abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41832198
Zelfs na uitspraken van de Paus sta ik achter mijn sig
Beiden sigs
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:50:07 #152
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41832266
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef Triggershot het volgende:
Beiden sigs
Die tweede is wel mooi van toepassing ja.
---verdwijnt---
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:50:23 #153
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41832278
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar jouw mening was dan ook achterlijk en jouw bijdrage aan de discussie triest, in mijn optiek althans.
Meid, dit is een Meki-topic
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_41832283
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien beledig ik jou wel heel erg als ik jou een atheist noem(?). Maar als jij een atheist bent kan jij wel enigzins dienen als objectieve maatstaf, maar een Christen of Moslim kan dat niet. Christelijke leiders komen ook vaak in het nieuws wanneer er sprake is van Godslastering etc, denk nog het recente gebeuren, een dominee die een valse bommelding deed om concert van Madonno te saboteren. Hij als hoogste geestelijke in het Christendom hoort beter dan jij en ik samen te weten hoe gelovigen, in dit context, moslim zouden reageren.
Zeker protesteren de Chirstenen tegen hetgeen dat zij als godslastering beschouwen, de drempel ligt alleen veel hoger om iets als godlastering te kwalificeren en de protesten zijn bijna altijd geweldloos, en meestal zelfs op zeer rustige (en een ietwat belerende) toon. Dreigen met geweld is al tientallen jaren praktisch not done, vooral niet door mensen die binnen een christelijke prganisatie een hogere positie hebben. Terwijl elke keer als een westers publiek figuur iets zegt dat tussen de oogharen door, met het ene oog dicht en ondersteboven gehouden er bijna uit ziet als iets dat niet positief is over de Islam of specifiek Mohammed het geschreeuw, gedreig en geweld dat uit de geestelijken van de Islamitische (Arabische) wereld komt zetten niet van de lucht is.

Tactisch was het geen handige actie van de paus nee, hij zou moeten weten dat er mensen zijn die elk van zijn uitspraken zo proberen te verdraaien dat er een provocatie in te zien is.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_41832301
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Die tweede is wel mooi van toepassing ja.
hehe
pi_41832316
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens mij was het gewoon een of ander stunt, zoiets van: "Kijk, ik ben een ware democraat."
Samengaande met een uiting om ook moslim stemmen voor zich de winnen,.
Doet verder niet ter zake. Ik geloof alleen niet dat de Paus met opzet de moslims in het harnas jaagt.
De moslims die nu beledigd zijn zouden wat mij betreft zich in dat gegeven meer kunnen inleven in plaats van dit geageerd op de spits te drijven.
Het is alleen jammer dat het lijkt alsof dit tegennatuurlijk gedrag is en niet vanzelfsprekend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:51:49 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41832318
is dit alles niet een beetje zoeken naar een stok om mee te kunnen slaan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41832394
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef Triggershot het volgende:
Beiden sigs
de paus heeft ook als inleiding gezegd dat de middeleeuwse keizer het wat hard zei.

Context beste Trigger, context
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:55:30 #159
3542 Gia
User under construction
pi_41832430
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
Denk het wel. Daar zoeken ze al jaren naar en iedere aanleiding wordt aangegrepen als zijnde rechtvaardiging voor geweld.

Als hier geweld uit voortvloeit heeft de Paus dus gelijk.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:55:50 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_41832445
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:56:30 #161
3542 Gia
User under construction
pi_41832466
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
pi_41832471
quote:
[afbeelding]
pi_41832482
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Zeker protesteren de Chirstenen tegen hetgeen dat zij als godslastering beschouwen, de drempel ligt alleen veel hoger om iets als godlastering te kwalificeren en de protesten zijn bijna altijd geweldloos, en meestal zelfs op zeer rustige (en een ietwat belerende) toon. Dreigen met geweld is al tientallen jaren praktisch not done, vooral niet door mensen die binnen een christelijke prganisatie een hogere positie hebben. Terwijl elke keer als een westers publiek figuur iets zegt dat tussen de oogharen door, met het ene oog dicht en ondersteboven gehouden er bijna uit ziet als iets dat niet positief is over de Islam of specifiek Mohammed het geschreeuw, gedreig en geweld dat uit de geestelijken van de Islamitische (Arabische) wereld komt zetten niet van de lucht is.
Mee eens buiten terreurgroepen in Brittanie en Christelijke vs Islamitische strijders in Indonesie ken ik geen geweld binnen Christelijke kringen, buiten extreme idioten van KKK en WP die via het christendom hun eigen belangen en ideologie proberen te rechtvaardigen ken ik het op internationaal niveau inderdaad heel weinig, maar dat is het nou juist, islamitisch extremisme komt meer in de media omdat al het gebeuren goed voor Amerika's buitenlandsbeleid is. Christelijke organistaties zullen inderdaad niet snel geweld grijpen, en zo heb je ook genoeg islamitische organisaties die nooit naar geweld zullen grijpen. Ik ben tegen het geweld dat komt van Islam als vanuit welke ideologie dan ook, zoals de meerderheid van de moslims het zijn, maar wanneer er iemand vanuit een islamitisch kring iets doet worden wij aangekeken alsof ik het heb gedaan. Bij geweld uit non moslim kringen is er minder sprake van generalisatie. De media gaf bijvoorbeeld tijdens de cartoonrellen geen aandacht aan mensen die oproepten tot rust en dialoog.
quote:
Tactisch was het geen handige actie van de paus nee, hij zou moeten weten dat er mensen zijn die elk van zijn uitspraken zo proberen te verdraaien dat er een provocatie in te zien is.
Eensch
pi_41832484
Als jullie moslims zo zeker zijn van jullie geloof, waarom voelen jullie je dan iedere keer zo vlug aangevallen? Iemand die zeker is van zijn zaak heeft niet de behoefte om zich te verdedigen tegen mensen die het niet met hem eens zijn. Zo iemand weet immers toch dat hij of zij gelijk heeft. Laat maar lullen, denkt zo iemand.

Veel moslims niet, die voelen zich om iedere scheet weer beledigd. Dat niet alleen, maar ze stellen ook alles in het werk om diegene die de scheet liet de kont te snoeren (:')). Hoe dan ook, dergelijk gedrag getuigt van grote onzekerheid. Als je voor de volle 100% zeker bent van je geloof, heb je geen behoefte om mensen die je daarop aanvallen de mond te snoeren.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_41832500
quote:
[afbeelding]
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:58:31 #166
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41832533
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
Tuurlijk. En door alle incidenten op te blazen, beïnvloed men de anti-westerse publieke opinie in de 3e wereldlanden.

Het zou me niks verbazen als men daar in pakistan denkt dat we hier de moslims door de straten sleuren en onder gewapende dwang proberen te kerstenen.
pi_41832534
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

de paus heeft ook als inleiding gezegd dat de middeleeuwse keizer het wat hard zei.

Context beste Trigger, context
Ik reageer er niet fel op, zoals ik het eerder in het topic ook zei, hij doet maar
pi_41832562
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik reageer er niet fel op, zoals ik het eerder in het topic ook zei, hij doet maar
mooi
pi_41832614
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Doet verder niet ter zake. Ik geloof alleen niet dat de Paus met opzet de moslims in het harnas jaagt.
De moslims die nu beledigd zijn zouden wat mij betreft zich in dat gegeven meer kunnen inleven in plaats van dit geageerd op de spits te drijven.
Het is alleen jammer dat het lijkt alsof dit tegennatuurlijk gedrag is en niet vanzelfsprekend.
honestly boeit het mij niet dat moslims zich weer gaan beledigd voelen, dat niet.
Maar moslims die pro interreligieus contact waren van gedachten van gaan veranderen.
pi_41832622
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef stukovich het volgende:
2.1 Eerste kruistocht (1096–1099)
2.2 Tweede kruistocht (1147–1149)
2.3 Derde kruistocht (1189–1192)
2.4 Vierde kruistocht (1202–1204)
2.5 Vijfde kruistocht (1218–1221)
2.6 Zesde kruistocht (1228–1229)
2.7 Zevende kruistocht (1248–1254)
2.8 Achtste kruistocht (1270)
2.9 Negende kruistocht (1271–1272)

En dan is de Islam agressief...
weer zio´n onwetende

De kruistochten waren georgansieerd om de christeljke enclaves te beschremen tegen de Moslim Horden
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:01:48 #171
3542 Gia
User under construction
pi_41832633
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef Seneca het volgende:
Als jullie moslims zo zeker zijn van jullie geloof, waarom voelen jullie je dan iedere keer zo vlug aangevallen? Iemand die zeker is van zijn zaak heeft niet de behoefte om zich te verdedigen tegen mensen die het niet met hem eens zijn. Zo iemand weet immers toch dat hij of zij gelijk heeft. Laat maar lullen, denkt zo iemand.

Veel moslims niet, die voelen zich om iedere scheet weer beledigd. Dat niet alleen, maar ze stellen ook alles in het werk om diegene die de scheet liet de kont te snoeren (:')). Hoe dan ook, dergelijk gedrag getuigt van grote onzekerheid. Als je voor de volle 100% zeker bent van je geloof, heb je geen behoefte om mensen die je daarop aanvallen de mond te snoeren.
Sterker nog, ze willen bepaalde regels uit hun geloof opleggen aan anders- of niet-gelovigen. Zoals de regel dat je mohammed niet mag afbeelden. Tja, zij mogen dat niet, maar wij wel. Die regel geldt niet voor ons. Jammer voor hen.
pi_41832667
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:01 schreef CANARIS het volgende:

[..]

weer zio´n onwetende

De kruistochten waren georgansieerd om de christeljke enclaves te beschremen tegen de Moslim Horden
Jup
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:04:08 #173
3542 Gia
User under construction
pi_41832672
quote:

[..]

weer zio´n onwetende

Precies, maar dat vergeten we dan maar weer gauw, hè?
pi_41832680
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mooi
pi_41832773
quote:

[..]

weer zio´n onwetende

vrijdag 15 september 2006 @ 13:09:02 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41832847
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wat is er knul?
pi_41832916
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is er knul?
Alsof je niet doorhebt waar hij heen wil
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:11:15 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_41832930
quote:
wat is er knul?
Volgens mij waren de Christelijke enclaves niet echt bedreigd door de Arabieren, maar waren de kruistochten meer om het gebied van vreemde geloven vrij te houden.

edit: hoe het ook zij, onderweg werd er flink wat afgeroofd, verkracht en geplunderd. En dat betrof geen moslims in het beloofde land.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41832932
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mee eens buiten terreurgroepen in Brittanie en Christelijke vs Islamitische strijders in Indonesie ken ik geen geweld binnen Christelijke kringen, buiten extreme idioten van KKK en WP die via het christendom hun eigen belangen en ideologie proberen te rechtvaardigen ken ik het op internationaal niveau inderdaad heel weinig, maar dat is het nou juist, islamitisch extremisme komt meer in de media omdat al het gebeuren goed voor Amerika's buitenlandsbeleid is. Christelijke organistaties zullen inderdaad niet snel geweld grijpen, en zo heb je ook genoeg islamitische organisaties die nooit naar geweld zullen grijpen. Ik ben tegen het geweld dat komt van Islam als vanuit welke ideologie dan ook, zoals de meerderheid van de moslims het zijn, maar wanneer er iemand vanuit een islamitisch kring iets doet worden wij aangekeken alsof ik het heb gedaan. Bij geweld uit non moslim kringen is er minder sprake van generalisatie. De media gaf bijvoorbeeld tijdens de cartoonrellen geen aandacht aan mensen die oproepten tot rust en dialoog.
[..]

Eensch
Islamitisch extremisme word in het gebied tussen Israel en India ook gepromoot door de machthebbers, omdat een rustige en evenwichtig geinformeerde bevolking het niet zou pikken dat ze inmiddelds honderden jaren worden onderdrukt/geregeerd door een corrupt en incompetent zootje. Onwetende en boze mensen zijn veel makkelijker te sturen dan rustige en weldenkende mensen. Hetzelfde gebeurt trouwens ook in de USA op het moment, daar niet van. Hebben wij alleen minder last van want hier zit geen olie in de grond en wij doen braaf wat zij zeggen.

Ben het er trouwens ook mee eens dat het belangrijkste is dat het westen zich realiseert dat "de moslims" niet bestaan als groep, en dat alleen de extremisten hun bek opentrekken (en dus niet spreken voor de stille meerderheid), de gewone man haalt zn schouders op en gaat door met zn leven.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_41832933
quote:

[..]

wat is er knul?
Nou, hij heeft al meerdere keren gezegd dat er niks aan de hand was met de kruistochten. Ik heb hem gevraagd waarom maar in plaats van antwoord te geven komt hij weer met nietszeggende one-liners die geen uitleg geven over zijn stelling. En daar word ik een beetje moe van. Dat is er.
pi_41833049
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Islamitisch extremisme word in het gebied tussen Israel en India ook gepromoot door de machthebbers, omdat een rustige en evenwichtig geinformeerde bevolking het niet zou pikken dat ze inmiddelds honderden jaren worden onderdrukt/geregeerd door een corrupt en incompetent zootje. Onwetende en boze mensen zijn veel makkelijker te sturen dan rustige en weldenkende mensen. Hetzelfde gebeurt trouwens ook in de USA op het moment, daar niet van. Hebben wij alleen minder last van want hier zit geen olie in de grond en wij doen braaf wat zij zeggen.
Ik ben In Libanon, Syrie en Egypte geweest, het valt eigenlijk best mee in die landen. Veel er van is Amerikaans propaganda als "as van het kwaad" vooral in Syrie bijvoorbeeld hebben Christenen het veel beter dan moslims. Financieel dan. Maar voor het rest ben ik het wel met je eens.
quote:
Ben het er trouwens ook mee eens dat het belangrijkste is dat het westen zich realiseert dat "de moslims" niet bestaan als groep, en dat alleen de extremisten hun bek opentrekken (en dus niet spreken voor de stille meerderheid), de gewone man haalt zn schouders op en gaat door met zn leven.
Nou, ik zal het niet over het hele "westen" hebben, maar het komt inderdaad weinig voor helaas dat men het zich realiseert. Of je nou moslim bent of niet, je bent even kwetsbaar voor terreuraanslagen.
pi_41833654
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou allemaal, je moet nou geen onzin kramen he.

Indonesie is nou de grootste moslimland, een land waar nooit moslimlegers voet hebben gezet en onder een bewind van 500 jaar Christelijke invloed geweest. Hoezo Islam is oorlogszuchtig verspreid?
Dat ligt eerder aan de aard van de Indonesiers denk ik. Andere berichten weer uit Iran:
quote:
Verheugend nieuws gisteren: de Iraanse christelijke voorganger Hamid Pourmand, die al bijna twee jaar vastzat in een Iraanse gevangenis, blijkt te zijn vrijgelaten. Pourmand is een tot het christendom bekeerde ex-legerofficier, die in 2004 werd veroordeeld omdat hij zijn geloof zou hebben verzwegen. Christenen mogen geen hoge functies bekleden in het Iraanse leger. Hij kreeg drie jaar cel.

Onder aanvuring van organisaties als Open Doors hebben christenen jarenlang gebeden en brieven geschreven voor zijn vrijlating.

Gebeden verhoord dus. Of niet? Want het bericht, dat woensdag verspreid werd door Open Doors, vermeldt verder dat er een addertje onder het gras zit. Pourmand mag namelijk geen kerkdiensten meer bezoeken. Houdt hij zich niet aan deze voorwaarde, dan moet hij alsnog de veertien maanden straf uitzitten die hem nu zijn kwijtgescholden.

Het bericht roept dus vragen op. Zeker omdat bekend is dat de Iraanse autoriteiten bekeerde christenen die gevangen zitten wel eens een 'worst' voorhouden: als zij afstand nemen van hun geloof, of andere zware concessies doen aan hun bekering, zijn ze vrij om te gaan. Heeft Pourmand met de voorwaarde ingestemd en heeft hij daaraan zijn vrijlating te danken? Het feit dat Pourmand al sinds juli vrij blijkt te zijn, zonder dat men dat in het Westen blijkbaar wist, maakt de bevreemding alleen maar groter.

Ook woordvoerder Jan Heijnen van Open Doors kan geen duidelijkheid scheppen. ,,Het is ons niet bekend wie precies tegen Pourmand heeft gezegd dat hij geen kerkdiensten meer mag bezoeken. Het kan ook een gewone gevangenisbewaker zijn die dat tegen hem heeft gezegd.''

Toch zou dat vreemd zijn, omdat het in Iran formeel niet verboden is kerkdiensten te bezoeken, alleen evangeliseren is illegaal. ,,Maar ja, in de realiteit gaat het daar toch vaak anders, en wordt mensen wel verboden kerkdiensten te bezoeken'', zegt Heijnen.

Hij kan evenmin antwoord geven op de vraag of er aanwijzingen zijn dat Pourmand concessies heeft gedaan aan zijn geloof, en of de voorganger werkelijk van plan is geen kerkdiensten meer te bezoeken.

Hij verwacht ook niet dit op korte termijn op te kunnen helderen. ,,Wij hebben eigenlijk geen contact met hem'', bekent de woordvoerder.
pi_41833677
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:42 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat ligt eerder aan de aard van de Indonesiers denk ik. Andere berichten weer uit Iran:
[..]
Alles ligt aan aard van iedereen.
pi_41834197
Geen zin om alles door te lezen, mar 606jaar geleden dachten ze het zelfde over de moslims.

Dus er is inderdaad niet veel veranderd :p
pi_41834944
toeristenseizoen weer voorbij hé
pi_41835553
quote:
Aanslag op kerk Gazastrook na opmerkingen paus

Uitgegeven: 15 september 2006 14:41

GAZA - Palestijnen hebben vrijdag, ogenschijnlijk uit reactie op kritische opmerkingen van paus Benedictus XVI, een aanslag gepleegd op een kerk in de Gazastrook. Het jeugdcentrum van de Grieks-Orthodoxe Kerk van Gaza-stad raakte lichtbeschadigd, aldus ooggetuigen.

Het kerkgebouw uit de vierde eeuw liep geen schade op door de explosie die zich bij het ochtendgloren voordeed. Moslimleiders in Gaza hebben Palestijnen opgeroepen om vrijdag te protesteren tegen de gewraakte uitlatingen van de rooms-katholieke kerkvorst.

Benedictus legde tijdens een rede in Regensburg, eerder deze week, een verband tussen islam en geweld. Het Vaticaan heeft een verklaring uitgebracht waarin het stelde dat het nooit de bedoeling van de paus is geweest om de islam te beledigen.
bron:Nu.nl
Uhhhhhhhhhhhh mja
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:29:52 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41835727
wat zijn het eigenlijk ook een stel stakkers
protesteren met geweld omdat iemand vindt dat de islam nogal snel naar geweld grijpt...
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:31:33 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_41835753
Ja, ga een Grieks-Orthodoxe Kerk aanvallen! .

My god, wordt echt nooit wat met dat land, als je zulke achterlijke inwoners hebt.
pi_41835763
Het verbaasd mij helemaal niks dat 1 van de valse profeeten die we al op aarde hebben zoiets doet

Ik heb die Paus nooit vertrouwd .

Tuig dat is het
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_41835786
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef newsman het volgende:

[..]

Uhhhhhhhhhhhh mja
Men hoeft geen profeet te zijn om dit soort reacties te kunnen voorspellen.
quote:
GAZA - Palestijnen hebben vrijdag, ogenschijnlijk uit reactie op kritische opmerkingen van paus Benedictus XVI, een aanslag gepleegd op een kerk in de Gazastrook. Het jeugdcentrum van de Grieks-Orthodoxe Kerk van Gaza-stad raakte lichtbeschadigd, aldus ooggetuigen.
Mare.. de Grieks-Orthodoxe kerk heeft toch een eigen paus
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:36:55 #192
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41835895
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:48 schreef Godslasteraar het volgende:
OMG, die is om te bescheuren!

[ Bericht 9% gewijzigd door EdvandeBerg op 15-09-2006 16:21:00 ]
pi_41836942
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef buachaille het volgende:

[..]

Juist, de Rooms Katholieke kerk heeft een zwarte geschiedenis (is dat de reden waarom de kerk in Openbaringen voor hoer wordt uitgemaakt?) En dat mag gerust gezegd worden.
Dat is de zinnigste opmerking die ik in tijden gezien heb
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_41839239
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

OMG, die is om te bescheuren!
Toch, als zo'n klein usericoontje komt ie niet zo goed uit de verf als dat grote plaatje.
pi_41839286
De uitspraak van een halve nazi serieus nemen.... De Paus is een seniele oude man, die nog in de 14e eeuw leeft. Laten wij ook even gaan linken naar de Kruistochten e.d. en daarmee een "punt" maken.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:31:45 #196
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_41839289
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:57 schreef type_29 het volgende:
De Paus is liever dan de Imans, dat is pas ongeschoren tuig zeg!
Wat zijn Imans?? Is dat een soort van Afghaanse windhond?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_41839339
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zijn Imans?? Is dat een soort van Afghaanse windhond?

²
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:34:07 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41839347
zijn ze wel imans genoeg?
pi_41839396
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
Laten wij ook even gaan linken naar de Kruistochten e.d. en daarmee een "punt" maken.
wat voor punt zou je willen maken ?
pi_41839419
quote:

[..]

wat is er knul?
De kruistochten waren gewoon etnische zuiveringen om Jeruzalem te bevrijden van joodse en islamitische invloeden. Zowel Joden als Moslims werden dan ook het slachtoffer van geweldadige Christenen, die (door verspreiding van leugens) te horen kregen dat "moslims" Christelijke caravanen aan zouden vallen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')