quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:24 schreef valkyr het volgende:
hey, hiero nog een stageloperAl vanaf 14 augustus
![]()
Doe ook een ICT stage en moet zon beetje hetzelfde doen als tonks...wat met pc'tjes klooien, probleempjes oplossen en een beetje internetten/nixen/roken/eten.. Maar wel gezellig hier!
En is dat leuk? Ik wil na deze opleiding journalistiek gaan doen,quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Dag mensen, hier nog een stagiair.
Stage als verslaggever bij de Telegraaf!
Ik zou dat gewoon maandagmorgen doen, dan kun je rustig in de auto bijkomen van het weekend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:51 schreef jstn het volgende:
Hahahha, we komen er net achter dat we een 'gereedschaps' koffertje zijn vergeten.
Ik ga geen 3 uur rijden om dat ding op te pikken ;p
Haha, ik denk dat dat geen goed idee is aangezien ik een vrij 'zwaar' weekend tegemoet ga komen ;pquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon maandagmorgen doen, dan kun je rustig in de auto bijkomen van het weekend.
Haha, daar woon ik. Waar moest je zijn dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef jstn het volgende:
Net terug van Budel (1 of ander gat).
Moesten naar een klant toe en een router vervangen, wat bleek onnodig te zijn, dus zijn we voor jan lul gereden (1,5 uur rijden ofzo).
Net ook maar meteen gegeten.
Kan ik de rest van de dag weer achter mn pctje hangen.
ik ook.....en nog wel bij een advocantenkantoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Mathijz het volgende:
Ik doe ook een ICT stage
quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik pas vanmiddag de OP wel aan! Ik moet nu zo gaan werken, vandaar.
Goeiesmorgens heren van het goede leven!quote:Op maandag 18 september 2006 08:21 schreef tonks het volgende:
goedemorgen!
Zo true,quote:Op maandag 18 september 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Wel logisch dat bijna iedereen hier een ict stage doet want een kapper stage zit niet de hele dag op fok
quote:Op maandag 18 september 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Wel logisch dat bijna iedereen hier een ict stage doet want een kapper stage zit niet de hele dag op fok
Bedankt voor de OP, zal eens een OP in elkaar zetten en op mijn website linken, lijkt me wel kewl,quote:Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik al die reacties zag van "Iedereen doet een ICT-stage
![]()
" -> "doh
"
ijsmeis, ik doe geen ict, ik doe administratief. en wil je dat echt voor die 3 dagen er neerzetten? mag wel hoorquote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, de OP is weer aangepast.
Sorry! En ja, je staat er inquote:Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ijsmeis, ik doe geen ict, ik doe administratief. en wil je dat echt voor die 3 dagen er neerzetten? mag wel hoor
Neen.quote:Op maandag 18 september 2006 09:59 schreef SvenM het volgende:
Weet iemand wat leuks te doen?
Die van mn bedrijf heb ik wel, maar van school krijg ik pas na zes weken.quote:Op maandag 18 september 2006 10:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet mijn contract nog krijgen, kan nog wel een paar weken duren.
Jij bent de held van de dagquote:
Na een aantal telefoontjes ben je over de telefoonvrees heen denk ikquote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen/bedrijven bellen.
Dus ik stel het uit en probeer er zoveel mogelijk omheen te werken
Ik fiest altijd ff naar de c1000, en dan lunch ik op mijn werkplek,quote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef T1andonly het volgende:
Ik lunch meestal gewoon tussendoor een beetje en af en toe ga'k een broodje eten met sommige andere werknemers.
De maandag valt altijd zwaar
Klopt,quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wij hebben een hele grote kantine, ik neem alleen meestal mijn eigen bammetjes mee, stuk goedkoper! Maar voor eten nemen we ruim de tijd
Hehe, hier gewoon achter de PC.quote:Op maandag 18 september 2006 12:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik fiest altijd ff naar de c1000, en dan lunch ik op mijn werkplek,,
,
.
En dat op maandag na het weekend.quote:Op maandag 18 september 2006 09:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zo true,.
je bent scherp vandaag tonks,.
Ja en nee,quote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hehe, hier gewoon achter de PC.
Al gelukt met je PHP password?
Ja ik dus ook.. maar verveel me te pletter.quote:Op maandag 18 september 2006 14:14 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 2 uur en 3 kwartier o_..
Ik ben gewoon bijna de hele dag aan het Fok!ken en de tijd gaat gewoon snel.. niet langzaam ofzo
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, wat een klereweer
Hier regent het hier ook.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja ik had een nat pak vanmorgen!
Ik mocht bij mijn vorige stage regelmatig de auto van de baas lenen om naar interviews te gaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:53 schreef T1andonly het volgende:
Auto's wassen zou ik met dit weer niet vervelend vinden, zeker niet als ik die van de directeur hier mocht wassen. Die heeft een of andere maserati
ja..hierzo ook ff lunchenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook even dineren
Is het nog vol te houden daar?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:30 schreef SvenM het volgende:
pfftt
quote:
Verveel me al 3,5 week de pleurisquote:
Mooi weer? Dat was toch vorige week? Geen idee wat voor weer het buiten is, zit hier vast in dit volledige geautomatiseerd en geclimatiseerd (is dat een woord?) gebouw...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef crackhead het volgende:
Krek, een stage topic. Ik wou dat ik geen stage had, en dan lekker in het park van het mooie weer genieten.
Hmmz zaterdags hele dag werken, jaja bijbaantje heb er wel ontslag genomen maar die vervelende opzegtermijn he...en zondags hele dag in een muffe sporthal doorbrengen. Dat word niet genieten van het goede weer voor mijquote:Op woensdag 20 september 2006 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
Het is mooi weer inderdaad. Maar lucky us. Aankomend weekend is het geloof ik ook mooi weer.
1 uur en 40 minutenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik nog 2 uur en 40 minuten.
Zo schiet het dus helemaal niet op hequote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef SvenM het volgende:
1 uur en 36 minoeten!
Dunno hoe het bij jou is, hier in Brussel is het echt warm. Net een uurtje er tussenuit geweest maar moet nu nog 2,5 uur.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:14 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Mooi weer? Dat was toch vorige week? Geen idee wat voor weer het buiten is, zit hier vast in dit volledige geautomatiseerd en geclimatiseerd (is dat een woord?) gebouw...
In Brussel? Das wel relaxedquote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef crackhead het volgende:
[..]
Dunno hoe het bij jou is, hier in Brussel is het echt warm. Net een uurtje er tussenuit geweest maar moet nu nog 2,5 uur.
Toerisme. Maar m´n begeleider is ziek en nu verveel ik me...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
In Brussel? Das wel relaxedZit hier in Zevenaar (vlak bij Arnhem) en het is denk ik rond de 18/20 graden, maar lastig in te schatten als je in de airco zit
Wat doe je voor stage dan?
Begeleider? Who needs one?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Toerisme. Maar m´n begeleider is ziek en nu verveel ik me...
Op de derde dag nog wel handig als je ingewerkt wil raken. Maar nu kan ik wel een beetje Fokken tussendoorquote:
Ik FOK! al 3 weken "een beetje tussendoor" gaat ook vervelen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef crackhead het volgende:
[..]
Op de derde dag nog wel handig als je ingewerkt wil raken. Maar nu kan ik wel een beetje Fokken tussendoor.
MSN, Pandora.com en Youtube helpen ook wel hoor...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:39 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik FOK! al 3 weken "een beetje tussendoor" gaat ook vervelen hoor
MSN runt constant, e-mail als een gek...ga zo maar eens alle 10 miljoen filmpjes op YouTube kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:42 schreef crackhead het volgende:
[..]
MSN, Pandora.com en Youtube helpen ook wel hoor...
Toevallig net eentje geformatteerd hier...maar dan XP eropquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef SvenM het volgende:alle 10 mjn
.. Ik heb hier een laptop voor me staan waar windows 2000 op moet, mag jij wel doen oke?
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:32 schreef T1andonly het volgende:
Een van de uitzendkrachten wil ik in de toekomst wel eens inhuren om mijn vriendin te zijn.
Ik liep net bijna tegen een glazen deur aan omdat ik naar die aan't kijken was terwijl ik mijn ronde over de verdieping maakte![]()
![]()
Straks weten alle chicks daar hoe jij overal tegenop loopt als er een vrouwtje langs komtquote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ze lachte en daar gaat het om natuurlijk![]()
ja ik zit bij die mongolen in van die lange jassen zwart haar waarvan er wel 5 stekels recht op staan een meter hoog en allemaal van die kettingenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef SvenM het volgende:
Deltion te zwolle roflroflforofroflrofl, dus jij zit bij al die gothics op school
.. ik ook
:D:D:D
maar goed ik zit er denk ik niet lang meer opquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
Zo, we zijn weer aan het werk, Fokken.
Weken gaan wel hard ja!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:31 schreef jstn het volgende:
Gooooeeeeeeeeeiemorge.
Zo, het is al weer donderdag.
Moet vandaag een onderzoek houden via internet of er voor dit softwarebedrijf marktpotentie is in de UKquote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef T1andonly het volgende:
Ik begin al langzaam naar het weekend toe te lezen.
Ik ga dalijk nog een kopje koffie halen en dan eens bekijken waarmee ik me bezig ga houden vandaag.
Schoolwerk tijdens stage is voor homo'squote:Op donderdag 21 september 2006 10:13 schreef torpie het volgende:
Goedemorgen iedereen..
Planning voor vandaag:
- PvA maken (gisteren niet aan toe gekomen)
- Bedrijfsprocessen beschrijven
maar nu eerst een kopje koffie![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:55 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben ook weer terug. Gisteren op repo in Friesland, wat een tocht wat een ellende: ben kapot. Vandaag ook enorm drukke dag! IK wil SLAPEN.
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef SvenM het volgende:
en ijsmeis heeft de OP weer aangepast
Ssstquote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef SvenM het volgende:
en ijsmeis heeft de OP weer aangepast
Ghehe, niemand wou die koeien melken en toen moest zij het doenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:00 schreef T1andonly het volgende:
[..]!
Wat heb je allemaal meegemaakt
Je moet niet lurken, je moet posten!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ssst.
Als ik iemand ben vergeten, gewoon even roepen, ik lurk stiekem nog steeds mee.
Doe ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef SvenM het volgende:
[..]
Je moet niet lurken, je moet posten!![]()
Valt wel mee, maar ik lurk ook nog in andere foraquote:Op donderdag 21 september 2006 11:08 schreef SvenM het volgende:
Owja, je hebt ook mensen wel druk zijn zeg maar...Kon ik maar wat meer doen
Mjah ik ook beetje,quote:Op donderdag 21 september 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik lurk ook nog in andere fora!
Ik klik gewoon maar raak in de Active en My Active Topics lijstquote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef SvenM het volgende:
[..]
Mjah ik ook beetje,
Onzin en KLBVerder zijn Klussen en Wonen en nog paar andere fora's wel leerzaam
Dat het lekker koeler is dan buiten is wel goed maar hij blaast koude lucht naar mij (dat ding is precies boven/voor me.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:29 schreef SvenM het volgende:Het is hier idd ook niet echt warm :/
Dat vind ik ook.. Maar ja... Andere mensen nietquote:Op donderdag 21 september 2006 11:39 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk geweest voor vandaag. Maar ik moet nog vrij veel doen.
Lotgenootquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef T1andonly het volgende:
Ik verveel me en ik ben inspiratieloos.
Voor het eerste deze week heb ik vrijwel niets te doen
Welkomquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef T1andonly het volgende:
Het zijn geen opdrachten voor school maar in eerste plaats voor de reorganisatie van dit bedrijfquote:Op donderdag 21 september 2006 10:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Schoolwerk tijdens stage is voor homo's![]()
Same herequote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef T1andonly het volgende:
Nog een kleine 3uur.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:12 schreef T1andonly het volgende:
Als ik mijn hoofd op het bureau zou leggen val ik binnen de korste keren in slaap
En ik moet mezelf toch verplichten om in ieder geval nog iets te doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |