abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 december 2005 @ 10:52:41 #26
691 luciano
ondertitelloos
pi_33365136
Jammer dat je niet doorzet zoals ik begrijp ...
Als zoveel mensen , op FOK diversen , zoals APK + ondergetekende , welke beiden diverse malen met SP kamerlid de Wit hebben gemailed + mijn poging / suggestie van enkele maanden geleden om eens een groot dagblad o.i.d. er achter aan te laten gaan + het proberen te mobiliseren van o.a. andere gedupeerde ex-bewoners ( neem maar eens een kijkje op de fansite van Linda , en lees mijn stukjes aan haar en de webmaster maar eens ... ) zich proberen in te zetten om de beerput open te gooien , maar de enige persoon die ( zegt ) er iets aan te kunnen doen met alle bewijzen vandien trekt zich terug , .... dan is dat helaas het eind van al MIJN pogingen , en zal Talpa altijd als winnaar worden bestempeld in dezen .
Goliath tegen David , maar in DIT geval heeft Goliath dus gewonnen in mijn ogen , en 100.000en mensen welke hun geld kwijt zijn met weggegooide sms-jes hebben verloren ......

Jammer GJ !
pi_33365176
moet je maar niet zo wanhopig om aandacht smeken door in dat huis te gaan zitten. kuthuillie
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33365484
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef riri het volgende:
Top van je GJ,echt bewondering voor je rechte rug en je trots.
Ik bewonderde je al om dat vermogen toen je in BB zat en je ondanks het smerige gedrag tegen je,jezelf bleef.

knip
Riri, dat heb je mooi geschreven en ik sluit me er volledig bij aan.
  Admin zaterdag 24 december 2005 @ 11:20:21 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33365518
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Pinball het volgende:
Er is geschikt, begrijp ik?

Als 2 partijen allebei beweren de ander onder tafel te kunnen procederen, maar er allebei van afzien, is dat meestal een teken dat het buiten de rechtszaal is geregeld. Ik hoop maar dat je er wat wijzer van bent geworden, en als het ook betekent dat er voortaan eerlijk gespeeld wordt zijn er sowieso meer winnaars.

En als je echt GertJan bent (niet dat ik je persé wantrouw, maar enig voorbehoud past wel op een forum): laat voortaan je 'persberichten' even nalezen door iemand met een beter gevoel voor taal.

Het ga je goed enzo.
Dat dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_33366163
Mijn God, wat een knoest die Gert-Jan...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:01:09 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33373902
quote:
Mijn God, wat een knoest die Gert-Jan...
Wat lul je, heb je geen argumenten hou dan je stoere internet praatjes voor je.

Ik vond het een interessante affaire. Deze finale is misschien wel de eerste BB waar de standen helemaal op een juiste wijze tot stand komen, en dat komt alleen door deze klokkenluider, dus respect!

Achteraf heeft de BB-finale door deze rel alleen maar meer kijkers gekregen, denk ik. Maar zolang zij eerlijk met de stemmen omgaan vind ik dat wel best, want het is een top concept.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:34:09 #32
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33376506
Och een schikking.

Daar sta je dan met je 'principes' de boel nu eindelijk eens aan de kaak te willen stellen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33376979
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:01 schreef soylent het volgende:

[..]

Wat lul je, heb je geen argumenten hou dan je stoere internet praatjes voor je.

Ik vond het een interessante affaire. Deze finale is misschien wel de eerste BB waar de standen helemaal op een juiste wijze tot stand komen, en dat komt alleen door deze klokkenluider, dus respect!

Achteraf heeft de BB-finale door deze rel alleen maar meer kijkers gekregen, denk ik. Maar zolang zij eerlijk met de stemmen omgaan vind ik dat wel best, want het is een top concept.
Haha de enige die hier al maaaaaaaaaaaaaaaaanden stoere praatjes verkondigt is onze vriend Gert-Jan wel...en dat vind ik nu eenmaal een sukkel. Dus dan zeg ik dat...

Mijn argumenten zijn overigens allemaal eens langsgekomen in deze topic...geen reden dus om dat te gaan herhalen...toch?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  zondag 25 december 2005 @ 00:22:06 #34
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33386014
Het is mij en menig Fokker! niet ontgaan dat de stemmen stabiel bleven bij de finale. Zo is het ons ook niet ontgaan dat de stemmen tot elke aflevering hiervoor zeer onstabiel waren, Waren alle Lieske fans naar bed donderdag? Waren alle krakers aan het kraken? of klopten de polls eindelijk eens een keer Wel.
Gek dat je eindelijk bewijs krijgt (min of meer) en dat je dan afhaakt. Jammer ook voor alle mensen die nog wel die rotcenten aan Talpa gunden, en dus nu aan jou en je schikking. Je hebt die centen voor het nieuwe rooie setje binnen en geld voor nieuwe ballen in je boom en dan laat je zomaar ineens iedereen die achter je staat/stond vallen??? Je hebt je kop gehad, een deal met de Tg voor een gratis Persoonlijk bericht. je nieuwe baan in je zak want je kunt met media werken??? Je wilde juist het onrecht aanpakken, is dit niet juist de gedachte tijdens en met kerst??
IK snap het allemaal niet meer. vond je goed, je naam is al weer door de bagger gegaan maar nu schik je voor de centen van de Smser waar je voor streed??!!
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  zondag 25 december 2005 @ 01:12:44 #35
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33387091
quote:
Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Het is mij en menig Fokker! niet ontgaan dat de stemmen stabiel bleven bij de finale. Zo is het ons ook niet ontgaan dat de stemmen tot elke aflevering hiervoor zeer onstabiel waren, Waren alle Lieske fans naar bed donderdag? Waren alle krakers aan het kraken? of klopten de polls eindelijk eens een keer Wel.
Gek dat je eindelijk bewijs krijgt (min of meer) en dat je dan afhaakt. Jammer ook voor alle mensen die nog wel die rotcenten aan Talpa gunden, en dus nu aan jou en je schikking. Je hebt die centen voor het nieuwe rooie setje binnen en geld voor nieuwe ballen in je boom en dan laat je zomaar ineens iedereen die achter je staat/stond vallen??? Je hebt je kop gehad, een deal met de Tg voor een gratis Persoonlijk bericht. je nieuwe baan in je zak want je kunt met media werken??? Je wilde juist het onrecht aanpakken, is dit niet juist de gedachte tijdens en met kerst??
IK snap het allemaal niet meer. vond je goed, je naam is al weer door de bagger gegaan maar nu schik je voor de centen van de Smser waar je voor streed??!!
Zo kan je alles wel omgekeerd uitleggen. De stabiele stand in de finale was juist HET bewijs dat er werd gefraudeerd. Je zag duidelijk dat Joost vooraf al geselecteerd was als winnaar. Ze hadden zelfs al vantevoren bepaald dat Ingrid er voor 37500 euro uit zou gaan! Je hoorde Bidget nog zeggen dat er voor de winnaar nog 262500 euro in de zuil zat, dus hebben ze blijkbaar vantevoren die 37500 er al uit gehaald!!! Heb je door hoe ontzettend stom dat klinkt? Net zo stom, bijna, als "het feit dat de tussenstanden schommelen is bewijs voor fraude". Dat slaat gewoon nergens op.

Ik kan me trouwens een live-uitzending herinneren waarin alleen plaats drie en vier zijn verwisseld. Niet echt onstabiel dus. Dat was dacht ik de uitzending waarin Dido moest vertrekken.

Je moet ook de finale niet vergelijken met een reguliere live uitzending denk ik. Je stemde nu om de winnaar te selecteren, niet om iemand in het huis te houden. De finale was daarom de enige live-uitzending waarin het niet zinvol was om meerdere stemmen op verschillende bewoners uit te brengen. Tijdens reguliere liveshows zal dat ongetwijfeld wel veel gebeurt zijn.

Het is allemaal niet zo onlogisch, en elke uitslag is realistisch als je er objectief naar kijkt. Je kunt altijd wel een logisch verhaaltje bij elke live-uitzending wel bedenken zonder dat het ongeloofwaardig wordt.
  zondag 25 december 2005 @ 01:42:49 #36
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_33387596
Aldus de man die indertijd dacht dat de 11 september aanslagen bij het programma hoorden. Hij heeft drie dagen manisch met twee kranten aan tafel gezeten om te bewijzen dat president Bush in de redactie van BB 3 zat.
  zondag 25 december 2005 @ 02:27:15 #37
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33388292
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef bhs het volgende:

[..]

Zo kan je alles wel omgekeerd uitleggen. De stabiele stand in de finale was juist HET bewijs dat er werd gefraudeerd. Je zag duidelijk dat Joost vooraf al geselecteerd was als winnaar. Ze hadden zelfs al vantevoren bepaald dat Ingrid er voor 37500 euro uit zou gaan! Je hoorde Bidget nog zeggen dat er voor de winnaar nog 262500 euro in de zuil zat, dus hebben ze blijkbaar vantevoren die 37500 er al uit gehaald!!! Heb je door hoe ontzettend stom dat klinkt? Net zo stom, bijna, als "het feit dat de tussenstanden schommelen is bewijs voor fraude". Dat slaat gewoon nergens op.

Ik kan me trouwens een live-uitzending herinneren waarin alleen plaats drie en vier zijn verwisseld. Niet echt onstabiel dus. Dat was dacht ik de uitzending waarin Dido moest vertrekken.

Je moet ook de finale niet vergelijken met een reguliere live uitzending denk ik. Je stemde nu om de winnaar te selecteren, niet om iemand in het huis te houden. De finale was daarom de enige live-uitzending waarin het niet zinvol was om meerdere stemmen op verschillende bewoners uit te brengen. Tijdens reguliere liveshows zal dat ongetwijfeld wel veel gebeurt zijn.

Het is allemaal niet zo onlogisch, en elke uitslag is realistisch als je er objectief naar kijkt. Je kunt altijd wel een logisch verhaaltje bij elke live-uitzending wel bedenken zonder dat het ongeloofwaardig wordt.
ik ga er nu niet meer op reageren, die hosti hakt er heilig in maar ik Ga reageren als niet iemand dat voor mij al doet
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33389263
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef doordevil het volgende:
Aldus de man die indertijd dacht dat de 11 september aanslagen bij het programma hoorden. Hij heeft drie dagen manisch met twee kranten aan tafel gezeten om te bewijzen dat president Bush in de redactie van BB 3 zat.
Een goed idee om het geheugen van de mensen op te frissen om wie het ook al weer gaat
Ik doe ook even een duit in het zakje

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_33389640
quote:
Op zondag 25 december 2005 04:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Een goed idee om het geheugen van de mensen op te frissen om wie het ook al weer gaat
Ik doe ook even een duit in het zakje

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
Die hakt er naar mening er weer goed in
Maar het was wel het ergeren op een andere manier, bij BB5 was het ergeren op het oh ja en Echt Waaaaaarrr en meerdere dingen.
Toen was het echt kwaad worden op de gemene dingen die Coos en Pascal deden
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 25 december 2005 @ 10:32:00 #40
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33390170
Bebankt PC eend voor de reminder .... k was t ff vergeten maar ik voel de GJ aversie weer net zo als toen

Los daarvan is voor mij de rust in de cijfers van de finale toch een teken aan de wand... dat er IETS gespeeld heeft en er toch iets veroorzaakt is met het hele Telegraaf verhaal.
Maar goed ... GJ ging het wel even aan de kaak stellen en dat het nu neer komt op schikken ... bevestigd toch maar weer zijn persoontje
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  zondag 25 december 2005 @ 22:38:26 #41
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33401932
ik meen me te herinneren dat de uitslag inbb4 (geloof ik) toch ook maar een procent of twee verschil had tuissen de winnaar en de nummer 2
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33404289
Het meest waarschijnlijk is dat er altijd al een heel rustig verloop in de binnenkomende sms'en zat. Daarom wisten ze ook al lang van te voren dat Linda eruit zou gaan. (Dat teletekst-verhaal)
Dat wilde verloop in de live-uitzending was fake, bedoeld om de spanning er in te houden en nog wat sms'jes uit te lokken.
Wie dit leest is gek
pi_33411810
Conclusie van het verhaaltje is GJ, dat je wel heel dom moet zijn om het BB huis in te gaan.

En BB moet hard zijn, anders kijkt er geen hond meer(dat weet je van te voren), ik verwacht dus dat het volgend jaar nog harder is.

Over dat GHB; het maakt natuurlijk niet uit wie allemaal je vriendin zijn of met welke godin je getrouwd bent op het moment dat je onder de ghb zit. GHB maakt gewoon een beest in je los.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 09:41:23 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33432578
quote:
[b]Op vrijdag 23 december 2005 22:45 . Over die GHB affaire ben ik duidelijk; dit heb ik niet gedaan, ik ben hier wel voor veroordeeld.


Het is niet de eerste keer dat Gert-jan de Boer de krant haalt na zijn derde plek in Big Brother van 1999. Zo werd Gert-Jan de Boer uit Big Brother II na een slepende rechtszaak in hoger beroep veroordeeld tot vijf maanden gevangenisstraf, waarvan vier voorwaardelijk én een geldboete van 500 euro nadat hij was aangeklaagd aangeklaagd door een 17-jarig meisje: hij zou de nogal heftige partydrug GHB in haar drankje hebben gedaan. De bewoner van de derde episode van Big Brother The Battle had na een avondje uit twee jonge meisjes gevraagd om bij hem thuis nog wat te komen drinken. Zonder het aan de meisjes te vertellen,
druppelde hij GHB in hun drankjes. De meisjes voelden zich daarna duizelig en misselijk. De B.
verklaarde dat hij er niet bij na had gedacht. Hij wilde juist de sfeer verhogen en het gezelliger maken.




De uitspraak van de rechter is ook vrij duidelijk
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 09:43:37 #45
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33432608
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat dus.

Ook als jouw dochter met haar vriendinnetje een avondje gezellig gaat borrelen bij G-J thuis?
pi_33432624
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef Frances het volgende:
Prettige feestdagen terug enne......don,t worry, mensen zijn er alleen maar trots op dat jij je de mond niet heb laten snoeren. Dapper
hebjij die lap text hierboven echt gelezen ?
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:18:22 #47
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33435674
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef doordevil het volgende:
Aldus de man die indertijd dacht dat de 11 september aanslagen bij het programma hoorden. Hij heeft drie dagen manisch met twee kranten aan tafel gezeten om te bewijzen dat president Bush in de redactie van BB 3 zat.
Tsja. Fijn weer hoor Nico: inlevingsvermogen nul-komma-nul. Aan jouw reactie te zien, had jij het in die situatie allemaal wèl meteen geloofd (men zei toen:'misschien wel 25.000 doden') en lekker je snikkel in de champagne gehangen.

Ik vind het juist wel pleiten voor GJ, dat ie het niet wilde geloven: 't was ook behoorlijk ongelofelijk, zeg nou zelf. Je zou wìllen dat BB de boel bedonderde (hoe smakeloos dat ook zou zijn)!!
Ik denk dat GJ heel graag wilde geloven dat dit een of andere 'battle' of zo was.
'Beam me up Scotty'
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:35:58 #48
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33436031
Gert-Jan, wil je voortaan wat 'snuggerder' zal ik maar zeggen, overkomen: laat je teksten dan redigeren a.u.b. Dat zou al een slok op een borrel schelen.

Verder vind ik je actie wel goed. Ben benieuwd of Talpa zich de volgende keer weer zo schaamteloos en respectloos t.o.v. de stemmers gedraagt. En zo ja: gaan we herrie maken! Kan jij andere BB-deelnemers etc. mobiliseren, en kunnen we hier en op Mediawatchers de protesten uitbouwen. Misschien wil zelfs Nico Dijkshoorn zijn pennetje in vitriool dopen?
Hopelijk zal het allemaal niet nodig zijn.

Gelukkig Nieuwjaar, GJ!
'Beam me up Scotty'
pi_33484281
Had deze nog niet gelezen maar vond hem wel ijzersterk.
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef doordevil het volgende:
Aldus de man die indertijd dacht dat de 11 september aanslagen bij het programma hoorden. Hij heeft drie dagen manisch met twee kranten aan tafel gezeten om te bewijzen dat president Bush in de redactie van BB 3 zat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33502663
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:42 schreef JohnDope het volgende:
Had deze nog niet gelezen maar vond hem wel ijzersterk.
[..]
Ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk triest is overgekomen. In de Amerikaanse Big Brother hadden ze de bewoners verteld dat de St. Andreas Scheur was gaan werken en dat daardoor San Fransisco en Los Angeles van de kaart waren geveegd. Dit om te testen wat de impact was op bewoners. Deze reageerde zoals verwacht. Vol ongeloof, aggressie, huilend etc, er was groepsvorming, iedereen had wel kennissen of familie daar, waren er bewoners die eruit wilden etc. etc.

Als je daarna vier maanden later wordt opgesloten in een huis van dezelfde producers en hetzelfde format en je vervolgens krijg je te horen dat er meerdere vliegtuigen als bommen zijn gebruikt zijn als een aanval tegen Amerika en dat het WTC is ingestort kan je daar je bedenkingen bij hebben.

Ik ga ook vaak genoeg naar mijn werk en dan moeten ze mij ook niet vertellen dat er een vuile bom in Amsterdam is ontploft.

Als je dan geen beschikking hebt tot TV, toegang tot Internet, slechts wat krantenknipsels krijgt te zien en je in de wondere wereld van Endemol met een heel leger aan copywriters, dikke duimen en evenzovele art-directors. Tsja.. Dat het er daarna een sneu persoontje werd geportreteerd, daar kan ik mij helemaal in vinden. Zis is TV men.

Dat er vier jaar na dato door een onafhankelijk journalist/columwriter dit soort beweringen worden gemaakt in een in mijn ogen goede zaak, namelijk het aan de kaak stellen van betrouwbaarheid van grote geldstromen zegt meer over doordevil dan over Gert-Jan. Doordevil ook hier weer met een grote hap zout; De vergelijking tussen Bush en Big Brother is trouwens niet zo ver gezocht. Alleen heeft Bush geen Talpa nodig om kijkcijfers te halen voor zijn drama.

Hummie, die vier maanden lang Gert-Jan heeft gevolgd had eerder kunnen inzien dat die GHB kwestie een bullshit verhaal is maar dat deze aktie eraan kwam veel meer bij zijn persoonlijkheid ligt. Dat beide de ene hem overkomend, de ander doelbewust, even vernietigend zijn ben ik het helemaal met haar eens. Dat haar eerste reactie was zoals doordevil, niet inhoudelijk maar op de man is misschien begrijpelijk vanuit het proces en de miljoenen die op het spel staan. Dan is het makkelijker en juridisch slimmer om degene die het nieuws brengt als onbetrouwbaar af te schilderen dan inhoudelijk antwoord te geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door haloII op 29-12-2005 17:49:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')