Ja ik dus ook.. maar verveel me te pletter.quote:Op maandag 18 september 2006 14:14 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 2 uur en 3 kwartier o_..
Ik ben gewoon bijna de hele dag aan het Fok!ken en de tijd gaat gewoon snel.. niet langzaam ofzo
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, wat een klereweer
Hier regent het hier ook.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja ik had een nat pak vanmorgen!
Ik mocht bij mijn vorige stage regelmatig de auto van de baas lenen om naar interviews te gaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:53 schreef T1andonly het volgende:
Auto's wassen zou ik met dit weer niet vervelend vinden, zeker niet als ik die van de directeur hier mocht wassen. Die heeft een of andere maserati
ja..hierzo ook ff lunchenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook even dineren
Is het nog vol te houden daar?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:30 schreef SvenM het volgende:
pfftt
quote:
Verveel me al 3,5 week de pleurisquote:
Mooi weer? Dat was toch vorige week? Geen idee wat voor weer het buiten is, zit hier vast in dit volledige geautomatiseerd en geclimatiseerd (is dat een woord?) gebouw...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef crackhead het volgende:
Krek, een stage topic. Ik wou dat ik geen stage had, en dan lekker in het park van het mooie weer genieten.
Hmmz zaterdags hele dag werken, jaja bijbaantje heb er wel ontslag genomen maar die vervelende opzegtermijn he...en zondags hele dag in een muffe sporthal doorbrengen. Dat word niet genieten van het goede weer voor mijquote:Op woensdag 20 september 2006 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
Het is mooi weer inderdaad. Maar lucky us. Aankomend weekend is het geloof ik ook mooi weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |