Wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:08 schreef du_ke het volgende:
En verontschuldigingen eisen van de VS. Stond weer een stukje in de krant over die evangelische kerken in de VS. trieste fundamentalisten.
In de volkskrant de correspondent was bij de presentatie van een boek daarover geweest. http://www.evangelicalright.com/ die knakker die het geschreven heeft is dus tegen.quote:
Dat is inderdaad fundamenteel.quote:
Onweerlegbare feiten. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef du_ke het volgende:
http://www.godhatesfags.com/fags/fagfacts.html#Prey
vast niet, komt altijd op een vevelend moment.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef Autodidact het volgende:
Ik moet ook niks zeggen over werken...maar je begrijpt het punt. En nu ga ik stoppen met niet-werken....zou TPG mijn internetpakketje hebben gebracht? Ik hoop het. Ins'allah.
Dit kan God niet bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
Huggable holy's
[afbeelding]
http://www.talkingbibledolls.com/audio/Matthew19_25-27.wav
http://www.talkingbibledolls.com/audio/Luke15.wav
Ik mis alleen de zwaarden nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
Muslim protestors shout slogans against the Pope at a rally in Jammu, India, Friday, Sept. 15, 2006. A growing chorus of Muslim leaders has called on the Pope to apologize for the alleged derogatory comments made by him about Islam and demanded an apology. (AP Photo/Channi Anand)
Ga werken.
Op vrijdag? Vrijdag is al bedoeld om je kater van de dag ervoor weg te werkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef Autodidact het volgende:
Ga werken.
quote:
22.30, Nederland 2.quote:Vanavond in NOVA Politiek: Joop Wijn vs. Agnes Jongerius
De politieke partijen maken zich in snel tempo op voor de Kamerverkiezingen van 22 november. NOVA Politiek is na de zomerstop weer terug en staat de komende maanden in het teken van die parlementsverkiezingen.
Na het zuur zou het zoet komen, beloofde Jan Peter Balkenende bij het aantreden van zijn tweede kabinet. Volgende week is het Prinsjesdag en de verwachting is dat er dan een mierzoete rijksbegroting worden gepresenteerd. Want het gaat goed met de economie en de werkgelegenheid.
Vanavond vanuit café Dudok in Den Haag hierover een debat tussen minister van Economische Zaken Joop Wijn en voorzitter van het FNV Agnes Jongerius.
Verder een gesprek met sociologe Christien Brinkgreve over het veelbesproken onderwerp in de politiek: de gratis kinderopvang. Regisseur Eddy Terstall is ook te gast en spreekt over het manifest dat hij met Hans Teeuwen en Diederik Ebbinge heeft opgesteld, waarin hij politiek Nederland oproept om de uitoefening van het vrije woord 'binnen de grenzen van de wet' volledig te respecteren.
Verder de nieuwste Politieke Barometer: hoe zou de Kamer eruit zien als er vandaag verkiezingen waren gehouden? En natuurlijk de visie van cartoonist Joep Bertrams.
Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
Goeie zaak inderdaad, de Paus is zelfs tegen condooms.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak dat ze protesteren tegen die fascistische paus.
Misschien moeten gelovigen eens wat minder overgevoelig worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is het erg link als die Paus niet z'n woorden terug neemt.
Misschien moet die paus eens niet zulke domme uitspraken doen in politiek gevoelige tijden. Uitspraken uit de 14e eeuw oprakelen, en dan zeggen dat moslims achterlopen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten gelovigen eens wat minder overgevoelig worden.
Misschien wilde hij jeugdherinneringen ophalen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien moet die paus eens niet zulke domme uitspraken doen in politiek gevoelige tijden. Uitspraken uit de 14e eeuw oprakelen, en dan zeggen dat moslims achterlopen.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien wilde hij jeugdherinneringen ophalen.
Goddoeme wat een achterlijk bedrijf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef Autodidact het volgende:
zou TPG mijn internetpakketje hebben gebracht? Ik hoop het. Ins'allah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |