Na hoeveel drankjes?quote:Op zondag 17 september 2006 05:46 schreef febster het volgende:
Een vrouwtje ziet mijn "Religion is the opiate of the masses" en steekt der duim omhoog en zegt: Marx!
Ik als (verkapte) versierzin terug: Als jij niet het christendom aanhangt en de beginselen van Marx herkent, met welke overtuiging bewandel jij dan deze groene aardbol?
Zij: ik ben praktiserend atheïst.
Ik bedoel, op dat soort antwoorden zit ik dus te wachten.
beetje jammer dat ze 17 bleek te zijn
Belachelijk duur zelfs.quote:Op zondag 17 september 2006 10:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Leuke studio!!!
http://www.studentenkamers.nl/kamer.asp?kmr_id=32839&browse=stad&std_id=26
Veelste duur
Ja, daar wil ik het ook over hebben in de kroegquote:Op zondag 17 september 2006 05:46 schreef febster het volgende:
Een vrouwtje ziet mijn "Religion is the opiate of the masses" en steekt der duim omhoog en zegt: Marx!
Ik als (verkapte) versierzin terug: Als jij niet het christendom aanhangt en de beginselen van Marx herkent, met welke overtuiging bewandel jij dan deze groene aardbol?
Nog even wachten dan!quote:Op zondag 17 september 2006 13:07 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Als ik 23+ was kreeg ik er waars leuke huursub op, maja
Lucky Number Slevin is een vette film imho, zeker de dialogenquote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
Afgelopen nacht gedownload:
- The Sentinel
- Lucky Number Slevin
- Confetti
- Casanova
- See No Evil
Gewoon nemen.quote:Op zondag 17 september 2006 05:46 schreef febster het volgende:
Ik denk dat dat haar vriend niet zo tof zou vindenquote:
Mss ff de extensie Tab Clicking Options installerenquote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef Blueman het volgende:
Trouwens iemand verstand van Firefox?
Ik heb het probleem dat als ik een nieuwe tab open, dat ik dan niet meteen in de adresbalk kan typen.
Kon ik eerst wel altijd en met mijn andere pc's ook, maar op mijn laptop wil dit niet meer werken.
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss ff de extensie Tab Clicking Options installeren
Biedt sowieso een heleboel fijne extra functionaliteit [afbeelding]
You're welcomequote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
![]()
Moooi!
Hij werkt weer.
Scheelt weer bult aan frustratie.
Had de extensie tabbrowser preferences al geinstalleerd maar die deed niets maar deze wel.
Danke flow!
Heb je nog wat leuke bruikbare extensions?quote:
De standaard dingen die ik ook heb dus.quote:
Ik wil er ook niet té veel want dan word FF veel te traagquote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
De standaard dingen die ik ook heb dus.
Het werkt nu wel, er stond een instelling verkeerdquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, je moet op windowsmobiles.nl er denk ik ff bij vermelden dat je de FTP niet in PASV mode kunt benaderen![]()
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartjequote:Op maandag 18 september 2006 08:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het werkt nu wel, er stond een instelling verkeerd
Er schijnt ook een Benelux kaart te zijnquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartje
Ik heb nu BeNeLux met alleen hoofdwegen van West Europaquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartje
feliquote:
Is dat een nieuwe Benelux kaart?quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nu BeNeLux met alleen hoofdwegen van West Europa
Nee, dinges is er gewoon, aangezien hij de gehele vorige week ziek wasquote:Op maandag 18 september 2006 12:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik neem altijd vrij op me verjaardag
SQ: P. is zeker ook weer vrij vandaag? Gisteren gedart...en hij heeft gewonnen
Oho, wij gelukkig nietquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega's waren mijn verjaardag vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |