Jazekerquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens wat zuidelijker dan Agadir willen gaan, lijkt me best stoer. Ben jij wel eens in Layoune geweest?
quote:Een Gode absoluut onwelgevallig volk is het land der christenen binnengevallen en heeft de bevolking te vuur en te zwaard vervolgd en uitgeplunderd. Met hun vuige praktijken hebben zij de altaren bezwadderd en geschonden. Zij hebben de christenen besneden en het besnijdenisbloed aan de altaren gesmeerd of in de doopvonten gegoten. En zij snijden de navel open van onschuldigen die zij wensen te folteren met een gruwelijke dood, zij rukken hun organen uit het lijf en binden hen aan de brandpaal, spelen hen over de grond en geselen hen voordat zij de ongelukkigen, die teneerliggen met hun ingewanden uit hun buik, ter dood brengen. Wat zal ik nog zeggen over de ijselijke vrouwenschennis, waarover het rampzaliger is te spreken dan te zwijgen?
Aan wie anders valt de taak toe deze toestand te wreken en op te heffen dan aan u, die God meer dan alle andere volkeren begiftigd zijt met luisterrijke krijgsroem, grenzeloze moed, behendigheid van lijf en leden en de kracht iegelijk tot deemoed te dwingen die zich tegen u verzet.
Ik als lul mag dat van andere lullen zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
Zegt iemand met naam Rock de Braziliaan.
Elvis Presley, domme dode lul. Held van vele andere domme levende lullen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5MTSXTagFeEElvis Presley
.
Ga toch met je hartsvanger zwaaien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Elvis Presley, domme dode lul. Held van vele andere domme levende lullen.
KPN neemt Tiscali Nederland over voor 255 miljoenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Niet is meer heilig.![]()
[afbeelding]
John Lennon.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:03 schreef Autodidact het volgende:
Iemand die stoned was?
quote:A lot of people have accused Elvis of stealing the black man’s music, when in fact, almost every black solo entertainer copied his stage mannerisms from Elvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |