vogeldanser?
    pi_42101765
    morgen
    Like any other bitch
    I do NOT shit where I eat
      maandag 25 september 2006 @ 01:06:34 #197
    152583 Schlumberger
    Voeten niet op de bank a.u.b.
    pi_42103718
    Vandaag
    pi_42106147
    JAAAAA UPDATE!!!!!
    pi_42106956
    Update en snel een beetje.
    pi_42107543
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Schlumberger het volgende:
    Vandaag
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')