Sletquote:
Dude, gewoon naar je eigen emailadres mms-enquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Kan ik ergens foto's van mn telefoon naartoe MMS'en om ze op internet te hosten? Heb mn kabeltje niet bij hier...
Anyone?
Ja om de een of andere reden lukt dat dus niet ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, gewoon naar je eigen emailadres mms-en
Mag ze ook wel naar mij mms-en heur
Remove = verwijderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:40 schreef FlowDesign het volgende:
remove in de zin van verplaatsen of verwijderen?
Ga je in een hoekje zitten schamen ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef omegaproject het volgende:
Ik was ff lunchen, srry
Ik ga nog ff kijken wat ik geregeld krijg...
Ik ken het ... ben helaas 2x gezakt voor mn theorie. Komt allemaal wel goed!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef daNpy het volgende:
Gezakt voor mn motortheorie
7 fouten.
Ik wist al welke, had het zelf bijgehouden. Zaten weer erg geniepige vragen tussen en vragen met meningen als antwoord
Nouja, volgende keer nog wat beter leren en weer proberen.
Onderweg ernaartoe stond ik langs een motorrijder, de weg werd verderop 1 baan. Ik trok op en zie hem langs me ff langzaam doen, zijn motor op zn achterwiel trekken en tot de derde versnelling een wheelie maken
Echt vet!
Niet bang dat dat koud is trouwens (je kapsel i mean) voor de rest ziet t er wel oke uit, wordt volgens mij langzamerhand een nieuwe trendquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken het ... ben helaas 2x gezakt voor mn theorie. Komt allemaal wel goed!
Wat hoorde ik trouwens? LAN party vanavond?
Moest je niet zo'n mooie streep op je hoofd net als Thomas heeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef omegaproject het volgende:
Ok... ff kijken of dit werkt
http://omegaproject.hyves.nl/fotos/29596558/0/0ORH/
[afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moest je niet zo'n mooie streep op je hoofd net als Thomas heeft?
Ik doe eigenlijk niks met Hyvesquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb jij veel hyves vriendjes
Veel meer dan flow
quote:
Nou kun je zeker met Remando samen in z'n busje gaan zitten en door de Bennekel rijdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef omegaproject het volgende:
Ok... ff kijken of dit werkt
http://omegaproject.hyves.nl/fotos/29596558/0/0ORH/
[afbeelding]
Ja hoor, op de zelfde dag dat jij een vriendinnetje krijgt dat knapper is dan een varken en een vriendengroep hebt die uit meer bestaat dan de mensen waarbij je in huis woontquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou kun je zeker met Remando samen in z'n busje gaan zitten en door de Bennekel rijden.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja hoor, op de zelfde dag dat jij een vriendinnetje krijgt dat knapper is dan een varken en een vriendengroep hebt die uit meer bestaat dan de mensen waarbij je in huis woont![]()
Dus jij zat 1 klas hoger dan ik op het Leurentz?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij Felix in de klas gezeten op het Leurentz, 3 jaar.
Wij deden elkaar altijd snoeihard pesten
Later zijn we wel lief gaan doen tegen elkaar hoor
Zou heel goed kunnen hoor, ik ben begonnen in 1993.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus jij zat 1 klas hoger dan ik op het Leurentz?
Felix de Jood iddis vaak blijven zitten en daarna naar een priveschool gegaan.
Maar kon wel vet met hem (en Tom) lachen. Op vrijdagmiddag naar de Bakkerij
Haarbal in de weg?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja hoor, op de zelfde dag dat jij een vriendinnetje krijgt dat knapper is dan een varken en een vriendengroep hebt die uit meer bestaat dan de mensen waarbij je in huis woont![]()
Als ik moter zou rijden dan had ik het er denk ik al af gehaald.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef gurlie het volgende:
OMG Omega!
Nou flow nog.
Rijles gaat niet door overigens, lichtelijk onhandig zo voor het examen. Maar niet met opzet.
Moet je eens aan je wederhelft vragen iets in het Engels te schrijven, dan kun je ook lachenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, hier heb je wat aandacht
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je een stuk tekst onder ogen krijgt wat in tenenkrommend slecht Engels is geschreven? Dat er geen zin leesbaar is? Alsof het door babelfish is gehaald?
Ik net wel.
Het is nog leuker als je er achter komt dat de persoon die het heeft geschreven tot het hoger management behoort.
Leuk weetje is dat dit bedrijf al sinds de jaren 80 in Amerikaanse en Engelse handen is
Dank dank, gelukkig maar, ik had het even niet meer hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, hier heb je wat aandacht
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je een stuk tekst onder ogen krijgt wat in tenenkrommend slecht Engels is geschreven? Dat er geen zin leesbaar is? Alsof het door babelfish is gehaald?
Ik net wel.
Het is nog leuker als je er achter komt dat de persoon die het heeft geschreven tot het hoger management behoort.
Leuk weetje is dat dit bedrijf al sinds de jaren 80 in Amerikaanse en Engelse handen is
Dus dat duurt niet lang meer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik moter zou rijden dan had ik het er denk ik al af gehaald.
Je hebt volgende week toch nog wel rijles(sen) ?
I have it not about spelling errors because the spelling corrector can change the spelling errors.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef febster het volgende:
[..]
Moet je eens aan je wederhelft vragen iets in het Engels te schrijven, dan kun je ook lachen
Ik zit nu al een uur als een gek te refreshen om het Wii nieuws voor Europa, en traaaaaaag dat het gaat
Ik ken gewoon iemand die echt zo engels spreektquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I have it not about spelling errors because the spelling corrector can change the spelling errors.
I have it about making crooked sentences that hit nothing. All words are literally translated so that the sin is very strange. I find it shame that I can post it not here, because it confidential is. But you should think that a manager knows better english that that.
Precies de reden dat ik het gedaan heb...quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik moter zou rijden dan had ik het er denk ik al af gehaald.
Je hebt volgende week toch nog wel rijles(sen) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |