Kan je dan ook even duiden wat het verband is tussen' de verantwoordelijkheid van de organisatie' en de gewraakte uitspraken van Benedictus XVI?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als persoon niet maar als organisatie wel.
Nee, door een kleine groep mensen die doorslaan in hun geloof!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef sinemet het volgende:
De meeste oorlogen komen door t geloof.
Staat betreffende in de Koran dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd dan? Wie heeft de afgelopen jaar geroepen/geschreven dat homo's van hoge daken afgegooid moeten worden? Christenen niet.
Toch zie jij een duidelijk verband tussen de aanslag de die Turk pleegde en eventueel gevaar voor de paus als hij nu naar Turkije gaat. Waarom?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen de paus werd neergeschoten door een Turk had het niets met de islam te maken
ONZquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Radjesh het volgende:
Moslims moeten niet zoveel zeiken. Altijd maar de slachtoffer rol opzoeken.
De weg van het zwaard is altijd de juiste. Zolang je maar wint. Iets wat jij dacht ik wel zou weten. Hij die wint heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef _The_General_ het volgende:
Hulde voor de Paus.
Jammer dat de Moslims zijn toespraak niet begrijpen. Hij wou daarmee zeggen dat "Met het zwaard', zoals zoveel Moslims nu doen, niet de juiste weg is!
Je gaat mij nu niet vertellen dat je niet weet dat er in Turkije mongolen rondlopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Toch zie jij een duidelijk verband tussen de aanslag de die Turk pleegde en eventueel gevaar voor de paus als hij nu naar Turkije gaat. Waarom?
Zo lust ik er nog wel een. De uitspraken van de Paus staan niet in de Bijbel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Staat betreffende in de Koran dan?
Heb je enig idee hoeveel anti homo leuzen er werden geroepen in de VS voor conservatieve Amerikanen, die het absoluut niet mogen toelaten om homohuwelijk te accepteren omdat ze "Goddelijk geinspireerd" zijn.
De betreffende imam is niet vervolgd omdat hij zich beriep op de koran, inderdaad. Misschien in één van die boekjes uit de vervolgserie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Staat betreffende in de Koran dan?
Leverde ik kritiek op de paus dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een. De uitspraken van de Paus staan niet in de Bijbel.
Dat heb ik niet beweerd noch op dit moment kennis van genomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leverde ik kritiek op de paus dan?
De wet moet Homo's beschermen. Weetje wel onder mom van : " niemand die zich in NL bevindt mag gediscrimineerd worden op grond van sexuele voorkeur."quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
De betreffende imam is niet vervolgd omdat hij zich beriep op de koran, inderdaad. Misschien in één van die boekjes uit de vervolgserie?
Christenen ook:quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd dan? Wie heeft de afgelopen jaren geroepen/geschreven dat homo's van hoge daken afgegooid moeten worden? Christenen niet.
Waarom spreek je mij er op aan dan? Ik leverde geen kritiek op de paus, noch op de bijbelquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een. De uitspraken van de Paus staan niet in de Bijbel.
Mongolen waren een ruitervolk die op een haar na in en rond 1200 heel de toen wat wij de bekende wereld vonden veroverd hadden. Dus snap de context niet van je post.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat mij nu niet vertellen dat je niet weet dat er in Turkije mongolen rondlopen?
Rond cartoonrellen was er in Turkije een pastoor vermoord terwijl hij er niets mee te maken had, remember? Wat zullen idioten doen als ze de kans krijgen bij een paus die persoonlijk Mohammed zou beledig hebben?
Ik vindt dat het idd moet kunnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef _The_General_ het volgende:
Eventjes iets duidelijk krijgen.
Sinds wanneer staat het citeren van een quote van iemand die de profeet beledigd gelijk aan het beledigen van de profeet?
Ik kan Hitler over Joden citeren zonder dat ik daar de Joden mee wil kwetsen toch ?
Overigens is bij de kruistochten vaak wel sprake geweest van humanitaire hulpverlening. Lees maar eens "Kruistoch in een spijkerbroek".quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef stukovich het volgende:
2.1 Eerste kruistocht (1096–1099)
2.2 Tweede kruistocht (1147–1149)
2.3 Derde kruistocht (1189–1192)
2.4 Vierde kruistocht (1202–1204)
2.5 Vijfde kruistocht (1218–1221)
2.6 Zesde kruistocht (1228–1229)
2.7 Zevende kruistocht (1248–1254)
2.8 Achtste kruistocht (1270)
2.9 Negende kruistocht (1271–1272)
En dan is de Islam agressief...
In mijn 2e stuk, waar ik er verder op in ga spreek ik over "idioten".quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mongolen waren een ruitervolk die op een haar na in en rond 1200 heel de toen wat wij de bekende wereld vonden veroverd hadden. Dus snap de context niet van je post.
Alsjeblieft.quote:Rond cartoonrellen was er in Turkije een pastoor vermoord terwijl hij er niets mee te maken had, remember? Wat zullen idioten doen als ze de kans krijgen bij een paus die persoonlijk Mohammed zou beledig hebben?
Lees jij eens over Salahdeen Al ayoebi en Richard leeuwenhartquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Overigens is bij de kruistochten vaak wel sprake geweest van humanitaire hulpverlening. Lees maar eens "Kruistoch in een spijkerbroek".![]()
Het gaat erom dat een moskee een jaar of twee geleden boekjes verpreidde waarin stond dat Homo's nog viezer zijn dan varkens en van het hoogste flatgebouw naar beneden gegooid dienden te worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Christenen ook:
http://www.godhatesfags.com/main/index.html
Niet dat we dit debielenclubje serieus moeten nemen, maar toch. Er zijn in de VS wel meer mensen die in dezelfde trant denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |