Nee, natuurlijk kan dat niet oeufquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef r8ality het volgende:
Flow, maak es ff een temp account aan op je server. Ik heb namelijk nu wel m'n rdc doorgerout, maar niet aangezet op m'n pc. Kun je dan trouwens van binnen er wel op?
Dat wist ik geloof ik alquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:06 schreef gurlie het volgende:
Feli SQ!![]()
Weet je ook meteen dat je beter presteert onder druk dan ik.
Jij moet altijd overal aanzitten. Hoezo heb je dat niet aangezet op mijn PCquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan dat niet oeuf
Je moet RDC handmatig aanzetten als je achter je PC zit.
Bovendien kan ik vanuit Betonson helemaal niet RDC'en naar mijn Server/PC
Van binnen het netwerk kun je er altijd op, ook zonder poortmappen. (dat bedoel je toch?)quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef r8ality het volgende:
Flow, maak es ff een temp account aan op je server. Ik heb namelijk nu wel m'n rdc doorgerout, maar niet aangezet op m'n pc. Kun je dan trouwens van binnen er wel op?
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wist ik geloof ik al
Maar goed, mijn examinator was ook van het type "zak aardappelen" dus echt zenuwachtig kan je daar niet van worden!
Jij hebt donderdag toch examen?
Ja, maar je moet op je pc wel instellen dat er remote desktop connectie gemaakt mag worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Van binnen het netwerk kun je er altijd op, ook zonder poortmappen. (dat bedoel je toch?)
Maakt niet uit, je gaat toch zakkenquote:
En jij valt toch niet af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je gaat toch zakken.
Waarom verwachtte ik dit antwoordquote:
Zo werkt dat niet bij vrouwen Joostquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik dit antwoord.
Maar ik probeerde dus zeg maar omgekeerde beinvloeding. Omdat ik zeg dat je gaat zakken, wil je dat juist niet en ga je beter je best doen.
Je doet net alsof dat dat mijn probleem isquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij vrouwen Joost![]()
Ik? Iets wat iemand op een internetforum post serieus nemen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het best grappig dat jij vaak zegt dat andere mensen jou te snel serieus nemen terwijl je daar zelf ook vaak last van hebt
Maar goed, dat vrouwen niet zo in elkaar zetten, dat vertelde ik je meer om jou te beschermen![]()
Zeg maar, om kleerscheuren te voorkomen
Uiteraard, je kan niet zomaar in het wilde weg met iedereen gaan remote desktoppen, er moet ook een account met password op zitten, anders werkt het ook niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar je moet op je pc wel instellen dat er remote desktop connectie gemaakt mag worden.
Account met ww, check. Ja stom, vergeten aan te zetten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Uiteraard, je kan niet zomaar in het wilde weg met iedereen gaan remote desktoppen, er moet ook een account met password op zitten, anders werkt het ook niet.
De Grote Kenner spreekt. Hail.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef r8ality het volgende:
Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel, maar over het algemeen niet.
Ik ken inderdaad genoeg vrouwen daarvoor inderdaad. Volgens mij hoef je niet persee 780 relaties gehad te hebben om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Grote Kenner spreekt. Hail.
Ok...... ik hoop dat je onder je oksels bedoelt, net als Crash... (wat ook al errug fout is trouwens!)quote:
Newsflash! Dat doet bijna iedere kerel die zn piemol scheertquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij scheert je schaamhaar zodat je piem0l groter lijkt![]()
Weet ik togquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Newsflash! Dat doet bijna iedere kerel die zn piemol scheert
En anders doen ze het op verzoek van de vriendin/vrouw
Mannen die hun oksels en schaamhaar scheren:quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ok...... ik hoop dat je onder je oksels bedoelt, net als Crash... (wat ook al errug fout is trouwens!)
Enne.. ik zal ff een foto neerzetten vanmiddag
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mannen die hun oksels en schaamhaar scheren:![]()
![]()
Nee, haren in je bek terwijl je oraal bezig bentquote:
Nee, 5 cm blijft 5 cm, daar kan zelfs schaamhaar scheren je niet reddenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:29 schreef r8ality het volgende:
En ik hoef dat niet te doen vanwege optische redenen.
Ik wil het best komen laten zien heurquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, 5 cm blijft 5 cm, daar kan zelfs schaamhaar scheren je niet redden
En nu weer aardig
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef r8ality het volgende:
Ik vind het ook ranzig als je bij bijvoorbeeld een pisbak allemaal schaamhaar ziet op de rand. Bah. Daarom zou iedereen al verplicht moeten scheren.
Been around, seen alotquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wil het best komen laten zien heur.
Sletquote:
Dude, gewoon naar je eigen emailadres mms-enquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Kan ik ergens foto's van mn telefoon naartoe MMS'en om ze op internet te hosten? Heb mn kabeltje niet bij hier...
Anyone?
Ja om de een of andere reden lukt dat dus niet ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, gewoon naar je eigen emailadres mms-en
Mag ze ook wel naar mij mms-en heur
Remove = verwijderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:40 schreef FlowDesign het volgende:
remove in de zin van verplaatsen of verwijderen?
Ga je in een hoekje zitten schamen ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef omegaproject het volgende:
Ik was ff lunchen, srry
Ik ga nog ff kijken wat ik geregeld krijg...
Ik ken het ... ben helaas 2x gezakt voor mn theorie. Komt allemaal wel goed!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef daNpy het volgende:
Gezakt voor mn motortheorie
7 fouten.
Ik wist al welke, had het zelf bijgehouden. Zaten weer erg geniepige vragen tussen en vragen met meningen als antwoord
Nouja, volgende keer nog wat beter leren en weer proberen.
Onderweg ernaartoe stond ik langs een motorrijder, de weg werd verderop 1 baan. Ik trok op en zie hem langs me ff langzaam doen, zijn motor op zn achterwiel trekken en tot de derde versnelling een wheelie maken
Echt vet!
Niet bang dat dat koud is trouwens (je kapsel i mean) voor de rest ziet t er wel oke uit, wordt volgens mij langzamerhand een nieuwe trendquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken het ... ben helaas 2x gezakt voor mn theorie. Komt allemaal wel goed!
Wat hoorde ik trouwens? LAN party vanavond?
Moest je niet zo'n mooie streep op je hoofd net als Thomas heeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef omegaproject het volgende:
Ok... ff kijken of dit werkt
http://omegaproject.hyves.nl/fotos/29596558/0/0ORH/
[afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moest je niet zo'n mooie streep op je hoofd net als Thomas heeft?
Ik doe eigenlijk niks met Hyvesquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb jij veel hyves vriendjes
Veel meer dan flow
quote:
Nou kun je zeker met Remando samen in z'n busje gaan zitten en door de Bennekel rijdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef omegaproject het volgende:
Ok... ff kijken of dit werkt
http://omegaproject.hyves.nl/fotos/29596558/0/0ORH/
[afbeelding]
Ja hoor, op de zelfde dag dat jij een vriendinnetje krijgt dat knapper is dan een varken en een vriendengroep hebt die uit meer bestaat dan de mensen waarbij je in huis woontquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou kun je zeker met Remando samen in z'n busje gaan zitten en door de Bennekel rijden.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja hoor, op de zelfde dag dat jij een vriendinnetje krijgt dat knapper is dan een varken en een vriendengroep hebt die uit meer bestaat dan de mensen waarbij je in huis woont![]()
Dus jij zat 1 klas hoger dan ik op het Leurentz?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij Felix in de klas gezeten op het Leurentz, 3 jaar.
Wij deden elkaar altijd snoeihard pesten
Later zijn we wel lief gaan doen tegen elkaar hoor
Zou heel goed kunnen hoor, ik ben begonnen in 1993.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus jij zat 1 klas hoger dan ik op het Leurentz?
Felix de Jood iddis vaak blijven zitten en daarna naar een priveschool gegaan.
Maar kon wel vet met hem (en Tom) lachen. Op vrijdagmiddag naar de Bakkerij
Haarbal in de weg?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja hoor, op de zelfde dag dat jij een vriendinnetje krijgt dat knapper is dan een varken en een vriendengroep hebt die uit meer bestaat dan de mensen waarbij je in huis woont![]()
Als ik moter zou rijden dan had ik het er denk ik al af gehaald.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef gurlie het volgende:
OMG Omega!
Nou flow nog.
Rijles gaat niet door overigens, lichtelijk onhandig zo voor het examen. Maar niet met opzet.
Moet je eens aan je wederhelft vragen iets in het Engels te schrijven, dan kun je ook lachenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, hier heb je wat aandacht
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je een stuk tekst onder ogen krijgt wat in tenenkrommend slecht Engels is geschreven? Dat er geen zin leesbaar is? Alsof het door babelfish is gehaald?
Ik net wel.
Het is nog leuker als je er achter komt dat de persoon die het heeft geschreven tot het hoger management behoort.
Leuk weetje is dat dit bedrijf al sinds de jaren 80 in Amerikaanse en Engelse handen is
Dank dank, gelukkig maar, ik had het even niet meer hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, hier heb je wat aandacht
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je een stuk tekst onder ogen krijgt wat in tenenkrommend slecht Engels is geschreven? Dat er geen zin leesbaar is? Alsof het door babelfish is gehaald?
Ik net wel.
Het is nog leuker als je er achter komt dat de persoon die het heeft geschreven tot het hoger management behoort.
Leuk weetje is dat dit bedrijf al sinds de jaren 80 in Amerikaanse en Engelse handen is
Dus dat duurt niet lang meer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik moter zou rijden dan had ik het er denk ik al af gehaald.
Je hebt volgende week toch nog wel rijles(sen) ?
I have it not about spelling errors because the spelling corrector can change the spelling errors.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef febster het volgende:
[..]
Moet je eens aan je wederhelft vragen iets in het Engels te schrijven, dan kun je ook lachen
Ik zit nu al een uur als een gek te refreshen om het Wii nieuws voor Europa, en traaaaaaag dat het gaat
Ik ken gewoon iemand die echt zo engels spreektquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I have it not about spelling errors because the spelling corrector can change the spelling errors.
I have it about making crooked sentences that hit nothing. All words are literally translated so that the sin is very strange. I find it shame that I can post it not here, because it confidential is. But you should think that a manager knows better english that that.
Precies de reden dat ik het gedaan heb...quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik moter zou rijden dan had ik het er denk ik al af gehaald.
Je hebt volgende week toch nog wel rijles(sen) ?
Dat is wel echt heel erg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iemand die echt zo engels spreekt![]()
Ken jij die manager?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iemand die echt zo engels spreekt![]()
Doe normaal! Gewoon naar die kerel toelopen en zeggen dat het Engels echt niet goed is. Assertiviteit wordt vaak op prijs gesteld... waarschijnlijk weet die kerel best dat zijn engels zo slecht is, hij durft alleen geen hulp bij iemand te vragen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken jij die manager?
Ik belde net ff de financieel manager op: dit kan ECHT niet naar Amerika! (het is een stuk voor het personeelsblad). Zij zo: ja ik weet het maar ik durfde het niet tegen hem te zeggen
Ik ga het stiekem editten en opnieuw versturen![]()
Wat is niet lang?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus dat duurt niet lang meer?
Volgende week woensdag nog 2, dus in totaal heb ik er dan 7 gehad, maar dan heb ik wel weer twee weken niet gereden. Maargoed, als ik het kan dan moet het dan maar lukken en anders nog een keer op.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef Neteru het volgende:
Zal Danny binnenkort ook weer 's te grazen nemen en zn haar eraf scheren
Juh, je kent hem niet geloof me. Hij is iemand die ook loopt te kenkeren als iemand die minder lang bij het bedrijf werkt dan hem, een grotere prijs krijgt in de kerstloterij. Hij vindt dat mensen die er kort werken geen rechten hebben en dat niemand verplicht kan worden om andere talen te spreken. Kortom een echte Brabantse zeiksnor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doe normaal! Gewoon naar die kerel toelopen en zeggen dat het Engels echt niet goed is. Assertiviteit wordt vaak op prijs gesteld... waarschijnlijk weet die kerel best dat zijn engels zo slecht is, hij durft alleen geen hulp bij iemand te vragen.
Psies. Dat is echt weer zo'n vrouwenactiequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doe normaal! Gewoon naar die kerel toelopen en zeggen dat het Engels echt niet goed is. Assertiviteit wordt vaak op prijs gesteld... waarschijnlijk weet die kerel best dat zijn engels zo slecht is, hij durft alleen geen hulp bij iemand te vragen.
Afhankelijk van hoe lang jij nog over dat programma gaat doen? Lang?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat is niet lang?
Dit keer ben je veel relaxter en ga je het vast halen
Hou jij je eigen gebied maar kaal dan zorg ik voor mijn eigen kapselquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef Neteru het volgende:
Zal Danny binnenkort ook weer 's te grazen nemen en zn haar eraf scheren![]()
dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef febster het volgende:
Achterbuurjongetjes gaan met vuur spelen; *voeff* 3 meter hoge conifeer totaal in de hens
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Aan je collega vragen offiej geen roerstaaf voor je heeft meegbracht
Tijd voor weekendsex dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag
Ranzigheid, dubbelzinnigheid en geilheid
GAT-VER-DAMME!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
gatver nou moet ik de hele tijd aan seks denken![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS! SEKS!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Banaanvraag?
BANAANvraag?
Bananen!
HmmmmmLang en hard.
Viespeukerij wordt hier niet op prijs gesteldquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Banaanvraag?
BANAANvraag?
Bananen!
HmmmmmLang en hard.
Ik ben bezoedeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lul in mn broek ja! Ga je schamen, vuillak
Neuken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Viespeukerij wordt hier niet op prijs gesteld![]()
Als je dat nou 's deedquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef daNpy het volgende:
Hou jij je eigen gebied maar kaal dan zorg ik voor mijn eigen kapsel
Is goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef gurlie het volgende:
Floor, ik ben om 19.30 in Eindhoven, ok?
Uberhaupt de topics die daar geopend worden zijn al van een niveau dat beneden alle peil ligtquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit altijd vol verbazing die topics in SEX te lezen trouwens.
Wat die mannen daar soms uitkramen
Blaas het eens nieuw leven in zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uberhaupt de topics die daar geopend worden zijn al van een niveau dat beneden alle peil ligt
Er zitten daar 2 gasten die werkelijk ieder detail over hun nueckseks daar neer plempen. Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uberhaupt de topics die daar geopend worden zijn al van een niveau dat beneden alle peil ligt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:37 schreef Darkwolf het volgende:
Ik was eergister erg verrast.
Ben haar eerste vriendje en pijpen was nogal ... apart voor haar.
Slikken leek haar dus al helemaal niks.
De eerste paar keer verliep het ook niet helemaal ok toen ze probeerde te slikken.
Echter eergister pijpte ze mij weer na weken en weken tijd, en dacht dat het weer bij een paar likjes zou blijven.
Nou niet dus, ze bleef doorgaan en deed het echt zooooo lekker.
Ik waarschuwde haar dus dat ik op het punt stond te komen.
Ze bleef doorgaan.
Met een luide kreun spoot ik haar hele mondje vol en het was niet weinig kan ik je vertellen.
"Als dat maar goed gaat" dacht ik even snel in een flits.
En was ook benieuwd of ze het zou slikken of uitspugen.
Ze slikte door!
Ok... hopelijk ging ze niet kokhalzen.
Ze nam een slokje drinken en alles was ok!
Joepieeeeeeeee!
Dankzij geduld en geen gepush heeft ze haar eigen angst overtroffen met daarbij de angst van de mislukte keren!![]()
Ietsje teveel details zou ik zeggen ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zitten daar 2 gasten die werkelijk ieder detail over hun nueckseks daar neer plempen. Bijvoorbeeld:
[..]
Fictieve vriendinnen hebben niet eens internetquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vriendin kent Fok! vast niet
Het leuke aan dat verhaal is, is dat die meid naar zijn zeggen 24 is, en voor hem nooit een vriendje of iets van sexueel contact heeft gehad. Volgens hem is het ook geen lelijk wijf of een refo. Ik geloof dat gewoon niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Fictieve vriendinnen hebben niet eens internet![]()
Dochter van een kluizenaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het leuke aan dat verhaal is, is dat die meid naar zijn zeggen 24 is, en voor hem nooit een vriendje of iets van sexueel contact heeft gehad. Volgens hem is het ook geen lelijk wijf of een refo. Ik geloof dat gewoon niet...
Kloon-alertquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zitten daar 2 gasten die werkelijk ieder detail over hun nueckseks daar neer plempen. Bijvoorbeeld:
[..]
Heel simpel, anderen zijn fouten laten opknappen, of zo op zijn personeel inspelen dat ze er voor zorgen dat hij goed voor de dag komt. Dat is een manager.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoewel ik me soms echt afvraag hoe die manager is geworden
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heel simpel, anderen zijn fouten laten opknappen, of zo op zijn personeel inspelen dat ze er voor zorgen dat hij goed voor de dag komt. Dat is een manager.
je likt aan mannenoksels?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, haren in je bek terwijl je oraal bezig bent
Dat willen jullie mannen zelf ook niet![]()
Wij wel kale mutsen, prima, dan scheren jullie je piem0l + randzones ook maar
Kom je hem morgen erin zetten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hola d'ArTic, hoe staat het met het spruitstuk?
Blaxtar bedoel je dan denk ik, mwah...niet echt dope nee. Broer van Typhoon en lid van de Opgezwolle click (staat ook op wat Opgezwolle platen).quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Blaxar, een Nederlandse rappert.
Man die gast was slecht, liep zwaar te hijgen in de mic omdat ie t tempo ni bij kon houden
Vergeten te vermelden, Jawat! was ook op LL, en die brak op het einde zo de tent afquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Blaxtar bedoel je dan denk ik, mwah...niet echt dope nee. Broer van Typhoon en lid van de Opgezwolle click (staat ook op wat Opgezwolle platen).
Jammer dat er weer zoiets moet komen als voorprogramma...Jawat had het vast beter gedaan
of Duvelduvel![]()
eerst nog wat andere dingen te doen, hopelijk eind van de middag dat ik ermee begin.quote:
In ieder geval Mex, amaranta (jijzelf) en okke....quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef febster het volgende:
[..]
Vergeten te vermelden, Jawat! was ook op LL, en die brak op het einde zo de tent af. Belande met het laatste nr van hem (Jawat is je batterij) nog opeens 20 meter meer naar voren in een pit, zwaar werelds
.
Ik begrijp dus dat het halve topic morgenavond bij SQ aanwezig is?
Ik wil ook wel ff richting jou komen, heb ik een mooi excuus om een stukje te rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerst nog wat andere dingen te doen, hopelijk eind van de middag dat ik ermee begin.
Gezelligquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
In ieder geval Mex, amaranta (jijzelf) en okke....
Verders weet ik niet
quote:Grote verslagenheid bij Rally na dodelijk ongeval
HELLENDOORN - Echtpaar Meijers is op de Leemkampweg tijdens de proef de macht over het stuur kwijt geraakt. In een flauwe bocht is de auto gaan schuiven en heeft met de rechterachterkant een boom geraakt waarna de auto drie keer over de kop is geslagen. Hierna belandde de auto in een sloot links naast de weg en vloog in brand. Patrick Meijers kon hierna zelfstandig uit de auto komen, zijn vrouw Nancy slaagde hier helaas niet in. Een omstander heeft nog geprobeerd haar uit de auto te halen maar is hierin ook niet geslaagd. Patrick is met brandwonden aan zijn armen en bovenlichaam naar het ziekenhuis gebracht.
De auto is geborgen door Wolves uit Wierden en zal overgebracht worden naar een bergingsbedrijf in Hengelo. Hier zal de auto nader onderzocht worden door de technische recherche. De Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) heeft onderzoek gedaan op de plaats van het ongeval waarna de auto is afgevoerd.
Bij het team van Meijers heerst grote verslagenheid.
Ze zijn op, maar als je je mobiel nummer achterlaat dan sturen ze het op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef amaranta het volgende:
He Flow, ben jij al bij de Tmobile winkel geweest in het WCW? En zo ja wat was de gadget die je daar kreeg?
Shit, mijn stuk speculaas is al weer op (270gram). Zo maar even nieuwe pakken in de koelkastquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:38 schreef Juup© het volgende:
Oeh, roomboter amandel gevulde speculaas![]()
Na hoeveel drankjes?quote:Op zondag 17 september 2006 05:46 schreef febster het volgende:
Een vrouwtje ziet mijn "Religion is the opiate of the masses" en steekt der duim omhoog en zegt: Marx!
Ik als (verkapte) versierzin terug: Als jij niet het christendom aanhangt en de beginselen van Marx herkent, met welke overtuiging bewandel jij dan deze groene aardbol?
Zij: ik ben praktiserend atheïst.
Ik bedoel, op dat soort antwoorden zit ik dus te wachten.
beetje jammer dat ze 17 bleek te zijn
Belachelijk duur zelfs.quote:Op zondag 17 september 2006 10:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Leuke studio!!!
http://www.studentenkamers.nl/kamer.asp?kmr_id=32839&browse=stad&std_id=26
Veelste duur
Ja, daar wil ik het ook over hebben in de kroegquote:Op zondag 17 september 2006 05:46 schreef febster het volgende:
Een vrouwtje ziet mijn "Religion is the opiate of the masses" en steekt der duim omhoog en zegt: Marx!
Ik als (verkapte) versierzin terug: Als jij niet het christendom aanhangt en de beginselen van Marx herkent, met welke overtuiging bewandel jij dan deze groene aardbol?
Nog even wachten dan!quote:Op zondag 17 september 2006 13:07 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Als ik 23+ was kreeg ik er waars leuke huursub op, maja
Lucky Number Slevin is een vette film imho, zeker de dialogenquote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
Afgelopen nacht gedownload:
- The Sentinel
- Lucky Number Slevin
- Confetti
- Casanova
- See No Evil
Gewoon nemen.quote:Op zondag 17 september 2006 05:46 schreef febster het volgende:
Ik denk dat dat haar vriend niet zo tof zou vindenquote:
Mss ff de extensie Tab Clicking Options installerenquote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef Blueman het volgende:
Trouwens iemand verstand van Firefox?
Ik heb het probleem dat als ik een nieuwe tab open, dat ik dan niet meteen in de adresbalk kan typen.
Kon ik eerst wel altijd en met mijn andere pc's ook, maar op mijn laptop wil dit niet meer werken.
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss ff de extensie Tab Clicking Options installeren
Biedt sowieso een heleboel fijne extra functionaliteit [afbeelding]
You're welcomequote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
![]()
Moooi!
Hij werkt weer.
Scheelt weer bult aan frustratie.
Had de extensie tabbrowser preferences al geinstalleerd maar die deed niets maar deze wel.
Danke flow!
Heb je nog wat leuke bruikbare extensions?quote:
De standaard dingen die ik ook heb dus.quote:
Ik wil er ook niet té veel want dan word FF veel te traagquote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
De standaard dingen die ik ook heb dus.
Het werkt nu wel, er stond een instelling verkeerdquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, je moet op windowsmobiles.nl er denk ik ff bij vermelden dat je de FTP niet in PASV mode kunt benaderen![]()
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartjequote:Op maandag 18 september 2006 08:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het werkt nu wel, er stond een instelling verkeerd
Er schijnt ook een Benelux kaart te zijnquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartje
Ik heb nu BeNeLux met alleen hoofdwegen van West Europaquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartje
feliquote:
Is dat een nieuwe Benelux kaart?quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nu BeNeLux met alleen hoofdwegen van West Europa
Nee, dinges is er gewoon, aangezien hij de gehele vorige week ziek wasquote:Op maandag 18 september 2006 12:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik neem altijd vrij op me verjaardag
SQ: P. is zeker ook weer vrij vandaag? Gisteren gedart...en hij heeft gewonnen
Oho, wij gelukkig nietquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega's waren mijn verjaardag vergeten![]()
Tis ook nooit goed hequote:Afgestudeerden te saai en te braaf
Uitgegeven: 18 september 2006 13:12
AMSTERDAM - Starters op de arbeidsmarkt zijn te saai en te braaf. Ze hebben snel hun studie afgerond en vonden zaken als bijbaantjes, bestuurlijke ervaring of topsport minder belangrijk. Werkgevers willen juist meer avontuurlijke sollicitanten. Dat blijkt maandag uit onderzoek door het blad IntermediairFW.
Studenten steken weinig tijd in extra activiteiten, omdat die voor studievertraging zorgen en een hogere studielening als consequentie kunnen hebben. Bedrijven willen juist nieuwe mensen met wat meer levenservaring. De starters op de arbeidsmarkt denken daar heel anders over.
Zij vinden dat werkgevers juist veel te veel letten op diploma's en werkervaring en helemaal niet kijken naar overige activiteiten. Dat blijkt maandag uit onderzoek van een werving- en selectiebureau onder 810 starters. Vandaar dat de starters prioriteit geven aan hun studie.
Uit het Intermediair Startersonderzoek blijkt dat starters snel hun eerste baan vinden en behoorlijk tevreden zijn over de inhoud van hun werk, het aanzien van hun bedrijf en functie, en ook over de werksfeer. Driekwart van de starters is binnen drie maanden aan de bak gekomen.
Fijn om te horenquote:Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oho, wij gelukkig nietHet was erg gezellig, we moesten helaas door wat probleempjes eerder weg.
Niks, het was naar mijn mening heel gezellig. Alleen was zij van mening dat dat niet zo was en dan ga ik automatisch twijfelen of dat voor andere mensen ook zo wasquote:
Ik kan dat soort humor wel waarderenquote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks, het was naar mijn mening heel gezellig. Alleen was zij van mening dat dat niet zo was en dan ga ik automatisch twijfelen of dat voor andere mensen ook zo was
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 18 september 2006 11:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe Benelux kaart?
(Dus nieuwer dan die Beneulux Plus map van TT5)
quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Mex_ het volgende:
@ flow, Benelux staat er inmiddels ook op![]()
Dalijk thuis ff downloaden danquote:
Niets doen danquote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef Blueman het volgende:
Een echte maandagavondavond.
Geen zin om iets te doen terwijl nog bergen werk liggen.
Dat dacht ik ook.quote:
Margot heeft mijn bier gejatquote:Op maandag 18 september 2006 19:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Zo eens een biertje open trekken en dan chillen
Ik herkende jou niet en Margot wel, ik dacht, wat is dat voor een wazigequote:Op maandag 18 september 2006 20:02 schreef bleiblei het volgende:
Ow, nog gefeliciteerd Ingrid!
En volgende keer ook zwaaien naar mij ipv. alleen naar Margot![]()
.
Ik had em ook prive van Sick Nick gekregenquote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Dalijk thuis ff downloaden dan![]()
Ik zie geen losse Benelux map op de FTP staan hoor.![]()
Ah nu staat ie er op. Thanks![]()
En Margot herkende jou niet maar ik welquote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik herkende jou niet en Margot wel, ik dacht, wat is dat voor een wazige
quote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik herkende jou niet en Margot wel, ik dacht, wat is dat voor een wazige
Ik heb 'm zelf nog niet kunnen proberen, heb dus geen ideequote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
Zo, kheb nu TT6 met Benelux map.
Alleen beetje vreemd dat je bij deze wel vanalles behalve alleen de map op je SD kaartje moet laten staan.
Ow en welke data file is trouwens de Nederlandse? Ik heb nu alleen de Vlaamse Eva erop staan.
Ik heb een aantal stemmen, waaronder Kim Holland (irritante hoerquote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
Zo, kheb nu TT6 met Benelux map.
Alleen beetje vreemd dat je bij deze wel vanalles behalve alleen de map op je SD kaartje moet laten staan.
Ow en welke data file is trouwens de Nederlandse? Ik heb nu alleen de Vlaamse Eva erop staan.
kun je die van Cleese en Beelen even aan mij mailen puhlieeeeessssee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal stemmen, waaronder Kim Holland (irritante hoer), John Cleese & Giel Beelen
Sorry Stormqueen (maal 2)quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
Ik was gisteren ook zooo moeBen thuis gekomen en heb tot half elf half comateus op de bank gehangen en ben toen maar gaan slapen.
Word wel een beetje gek van dat ge-Margot hier trouwens, ik heb niet voor niks een nickname
Trouwens BB, ik denk dat je dat bier zaterdag reeds ruimschoots gecompenseerd hebt![]()
Die eerste sloeg niet in het bijzonder op jou en daarbij is sorry nou ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sorry Stormqueen (maal 2)![]()
.
Vanmorgen net voor de grote file uitgereden.
Wel om 6 uur vertrokken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef r8ality het volgende:
Cabrio huren, iemand zo gek krijgen om te gaan rijden, zelf je eigen de tering in zuipen en DAN de lichtjesroute rijden.
Als ik het niet vergeet welquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
kun je die van Cleese en Beelen even aan mij mailen puhlieeeeessssee?
florisj apestaartje gmail punt com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |