mwah.. ik weet niet waar jij werkt, maar dat meenemen van jeukpoeder zie ik mijn collega's ook nog wel doen hoorquote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begint meer en meer ongeloofwaardig te worden, helaas.![]()
Wie neemt er nou jeukpoeder mee op een teambuildingweekend in de Ardennen?Geloof er geen snars van.
![]()
anders ik hiero wel dat tuig hier is toch te erg (voornamelijk ex gedetineerden) (nee ik niet)quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ik weet niet waar jij werkt, maar dat meenemen van jeukpoeder zie ik mijn collega's ook nog wel doen hoor
FOEI! SLUIKRECLAME! BAN!1quote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
iets van "Zeker naar mediamarkt geweest"
quote:
* MisterTata ziet het al helemaal voor zichquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef Slappertje het volgende:
Briljant dit! Ik geloof er geen kanker meer van, maar dit is goud
Volgeltjesdans moet dit door een Jiskefet cast laten vertolken... ipv 'The Office', 'De Ambtenaartjes' oid![]()
Volgens mij is het als mod toch wel de bedoeling dat je vaker dan 1 keer per week op Fok! bent. VD is dus niet geschikt als mod.quote:
Misschien is ie er wel vaker maar post hij niet vakerquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is het als mod toch wel de bedoeling dat je vaker dan 1 keer per week op Fok! bent. VD is dus niet geschikt als mod.![]()
Niet alleen dat, ook chapeau voor de creativiteit van Vogeltjesdans als je gelijk hebtquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
Waarvoor overigens chapeau and all that, want moet je eens zien wat voor reacties worden losgemaakt! ontwenningsverschijnselen als het even op zich laat wachten! zelfs irritatie, tot woede aan toe!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Delnooz het volgende:
wat boeit dat nou! crisis....Als je het niet meer gelooft dan lees je het toch lekker niet. Klik het topic dan niet aan stelletje kudde-gedrag-leute....
VD, zeker weer proestwaardig voor dat de scriptie weer wordt geopend
En hij heeft zijn zin, een reactie van iemand die zich een beetje aangesproken voelt, heb je honger?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Wat is dit voor een wazige reactie? En vooral: waarop reageer je?
Laat ons lekker speculeren of het al dan niet waar is...![]()
Ik gokte namelijk dat hij doelde op de poll en vond 't een beetje een agressieve reactie op een nieuwe onzin poll.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hij heeft zijn zin, een reactie van iemand die zich een beetje aangesproken voelt, heb je honger?![]()
Dan vooral blijven happen, vooral op mensen die een beetje aan het rellen zijn!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gokte namelijk dat hij doelde op de poll en vond 't een beetje een agressieve reactie op een nieuwe onzin poll.![]()
Honger heb ik altijd.![]()
Maandag update dagquote:Op donderdag 21 september 2006 16:19 schreef R-Tech het volgende:
Donderdag update vraag (tegen beter weten in)
Ja dat weet ik wel zeker. Maar wat boeit dat nou. Het is toch leuk om te lezen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
ik ben inmiddels de zoveelste, maar ik wil ook even melden dat ik er geen zak meer van geloof.
ik geloof best dat het eerste voorval echt waar is. Dus dat Sjaak in een dronken bui die Diane onwelvoeglijk bejegend heeft en de algehele consternatie die eruit voortvloeide. En dat zoiets polariserend werkt onder de schare collega's kan ik ook nog wel billijken, met al het gekonkel dat daaruit voortvloeit.
Maar ergens tijdens het vertellen van de besoignes is de roem de heer Vogeltjeszang naar het hoofd gestegen. Volgens mij is inmiddels de rust allang weer goeddeels wedergekeerd in onderhavige overheidsinstelling, en worden nu heel normale alledaagsheden door de heer Vogeltjeskooi schromelijk overdreven en karaktertrekken of eigenschappen van personages schaamteloos uitvergroot om zijn roem op dit forum te rekken. I'm just not buyin' it.![]()
Waarvoor overigens chapeau and all that, want moet je eens zien wat voor reacties worden losgemaakt! ontwenningsverschijnselen als het even op zich laat wachten! zelfs irritatie, tot woede aan toe!![]()
Gewoon rustig wachten tot maandag...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef cappp het volgende:
VOGELTJESDANS POST VERDOMME EENS WAT, HOER!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:58 schreef SvenM het volgende:
Dit schiet toch niet op, Wij verwachten minimaal elke dag week een update!
GENIAALquote:Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien! Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |