lekker gedroomd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik zie Monique dr billen, lekkere gedachte om mee te nemen, sorry Rob![]()
lekker wakker worden..!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Was dat de string van Hilde nou die op de rand van het bad lag, goejesmorgens trouwens
![]()
he schoonheid, volgens mij heb je me aangestoken, ik voel me ook nie zo lekker...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lekker gedroomd?![]()
[..]
lekker wakker worden..!!!![]()
ik voel me lichtelijk beledigdquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Scope het volgende:
Game on!
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06375/fokkers.jpg]afbeelding][/url]
heb ik ook niet gezien;enig idee wat er op stondquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
dr staat ook een boodschap op het scherm trouwens, maar volgens mij heeft niemand daar het gezien
dacht iets dat de wakkere bewoners batterijen moesten wisselenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
heb ik ook niet gezien;enig idee wat er op stond
hij is echt wel leuk en ik voel me vereerd, maar ik mis wel iemandquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Scope het volgende:
Game on!
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06375/fokkers.jpg]afbeelding][/url]
Ijdele hoop ben ik bang.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef BBoon het volgende:
Ik denk dat de bom vandaag tussen Sjaan en Hilde ontploft...ik denk...ik hoop
please....en die pokke telefoon mag gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef BBoon het volgende:
Ik denk dat de bom vandaag tussen Sjaan en Hilde ontploft...ik denk...ik hoop
Goeiemorgen Jeroen!quote:
Thx! Natuurlijk ben ik een heleboel mensen vergeten, iedereen die mist kan zich er wat mij betreft zelf in soepen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is echt wel leuk en ik voel me vereerd, maar ik mis wel iemand![]()
Degene die de telefoon opneemt moet iemand nomineren die meteen op de bank komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
please....en die pokke telefoon mag gaan
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:51 schreef Scope het volgende:
[..]
Thx! Natuurlijk ben ik een heleboel mensen vergeten, iedereen die mist kan zich er wat mij betreft zelf in soepen!
Daar is heel wat meer voor nodig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef BBoon het volgende:
Ik geloof dat ik Sjaan erg waardeer nu :-)
Nee, wel haar kut op dit moment.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
heeft iemand sjaan d'r haar al een keer zien wassen???
ff offtopic: Hoe moet je zo'n plaatje onder je naam zetten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef CartWOman het volgende:
Scope, ik sta op je shirt.![]()
Mooi gedaan, man!![]()
Ze roepen nog steeds goedemorgen.![]()
sorry, maar die streams met sjaan onder de douche die volg ik nie zo, hilde zit helemaal te flippen over de shag nu, dat word echt nog wel gezellig daarquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
heeft iemand sjaan d'r haar al een keer zien wassen???
Uhuh.... zwarte doos heet dat op zn beschaafd Nederlands!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Frank-NL het volgende:
Nee, wel haar kut op dit moment.
Waar slaat dat nou op, en dan klagen ze, lekker beangrijk toch?? Ze wisten toch van te voren waar ze aan begonnen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja hoor.. héél klein stukje Marcia in beeld... en WEG beeld.
Janine later vol in beeld. De familie heeft echt geklaagd.
ik hoop het echtquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sorry, maar die streams met sjaan onder de douche die volg ik nie zo, hilde zit helemaal te flippen over de shag nu, dat word echt nog wel gezellig daar![]()
Staat hier duidelijk omschreven: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profilequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ff offtopic: Hoe moet je zo'n plaatje onder je naam zetten?
In 'Wijzig profiel' en dan 'Naar Usericon Manager'quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ff offtopic: Hoe moet je zo'n plaatje onder je naam zetten?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee, wel haar kut op dit moment.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef puntoortje het volgende:
...ha ha hilde...ik MOET gewoon me 3 pakkies shag hebben.... moet? moet?...mens, wees blij dat je wat krijgt...( ik had je op "dieet" gezet)
Wat?! De familie van Marica heeft geklaagd, denk je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja hoor.. héél klein stukje Marcia in beeld... en WEG beeld.
Janine later vol in beeld. De familie heeft echt geklaagd.
Ik denk dat de bewoners die hebben aangegeven in bikini te douchen niet vol in beeld komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:58 schreef Scope het volgende:
[..]
Wat?! De familie van Marica heeft geklaagd, denk je?![]()
Dat ligt eraan ik draai er ongeveer 45 uit een pakje shag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:00 schreef puntoortje het volgende:
hoeveel shagies kun je draaien van 1 pakkie shag?
zeker 50, maar zij draait zelfs de crum nog op dus misschien wel 75quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:00 schreef puntoortje het volgende:
hangt er van af hoe dik je ze draait tussen de 50 en de 70quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:00 schreef puntoortje het volgende:
Weet het bijna wel zeker. Als Marcia in de badkamer is doet de regie heel spastisch. Dat was de eerste 2 weken helemaal niet zo. Janine en de anderen komen veel vaker in beeld, maar Marcia wordt consequent vermeden sinds week 3. Marcia's nichtje zat ook op FOK, dus die heeft vast de captures gezien. Misschien heeft zij het aan de rest van de familie doorgegeven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:58 schreef Scope het volgende:
[..]
Wat?! De familie van Marica heeft geklaagd, denk je?![]()
75 Peuken per dag? Allejezus. En dan vinden mensen t gek als ze longkanker krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zeker 50, maar zij draait zelfs de crum nog op dus misschien wel 75
Hilde waarschijnlijk stuk of tien.... meeste mensen stuk of vijftig??quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:00 schreef puntoortje het volgende:
Marcia doucht gewoon naakt hoor, net als alle anderen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewoners die hebben aangegeven in bikini te douchen niet vol in beeld komen.
Als dikke stront.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef Scope het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is Fok zo traag?
ja is erg traagquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef Scope het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is Fok zo traag?
Mjah, dat klinkt wel aannemelijk... en zoals we eerder deze week hebben gezien is BB niet helemaal immuun voor klagende familieledenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Weet het bijna wel zeker. Als Marcia in de badkamer is doet de regie heel spastisch. Dat was de eerste 2 weken helemaal niet zo. Janine en de anderen komen veel vaker in beeld, maar Marcia wordt consequent vermeden sinds week 3. Marcia's nichtje zat ook op FOK, dus die heeft vast de captures gezien. Misschien heeft zij het aan de rest van de familie doorgegeven.
bedankt het werkt zo te zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Staat hier duidelijk omschreven: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
ik net een eindje typen gaat er iets mis alles weg..hihiquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hilde waarschijnlijk stuk of tien.... meeste mensen stuk of vijftig??
fok! behoorlijk traag.... die van kitkat zijn mega lekker!! weet de chocojunkquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:08 schreef muizemeis het volgende:
Fok!king traag!! Heb ook weer eens een dagje vrij
Wat dat betreft, iemand al eens die pop chocs geprobeerd?? Ben nu met de lion bezig en ga straks de kitkat proberen... erg troostverwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |