lekker gedroomd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik zie Monique dr billen, lekkere gedachte om mee te nemen, sorry Rob![]()
lekker wakker worden..!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Was dat de string van Hilde nou die op de rand van het bad lag, goejesmorgens trouwens
![]()
he schoonheid, volgens mij heb je me aangestoken, ik voel me ook nie zo lekker...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lekker gedroomd?![]()
[..]
lekker wakker worden..!!!![]()
ik voel me lichtelijk beledigdquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Scope het volgende:
Game on!
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06375/fokkers.jpg]afbeelding][/url]
heb ik ook niet gezien;enig idee wat er op stondquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
dr staat ook een boodschap op het scherm trouwens, maar volgens mij heeft niemand daar het gezien
dacht iets dat de wakkere bewoners batterijen moesten wisselenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
heb ik ook niet gezien;enig idee wat er op stond
hij is echt wel leuk en ik voel me vereerd, maar ik mis wel iemandquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Scope het volgende:
Game on!
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06375/fokkers.jpg]afbeelding][/url]
Ijdele hoop ben ik bang.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef BBoon het volgende:
Ik denk dat de bom vandaag tussen Sjaan en Hilde ontploft...ik denk...ik hoop
please....en die pokke telefoon mag gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef BBoon het volgende:
Ik denk dat de bom vandaag tussen Sjaan en Hilde ontploft...ik denk...ik hoop
Goeiemorgen Jeroen!quote:
Thx! Natuurlijk ben ik een heleboel mensen vergeten, iedereen die mist kan zich er wat mij betreft zelf in soepen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is echt wel leuk en ik voel me vereerd, maar ik mis wel iemand![]()
Degene die de telefoon opneemt moet iemand nomineren die meteen op de bank komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
please....en die pokke telefoon mag gaan
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:51 schreef Scope het volgende:
[..]
Thx! Natuurlijk ben ik een heleboel mensen vergeten, iedereen die mist kan zich er wat mij betreft zelf in soepen!
Daar is heel wat meer voor nodig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef BBoon het volgende:
Ik geloof dat ik Sjaan erg waardeer nu :-)
Nee, wel haar kut op dit moment.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
heeft iemand sjaan d'r haar al een keer zien wassen???
ff offtopic: Hoe moet je zo'n plaatje onder je naam zetten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef CartWOman het volgende:
Scope, ik sta op je shirt.![]()
Mooi gedaan, man!![]()
Ze roepen nog steeds goedemorgen.![]()
sorry, maar die streams met sjaan onder de douche die volg ik nie zo, hilde zit helemaal te flippen over de shag nu, dat word echt nog wel gezellig daarquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
heeft iemand sjaan d'r haar al een keer zien wassen???
Uhuh.... zwarte doos heet dat op zn beschaafd Nederlands!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Frank-NL het volgende:
Nee, wel haar kut op dit moment.
Waar slaat dat nou op, en dan klagen ze, lekker beangrijk toch?? Ze wisten toch van te voren waar ze aan begonnen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja hoor.. héél klein stukje Marcia in beeld... en WEG beeld.
Janine later vol in beeld. De familie heeft echt geklaagd.
ik hoop het echtquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sorry, maar die streams met sjaan onder de douche die volg ik nie zo, hilde zit helemaal te flippen over de shag nu, dat word echt nog wel gezellig daar![]()
Staat hier duidelijk omschreven: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profilequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ff offtopic: Hoe moet je zo'n plaatje onder je naam zetten?
In 'Wijzig profiel' en dan 'Naar Usericon Manager'quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ff offtopic: Hoe moet je zo'n plaatje onder je naam zetten?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee, wel haar kut op dit moment.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef puntoortje het volgende:
...ha ha hilde...ik MOET gewoon me 3 pakkies shag hebben.... moet? moet?...mens, wees blij dat je wat krijgt...( ik had je op "dieet" gezet)
Wat?! De familie van Marica heeft geklaagd, denk je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja hoor.. héél klein stukje Marcia in beeld... en WEG beeld.
Janine later vol in beeld. De familie heeft echt geklaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |