abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41943938
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

Wordt GVD is een keer wakker mensen.
we zijn wakker hoor, nu jij nog... waarom zo'n moeite hebben om het originele verhaal te geloven? Je kan het niet bevatten dat de mensheid zo kwetsbaar is voor een simpele hijacking is en even later zoveel doden tot gevolg heeft?

altijd maar zoeken naar iets anders, iets ingewikkelders.. je zegt dat je het niet bij het juiste eind hebt, maar je wilt wel dat iedereen achter jou antwoorden staat... no way!

natuurlijk heeft bush hier hendig gebruik van gemaakt, het kwam hem allemaal goed uit, zekers... nu kan ie lekker een harde plasser krijgen als hij weer troepen naar iraq stuurt, maar het is niet allemaal een inside job..!
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:54:42 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41944022
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

als het aan de openingen niet brand, dan wil het niet zeggen dat het binnen geen fire blaze is, jij baseert dat nu op hetgeen wat je gezien hebt op video's.. als je zegt dat er geen/bijna geen brand was, waar komen dan die mega grote zwarte rookwolken vanaf? rookmachines?

de toren die het eerste instortte was toren 2, dit komt omdat dat vliegtuig in de hoek van het wtc vloog, en het wtc is het sterkst aan de randen, het wtc is geen web van staal maar de randen zijn staal, ook sloeg het vliegtuig lager in als toren 1, dus hierdoor leunde er meer gewicht op de zwakke plek.. en dan is er nog brand die het staal verzwakt dus logisch dat die eerder instortte

bij het instorten was de neerkomende energie groter dan hetgeen wat het tegen hield, dus er was geen stoppen aan... zodra die energie kleiner is dan hetgeen wat eronder ligt komt het tot stilstand, en dat was pas op de begane grond..

er zijn ook bureaustoelen terug gevonden, vliegtuig kussens, zelfs een paspoort... echt niet alles is verkruimeld hoor

volgens de architect dit, blabla.. die had erop gerekend dat een kleiner vliegtuig, met een zowat lege benzine tank in het vliegtuig vloog, ideale condities (lage snelheid vanwege mist).. dit waren vliegtuigen op hoge snelheid, flinke kerosine, en niet op de ideale positie... het eerste vliegtuig was redelijk in het midden (horizontaal gezien) en dus hield die het langer vol...
Brandweer heeft HEEL duidelijk gezegd over de walkietalkies dat het maar kleine brandjes zijn en dat het zo te blussen is. Dus dat het er geen inferno was binnen moge duidelijk zijn.

De torens hebben in 1975 velen malen langer en erger gefikt maar niets gebeurd. Gek toch. Ik vind van niet. Er is gemanipuleerd dat is wel duidelijk nu.

Waarom wil iedereen zou graag geloven dat het door vuur komt. Terwijl het ervoor nog nooit is gebeurd en er na nooit.
zie bv Madrid. En alleen op 11 sept zijn er 3 gebouwen. Waarbij WTC7 wel heel erg verdacht is.

Nee door vuur en verzwakking van staal wil ik niet aan. Men kan met 100.000 theorien komen het kan NIET door vuur. Dat heeft FEMA ook onderzocht. HET KAN NIET.

En toch geloofd men direct wat de officele lezing zegt...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_41944111
kleine brandjes? ze konden niet eens bij de grote vuurhaarden komen man, en in 1975 is er GEEN vliegtuig ingevlogen, in 1975 was er GEEN kerosine aan het fikken.. en dat gebouw in madrid is wel degelijk ingestort, alleen het stalen constructie gedeelte, de rest bleef gewoon staan omdat het bestond uit beton...

wtc7 had ook hevige vuren en was ook verzwakt, de brandweermannen hebben dit gebouw laten uitbranden en gewoon gewacht tot het ging instorten... op een collapse filmpje van wtc 7 zie je ook dat er een deel instort, dan is er 5 seconden niks, en dan stort de rest in...
pi_41944170
Gebouw Milaan stort in na explosie

Kijk door een explosie

ook gebeurd bij WTC
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41944196
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:03 schreef Meki het volgende:
Gebouw Milaan stort in na explosie

Kijk door een explosie

ook gebeurd bij WTC
je word zelf ook al genoemd in dat topic, het was een gas explosie, en het gebouw was maar 4 verdiepingen hoog man, en in dat artikel staat dat de voorkant is ingestort, niet het hele gebouw...
pi_41944200
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat er nagenoeg geen vuur meer vlak voor instorting. En niets ander overkant van het gebouw. Al zou het uberhaupt door vuur komen. dan zo de top moeten afbreken. Misschien een paar verdiepingen half er onder meenmen maar niet het totaal gebouw. Dat is totale aperte onzin, dat het dus geheel in elkaar zakt, en redelijk netjes in de footprints.

Ook is het raar dat de toren die het eerst instort het slechts geraakt is en het minst in vuur heeft gestaan.
Je bent duidelijk nog nooit in het WTC geweest en hebt duidelijk geen verstand van natuurkunde. Die torens waren enorm, niet alleen in hoogte maar ook in oppervlakte per verdieping. Heb je enige notie hoeveel energie een instortende verdieping met zich meeneemt? Hoeveel massa daarop ligt? Het is verdomme geen blokkentoren!

Je ziet op de beelden toch ook gewoon hoe het gedeelte boven de schade naar een kant instort. Zo'n top knakt er niet zomaar even af kerel, snap je dat nou echt niet?
quote:
[..]

Ja daar komt ongelovelijk veel kracht vrij. Maar elke verdieping die op elkaar zakt. Neem energie weg en zou de boel moeten vertragen.

Oh, dus die dingen zouden nog intact op de grond moeten liggen na een val van bijna 400 meter? Ben je een beetje simpel?
Dat zeg ik niet ... maar je zou in ieder geval nog best een vloerkleed, burostoel, en ledemaat moeten zien. Niet totale poerder.
Kijk nog eens goed naar de beelden van de instorting..

En die laatste opmerking geeft maar weer eens aan dat je geen enkele claim van je "bronnen" hebt nagezocht, dus google maar gewoon even naar de foto's.
quote:
[..]

Volegns de de architect zou een gemiddelde windkracht 8 meer kracht op de torens loslaten dan die crash van het vliegtuig. Trouwens het zou meerdere vliegtuigen moet kunnen hebben. Oke misschien niet dat type. Maar op ze minst zou het wel eentje kunnen hebben.
De architect is dood dus ik ben benieuwd wanneer hij dat vertelt heeft. En een windvlaag laat geen gapend gat achter met dergelijke structurele schade dus wat een strontargument.
quote:
Je kent de wet van Newton niet eens.
[..]

Kan best, maar van onzin als Loose Change klopt nog veel minder...
Ik ben van mening viceversa. Er is te veel toevalligheden dat wijst dat Bush meer wist en er naar gehandeld heeft.
[/quote]

Bush, ja hoor, de net gekozen president heeft dit in 6 maanden allemaal geregeld, doe toch niet zo kinderachtig kerel.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:07:40 #83
52357 Lambiekje
pi_41944225
quote:
JA en deze is ook al weerlegd op sommige punten.

Maar ik vind het zielig dat er een debunk van LooseChange is. Debunk het officiele verhaal. Als dan daarmee ook LooseChange onderuit wordt gehaald prima toch. LooseChange beweerd helemaal niets het geeft alleen maar aan dat er wel heel veel zaken stinken.

Het lijkt er op dat ze het off. verhaal waar willen houden. Dat is pas zielig
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_41944250
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar ik vind het zielig dat er een debunk van LooseChange is. Debunk het officiele verhaal. Als dan daarmee ook LooseChange onderuit wordt gehaald prima toch. LooseChange beweerd helemaal niets het geeft alleen maar aan dat er wel heel veel zaken stinken.

noem die sommige punten eens dan? zo wild beschuldigen kan ik ook

Loose Change beweerd inderdaad geen reet, ze laten de kijker zelf dingen invullen, het officiele verhaal IS OOK WAAR!!
pi_41944270
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Brandweer heeft HEEL duidelijk gezegd over de walkietalkies dat het maar kleine brandjes zijn en dat het zo te blussen is. Dus dat het er geen inferno was binnen moge duidelijk zijn.

De torens hebben in 1975 velen malen langer en erger gefikt maar niets gebeurd. Gek toch. Ik vind van niet. Er is gemanipuleerd dat is wel duidelijk nu.

Waarom wil iedereen zou graag geloven dat het door vuur komt. Terwijl het ervoor nog nooit is gebeurd en er na nooit.
zie bv Madrid. En alleen op 11 sept zijn er 3 gebouwen. Waarbij WTC7 wel heel erg verdacht is.

Nee door vuur en verzwakking van staal wil ik niet aan. Men kan met 100.000 theorien komen het kan NIET door vuur. Dat heeft FEMA ook onderzocht. HET KAN NIET.

Ja ze waren gewoon worstjes aan het bakken....

Heb je ooit gehoord van de uitdrukking:"Waar rook is, is vuur."?

Misschien moet je gewoon onderkennen dat je te eenzijdig geinformeerd bent, te weinig kennis bezit, niet objectief genoeg bent, en vooral gewoon te dom bent om een oordeel te geven over dit alles...
pi_41944295
quote:

[..]

Niet het officiele verhaal vertrouwen is geen excuus om hier maar onzin te gaan opboeren. Denk toch eens na vent.
pi_41944296
moet je die foto zien man, zelfs ruim boven de inslagplaats komen nog dikke rookpluimen UIT het gebouw, en jij beweerd stellig dat er "maar een paar kleine brandjes" waren?

edit/

dat zwarte gebouw op die foto, links (met die "rode" rand) is dat WTC 7?
pi_41944341
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja ze waren gewoon worstjes aan het bakken....

[afbeelding]

Heb je ooit gehoord van de uitdrukking:"Waar rook is, is vuur."?

Misschien moet je gewoon onderkennen dat je te eenzijdig geinformeerd bent, te weinig kennis bezit, niet objectief genoeg bent, en vooral gewoon te dom bent om een oordeel te geven over dit alles...
het kan het hele toren vallen

het brandt helemaal boven en het stort in elkaar neer
er klopt iets niet
pi_41944370
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Meki het volgende:

[..]

er klopt iets niet
naar jou luister ik niet eens meer...
pi_41944420
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Meki het volgende:

[..]

er klopt iets niet
KIJK NAAR DE BEELDEN! Het heeft geen zin om met loose-change-quotende VBMO'ers te gaan discussieren over zaken die ze niet eens nagezocht hebben. Niet dat jij het uberhaupt zou begrijpen maarja...
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:18:02 #91
52357 Lambiekje
pi_41944432
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:05 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je bent duidelijk nog nooit in het WTC geweest en hebt duidelijk geen verstand van natuurkunde. Die torens waren enorm, niet alleen in hoogte maar ook in oppervlakte per verdieping. Heb je enige notie hoeveel energie een instortende verdieping met zich meeneemt? Hoeveel massa daarop ligt? Het is verdomme geen blokkentoren!

Je ziet op de beelden toch ook gewoon hoe het gedeelte boven de schade naar een kant instort. Zo'n top knakt er niet zomaar even af kerel, snap je dat nou echt niet?
[..]

Kijk nog eens goed naar de beelden van de instorting..

En die laatste opmerking geeft maar weer eens aan dat je geen enkele claim van je "bronnen" hebt nagezocht, dus google maar gewoon even naar de foto's.
[..]

De architect is dood dus ik ben benieuwd wanneer hij dat vertelt heeft. En een windvlaag laat geen gapend gat achter met dergelijke structurele schade dus wat een strontargument.
[..]

Ik ben van mening viceversa. Er is te veel toevalligheden dat wijst dat Bush meer wist en er naar gehandeld heeft.
Bush, ja hoor, de net gekozen president heeft dit in 6 maanden allemaal geregeld, doe toch niet zo kinderachtig kerel.
[/quote]

wheee weer een officiele verhaal believer

de mannetjes om bush zijn wel actief voor dat bush begon. Er zijn tientallen documenten bekend dat er wel degelijk een plan is opgezet. Een eigenlijk is Bush ook maar een pion.
Dat er politieke vieze smerige spelletjes gespeeld wordt is al tijden bekend.

Ik verwoord de boel misschien niet zo goed. Maar dat officiele lezing niet klopt. Dat staat als een paal boven water.

Wat wel duidelijk is. Jij hebt je niet echt verdiept in wat er allemaal gebeurd is en wat er allemaal speeld.
Oke misschien is niet alles waar van Alex Jones. Maar los van wat Alex Jones verkondigd. Heeft de duitse exminister van defentie duitsland (van buerlow) het zelfde verhaal . En gaat op sommige punten nog verder. Dus dat er ECHT iets serieus mis is met de wereld dat is wel duidelijk.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:20:43 #92
52357 Lambiekje
pi_41944481
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:11 schreef Thrilled het volgende:
moet je die foto zien man, zelfs ruim boven de inslagplaats komen nog dikke rookpluimen UIT het gebouw, en jij beweerd stellig dat er "maar een paar kleine brandjes" waren?

edit/

dat zwarte gebouw op die foto, links (met die "rode" rand) is dat WTC 7?
Vlak voor dat de torens in stort is het vuur nagenoeg uit.
pi_41944500
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wheee weer een officiele verhaal believer

de mannetjes om bush zijn wel actief voor dat bush begon. Er zijn tientallen documenten bekend dat er wel degelijk een plan is opgezet. Een eigenlijk is Bush ook maar een pion.
Dat er politieke vieze smerige spelletjes gespeeld wordt is al tijden bekend.

Ik verwoord de boel misschien niet zo goed. Maar dat officiele lezing niet klopt. Dat staat als een paal boven water.

Wat wel duidelijk is. Jij hebt je niet echt verdiept in wat er allemaal gebeurd is en wat er allemaal speeld.
Oke misschien is niet alles waar van Alex Jones. Maar los van wat Alex Jones verkondigd. Heeft de duitse exminister van defentie duitsland (van buerlow) het zelfde verhaal . En gaat op sommige punten nog verder. Dus dat er ECHT iets serieus mis is met de wereld dat is wel duidelijk.
Nee flaprdrol, ik geloof het officiele verhaal helemaal niet. Ik ben gewoon zo kritisch om dan niet meteen blind een achterlijk alternatief te omarmen als een of andere zwakzinnige. Ik verdiep me al jaren in deze zaak evenals de achtergrond. Dit gaat jou gewoon allemaal ver boven de pet, dus laat het over aan mensen met verstand.

Jij maakt de hele zoektocht naar wat er werkelijk achter zit, belachelijk met je onzin. Mensen als jij zijn schadelijker voor de waarheid dan Bush of wie dan ook.
pi_41944504
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

KIJK NAAR DE BEELDEN! Het heeft geen zin om met loose-change-quotende VBMO'ers te gaan discussieren over zaken die ze niet eens nagezocht hebben. Niet dat jij het uberhaupt zou begrijpen maarja...

hoe kan nou het gaan instorten
terwijl Madrid niet is neergestort Venezeula ook niet

Maar Milaan wel door een explosie en NW ook door mogelijke explosieven
pi_41944511
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vlak voor dat de torens in stort is het vuur nagenoeg uit.
Mijn god vent, je hebt het dus niet eens gecheckt...
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:22:32 #96
52357 Lambiekje
pi_41944516
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

we zijn wakker hoor, nu jij nog... waarom zo'n moeite hebben om het originele verhaal te geloven? Je kan het niet bevatten dat de mensheid zo kwetsbaar is voor een simpele hijacking is en even later zoveel doden tot gevolg heeft?

altijd maar zoeken naar iets anders, iets ingewikkelders.. je zegt dat je het niet bij het juiste eind hebt, maar je wilt wel dat iedereen achter jou antwoorden staat... no way!

natuurlijk heeft bush hier hendig gebruik van gemaakt, het kwam hem allemaal goed uit, zekers... nu kan ie lekker een harde plasser krijgen als hij weer troepen naar iraq stuurt, maar het is niet allemaal een inside job..!
Dat zeg ik niet dat men mijn woorden moet geloven. ik geef alleen maar aan dat veel dingen van geen kant klopt. En het meest nog wel in de off. lezing.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:23:35 #97
52357 Lambiekje
pi_41944532
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Mijn god vent, je hebt het dus niet eens gecheckt...
Dat kunnen we allemaal niet .,., maar de brandweer heeft gezegd dat het onder controle was. EN dat er kleine brandjes waren.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:23:49 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_41944541
quote:
Maar ik vind het zielig dat er een debunk van LooseChange is. Debunk het officiele verhaal.
Dat is magischer heh? Makes you feel all warm and fuzzy inside.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41944555
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:21 schreef Meki het volgende:

[..]

hoe kan nou het gaan instorten
terwijl Madrid niet is neergestort Venezeula ook niet

Maar Milaan wel door een explosie en NW ook door mogelijke explosieven
En de bijlmer stortte ook in na een impact van een vliegtuig. Wat zijn dit nou voor vergelijkingen man? Wil je een wolkenkrabber van vierhonderd meter gaan vergelijken met een flatje in Mardid van totaal andere constructie? Snap je werkelijk niet dat dat gewoon appels met peren vergelijken is?

Nogmaals, je bent hier te STOM voor, dus ik negeer je maar weer.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:25:39 #100
52357 Lambiekje
pi_41944580
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is magischer heh? Makes you feel all warm and fuzzy inside.
Dus we moeten stelsel matig het officiel verhaal beschermen .brrrr
pi_41944593
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat kunnen we allemaal niet .,., maar de brandweer heeft gezegd dat het onder controle was. EN dat er kleine brandjes waren.
Nee, Loose Change zegt dat de brandweer dat zei. Heb je de beelden gezien? Dan is het toch duidelijk dat de brand juist sterker werd!

Voor jou hetzelfde als Meki, dit is een verspilling van mijn tijd.
pi_41944629
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Juist niet, maar snap je niet dat JIJ dat nu aan het doen bent? Jij geeft genoeg munitie om de hele truth-beweging te ridiculiseren. Onzin helpt niet, het is juist schadelijk voor wat jij wilt bereiken!
pi_41944651
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:24 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En de bijlmer stortte ook in na een impact van een vliegtuig. Wat zijn dit nou voor vergelijkingen man? Wil je een wolkenkrabber van vierhonderd meter gaan vergelijken met een flatje in Mardid van totaal andere constructie? Snap je werkelijk niet dat dat gewoon appels met peren vergelijken is?

Nogmaals, je bent hier te STOM voor, dus ik negeer je maar weer.
slimste om te doen, Meki is echt té zielig voor woorden, laat hem maar gewoon lullen, totaal onlogisch redeneren, continue dingen blijven herhalen terwijl dat gewoon irrelevant is en al talloze keren is uitgelegd, hij wil het niet snappen, hij kan het niet snappen, en zal het nooit snappen

* thrilled negeert Meki
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:28:58 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_41944652
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Dus we moeten stelsel matig het onofficiel verhaal beschermen .brrrr
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41944786
quote:

zie bv Madrid.
Honderste keer... Het Windsor gebouw in Madrid is wel bezweken onder het vuur. Inderdaad niet het gedeelte dat uit beton is opgetrokken, maar wel het gedeelte dat uit staal was opgetrokken. Conclusie, de wtc gebouwen waren niet de laatste hoogbouw gebouwen die onder vuur bezweken.
Bananenyoghurt...
pi_41944823
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef Thrilled het volgende:

[..]

slimste om te doen, Meki is echt té zielig voor woorden, laat hem maar gewoon lullen, totaal onlogisch redeneren, continue dingen blijven herhalen terwijl dat gewoon irrelevant is en al talloze keren is uitgelegd, hij wil het niet snappen, hij kan het niet snappen, en zal het nooit snappen

* thrilled negeert Meki
Dat vooral, gok ik...
Bananenyoghurt...
pi_41944887
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Dat vooral, gok ik...
ik snap alles - vooral 11/9 en de complot snap ik alles van
pi_41945084
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Meki het volgende:

[..]

I rest my case...
Bananenyoghurt...
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:56:05 #109
52357 Lambiekje
pi_41945222
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Juist niet, maar snap je niet dat JIJ dat nu aan het doen bent? Jij geeft genoeg munitie om de hele truth-beweging te ridiculiseren. Onzin helpt niet, het is juist schadelijk voor wat jij wilt bereiken!
oke met mijn bewoordingen kunnen door drogreden de boel onkracht worden. Dat weet ik wel. Maar dat neemt niet weg dat er dingen stinken aan of. lezing.

Dat is zo jammer dat als er maar ook een drogrede in een van de docu's verteld wordt.. dan is het voor vele meteen niet waar wat verteld wordt. Jammer
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:59:19 #110
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41945299
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan heeft de brandweer dat gewoon fout. Als je bijvoorbeeld naar die nieuwste video opgenomen vanuit dat appartement kijkt, dan zie je aan de Hudson-river-kant (niet de kant van de impact dus) van de North-tower dat de rook alleen maar ernstiger wordt. Het begint vrij klein, maar het wordt alleen maar erger totdat de hele toren in elkaar stort.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41946792
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus we moeten stelsel matig het onofficiel verhaal beschermen .brrrr
Nee onder de loep nemen
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:03:06 #112
52357 Lambiekje
pi_41946956
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Dan heeft de brandweer dat gewoon fout. Als je bijvoorbeeld naar die nieuwste video opgenomen vanuit dat appartement kijkt, dan zie je aan de Hudson-river-kant (niet de kant van de impact dus) van de North-tower dat de rook alleen maar ernstiger wordt. Het begint vrij klein, maar het wordt alleen maar erger totdat de hele toren in elkaar stort.
welke video is dat ... is er een google link?
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:08:09 #113
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41947090
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

welke video is dat ... is er een google link?
http://video.google.nl/videoplay?docid=2027968455917231364&q=revver+wtc

Ohja ze zegt op een gegeven moment 'military plane'. Hierin heeft ze zich vergist.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41949045
quote:

[..]

Waar je over spreekt is Chief Palmer die verdieping 78 van de Zuideljke toren bereikt:

9:52 a.m., 13 minutes before collapse. "... Ladder 15, we've got two isolated pockets of fire. We should be able to knock it down with two lines. Radio that, 78th floor numerous 10-45 Code Ones."

Die codes betekenen dat er meerder lijken liggen. Verdieping 78 is de laagste verdieping die beschadigd is door de impact van het vliegtuig. Wat deze brandweerman zegt is volledig in overeenstemming met het officiële verhaal. Dit zegt dat er op verdieping 78 slechts lichte branden waren en dat het er ook niet erg warm was.
Voor zover ik weet kunnnen brandweermannen trouwens niet door meerdere plafonds kijken om de situatie hogerop in het gebouw in te kunnen schatten.

Lees dit eens, kijk naar de foto's, doe je eigen onderzoek en vertel waarom het niet klopt ipv maar wat idioten na te blaten:
http://wtc.nist.gov/NISTNCSTAR1-5.pdf
quote:
Ik wed dat je de officiële lezing over de instorting van WTC1 en WTC2 niet eens kent.

Maar verbaas me en vertel (zonder op te zoeken) in een paar woorden eens wat de officiële verklaring is dat deze twee gebouwen instortten?
pi_41949212
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Meki het volgende:

[..]

wij niet, zelfs de onderzoekers en geleerden zijn er nog niet uit. oh meki kun jij wat licht in de duisternis brengen?

wel graag met bewijzen, loose change is ook bewijs alleen dan wel TEGEN de complot theorie
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41949451
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:08 schreef Falco het volgende:

[..]

http://video.google.nl/videoplay?docid=2027968455917231364&q=revver+wtc

Ohja ze zegt op een gegeven moment 'military plane'. Hierin heeft ze zich vergist.
heftige video moet ik zeggen, doet meer met me als andere video's..
  dinsdag 19 september 2006 @ 14:42:42 #117
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41951409
grappig dat de mensen hier niet verder willen kijken dan de loose change video
grappig, eigenlijk zielig, en vooral ziek
de hele truth movement lijkt wel een religie, met loose change als bijbel en alex jones als god.
ik bedoel, google nou eens op "burning north tower" oid
wat krijg je dan? fotos van kleine brandjes? neuh

vergroot deze eens? zie je hoe die hele zijde is kromgetrokken door de hitte?

kijk goed naar deze 2 plaatjes, in het midden, je kan hier al zien dat de verschillende vloerdelen al zijn ingestort

hoe de @#*@ kan je nou nog beweren dat er maar "2 small pockets of fire" waren, get real.

maar goed, zelf op onderzoek gaan doen we natuurlijk niet, gewoon de flitsende videotjes die het allemaal zo leuk vertellen keihard voor de waarheid aannemen en dan iedereen die het niet wilt geloven voor dom en ontwetend uitmaken

ik op de gehele 911 truth movement

[ Bericht 6% gewijzigd door Elusive op 19-09-2006 15:04:51 ]
pi_41951777
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Elusive het volgende:
de hele truth movement lijkt wel een geloof, met loose change als hun bijbel

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
je kan hier al vloerdelen op elkaar zien liggen
Je ziet gewoon dat de constructie aan de buitenkant gewoon is kromgetrokken, vooral in plaatje 2! Was destijds misschien een innovatief idee, om de buitenkant als een soort metalen kooi het gebouw te laten dragen (gewichtbesparend)... maar wat een slap gebouw zeg!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:30:02 #119
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41959587
Eeh...

Wat betekent dit?

BUSH: planted EXPLOSIVES inside WTC!!

Bush:

"For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of plane attacks on building inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people.

He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping."

Bron: The Guardian

Wat bedoelt Bush hier met explosives? Welke explosives? Door wie geplaatst? In het WTC? Hoeveel? Wanneer?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_41960036
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:30 schreef Hallulama het volgende:
Eeh...

Wat betekent dit?

Bush:

"For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of plane attacks on building inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people.

He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping."

Wat bedoelt Bush hier met explosives? Welke explosives? Door wie geplaatst? In het WTC? Hoeveel? Wanneer?
Op het eerste gezicht dat ik "huh wat raar", maar als je luistert, is niet duidelijk waar Bush het over heeft, heeft hij het wel over 9/11?Hij heeft het namelijk over "planned attacks on buildings in the US" (dus niet plane en dan dat de explosieven hoog genoeg moeten zitten. Sowieso gaat het over explosieven die de Al Qaida heeft geplaatst.
pi_41960084
Ik denk dat ie volgetankte jetliners bedoeldt, geplaatst door de kapers, het waren er twee, rond een uur of negen op 11 september 2001.
pi_41960215
Raar is trouwens wel dat hier ook over plane attacks wordt gesproken, terwijl ik toch planned attacks hoor.
quote:
For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of plane attacks on building inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people.

He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping.

He gave us information that helped uncover al-Qaida cells' efforts to obtain biological weapons.

We've also learned information from the CIA program that has helped stop other plots, including attacks on the U.S. Marine base in East Africa, our American consulate in Pakistan, or Britain's Heathrow Airport.

This program has been one of the most vital tools in our efforts to protect this country. It's been invaluable to our country, and it's invaluable to our allies.
Anyway heeft hij het wel over zaken die de Al Qaida heeft gedaan
pi_41960404
quote:
Eeh...

Wat betekent dit?

Bush:

Volgens mij moet er nog een d achter plane. Die hele eerste zin loopt voor geen meter: Khalid Sheikh Mohammed described the design of plane attacks on building inside the U.S.

Misschien bedoelt Bush dat ze via Khalid informatie hebben gekregen over een geplande (planned) aanval op een gebouw in de VS? En dat die aanval bestond uit het laten exploderen van explosieven in een gebouw. Er wordt nergens gespoken over WTC of wanneer de aanslag had moeten plaatsvinden.

Even later zegt hij ook nog: Were it not for this program, our intelligence community believes that al-Qaida and its allies would have succeeded in launching another attack against the American homeland.

Dus misschien gaat bovenstaande over die nieuwe aanval die in de planning stond.

Edit: ik was niet de enige die het opgevallen was
pi_41961187
quote:
Eeh...

Wat betekent dit?

Bush:

Die plane attacks is een typfout van The Guardian.
Hier staat de officiële tekst:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/09/20060915-2.html

Het hele stuk gaat niet over 9/11 maar over een aanslag die is voorkomen:
quote:
The bill would also provide clear rules for our personnel involved in detaining and questioning captured terrorists. The information that the Central Intelligence Agency has obtained by questioning men like Khalid Sheikh Mohammed has provided valuable information and has helped disrupt terrorist plots, including strikes within the United States.

For example
, Khalid Sheikh Mohammed described the design of planned attacks of buildings inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people. He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a high -- a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping.
pi_41961420
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef gorgg het volgende:

[..]

Die plane attacks is een typfout van The Guardian.
Hier staat de officiële tekst:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/09/20060915-2.html

Het hele stuk gaat niet over 9/11 maar over een aanslag die is voorkomen:
[..]
Niet alleen van The Guardian, want ik had al met google gezocht naar die quote, en dan kreeg ik toch al 216 hits, met ook een aantal op nieuwssites. Toen ik op planned attacks zocht kreeg ik er maar één.

Dus zo komt weer een conspirancy in het leven.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:25:11 #126
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41961492
Okay, en wat bedoelt Bush dan met:

"He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping."
pi_41961528
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:25 schreef Hallulama het volgende:
Okay, en wat bedoelt Bush dan met:

"He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping."
Wat mouzzer zegt: hij heeft het over andere aanslagen (die gepland waren, maar niet uitgevoerd). In de hele tekst noemt hij het WTC niet één keer.
pi_41961612
quote:
The bill would also provide clear rules for our personnel involved in detaining and questioning captured terrorists. The information that the Central Intelligence Agency has obtained by questioning men like Khalid Sheikh Mohammed has provided valuable information and has helped disrupt terrorist plots, including strikes within the United States.

For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of planned attacks of buildings inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people. He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a high -- a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping.

He gave us information that helped uncover al Qaeda cells' efforts to obtain biological weapons.

We've also learned information from the CIA program that has helped stop other plots, including attacks on the U.S. Marine base in East Africa, or American consulate in Pakistan, or Britain's Heathrow Airport. This program has been one of the most vital tools in our efforts to protect this country. It's been invaluable to our country, and it's invaluable to our allies.
Hij noemt voorbeelden van info die ze uit Kahlid Sheikh Mohammed hebben gehaald en waarmee ze aanslagen hebben voorkomen (of kunnen vookomen omdat het over nog niet uitgevoerde aanslagen gaat). Hij heeft het ook over aanslagen met biologische wapens en aanslagen op andere plekken.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:30:29 #129
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41961658
Voila, ook weer opgehelderd. En inderdaad, conspiracy websites schreeuwen moord en brand, jammer dat ze niet wat meer onderzoek doen, straks is er echt iets aan de hand en dan gelooft geen hond ze meer.
pi_41961768
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

wheee weer een officiele verhaal believer

Maar los van wat Alex Jones verkondigd. Heeft de duitse exminister van defentie duitsland (van buerlow) het zelfde verhaal . En gaat op sommige punten nog verder. Dus dat er ECHT iets serieus mis is met de wereld dat is wel duidelijk.
Ach, het officiele verhaal klopt niet, maar als de Duitse exminister iets zegt is het duidelijk dat er iets mis is? .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41965353
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat de rook ernstiger wordt zegt nog niets over de brand!! integendeel bij slechterwordende verbranding zal der ookontwikkeling toenemen .

Dat het vuur intenser werd is net zo goed een suggestieve redenering . Ik geloof niet in het explosieven verhaal ,maar ook niet in de theorie dat zo'n kortstondige brand in staat was de stalen dragers zo ver te verhitten dat ze het begaven . De tijd speelt hierbij net zo'n grote rol als de temperatuur . als een staal profiel aan vlammen met een temperatuur van bv 1000 graden wordt blootgesteld betekend dat nog niet dat het staal ook gelijk die temperatuur krijgt . Probeer maar eens een bowling bal tot 100 graden te verhitten , dat gaat verdomd lang duren.

Dat gebouw in Madrid brandde veel langer toch ?? In dat geval gaat de vergelijking met het WTC dus niet op .
pi_41965825
quote:
de hele truth movement lijkt wel een religie, met loose change als bijbel en alex jones als god.

[afbeelding]

[afbeelding]
kijk goed naar deze 2 plaatjes, in het midden, je kan hier al zien dat de verschillende vloerdelen al zijn ingestort
[afbeelding]

hoe de @#*@ kan je nou nog beweren dat er maar "2 small pockets of fire" waren, get real.

maar goed, zelf op onderzoek gaan doen we natuurlijk niet, gewoon de flitsende videotjes die het allemaal zo leuk vertellen keihard voor de waarheid aannemen en dan iedereen die het niet wilt geloven voor dom en ontwetend uitmaken

Bush en USA zijn de gevaarlijkste monsters van deze aarde
zij doden 3000 mensen en honderdduizenden mensen in M.O
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:10:27 #133
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41965908
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef Meki het volgende:

[..]

ga ergens anders trollen achterlijke gladiool
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:12:23 #134
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41966017
in dat gebouw in madrid was trouwens geen vliegtuig gevlogen die enkele vloeren compleet weg vaagde
hoe kan je het WTC daar nou mee vergelijken, het is nergens mee te vergelijken
pi_41966161
quote:

[..]

Noteer mij maar weer voor een doodsverwensing richting Meki.
pi_41966241
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Dat gebouw in Madrid brandde veel langer toch ?? In dat geval gaat de vergelijking met het WTC dus niet op .
daar was dan ook geen vliegtuig vol met brandstof ingevlogen.
jammer dan we het nu vijf jaar na 9/11 nog zoveel hebben over die torens, wtc7, pentagon.
het is allemaal niet te vergelijken met eerder vliegtuigcrashes, gebouwen die in de fik staan.

beter is het om het te hebben over de Pakistaanse ISI connectie met Al-Qaida & CIA.
en de Saudische funding van Al-Qaida.
en al de aanwijzingen voor 9/11 dat het stond te gebeuren maar niets is gedaan om het voorkomen. denk aan die memo met die titel.
zoveel geheime diensten die Amerika waarschuwden.

probeer eens The Secret History of 9/11 te kijken van de Canadese zender CBC.
http://www.cbc.ca/documentaries/secrethistory/
dit had ABC eigenlijk moeten uitzenden in plaats van dat fictiodrama Path to 9/11.

als je lang naar Richard Clarke luistert zegt hij eigenlijk dat de regering 9/11 zag aankomen maar niets deed om dit te voorkomen. voor 9/11 en op 9/11.
als ze wisten dat het zo erg zou zijn (instorten torens) hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.

het wachten is op nog een klokkenluider naast Richard Clarke.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:33:33 #137
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_41969455
quote:

[..]

de imperalistische buitenlandse politiek van de VS sinds wo2 heeft idd al vele, vele 100duizenden Mensen gedood. (en gemarteld, maar dat is vandaag de dag geloof ik "ok" )

dat wij deze schietgrage bende nog als vrienden beschouwen valt diep te betreuren..

de oorlogszuchtige PR machine van deze zieke beweging draait blijkbaar op volle toeren..

zien jullie niet in dat de moslims de nieuwe joden zijn??

moeten we dan nog een keer in die zelfde fascisische val trappen?

begin de overeenkomsten nu toch eens te herkennen met pak 'm beet 60 jaar terug, mensen!
Huig
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:55:38 #138
52357 Lambiekje
pi_41970177
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:28 schreef Thrilled het volgende:

[..]

heftige video moet ik zeggen, doet meer met me als andere video's..
Ik heb de video nu bekeken. Die mensen zetten btw wel erg laat CNN of wat aan.
Toen de eerste toren in stort was er wel even geknutseld met de streaming van de video.

Het maakt het maar weer duidelijk hoe en erg minor vuurtje het was en toch instort. Dat er meer rook is komt natuurlijk om dat er 2 torens branden. Bij inslag punt was het al nagenoeg uit. Dus het vuurtJE aan de andere kant was echt wel na kwartiertje van zelf uitgegaan. Het ziet er totaal niet severe uit.

En hoe komt het dat de toren die later geraakt is, die minder in de fik staat eerder in stort. Nee deze video geeft geen uitsluitsel over dat er wel of niet explosieven zijn gebruikt. Als ik het zo beoordeel brand het totaal niet bruut of iets.
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:59:17 #139
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41970290
I love American Culture ! ! !..................................,but I hate American Politics
pi_41970776
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Toen de eerste toren in stort was er wel even geknutseld met de streaming van de video.

Het maakt het maar weer duidelijk hoe en erg minor vuurtje het was en toch instort. Dat er meer rook is komt natuurlijk om dat er 2 torens branden. Bij inslag punt was het al nagenoeg uit. Dus het vuurtJE aan de andere kant was echt wel na kwartiertje van zelf uitgegaan. Het ziet er totaal niet severe uit.

En hoe komt het dat de toren die later geraakt is, die minder in de fik staat eerder in stort. Nee deze video geeft geen uitsluitsel over dat er wel of niet explosieven zijn gebruikt. Als ik het zo beoordeel brand het totaal niet bruut of iets.
diepe zucht
  woensdag 20 september 2006 @ 00:27:37 #141
52357 Lambiekje
pi_41971009
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Geweldig. Die 3 fotos laat JUIST zien wat voor KLEINE brandjes het waren. . Normale fik zou het alleen maar erger en erger en erger moeten zijn. Op foto 3 is het nagenoeg uit en dat paar tellen voor in storten ..

Op foto 2 zie je wel wat aardig brandjes maar zeker niet bruut of wat . Het is ook pas net een kwartier na inslag.

-------------------

Tjezus zo duidelijk had ik nog niet gezien hoe minor het fikte vlak voor instorten. Dit bevestigd maar weer dat het het NOOIT had kunnen instorten zonder hulp van explosieven.

Als je dit leest dan wordt wel weer meer duidelijk. De hufter van een Mayor Rudolph Giuliani wist gewoon dat de torens gingen instorten. Knap! Hij wist ook al van z'n eigen command center dat het zou instorten. Goed man. Nog nooit is een staalgebouw insgestord door vuur. Maar men wist dat de torens gingen instorten. Knap knap. Dit impliceert haast voorkennis ..

“It was brought to my attention, it was believed that the structural damage that was suffered to the [twin] towers was quite significant and they were very confident that the building’s stability was compromised and they felt that the north tower was in danger of a near imminent collapse.”
En prompt zak de South tower in. Diegene die dus later was geraakt. En het fantastische plaatje 3 laat zien dat de fik al nagenoeg uit is. BRILJANT.

Dit was ik al weer bijna vergeten. ...
Alarm is raised when a panel truck is stopped near the temporary command post, with a painting of a plane flying into the World Trade Center on it. Fearing that it might be a truck bomb, the New York Police Department immediately evacuates the surrounding area and calls out the bomb squad. NYPD temporarily detains the truck’s occupants, who turn out to be a group of Middle Easterners who speak no English, and have rented the truck. According to a report by the Mineta Transportation Institute, the vehicle turns out to be an innocent delivery truck. The report does not state who rented the truck to the Middle Easterners, or why it shows a picture of a plane hitting the WTC.
En wat is dat voor raar verhaal van het busje. Dat gedoe was ik al weer bijna vergeten. Wel saillant details weer met 'plane in wtc' plaatje en dat het arabiers zijn. En wat doet de commissie er mee HELEMAAL niets. Tjoh.

Edit:
Even nog een toevoeging... Dat er al wat vloeren hebben begeven dat snap ik ook wel. Dat komt vast mede door het vliegtuig. Maar ergens in een van de docus wordt vermeld dat elke vloer de kracht heeft om 50 verdiepingen te dragen.
Dus dat een vloer begeven heeft impliceerd helemaal niets dat de toren instort.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 20-09-2006 00:38:02 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 00:30:53 #142
52357 Lambiekje
pi_41971089
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

minstens 24 keer langer dan wtc
pi_41971103
gaap, schopje [TRU]
pi_41971130
Dit gaat zelfs nog dieper !

Het ging niet goed met de twin towers en daarbij, moest er asbest verwijderd worden en dat wou geen verzekering vergoeden !

Dus er was ook geld meegemoeit !

Met andere worden : Watch this video !

http://www.prisonplanet.c(...)90906power-downs.htm
  woensdag 20 september 2006 @ 00:33:20 #145
52357 Lambiekje
pi_41971150
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Caesu het volgende:

[..]

daar was dan ook geen vliegtuig vol met brandstof ingevlogen.
jammer dan we het nu vijf jaar na 9/11 nog zoveel hebben over die torens, wtc7, pentagon.
het is allemaal niet te vergelijken met eerder vliegtuigcrashes, gebouwen die in de fik staan.

beter is het om het te hebben over de Pakistaanse ISI connectie met Al-Qaida & CIA.
en de Saudische funding van Al-Qaida.
en al de aanwijzingen voor 9/11 dat het stond te gebeuren maar niets is gedaan om het voorkomen. denk aan die memo met die titel.
zoveel geheime diensten die Amerika waarschuwden.

probeer eens The Secret History of 9/11 te kijken van de Canadese zender CBC.
http://www.cbc.ca/documentaries/secrethistory/
dit had ABC eigenlijk moeten uitzenden in plaats van dat fictiodrama Path to 9/11.

als je lang naar Richard Clarke luistert zegt hij eigenlijk dat de regering 9/11 zag aankomen maar niets deed om dit te voorkomen. voor 9/11 en op 9/11.
als ze wisten dat het zo erg zou zijn (instorten torens) hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.

het wachten is op nog een klokkenluider naast Richard Clarke.
Van instorten wisten ze hoor .. http://www.cooperativeres(...)tem=a959toldcollapse
pi_41971194
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geweldig. Die 3 fotos laat JUIST zien wat voor KLEINE brandjes het waren. . Normale fik zou het alleen maar erger en erger en erger moeten zijn. Op foto 3 is het nagenoeg uit en dat paar tellen voor in storten ..

Op foto 2 zie je wel wat aardig brandjes maar zeker niet bruut of wat . Het is ook pas net een kwartier na inslag.

-------------------

Tjezus zo duidelijk had ik nog niet gezien hoe minor het fikte vlak voor instorten. Dit bevestigd maar weer dat het het NOOIT had kunnen instorten zonder hulp van explosieven.

Als je dit leest dan wordt wel weer meer duidelijk. De hufter van een Mayor Rudolph Giuliani wist gewoon dat de torens gingen instorten. Knap! Hij wist ook al van z'n eigen command center dat het zou instorten. Goed man. Nog nooit is een staalgebouw insgestord door vuur. Maar men wist dat de torens gingen instorten. Knap knap. Dit impliceert haast voorkennis ..

“It was brought to my attention, it was believed that the structural damage that was suffered to the [twin] towers was quite significant and they were very confident that the building’s stability was compromised and they felt that the north tower was in danger of a near imminent collapse.”
En prompt zak de South tower in. Diegene die dus later was geraakt. En het fantastische plaatje 3 laat zien dat de fik al nagenoeg uit is. BRILJANT.

Dit was ik al weer bijna vergeten. ...
Alarm is raised when a panel truck is stopped near the temporary command post, with a painting of a plane flying into the World Trade Center on it. Fearing that it might be a truck bomb, the New York Police Department immediately evacuates the surrounding area and calls out the bomb squad. NYPD temporarily detains the truck’s occupants, who turn out to be a group of Middle Easterners who speak no English, and have rented the truck. According to a report by the Mineta Transportation Institute, the vehicle turns out to be an innocent delivery truck. The report does not state who rented the truck to the Middle Easterners, or why it shows a picture of a plane hitting the WTC.
En wat is dat voor raar verhaal van het busje. Dat gedoe was ik al weer bijna vergeten. Wel saillant details weer met 'plane in wtc' plaatje en dat het arabiers zijn. En wat doet de commissie er mee HELEMAAL niets. Tjoh.
kijk even na de tijdstippen

degene voordat de torens instorten is het 1e plaatje en daar brandt het heel heftig hoor (heftiger dan op alle andere plaatjes) daarnaast is de brand op geen van de 3 plaatjes bijna uit hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 20 september 2006 @ 00:41:46 #147
52357 Lambiekje
pi_41971341
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kijk even na de tijdstippen

degene voordat de torens instorten is het 1e plaatje en daar brandt het heel heftig hoor (heftiger dan op alle andere plaatjes) daarnaast is de brand op geen van de 3 plaatjes bijna uit hoor
LEES potverdikkie wat er onder foto 3 staat. Ik zie een paar dingtjes in de fik. In dit zou een vuur zijn die een uur zou woeden. Ammehoela dit vuur is nagenoeg uit.

Foto 1 is van de andere toren. Wat beter is geraakt langer heviger heeft gefikt en later instort. Wat ik net ook al aan haalde. DE verkeerde toren werd ontruimd. Het was de south tower die instort. Terwijl gesuggereerd werd dat de north toren zou instorten.

Ergens heeft iemand een foutje gemaakt. En perongeluk de verkeerde toren eerst laten instorten.
  woensdag 20 september 2006 @ 00:44:22 #148
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41971385
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe je alsof je dom bent? Of zie je gewoon dingen over het hoofd? Het vuur wordt alleen maar erger. Check ook andere video's of foto's. Of lees anders eens hier hoe de vuurontwikkeling is gegaan...
quote:
Met diezelfde Newton-wetten, waarmee jij graag te koop loopt, kun je je indenken dat de druk van de verdiepingen op de getroffen verdiepingen groter is, omdat het vliegtuig lager (zo rond de 80ste verdieping) in de South Tower is geknald. Bij de North Tower vloog het vliegtuig rond de 93ste verdieping naar binnen.
pi_41971411
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:32 schreef squealmaster het volgende:
Dit gaat zelfs nog dieper !

Het ging niet goed met de twin towers en daarbij, moest er asbest verwijderd worden en dat wou geen verzekering vergoeden !

Dus er was ook geld meegemoeit !

Met andere worden : Watch this video !

http://www.prisonplanet.c(...)90906power-downs.htm
ze zijn nu al bezig met een nieuwe complot theorie...

binnenkort vliegt er een vliegtuig in de chrysler tower en the empire state building uiteraard. als daar geen asbest in zit vreet ik mijn schoenen. en zo kunnen ze dan nog wel een paar 100 gebouwen in de VS pakken. hopelijk hebben ze genoeg vliegtuigen
  woensdag 20 september 2006 @ 00:47:41 #150
52357 Lambiekje
pi_41971448
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze zijn nu al bezig met een nieuwe complot theorie...

binnenkort vliegt er een vliegtuig in de chrysler tower en the empire state building uiteraard. als daar geen asbest in zit vreet ik mijn schoenen. en zo kunnen ze dan nog wel een paar 100 gebouwen in de VS pakken. hopelijk hebben ze genoeg vliegtuigen
Maar je moet toegeven. Het is weer een punt op de grote hoop van vraagtekens. Bij het geheel waarom torens instorten.

Er is ECHT meer aan de hand dan alleen sec vliegtuig-brand-instorten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')