En hoe verdacht veel het lijkt op wolken in dat betreffende filmpje, in het origineel kan ik het er na 10, 20 keer repeaten niet van maken. Wat ik wel zie is dat aan de voorzijde ramen breken waardoor er een zwarte vlekken ontstaan in die gevel. Het lijkt me niet meer dan plausibel dan dat voor die zijkant ook geldt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef pietje77 het volgende:
lol
http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm ( 5x play repeaten)
En weer kom je niet verder dan aannames. Niets dat bewijst dat datgene in het WTC7 een reden voor een complot moet zijn.quote:op die site staat alles over WTC 7 en ook over WAT er in WTC 7 zat: zeeeeeeer verdacht, ook volgens zembla dacht ik.
Mag ik dan een bron naar een onafhankelijke expert die het TU onderzoek afkraakt? En kom niet metquote:Verder is het TU onderzoek echt lachwekkend, dat zal iedere onafhankelijke expert meteen zeggen.
Theoriën opbouwen aan de hand van speculaties en halve waarheden is een misdaad, tov. alle slachtoffers.quote:Ontkenning is een misdaad, tov. van alle slachtoffers.
Huh?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef JanJanJan het volgende:
Ja, wat is er lachwekkend aan?
Inderdaad geen duidelijke post van mij.quote:
Ah, nu snap ik je. Als ik Pietje moet geloven wordt het onderzoek door elke willekeurige, onafhankelijke expert aan de kant geschoven. Da's leuk, maar ik heb nog geen onafhankelijke expert het rapport zien afkraken. Dus ik deel mee in je vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Inderdaad geen duidelijke post van mij.
Ik bedoel een vraag te stellen aan Pietje77. Wat is er lachwekkend aan het onderzoek van de TU Delft?
(en graag punt voor punt onderbouwd)
Dus je hebt het eindelijk ook door?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef pietje77 het volgende:
Ontkenning is een misdaad, tov. van alle slachtoffers.
Hopelijk blijven dit soort quotes achterwege btw in dit topicquote:Eerlijk gezegt geniet ik hiervan, ik zou toch nooit gedacht hebben dat ik ooit nog eens met "duitsers in 1942 " zou praten zeg maar.
Het is volgens mij een soort grootheidswaan: nooit iets voorgesteld en nu denken ze iedereen ineens af te troeven met de (op Internet bijelkaar gesprokkelde) waarheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Falco het volgende:
Even een tvp.
[..]
Hopelijk blijven dit soort quotes achterwege btw in dit topic.
Hoezo zou het landingsgestel de grond moeten raken? Dat was ingetrokken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef pietje77 het volgende:
Bij de ‘'’final approach'’ van het vermeende vliegtuig richting Pentagon wordt een fake tekening gebruikt waarbij de motoren en het landingsgestel van het vliegtuig (de zwaarste onderdelen) ontbreken. Als deze wel op de tekening zouden staan, zou onomstotelijk duidelijk worden dat de motoren en/of het landingsgestel de grond geraakt zouden moeten hebben en en diepe sporen moeten achterlaten, zowel op het grasveld als in het gebouw.
Ik ben bang dat dit soort sneren tot het wezenlijk arsenaal van dit soort gelovigen behoort. En aangezien hij tot het puik van Nederland behoort, zal het wel een uiting van extreme intelligentie zijn die wij gewoon niet kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Falco het volgende:
Even een tvp.
[..]
Hopelijk blijven dit soort quotes achterwege btw in dit topic.
Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb dat ik ook van mening ben dat 9/11 een inside job is en dat ik al veel langer bezig ben en er al veel meer over gelezen en gezien heb dan jij. Ik reageerde alleen op de manier waarop jij poste en de waarde van de informatie in jouw posts. In tegenstelling tot de informatie in deze post van jou waren de vorige posts veel te speculatief en onterecht beledigend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Check alsjeblieft "press for truth" of kijk eens hoe het 9-11 onderzoek onder dwang na 1.5 jaar begon(uniek dat het niet binnen 14 dagen gebeurd in de V.S.) en daarna eigenlijk alleen maar leugens verteld, klopt helemaal niks van.( zelfs op youtube-lou dobbs- gov' isnt credible geven 2 leden van de 9-11 commissie het nu zelfs al toe)
Maar goed dat Henry Kissinger(Bush zijn witwas keus) het niet geworden is, die had er nooit zo'n puinhoop van gemaakt.
Hoeveel bewijs wil je hebben dan?
Hoeveel TOP regerings ambtenaren moeten er komen?
Hoeveel moeten ze verbergen?
Hoeveel voordeel moeten ze hebben?
motief, gelegendheid, money-trail... etc etc etc etc etc
Nixon is neergehaald door 1 journalist.... Bernstein....
unfortunatly, it's true...
lastig he zo'n pietje77 die de hele truth beweging belachelijk maaktquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb dat ik ook van mening ben dat 9/11 een inside job is en dat ik al veel langer bezig ben en er al veel meer over gelezen en gezien heb dan jij. Ik reageerde alleen op de manier waarop jij poste en de waarde van de informatie in jouw posts. In tegenstelling tot de informatie in deze post van jou waren de vorige posts veel te speculatief en onterecht beledigend.
Blijf ook kritisch richting de alternatieve verhalen!
OpenYourMind is iemand die ik zeer kan waarderen, al staan we dan tegenover elkaar wat betreft onze feitelijke visie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb dat ik ook van mening ben dat 9/11 een inside job is en dat ik al veel langer bezig ben en er al veel meer over gelezen en gezien heb dan jij. Ik reageerde alleen op de manier waarop jij poste en de waarde van de informatie in jouw posts. In tegenstelling tot de informatie in deze post van jou waren de vorige posts veel te speculatief en onterecht beledigend.
Blijf ook kritisch richting de alternatieve verhalen!
De voorkennis die men had is alles behalve speculatief !! en het resultaat van het niet ingrijpen is hetzelfde als het resultaat van de theorie dat men het zelf uitgevoerd heeft .quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef groningerstudent het volgende:
En weer verder...
[..]
En hoe verdacht veel het lijkt op wolken in dat betreffende filmpje, in het origineel kan ik het er na 10, 20 keer repeaten niet van maken. Wat ik wel zie is dat aan de voorzijde ramen breken waardoor er een zwarte vlekken ontstaan in die gevel. Het lijkt me niet meer dan plausibel dan dat voor die zijkant ook geldt.
[..]
En weer kom je niet verder dan aannames. Niets dat bewijst dat datgene in het WTC7 een reden voor een complot moet zijn.
[..]
Mag ik dan een bron naar een onafhankelijke expert die het TU onderzoek afkraakt? En kom niet met
[..]
Theoriën opbouwen aan de hand van speculaties en halve waarheden is een misdaad, tov. alle slachtoffers.
Nee. Tijdens de presentatie zeiden ze dat er te weinig informatie beschikbaar was om er iets wetenschappelijks over te zeggen. (kan ik goed inkomen, zeker voor een onderzoek van 2 weken)quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:14 schreef atmosphere1 het volgende:
Heeft de TU Delft ook wtc 7 onderzocht trouwens?
volgens mij was dit nog de laatste strohalm voor de conspiracy aanhangers..quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef gorgg het volgende:
Video van het tankstation is vrijgegeven. Er is niets op te zien.
Op 9 november wordt ook de video van het Doubletree Hotel vrijgegeven. Ook op deze zal volgens mij niets te zien zijn.
http://www.rawstory.com/n(...)ure_attack_0915.html
Goeie zaak. Alleen jammer dat de kwaliteit nogal klote is...quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef gorgg het volgende:
Op 9 november wordt ook de video van het Doubletree Hotel vrijgegeven. Ook op deze zal volgens mij niets te zien zijn.
mooi zo, des te harder wordt de 'theorie' van de voorkennis . Deze is echter wel een minder hapklare brokken theorie waarvoor o.a. enige geopolitieke kennis nodig is .quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Hayek het volgende:
[..]
volgens mij was dit nog de laatste strohalm voor de conspiracy aanhangers..
hoezo ? , ik zie geen vliegtuig op deze video. moest dat nou 5 jaar geheim worden gehouden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Hayek het volgende:
[..]
volgens mij was dit nog de laatste strohalm voor de conspiracy aanhangers..
en jij denkt echt dat zo'n trust bewakingscamera'tje op kilometers afstand wel even een vliegtuig met 800km/pu heeft vastgelegd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:15 schreef huupia34 het volgende:
[..]
hoezo ? , ik zie geen vliegtuig op deze video. moest dat nou 5 jaar geheim worden gehouden?
ik wacht af naar de andere 84 tapes die nog niet zijn vrijgegeven
er zijn genoeg waaroms ja. ik reageerde alleen ff op de post dat " de conspiracy gelovers haar laatste strohalm " kwijt zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef Hayek het volgende:
[..]
en jij denkt echt dat zo'n trust bewakingscamera'tje op kilometers afstand wel even een vliegtuig met 800km/pu heeft vastgelegd?
En als het toch een complot is, waarom hebben ze dan niet direct een fake-filmpje vrijgegeven waarop je een vliegtuig ziet?
viel mij ook al op. staat iets van 1993 op ( zo dom mkunnen ze niet zijn , dus ik ga ervan uit dat ie echt is)quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom klopt de datum op de video niet?
Helemaal bovenin de video, in het klein staat de datum: 09-11-01 met daarachtervoor de tijd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:21 schreef huupia34 het volgende:
[..]
viel mij ook al op. staat iets van 1993 op ( zo dom mkunnen ze niet zijn , dus ik ga ervan uit dat ie echt is)
De juiste datum staat er toch ook op? (moeilijk leesbaar in het midden vanboven)quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom klopt de datum op de video niet?
het lijkt op iets dat smelt van de hitte en dan naar beneden druipt. wat het is geen idee...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Johnns het volgende:
wellicht dat iemand iets van dit filmpje kan zeggen?
> http://youtube.com/watch?v=ExrVgioIXvk
wat zou dit (kunnen) zijn?
heel goed mogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef Elusive het volgende:
lijkt erg veel op gesmolten aluminium, vast en zeker onderdelen van het vliegtuig
ze bewerken het eerst en dan gaan ze het vrijgevenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef gorgg het volgende:
Zo'n edit doe ik nog in een uur. Laat staan 5 jaar.quote:Op zondag 17 september 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
ze bewerken het eerst en dan gaan ze het vrijgeven
dat hebben ze geleerd van de moslimsquote:Op zondag 17 september 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
ze bewerken het eerst en dan gaan ze het vrijgeven
dat is al lang een breed uitgelegd door een van de documentaires. Het is thermiet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Johnns het volgende:
wellicht dat iemand iets van dit filmpje kan zeggen?
> http://youtube.com/watch?v=ExrVgioIXvk
wat zou dit (kunnen) zijn?
Wel weer een verkeerde datum op een camera. Ook op de de pentagon camera met die 10 frames staat de verkeerde datum op. Namelijk 12 september 2001.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef gorgg het volgende:
Ja en Elvis leeft ook nog!quote:Op maandag 18 september 2006 09:04 schreef Lambiekje het volgende:
Het is bijna onomstotelijk bewezen dat de torens ingestort zijn door explosieven.
Het is aannemelijker dan al die rare pannekoektheorien waarbij dus Newton wetten eventjes niet gelden.quote:Op maandag 18 september 2006 09:10 schreef more het volgende:
[..]
Ja en Elvis leeft ook nog!![]()
Onomstotelijk is onweerlegbaar, dus kom maar op met dat bewijs.
het is al lang onderzocht het is GEEN aluminium. Men weet het zeker het is thermiet. Aangezien door monsters van het gesmolten staal is sporen van thermiet gevonden.quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef doordevil het volgende:
Aldus de man die indertijd dacht dat de 11 september aanslagen bij het programma hoorden. Hij heeft drie dagen manisch met twee kranten aan tafel gezeten om te bewijzen dat president Bush in de redactie van BB 3 zat.
Dus je verwerpt hier de wetten van Newton? Zoals alle wetten in de wetenschap gelden ze totdat iemand ze weet te verwerpen. Ik zou het doen als ik jou was. Je gaat de Nobelprijs zeker winnen...quote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
Het is aannemelijker dan al die rare pannekoektheorien waarbij dus Newton wetten eventjes niet gelden.
Na 56 minuten kan z'n gebouw nooit en echt nooit door vuur begeven.
Je eigen schuur zal nog langer kunnen houden. Dat de torens door sec alleen vuur in storte is aperte kolder.
Misschien omdat het 400 meter naar benden sodemietert??quote:Ook valt niet te verklaren dat de bovenste 15/20 verdiepingen ook verpulverd zijn. Want het begeon met instorten op inslagpunt.
Kom even met je eigen berekening dan.quote:Vervolgens komt Zembla met een onderzoekje van 2 studentjes en jawel het kan wel. Volgens mij hebben ze echt elke variable verkeerd ingevuld. En newton wetten genegeerd. Wat ik vermoed is dat een docent er mee heeft geknoeid. Verkeerde temperatuur aannames.
Geen verkeerde datum. Bovenin staat de lopende klok en datum en dat is gewoon 11 september 2001 in de minuten rond de aanslag. Die datum en tijd linksboven is blijkbaar een standaardinstelling ergens van, want die loopt ook niet mee in tijd. Verbaast me niks dat dat niet afgesteld staat als er toch al een goede tijd ergens meeloopt. Waarom de klok op de pentagon camera een dag voorloopt zou ik dan weer niet weten, maar we zullen het toch eens zijn dat het eerste frame echt niet op 12 september is gemaakt.quote:Op maandag 18 september 2006 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wel weer een verkeerde datum op een camera.
Het is bewijs in een eventuele rechtzaak, daarom is het direct in beslag genomen. Niks vreemds aan. Pas kort geleden heeft de rechter in een zaak tussen de FBI en Judicial Watch besloten dat dit bewijs vrij mag worden gegeven. Helemaal niets vreemds aan.quote:Maar het meeste mafste van al.. Waarom is het ingenomen en nu pas na 5 jaar vrijgegeven. Als er toch niets op staat.
Ben ik dus niet met je eens dat er gemanipuleerd is. Maar wat er ook op te zien is, het zal toch nooit goed zijn. Staat er niets op, dan is er mee gemanipuleerd, staat er wel een vliegtuig op, dan zal het wel cgi zijn. Daar valt toch ook niet meer redelijkerwijs tegen te argumenteren?quote:Er is mee gemanipuleerd dat kan haast niet anders. En ik geloof ook meteen dat er niets onthullends op de Hotelcamera zou staan.
Zoals ik al zei, bewijsmateriaal wordt altijd zo snel mogelijk in bewaring gesteld. Is helemaal niks raars mee aan de hand. En dat het zo laat vrijgegeven wordt ook niet. Sterker nog, de FBI mag het zelfs niet zelfstandig vrijgeven, omdat de beelden eigendom zijn van het tankstation.quote:Nee maar even serieus. Het blijft toch hoogst curieus waarom de tapes direct in beslag zijn genomen. Terwijl er geen snars op te zien valt. En nu pas na 5 jaar wordt vrijgegeven.
Ben even nieuwsgierig naar de bron van deze opmerking, eigenlijk. Achternaam is toch niet toevallig Jones, hè?quote:Op maandag 18 september 2006 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is al lang onderzocht het is GEEN aluminium. Men weet het zeker het is thermiet. Aangezien door monsters van het gesmolten staal is sporen van thermiet gevonden.
Waarom vergeet iedereen toch steeds die enorme gaten die twee jetliners in de gebouwen achterlieten... En mijn lepel verzwakt al wanneer ik hem te lang in mijn hand houd.quote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dan al die rare pannekoektheorien waarbij dus Newton wetten eventjes niet gelden.
Na 56 minuten kan z'n gebouw nooit en echt nooit door vuur begeven.
Je eigen schuur zal nog langer kunnen houden. Dat de torens door sec alleen vuur in storte is aperte kolder.
FEMA heeft onderzocht met modelen om het voor elkaar te krijgen om met alleen vuur het te laten begeven. No way dat het gelukt is. Met wel zuivere vebranding, langere tijd en hogere temperaturen dan dat kerosine kan branden. Maar niets lukt om het staal te laten verzwakken of beton tot stof te doen gaan.
Wat een onzin, enig idee hoeveel kracht zo'n instortende verdieping meeneemt?quote:Met de pancake-gedoe loop je vertraging op per verdieping. Dus al zou je en paar decisecondes per verdieping dan kom je nooit en te nimmer aan de 8.4 secondes dat het instorte.
Oh, dus die dingen zouden nog intact op de grond moeten liggen na een val van bijna 400 meter? Ben je een beetje simpel?quote:Ook valt niet te verklaren dat de bovenste 15/20 verdiepingen ook verpulverd zijn. Want het begeon met instorten op inslagpunt.
Wat denk je dan dat je hoort wanneer een constructie het begeeft? Een scheetgeluid?quote:Ook zijn 100n ooggetuigen die verklaren dat er meerdere explosies zijn geweest. Wakitalkie verkeer met de brandweerlieden die verklaren dat er maar een paar brandjes zijn en dat het brandmeester is. Dat er door brandweerlieden aangegeven is dat er bommen gespot zijn in de liftschachten.
911 Eyewitness docu laat zien dat er heel duidelijk voor dat toren stort eerst 10 explosies zijn en dat er rook ontwikkeling is bij de base van het gebouw. Pas nadat een helicopter 4 'flashes' afgegeeft stort het gebouw in.
Je kent de wet van Newton niet eens.quote:Vervolgens komt Zembla met een onderzoekje van 2 studentjes en jawel het kan wel. Volgens mij hebben ze echt elke variable verkeerd ingevuld. En newton wetten genegeerd. Wat ik vermoed is dat een docent er mee heeft geknoeid. Verkeerde temperatuur aannames.
Weet niet meer precies waar ik het heb gelezen. Maar die bomexpert van Zembla heeft z'n woorden weer ingenomen.
Hem is maar een zijdige informatie verstrekt. Erg jammer.
Waarom vind iedereen Zembla zo goed .. ik vond het gewoon ronduit slecht maar dan ook echt slecht. Alleen het is wel mooi dat een mainstraim programma zich er aan heeft gewaagd.
Kan best, maar van onzin als Loose Change klopt nog veel minder...quote:Nee de officiele lezing is verre van juist.
Hier is toch geen kruid tegen gewassen? Zoveel onzin zie je zelden. En dan vooral dat denigrerende ''studentjes'', van iemand die overduidelijk van toeten noch blazen weet. Tegen dedain en ezelachtige stelligheid legt iedere redenering het af.quote:Vervolgens komt Zembla met een onderzoekje van 2 studentjes en jawel het kan wel. Volgens mij hebben ze echt elke variable verkeerd ingevuld. En newton wetten genegeerd. Wat ik vermoed is dat een docent er mee heeft geknoeid. Verkeerde temperatuur aannames.
Echt? Waar?quote:Dat er door brandweerlieden aangegeven is dat er bommen gespot zijn in de liftschachten.
En wat wil je hiermee zeggen?quote:911 Eyewitness docu laat zien dat er heel duidelijk voor dat toren stort eerst 10 explosies zijn en dat er rook ontwikkeling is bij de base van het gebouw. Pas nadat een helicopter 4 'flashes' afgegeeft stort het gebouw in.
Neergestort in de buurt van Shanksville.quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
waar is de vliegtuig van vlucht 93 gebleven
Shanksville, Pennsylvaniaquote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
waar is de vliegtuig van vlucht 93 gebleven
Als de instorting met de snelheid van de zwaartekracht was, wat zien we hier dan ?quote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.
Met de pancake-gedoe loop je vertraging op per verdieping. Dus al zou je en paar decisecondes per verdieping dan kom je nooit en te nimmer aan de 8.4 secondes dat het instorte.
Nee, als we uitgaan van de pancake theorie. Dan gelden de newton wetten opeens niet meer.quote:Op maandag 18 september 2006 09:47 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dus je verwerpt hier de wetten van Newton? Zoals alle wetten in de wetenschap gelden ze totdat iemand ze weet te verwerpen. Ik zou het doen als ik jou was. Je gaat de Nobelprijs zeker winnen...
Ja da kant wel. maar dan zou het dus niet totaal verpulverd moeten zijn. En dan hadden ze toch echt wel leden maten gevonden. Of burostoelen.quote:Misschien omdat het 400 meter naar benden sodemietert??
Nee geen Alex Jonesquote:Op maandag 18 september 2006 11:02 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ben even nieuwsgierig naar de bron van deze opmerking, eigenlijk. Achternaam is toch niet toevallig Jones, hè?
Er zijn transcripties en tapes van brandweerlieden vrijgegeven. Zover ik dat moet geloven dan is er meldign gemaakt van dat er devices zijn gevonden.quote:Op maandag 18 september 2006 17:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hier is toch geen kruid tegen gewassen? Zoveel onzin zie je zelden. En dan vooral dat denigrerende ''studentjes'', van iemand die overduidelijk van toeten noch blazen weet. Tegen dedain en ezelachtige stelligheid legt iedere redenering het af.
[..]
Echt? Waar?
Dat het hoogst curieus is. Dat er 4 attack flashes zijn, prompt 1 sec later in stort. Op dat moment was eigenlijk al brandmeester afgegeven, wat uiteraard overruled is door fbi. Opdat moment is ook zeg maar die mooie duidelijke foto gemaakt van de dame in de opening. Totaal geen vuur in buurt en zij is ongeschonden. Er is dus totaal geen hitte daar. En dus kan nooit de 47 kern staalbalken hebben begeven daar. Maar toch stort het in. Zo als bekend zie je steeds een stuk of 15 verdiepingen lager explosies. Wat dus door elke autoriteit en verslaggevers is gemeld in het eerste uur. Vervolgens is er geen woord meer gerept over explosies.quote:[..]
En wat wil je hiermee zeggen?
Omdat er nagenoeg geen vuur meer vlak voor instorting. En niets ander overkant van het gebouw. Al zou het uberhaupt door vuur komen. dan zo de top moeten afbreken. Misschien een paar verdiepingen half er onder meenmen maar niet het totaal gebouw. Dat is totale aperte onzin, dat het dus geheel in elkaar zakt, en redelijk netjes in de footprints.quote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen toch steeds die enorme gaten die twee jetliners in de gebouwen achterlieten... En mijn lepel verzwakt al wanneer ik hem te lang in mijn hand houd.
[..]
Ja daar komt ongelovelijk veel kracht vrij. Maar elke verdieping die op elkaar zakt. Neem energie weg en zou de boel moeten vertragen.quote:Wat een onzin, enig idee hoeveel kracht zo'n instortende verdieping meeneemt?
[..]
Volegns de de architect zou een gemiddelde windkracht 8 meer kracht op de torens loslaten dan die crash van het vliegtuig. Trouwens het zou meerdere vliegtuigen moet kunnen hebben. Oke misschien niet dat type. Maar op ze minst zou het wel eentje kunnen hebben.quote:[..]
Wat denk je dan dat je hoort wanneer een constructie het begeeft? Een scheetgeluid?
Lichtflitsen, nou wat vreemd wanneer 20 verdiepingen in de hens staan. En rook op de grond? Gek he als daarboven een VLIEGTUIG TEGEN EEN GEBOUW IS GEVOLGEN!
[..]
Heel goed dat je die link plaatst.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
Voor mensen die het zo nodig vinden om een hele groep (lees: 9/11 truth movement) over één kam te scheren. Besef wel dat de volgende mensen ook tot die groep behoren:
http://www.patriotsquestion911.com (MI5, CIA, FBI leden, politici, en zelfs een commissielid van het officiële rapport spreken zich openlijk uit over hun bedenken bij het officiële verhaal)
Press For Truth (Organisatie van nabestaanden)
als het aan de openingen niet brand, dan wil het niet zeggen dat het binnen geen fire blaze is, jij baseert dat nu op hetgeen wat je gezien hebt op video's.. als je zegt dat er geen/bijna geen brand was, waar komen dan die mega grote zwarte rookwolken vanaf? rookmachines?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat er nagenoeg geen vuur meer vlak voor instorting. En niets ander overkant van het gebouw. Al zou het uberhaupt door vuur komen. dan zo de top moeten afbreken. Misschien een paar verdiepingen half er onder meenmen maar niet het totaal gebouw. Dat is totale aperte onzin, dat het dus geheel in elkaar zakt, en redelijk netjes in de footprints.
Ook is het raar dat de toren die het eerst instort het slechts geraakt is en het minst in vuur heeft gestaan.
[..]
Ja daar komt ongelovelijk veel kracht vrij. Maar elke verdieping die op elkaar zakt. Neem energie weg en zou de boel moeten vertragen.
Oh, dus die dingen zouden nog intact op de grond moeten liggen na een val van bijna 400 meter? Ben je een beetje simpel?
Dat zeg ik niet ... maar je zou in ieder geval nog best een vloerkleed, burostoel, en ledemaat moeten zien. Niet totale poerder.
[..]
Volegns de de architect zou een gemiddelde windkracht 8 meer kracht op de torens loslaten dan die crash van het vliegtuig. Trouwens het zou meerdere vliegtuigen moet kunnen hebben. Oke misschien niet dat type. Maar op ze minst zou het wel eentje kunnen hebben.
Je kent de wet van Newton niet eens.
[..]
Kan best, maar van onzin als Loose Change klopt nog veel minder...
Ik ben van mening viceversa. Er is te veel toevalligheden dat wijst dat Bush meer wist en er naar gehandeld heeft.
we zijn wakker hoor, nu jij nog... waarom zo'n moeite hebben om het originele verhaal te geloven? Je kan het niet bevatten dat de mensheid zo kwetsbaar is voor een simpele hijacking is en even later zoveel doden tot gevolg heeft?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
Wordt GVD is een keer wakker mensen.
Brandweer heeft HEEL duidelijk gezegd over de walkietalkies dat het maar kleine brandjes zijn en dat het zo te blussen is. Dus dat het er geen inferno was binnen moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als het aan de openingen niet brand, dan wil het niet zeggen dat het binnen geen fire blaze is, jij baseert dat nu op hetgeen wat je gezien hebt op video's.. als je zegt dat er geen/bijna geen brand was, waar komen dan die mega grote zwarte rookwolken vanaf? rookmachines?
de toren die het eerste instortte was toren 2, dit komt omdat dat vliegtuig in de hoek van het wtc vloog, en het wtc is het sterkst aan de randen, het wtc is geen web van staal maar de randen zijn staal, ook sloeg het vliegtuig lager in als toren 1, dus hierdoor leunde er meer gewicht op de zwakke plek.. en dan is er nog brand die het staal verzwakt dus logisch dat die eerder instortte
bij het instorten was de neerkomende energie groter dan hetgeen wat het tegen hield, dus er was geen stoppen aan... zodra die energie kleiner is dan hetgeen wat eronder ligt komt het tot stilstand, en dat was pas op de begane grond..
er zijn ook bureaustoelen terug gevonden, vliegtuig kussens, zelfs een paspoort... echt niet alles is verkruimeld hoor
volgens de architect dit, blabla.. die had erop gerekend dat een kleiner vliegtuig, met een zowat lege benzine tank in het vliegtuig vloog, ideale condities (lage snelheid vanwege mist).. dit waren vliegtuigen op hoge snelheid, flinke kerosine, en niet op de ideale positie... het eerste vliegtuig was redelijk in het midden (horizontaal gezien) en dus hield die het langer vol...
je word zelf ook al genoemd in dat topic, het was een gas explosie, en het gebouw was maar 4 verdiepingen hoog man, en in dat artikel staat dat de voorkant is ingestort, niet het hele gebouw...quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:03 schreef Meki het volgende:
Gebouw Milaan stort in na explosie
Kijk door een explosie
ook gebeurd bij WTC
Je bent duidelijk nog nooit in het WTC geweest en hebt duidelijk geen verstand van natuurkunde. Die torens waren enorm, niet alleen in hoogte maar ook in oppervlakte per verdieping. Heb je enige notie hoeveel energie een instortende verdieping met zich meeneemt? Hoeveel massa daarop ligt? Het is verdomme geen blokkentoren!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat er nagenoeg geen vuur meer vlak voor instorting. En niets ander overkant van het gebouw. Al zou het uberhaupt door vuur komen. dan zo de top moeten afbreken. Misschien een paar verdiepingen half er onder meenmen maar niet het totaal gebouw. Dat is totale aperte onzin, dat het dus geheel in elkaar zakt, en redelijk netjes in de footprints.
Ook is het raar dat de toren die het eerst instort het slechts geraakt is en het minst in vuur heeft gestaan.
Kijk nog eens goed naar de beelden van de instorting..quote:[..]
Ja daar komt ongelovelijk veel kracht vrij. Maar elke verdieping die op elkaar zakt. Neem energie weg en zou de boel moeten vertragen.
Oh, dus die dingen zouden nog intact op de grond moeten liggen na een val van bijna 400 meter? Ben je een beetje simpel?
Dat zeg ik niet ... maar je zou in ieder geval nog best een vloerkleed, burostoel, en ledemaat moeten zien. Niet totale poerder.
De architect is dood dus ik ben benieuwd wanneer hij dat vertelt heeft. En een windvlaag laat geen gapend gat achter met dergelijke structurele schade dus wat een strontargument.quote:[..]
Volegns de de architect zou een gemiddelde windkracht 8 meer kracht op de torens loslaten dan die crash van het vliegtuig. Trouwens het zou meerdere vliegtuigen moet kunnen hebben. Oke misschien niet dat type. Maar op ze minst zou het wel eentje kunnen hebben.
Ik ben van mening viceversa. Er is te veel toevalligheden dat wijst dat Bush meer wist en er naar gehandeld heeft.quote:Je kent de wet van Newton niet eens.
[..]
Kan best, maar van onzin als Loose Change klopt nog veel minder...
JA en deze is ook al weerlegd op sommige punten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:01 schreef Thrilled het volgende:
heb je deze al gezien? http://video.google.nl/videoplay?docid=-6596630292015140276&q=screw+loose+change
noem die sommige punten eens dan? zo wild beschuldigen kan ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JA en deze is ook al weerlegd op sommige punten.
Maar ik vind het zielig dat er een debunk van LooseChange is. Debunk het officiele verhaal. Als dan daarmee ook LooseChange onderuit wordt gehaald prima toch. LooseChange beweerd helemaal niets het geeft alleen maar aan dat er wel heel veel zaken stinken.
Het lijkt er op dat ze het off. verhaal waar willen houden. Dat is pas zielig
Ja ze waren gewoon worstjes aan het bakken....quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Brandweer heeft HEEL duidelijk gezegd over de walkietalkies dat het maar kleine brandjes zijn en dat het zo te blussen is. Dus dat het er geen inferno was binnen moge duidelijk zijn.
De torens hebben in 1975 velen malen langer en erger gefikt maar niets gebeurd. Gek toch. Ik vind van niet. Er is gemanipuleerd dat is wel duidelijk nu.
Waarom wil iedereen zou graag geloven dat het door vuur komt. Terwijl het ervoor nog nooit is gebeurd en er na nooit.
zie bv Madrid. En alleen op 11 sept zijn er 3 gebouwen. Waarbij WTC7 wel heel erg verdacht is.
Nee door vuur en verzwakking van staal wil ik niet aan. Men kan met 100.000 theorien komen het kan NIET door vuur. Dat heeft FEMA ook onderzocht. HET KAN NIET.
En toch geloofd men direct wat de officele lezing zegt...![]()
Niet het officiele verhaal vertrouwen is geen excuus om hier maar onzin te gaan opboeren. Denk toch eens na vent.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JA en deze is ook al weerlegd op sommige punten.
Maar ik vind het zielig dat er een debunk van LooseChange is. Debunk het officiele verhaal. Als dan daarmee ook LooseChange onderuit wordt gehaald prima toch. LooseChange beweerd helemaal niets het geeft alleen maar aan dat er wel heel veel zaken stinken.
Het lijkt er op dat ze het off. verhaal waar willen houden. Dat is pas zielig
het kan het hele toren vallenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja ze waren gewoon worstjes aan het bakken....
[afbeelding]
Heb je ooit gehoord van de uitdrukking:"Waar rook is, is vuur."?
Misschien moet je gewoon onderkennen dat je te eenzijdig geinformeerd bent, te weinig kennis bezit, niet objectief genoeg bent, en vooral gewoon te dom bent om een oordeel te geven over dit alles...
naar jou luister ik niet eens meer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Meki het volgende:
[..]
het kan het hele toren vallen
het brandt helemaal boven en het stort in elkaar neer
er klopt iets niet
KIJK NAAR DE BEELDEN! Het heeft geen zin om met loose-change-quotende VBMO'ers te gaan discussieren over zaken die ze niet eens nagezocht hebben. Niet dat jij het uberhaupt zou begrijpen maarja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Meki het volgende:
[..]
het kan het hele toren vallen
het brandt helemaal boven en het stort in elkaar neer
er klopt iets niet
Bush, ja hoor, de net gekozen president heeft dit in 6 maanden allemaal geregeld, doe toch niet zo kinderachtig kerel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit in het WTC geweest en hebt duidelijk geen verstand van natuurkunde. Die torens waren enorm, niet alleen in hoogte maar ook in oppervlakte per verdieping. Heb je enige notie hoeveel energie een instortende verdieping met zich meeneemt? Hoeveel massa daarop ligt? Het is verdomme geen blokkentoren!
Je ziet op de beelden toch ook gewoon hoe het gedeelte boven de schade naar een kant instort. Zo'n top knakt er niet zomaar even af kerel, snap je dat nou echt niet?
[..]
Kijk nog eens goed naar de beelden van de instorting..
En die laatste opmerking geeft maar weer eens aan dat je geen enkele claim van je "bronnen" hebt nagezocht, dus google maar gewoon even naar de foto's.
[..]
De architect is dood dus ik ben benieuwd wanneer hij dat vertelt heeft. En een windvlaag laat geen gapend gat achter met dergelijke structurele schade dus wat een strontargument.
[..]
Ik ben van mening viceversa. Er is te veel toevalligheden dat wijst dat Bush meer wist en er naar gehandeld heeft.
Vlak voor dat de torens in stort is het vuur nagenoeg uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:11 schreef Thrilled het volgende:
moet je die foto zien man, zelfs ruim boven de inslagplaats komen nog dikke rookpluimen UIT het gebouw, en jij beweerd stellig dat er "maar een paar kleine brandjes" waren?
edit/
dat zwarte gebouw op die foto, links (met die "rode" rand) is dat WTC 7?
Nee flaprdrol, ik geloof het officiele verhaal helemaal niet. Ik ben gewoon zo kritisch om dan niet meteen blind een achterlijk alternatief te omarmen als een of andere zwakzinnige. Ik verdiep me al jaren in deze zaak evenals de achtergrond. Dit gaat jou gewoon allemaal ver boven de pet, dus laat het over aan mensen met verstand.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bush, ja hoor, de net gekozen president heeft dit in 6 maanden allemaal geregeld, doe toch niet zo kinderachtig kerel.
Wheee weer een officiele verhaal believer![]()
de mannetjes om bush zijn wel actief voor dat bush begon. Er zijn tientallen documenten bekend dat er wel degelijk een plan is opgezet. Een eigenlijk is Bush ook maar een pion.
Dat er politieke vieze smerige spelletjes gespeeld wordt is al tijden bekend.
Ik verwoord de boel misschien niet zo goed. Maar dat officiele lezing niet klopt. Dat staat als een paal boven water.
Wat wel duidelijk is. Jij hebt je niet echt verdiept in wat er allemaal gebeurd is en wat er allemaal speeld.
Oke misschien is niet alles waar van Alex Jones. Maar los van wat Alex Jones verkondigd. Heeft de duitse exminister van defentie duitsland (van buerlow) het zelfde verhaal . En gaat op sommige punten nog verder. Dus dat er ECHT iets serieus mis is met de wereld dat is wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
KIJK NAAR DE BEELDEN! Het heeft geen zin om met loose-change-quotende VBMO'ers te gaan discussieren over zaken die ze niet eens nagezocht hebben. Niet dat jij het uberhaupt zou begrijpen maarja...
Mijn god vent, je hebt het dus niet eens gecheckt...quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vlak voor dat de torens in stort is het vuur nagenoeg uit.
Dat zeg ik niet dat men mijn woorden moet geloven. ik geef alleen maar aan dat veel dingen van geen kant klopt. En het meest nog wel in de off. lezing.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
we zijn wakker hoor, nu jij nog... waarom zo'n moeite hebben om het originele verhaal te geloven? Je kan het niet bevatten dat de mensheid zo kwetsbaar is voor een simpele hijacking is en even later zoveel doden tot gevolg heeft?
altijd maar zoeken naar iets anders, iets ingewikkelders.. je zegt dat je het niet bij het juiste eind hebt, maar je wilt wel dat iedereen achter jou antwoorden staat... no way!
natuurlijk heeft bush hier hendig gebruik van gemaakt, het kwam hem allemaal goed uit, zekers... nu kan ie lekker een harde plasser krijgen als hij weer troepen naar iraq stuurt, maar het is niet allemaal een inside job..!
Dat kunnen we allemaal niet .,., maar de brandweer heeft gezegd dat het onder controle was. EN dat er kleine brandjes waren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mijn god vent, je hebt het dus niet eens gecheckt...
Dat is magischer heh? Makes you feel all warm and fuzzy inside.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
Maar ik vind het zielig dat er een debunk van LooseChange is. Debunk het officiele verhaal.
En de bijlmer stortte ook in na een impact van een vliegtuig. Wat zijn dit nou voor vergelijkingen man? Wil je een wolkenkrabber van vierhonderd meter gaan vergelijken met een flatje in Mardid van totaal andere constructie? Snap je werkelijk niet dat dat gewoon appels met peren vergelijken is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:21 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe kan nou het gaan instorten
terwijl Madrid niet is neergestort Venezeula ook niet
Maar Milaan wel door een explosie en NW ook door mogelijke explosieven
Dus we moeten stelsel matig het officiel verhaal beschermen .brrrrquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is magischer heh? Makes you feel all warm and fuzzy inside.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |