quote:Op maandag 18 september 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Wel logisch dat bijna iedereen hier een ict stage doet want een kapper stage zit niet de hele dag op fok
Bedankt voor de OP, zal eens een OP in elkaar zetten en op mijn website linken, lijkt me wel kewl,quote:Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik al die reacties zag van "Iedereen doet een ICT-stage
![]()
" -> "doh
"
ijsmeis, ik doe geen ict, ik doe administratief. en wil je dat echt voor die 3 dagen er neerzetten? mag wel hoorquote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, de OP is weer aangepast.
Sorry! En ja, je staat er inquote:Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ijsmeis, ik doe geen ict, ik doe administratief. en wil je dat echt voor die 3 dagen er neerzetten? mag wel hoor
Neen.quote:Op maandag 18 september 2006 09:59 schreef SvenM het volgende:
Weet iemand wat leuks te doen?
Die van mn bedrijf heb ik wel, maar van school krijg ik pas na zes weken.quote:Op maandag 18 september 2006 10:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet mijn contract nog krijgen, kan nog wel een paar weken duren.
Jij bent de held van de dagquote:
Na een aantal telefoontjes ben je over de telefoonvrees heen denk ikquote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen/bedrijven bellen.
Dus ik stel het uit en probeer er zoveel mogelijk omheen te werken
Ik fiest altijd ff naar de c1000, en dan lunch ik op mijn werkplek,quote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef T1andonly het volgende:
Ik lunch meestal gewoon tussendoor een beetje en af en toe ga'k een broodje eten met sommige andere werknemers.
De maandag valt altijd zwaar
Klopt,quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wij hebben een hele grote kantine, ik neem alleen meestal mijn eigen bammetjes mee, stuk goedkoper! Maar voor eten nemen we ruim de tijd
Hehe, hier gewoon achter de PC.quote:Op maandag 18 september 2006 12:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik fiest altijd ff naar de c1000, en dan lunch ik op mijn werkplek,,
,
.
En dat op maandag na het weekend.quote:Op maandag 18 september 2006 09:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zo true,.
je bent scherp vandaag tonks,.
Ja en nee,quote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hehe, hier gewoon achter de PC.
Al gelukt met je PHP password?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |