abonnement Unibet Coolblue
pi_41825430


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
*Humans
*Dwarves
*Gnomes
*Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)
pi_41825781
was een leuk spel, maar ben er nu totaal op uitgekeken.. 2 chars met full Tier2, en 2 andere lvl 60 met epix. C'Thun zien neergaan, wat bosses in Naxx, maar nu is het wel mooi geweest, zoveel kneuzen, pvp wat gewoon saai is, game content wat saai aan het worden is etc. misschien dat ik burning crusade nog ga proberen, weet ik nog niet.
pi_41825887
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:11 schreef NullPointer het volgende:
was een leuk spel, maar ben er nu totaal op uitgekeken.. 2 chars met full Tier2, en 2 andere lvl 60 met epix. C'Thun zien neergaan, wat bosses in Naxx, maar nu is het wel mooi geweest, zoveel kneuzen, pvp wat gewoon saai is, game content wat saai aan het worden is etc. misschien dat ik burning crusade nog ga proberen, weet ik nog niet.
Dan heb je het idd wel gehad.

Zelf weing tijd om te raiden dus heb nog wel het een en ander te doen.

Jammer is wel dat ik met 2 chars op lvl 60 zit die eigenlijk niets meer alleen kunnen en ik geen zin heb om een nieuwe char te beginnen.

Straks als BC er is, misschien een Alliance Shaman van 1 naar 70 prrberen te brengen of met een bestaande char de nieuwe content ontdekken, verwacht er toch wel weer veel van.
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:25:57 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41825924
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:11 schreef NullPointer het volgende:
was een leuk spel, maar ben er nu totaal op uitgekeken.. 2 chars met full Tier2, en 2 andere lvl 60 met epix. C'Thun zien neergaan, wat bosses in Naxx, maar nu is het wel mooi geweest, zoveel kneuzen, pvp wat gewoon saai is, game content wat saai aan het worden is etc. misschien dat ik burning crusade nog ga proberen, weet ik nog niet.
Dat had ik al na tier 1

Ik wacht op BC , want als je nog een sociaal leven wil hebben dan is WoW op doit moment geen reet aan , ook al heb je geen raiden dan is het nog steeds saai , elke avond dezelfde raiddungeon
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:27:09 #5
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_41825943
Ik vind het buitengewoon belachelijk dat het enigste wat Blizzard nog doet is hun pik aftrekken over WoW! hoe zit het met starcraft 2 die zou uitkomen Warcraft zelf en bv starcraft ghost.... Allemaal op een laag pitje gezte voor een spel dat vanaf lvl 60 niet meer zelf te doen is waar je over instances 5-8 uur doet en nog geen kut krijgt uitbreidingen die heel de essentie van de horde en de alliance uit elkaar plukt je niet meer fatsoenlijk kunt grinden zonder dat je 30000 noobs in je rug hebt.. diefstal gepleegt word en blizzard zegt van ja sorry eigen schuld! ANTI!
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_41825961
Hoe pleeg je diefstal op WoW dan?
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:43:20 #7
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41826143
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:28 schreef tonks het volgende:
Hoe pleeg je diefstal op WoW dan?
Scammen, Ninja'en, er met de guildbank vandoor gaan, accounts hacken, etc. .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41826152
Zo van WTS tailor your mats!!1 en dan met de mats wegrennen?
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:53:14 #9
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41826272
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:44 schreef tonks het volgende:
Zo van WTS tailor your mats!!1 en dan met de mats wegrennen?
Ja die ja, werkt betere met enchants trouwens, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41826299
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:44 schreef tonks het volgende:
Zo van WTS tailor your mats!!1 en dan met de mats wegrennen?
of zeggen dat je een arcanite bar kan maken, en dan de gold + reagants meenemen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:57:42 #11
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41826335
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:03:16 #12
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41826403
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Scammen, Ninja'en, er met de guildbank vandoor gaan, accounts hacken, etc. .
gebeurt in elke MMORPG hoor , 't zal wel wat meer in WoW gebeuren omdat het vol loopt met kleuters , die dan stoer kunnen doen op school met OMFG UBER 7331PWNED EPICSSSXSSXX
Ik ben inmiddels overleden
pi_41826616
Als je je laat cod-scammen ben je gewoon dom
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:24:49 #14
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41826728
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je je laat cod-scammen ben je gewoon dom
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41826756
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je je laat cod-scammen ben je gewoon dom
En als je vendor items voor 100g gaat kopen ben je ook dom .
En als je je wachtwoord weggeeft ook.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:30:09 #16
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41826833
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef tonks het volgende:

[..]

En als je vendor items voor 100g gaat kopen ben je ook dom .
En als je je wachtwoord weggeeft ook.
Wachtwoord al vaker weg gegeven , . Maar ik weet aan wie ik het weggeef, . Alleen rl vrienden, .
En ook al vaker accountgegevens ontvangen. Guildbank beheren enzo.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41827540
Damn gister was lekker avondje MC

EF Hands & Boots, Deep Earth Spaulders EN Leggings of ten Storms!
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41828107
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:11 schreef NullPointer het volgende:
was een leuk spel, maar ben er nu totaal op uitgekeken.. 2 chars met full Tier2, en 2 andere lvl 60 met epix. C'Thun zien neergaan, wat bosses in Naxx, maar nu is het wel mooi geweest, zoveel kneuzen, pvp wat gewoon saai is, game content wat saai aan het worden is etc. misschien dat ik burning crusade nog ga proberen, weet ik nog niet.
Vind ik niet zo gek dat je 't zat bent als je ZOVEEL tijd erin hebt gestoken.

Wat is je totale /played ? 200 days ?

Tsja, dan ligt het toch echt aan jezelf volgens mij, en niet aan ‘t spel.

(of ik heb gewoon geluk dat ik zo’n fijne guild heb, en ‘’maar’’ 80 days /played)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41829113
Tjah pvp in tier2 lijkt me ook minder , ik vermaak me wel in mijn blue gear.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:20:13 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41829455
Gisteren Nightblade gedropt in MAuradon, maarjah greed roll verloren
Wel humor dat je met priest zo makkelijk in instances mee kan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41829469
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Gisteren Nightblade gedropt in MAuradon, maarjah greed roll verloren
Wel humor dat je met priest zo makkelijk in instances mee kan
LF1M PRIEST1!!!11
pi_41829833
Idd, niemand rolt een healer . Wacht maar tot je 60 bent, wordt je constant gevraagd voor strat/scholo/lbrs/ubrs etc.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:38:13 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41829975
En dat vind ik neit erg , wel humor heb dus van guildie devout bracers gehad, en de belt en gloves als die droppen krijg ik ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:59:03 #24
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41830615
Ik ben een bad druid, ik heb twee devouts. Eerlijk gekregen trouwens, ga geen dingen ninja looten, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41831453
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben een bad druid, ik heb twee devouts. Eerlijk gekregen trouwens, ga geen dingen ninja looten, .
Oei slecht slecht

Imo je bent als healer beter af met gear waar +heal op zit. Sure er zitten minder stats op maar je heals worden er stukken beter van. Dit merk je vooral wanneer je consumables moet gebruiken want dan heb je 100% profijt van je gear. Dat je soms uitwijkt naar cloth is echt niet raar hoor . Ik kan eens een profiel proberen te maken van mijn druid maar ik weet niet alle items uit mijn hoofd. Zit op +330 heal meen ik (6x tier1 en 1x tier2). Ik heb geen enkel stuk van wildheart gebruikt in mijn begintijd, allemaal +heal items en sommige heb ik nog hiervan. Wildheart verzamelt sinds het begin al stof in de bank .
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:39:32 #26
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41831966
Wildheart zuigt wel zo hard, .

Overigens:
CT profile , Roster profile
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41833126
Die warlock in het vorige topic is wss een warlock stamina build.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:17:54 #28
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41833142
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die warlock in het vorige topic is wss een warlock stamina build.
Die kan tanken ? , .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41833298
tvp ^^
pi_41833438
TVPTJE
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_41833899
Mijn druid: http://ctprofiles.net/3707557. De hamer klopt niet, ik heb de hamer zonder int and +31 heal maar ik kan niet op de naam komen.
pi_41834188
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die warlock in het vorige topic is wss een warlock stamina build.
Ik had nog ff gekeken maar dat profiel met die stamina heette *pvp*. Zijn main had 301 frost resistance .

Ik zweer het je, +damage pwnz stamina anyday.
pi_41835470
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oei slecht slecht

Imo je bent als healer beter af met gear waar +heal op zit. Sure er zitten minder stats op maar je heals worden er stukken beter van. Dit merk je vooral wanneer je consumables moet gebruiken want dan heb je 100% profijt van je gear. Dat je soms uitwijkt naar cloth is echt niet raar hoor . Ik kan eens een profiel proberen te maken van mijn druid maar ik weet niet alle items uit mijn hoofd. Zit op +330 heal meen ik (6x tier1 en 1x tier2). Ik heb geen enkel stuk van wildheart gebruikt in mijn begintijd, allemaal +heal items en sommige heb ik nog hiervan. Wildheart verzamelt sinds het begin al stof in de bank .
me shaman had standaard cloth/leather items. Het enige goeie healinggear voor shaman is earthfury (en wellicht tier 3 erbij nu..) en dus nam ik elke mogelijke goeie cloth/leather voor lief.

Het zag er soms nogal belachelijk uit en veel gezeik dat het er newbie achtig uitziet, maar vervolgens sta ik wel met geen overhealing ver in de top elke keer... leg dat maar es uit aan die priests met tier 2.
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:26:40 #34
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_41835640
Met Verdonk de rogue gaat het lekker, nu al 37
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_41835644
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:16 schreef koffiegast het volgende:

[..]

me shaman had standaard cloth/leather items. Het enige goeie healinggear voor shaman is earthfury (en wellicht tier 3 erbij nu..) en dus nam ik elke mogelijke goeie cloth/leather voor lief.

Het zag er soms nogal belachelijk uit en veel gezeik dat het er newbie achtig uitziet, maar vervolgens sta ik wel met geen overhealing ver in de top elke keer... leg dat maar es uit aan die priests met tier 2.
Oomkins moeten ook wel op cloth rollen omdat er heel weinig leather items zijn met +spelldamage. Zelfde geldt ook wel voor de paladin qua healing. Je moet alleen de mensen eens horen wanneer je dit verteld . (m'n druid heeft 1 item van baron met +63 healing, gelukkig wilde de priest hem niet...).
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 16:11:36 #36
34726 Fratz
Max
pi_41836901
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oomkins moeten ook wel op cloth rollen omdat er heel weinig leather items zijn met +spelldamage. Zelfde geldt ook wel voor de paladin qua healing. Je moet alleen de mensen eens horen wanneer je dit verteld . (m'n druid heeft 1 item van baron met +63 healing, gelukkig wilde de priest hem niet...).
Robes of the Exalted?

jaja verkapte tvp..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_41838222
tvp
pi_41838887
Net ff Incendius gesolo'd met mn warlock, was niet eens moeilijk ....
pi_41838944
Iemand die weet hoe je het ip kan checken van je eigen server? Ik zit namelijk op Frostmane en heb sinds gisteren enorme lag problemen. Ik wil nu ff traceren wat er allemaal gebeurt, gok dat chello heeft zitten klooien :< op andere servers gaat alles goed.
pi_41839546
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik had nog ff gekeken maar dat profiel met die stamina heette *pvp*. Zijn main had 301 frost resistance .

Ik zweer het je, +damage pwnz stamina anyday.
Het is een fake account. iig, hij heeft die gear niet echt. Het is gewoon zo'n test-ding om te kijken hoeveel stam je unbuffed kon krijgen, I guess.
pi_41840495
Dan had hij nog niet max, want zijn 2de trinket kon vervangen worden door grandmaster arena pvp en dat is +1 stamina meer 8)
pi_41848073
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Mijn druid: http://ctprofiles.net/3707557. De hamer klopt niet, ik heb de hamer zonder int and +31 heal maar ik kan niet op de naam komen.
Mijn druid heeft momenteel +372 healing. Moet nog wel even een andere trinket.

Eigenlijk nog veel te weinig, want hoe meer +healing hoe beter je de lower-ranks healingspells kan gebruiken: kost minder mana EN is sneller (t/m rank 4 zo uit m'n hoofd).

Mijn druid: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1320954
Krekker is de bom!
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:05:50 #43
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_41851062
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Shazbot het volgende:
Iemand die weet hoe je het ip kan checken van je eigen server? Ik zit namelijk op Frostmane en heb sinds gisteren enorme lag problemen. Ik wil nu ff traceren wat er allemaal gebeurt, gok dat chello heeft zitten klooien :< op andere servers gaat alles goed.
Ik zit ook op frostmane en zelfde probleem. Maar ligt aan Chello grotendeels.
Maar ook een beetje omdat forstmane beetje vol raakt.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:10:54 #44
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_41857302
Nieuw systeem voor mounts:
Link.
quote:
I am a Paladin or Warlock. What happens to me?

Paladins and warlocks are being given Journeyman Riding if they already have their Epic Charger or Epic Dreadsteed. In addition, according to Hortus, completing your mount quest will give you the appropriate level of riding skill. You'll get Apprentice riding for completing the level 40 mount quest and Journeyman riding for completing the level 60 mount quest.

No extra money/time required.


(Paladin main, lock alt.)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_41858058
omfgz ik ben lvl 52 en het sucked levelen duurt echt te lang

giev 60 ...
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:21:36 #46
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_41860308
Gisteren Full AQ20 en MC gedaan. De enigste shaman loot van die dag waren EF schouders (die natuurlijk weer weg gebid werden). Dat was het enige shaman :| kut dag
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 13:43:29 #47
34726 Fratz
Max
pi_41860955
bah. ik wou dat ik mjn mage alt sneller kon levellen. ze is nu level 33 en het duurt allemaal zo verschikkelijk lang.. >.<
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_41861316
quote:
Eyonix schreef:
Alright, I will provide you and everyone else with two tidbits of information that we've not yet revealed through any source. Both of which I'm personally very excited about, and hopefully you will be as well. First, when the Burning Crusade launches, healing over time (HoTs) spells such as Rejuvenation and Renew will stack for every player casting them. For instance, if there are three priests in your group, a target could potentially receive three renews as one time. Second, we're going to be scaling Warlock and Hunter pets come expansion so that they become stronger as the player gains more statistics through itemization.

Now you can't say that I've never given you anything, you know, besides Lightwell...
Pet scaling....
Eindelijk!
Maar, Blizzard kennende, wat gaat er generfed worden
pi_41862389
Tévépe.
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:59:07 #50
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_41863863
Nu dat druid HoT's stacken worden ze NOG veel betere healers dan priests, gg.
pi_41864762
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:59 schreef Max_Dark het volgende:
Nu dat druid HoT's stacken worden ze NOG veel betere healers dan priests, gg.
Onzin. Druids zijn op bepaalde gebieden beter in healen dan priests, maar beiden hebben hun specialiteiten. Druids zijn momenteel ook al beter in HOT's, maar niet altijd zijn de HoT's voldoende, vaak heb je in een instance ook (de snellere) healingspells van de priests nodig.

Daarnaast blijft de priest wat beter in aggro-management, wat vooral van toepassing is wanneer je in party of raid zit met de wat 'mindere' tanks...
Krekker is de bom!
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 17:05:45 #52
34726 Fratz
Max
pi_41864996
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:59 schreef Max_Dark het volgende:
Nu dat druid HoT's stacken worden ze NOG veel betere healers dan priests, gg.
ben ik het absoluut niet mee eens.
ik moet de druid nog tegen komen die ons priestteam kan outhealen.
wat ik vooral zie bij onze druids is een gigantisch percentage overhealing.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:20:51 #53
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_41865277
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Onzin. Druids zijn op bepaalde gebieden beter in healen dan priests, maar beiden hebben hun specialiteiten. Druids zijn momenteel ook al beter in HOT's, maar niet altijd zijn de HoT's voldoende, vaak heb je in een instance ook (de snellere) healingspells van de priests nodig.

Daarnaast blijft de priest wat beter in aggro-management, wat vooral van toepassing is wanneer je in party of raid zit met de wat 'mindere' tanks...
Onzin, de trend na Naxx zal nog meer de nadruk leggen op grote heals voor veel HPS, en het continu aftoppen van een tank's HP. Snellere heals zullen voor druids niet nodig zijn als ze twee heals hebben lopen die elke seconde de tank weer aftoppen.

Aggro-management? Fade, leuk voor als je al aggro hebt (wat niet mag gebeuren in endgame, of het moet heel raar lopen).

Edit: Fratz; en waarom zijn druids niet boven priests op het moment? Omdat er maar 1 druid zijn HoT's op de tank kan toepassen. Zodra ze dit allemaal kunnen schieten ze boven de Priests uit...en dat jullie Druids overhealen is niet echt mijn probleem :S.

[ Bericht 11% gewijzigd door Max_Dark op 16-09-2006 17:36:34 ]
pi_41865726
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:54 schreef Migwi het volgende:

[..]

Pet scaling....
Eindelijk!
Maar, Blizzard kennende, wat gaat er generfed worden
1 agi = 1 RAP.

There ya go.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_41865788
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

1 agi = 1 RAP.

There ya go.
Ik hoopte eigenlijk dat dat dikke bullshit was, maar zie 't nu wel gebeuren
pi_41869926
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Fratz het volgende:

[..]

ben ik het absoluut niet mee eens.
ik moet de druid nog tegen komen die ons priestteam kan outhealen.
wat ik vooral zie bij onze druids is een gigantisch percentage overhealing.
Bij onze druids niet

Gaat eigenlijk vrij gelijk op met de priests (behalve die nieuwe shadowpriest, die had me tijdens zijn eerste keer MC met ons een portie overheal, jezus).
Krekker is de bom!
pi_41870115
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:20 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Onzin, de trend na Naxx zal nog meer de nadruk leggen op grote heals voor veel HPS, en het continu aftoppen van een tank's HP. Snellere heals zullen voor druids niet nodig zijn als ze twee heals hebben lopen die elke seconde de tank weer aftoppen.

Aggro-management? Fade, leuk voor als je al aggro hebt (wat niet mag gebeuren in endgame, of het moet heel raar lopen).

Edit: Fratz; en waarom zijn druids niet boven priests op het moment? Omdat er maar 1 druid zijn HoT's op de tank kan toepassen. Zodra ze dit allemaal kunnen schieten ze boven de Priests uit...en dat jullie Druids overhealen is niet echt mijn probleem :S.
Ondanks dat op lvl 60 de meesten vooral in raidparties bezig zijn met de engdame instances blijven de meesten toch ook de 'normale' instances doen vaak met pickupgroup ivm status bij verschillende factions, harvesten van mats e.d. In zo'n geval zul je als healer dus toch regelmatig met de mindere tanks in een groep zitten.

Waarop de nadruk na Naxx zal gaan liggen geen idee, wij zijn zelf bij Onyxia en al zijn de verschillen niet extreem groot, bij ons zijn de priests over het algemeen nog net iets beter in healen en het lang uithouden met hun manapool.
Krekker is de bom!
  zondag 17 september 2006 @ 11:20:29 #58
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41882564
Ik ga mischien iets anders doen na TBC, mijn druid zuigt zo hard in solo. ligt ook aan de nieuwe talents/spells....................
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41885127
OMFG ... ik ging net online, waren de gates van AQ geopent rond 4:30 snachs ... Door de allience zonder iets te zeggen / melden (die guild die had geopend heeft dus gewoon afgesproken snachs te openen, en de event voor zichzelf te houden)

Leuk -.- .... Heel de event gemist (2 elites kunnen mollen bij 1k needles.. meer niet) .. -.-
  zondag 17 september 2006 @ 13:02:12 #60
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41885449
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef Koentje3 het volgende:
OMFG ... ik ging net online, waren de gates van AQ geopent rond 4:30 snachs ... Door de allience zonder iets te zeggen / melden (die guild die had geopend heeft dus gewoon afgesproken snachs te openen, en de event voor zichzelf te houden)

Leuk -.- .... Heel de event gemist (2 elites kunnen mollen bij 1k needles.. meer niet) .. -.-
welke server?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41892672
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef Koentje3 het volgende:
OMFG ... ik ging net online, waren de gates van AQ geopent rond 4:30 snachs ... Door de allience zonder iets te zeggen / melden (die guild die had geopend heeft dus gewoon afgesproken snachs te openen, en de event voor zichzelf te houden)

Leuk -.- .... Heel de event gemist (2 elites kunnen mollen bij 1k needles.. meer niet) .. -.-
Alliance
pi_41892861
lvl 40
pi_41896036
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
lvl 40
CG
  zondag 17 september 2006 @ 18:48:01 #65
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41896436
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
lvl 40
Nu je mount nog, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41896582
Die heb ik al joh
pi_41896630
Nog 5 levels en ik kan mijn epic mount eindelijk gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41907923
ik ben gestopt met wow , kutspel van vanuit spanje niet op een zaterdag en zondag op een server omdat mn ping tehoog is totally owned
  maandag 18 september 2006 @ 08:13:12 #69
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41911863
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:14 schreef moemoe.nl het volgende:
ik ben gestopt met wow , kutspel van vanuit spanje niet op een zaterdag en zondag op een server omdat mn ping tehoog is totally owned
Wablief?
  maandag 18 september 2006 @ 08:15:35 #70
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41911894
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:14 schreef moemoe.nl het volgende:
ik ben gestopt met wow , kutspel van vanuit spanje niet op een zaterdag en zondag op een server omdat mn ping tehoog is totally owned
Lol jij scheld op WoW vanwege jouw ping? Of probeer je gewoon je beslissing te rechtvaardigen?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41912398
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:20 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Onzin, de trend na Naxx zal nog meer de nadruk leggen op grote heals voor veel HPS, en het continu aftoppen van een tank's HP. Snellere heals zullen voor druids niet nodig zijn als ze twee heals hebben lopen die elke seconde de tank weer aftoppen.

Aggro-management? Fade, leuk voor als je al aggro hebt (wat niet mag gebeuren in endgame, of het moet heel raar lopen).

Edit: Fratz; en waarom zijn druids niet boven priests op het moment? Omdat er maar 1 druid zijn HoT's op de tank kan toepassen. Zodra ze dit allemaal kunnen schieten ze boven de Priests uit...en dat jullie Druids overhealen is niet echt mijn probleem :S.
Sorry hoor maar ik heb heel wat encounters gedaan, en fade heeft heel vaak mn leven redt, om maar een simpel voorbeeld te noemen Razorgore.. staan er een paar dragons op je te hakken, hupa fade en we kunnen weer verder.
Gisteren zelfde verhaal bij Gothik ... Fade ftw
Soms ben je gewoon zo hard aan het healen + meerdere mobs in een encounter dat fade onmisbaar is....
En over grote heals gesproken.. ik gebruik ze niet vaak .. wat heb ik eraan dat ik 2.5 sec aan het casten... deze healt voor 3200 en kan critten voor 5000.. maar in de tussentijd heeft iemand met een snelle heal de tank al vol zitten.. hup overhealing.... meestal een lage rank gebruiken werkte veel beter voor mij en houdt me mana maar op
pi_41912712
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
lvl 40
Dat doe je snel. Wat is je playtime?

(Typ in: /played)
Krekker is de bom!
pi_41912951
Nieuwe neck + ranged, eindelijk full epic op me trinkets na, alleen de belt is feral omdat BF niet dropt

http://ctprofiles.net/103126
Welkom op FOK!
  maandag 18 september 2006 @ 09:52:49 #74
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41913229
Vergeet niet dat regrowth + swiftmend een van de meest kewle heals is die er zijn, .
Maar idd priests healen sneller, maar niet noodzakelijk beter. Als je het goed afspreekt met alle druids houd iedere druid een rejuv per tank up, die ticks tikken wel niet zo aan, maar als hij spike dmg krijgt doe je gewoon swiftmend, en een priest flasheal, desnoods NS + HT10. Kwestie van goed bespreken met alle healers. En HT4 spammen natuurlijk met al je +healing, of +spirit gaan en regrowth spammen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41913283
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat doe je snel. Wat is je playtime?

(Typ in: /played)
23 dagen .
  maandag 18 september 2006 @ 09:59:16 #76
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41913348
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:55 schreef tonks het volgende:

[..]

23 dagen .
Eerste char, . Dan is alles nog nieuw, , ik had nog veel meer, als je maar geniet van het spel, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41913362
Maar over het algemeen staan priests bovenaan de healingmeter na bossfights..
Tenzij je een druid erbij hebt die puur voor +healing gear gaat dan houdt die het wel redelijk makkelijk bij.
Zonder die gear wordt het toch best moeilijk hoor, maar daar wil ik niet mee zeggen dat ze slechter healen.
Ze healen gewoon anders.
Welkom op FOK!
pi_41913420
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:59 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Eerste char, . Dan is alles nog nieuw, , ik had nog veel meer, als je maar geniet van het spel, .
de bloos smiley was meer omdat ik het pas 2 maanden speel . dus ik heb 23 dagen van de 60 gespeeld
  maandag 18 september 2006 @ 10:09:49 #79
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41913497
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:00 schreef Zosk het volgende:
Maar over het algemeen staan priests bovenaan de healingmeter na bossfights..
Tenzij je een druid erbij hebt die puur voor +healing gear gaat dan houdt die het wel redelijk makkelijk bij.
Zonder die gear wordt het toch best moeilijk hoor, maar daar wil ik niet mee zeggen dat ze slechter healen.
Ze healen gewoon anders.
Inderdaad, en mensen moeten eens ophouden met zeiken over overheal, alleen in fights waar je je mana nodig hebt is overheal dodelijk, anders is er niks mis mee zolang je er geen agro mee pulled, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  maandag 18 september 2006 @ 10:10:04 #80
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41913502
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef tonks het volgende:

[..]

de bloos smiley was meer omdat ik het pas 2 maanden speel . dus ik heb 23 dagen van de 60 gespeeld
Gheghe, het heeft je te pakken, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41913876
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:09 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Inderdaad, en mensen moeten eens ophouden met zeiken over overheal, alleen in fights waar je je mana nodig hebt is overheal dodelijk, anders is er niks mis mee zolang je er geen agro mee pulled, .
Beter een overheal dan een dooie tank
Bij ons zijn het meestal de druids en priests ( en soms ik ) die bovenaan staan de raw healing van swstat... dat is dus healing - overhal = raw healing.
trouwens mn char.. ik ben wel tevreden over mn +healing + een goeie mana regen http://ctprofiles.net/3456595
  maandag 18 september 2006 @ 10:41:49 #82
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41914064
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:30 schreef Nealz het volgende:

[..]

Beter een overheal dan een dooie tank
So true, .
quote:
Bij ons zijn het meestal de druids en priests ( en soms ik ) die bovenaan staan de raw healing van swstat... dat is dus healing - overhal = raw healing.
trouwens mn char.. ik ben wel tevreden over mn +healing + een goeie mana regen http://ctprofiles.net/3456595
Wow mooi, kewl HotW, die heb ik ook, verder ben ik best blauw/groen, en jij niet, .

Btw doe ff talents updaten, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41914200
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:09 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Inderdaad, en mensen moeten eens ophouden met zeiken over overheal, alleen in fights waar je je mana nodig hebt is overheal dodelijk, anders is er niks mis mee zolang je er geen agro mee pulled, .
Mits met mate. (80 % overheal is niet echt goed. )
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 18 september 2006 @ 10:57:45 #84
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41914381
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Mits met mate. (80 % overheal is niet echt goed. )
Nee doh, . zit tussen 16-26, ligt beetje aan priests tbh, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  maandag 18 september 2006 @ 11:03:34 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41914502
Bah drie dagen zo goed als internet loos geweest, gisteren eindelijk wat kunnen spelen
Codex prayer of fortitue gekregen al moek nog 2 levels en een beetje daarvoor wachten

De gene die healers hebben, wat doen jullie als een lock tijdens de mana break wanneer je mana drink pakt dat health/mana swap doen? hun zelf laten eten voor health of maar healen en zelf een drink maar weer nemen.
Vind het bloed irritant ik moet toch niet degene zijn die in principe hun drinks gata bekostigen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 18 september 2006 @ 11:05:56 #86
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41914561
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Bah drie dagen zo goed als internet loos geweest, gisteren eindelijk wat kunnen spelen
Codex prayer of fortitue gekregen al moek nog 2 levels en een beetje daarvoor wachten

De gene die healers hebben, wat doen jullie als een lock tijdens de mana break wanneer je mana drink pakt dat health/mana swap doen? hun zelf laten eten voor health of maar healen en zelf een drink maar weer nemen.
Vind het bloed irritant ik moet toch niet degene zijn die in principe hun drinks gata bekostigen
Imho ze moeten zichzelf maar bandagen, ga geen lifetap healen, komop zeg, das gewoon verplaatsing van mana.....................en kost weer tijd. En met trash mobs kunnen ze imho ook met wat minder health raiden tbh.........
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41914584
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Sitethief het volgende:

[..]

So true, .
[..]

Wow mooi, kewl HotW, die heb ik ook, verder ben ik best blauw/groen, en jij niet, .

Btw doe ff talents updaten, .
ik zit op mn werk dus kan ctprofiles niet updaten , maar ik ben 21/30/0 gespecced
Enne ik heb nog 2 blues omdat scale of the shard en rev gem nooit dropt voor ons
pi_41914590
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:De gene die healers hebben, wat doen jullie als een lock tijdens de mana break wanneer je mana drink pakt dat health/mana swap doen? hun zelf laten eten voor health of maar healen en zelf een drink maar weer nemen.
Vind het bloed irritant ik moet toch niet degene zijn die in principe hun drinks gata bekostigen
Dat doe ik soms om de healers te plagen, maar 9 van de 10 keer krijg ik gewoon een heal .

Gister Ragnaros down first try, en nu gaan we vandaag misschien Skeram gaan doen (hij schijnt wel te doen te zijn....)
  maandag 18 september 2006 @ 11:07:43 #89
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41914606
Dus zo raar ben ik niet dat ik vaak weiger dit te doen , maar dan krijg je als verweer no7u dan doe ik het wel in battle.. waardoor de kans dus groot is dat ze bij een hit kapot gaan. Mijn mainfocus zou toch voornamelijk de tank(s) moeten zijn of zie ik dat verkeerd?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41914612
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:06 schreef Nealz het volgende:

[..]

ik zit op mn werk dus kan ctprofiles niet updaten , maar ik ben 21/30/0 gespecced
Haha wel grappig dat ik mn eerste epic nog steeds heb (hotw) .. maareh binnekort hoop ik toch die cloack van c'thun te krijgen
Enne ik heb nog 2 blues omdat scale of the shard en rev gem nooit dropt voor ons
  maandag 18 september 2006 @ 11:08:51 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41914633
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:07 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Dat doe ik soms om de healers te plagen, maar 9 van de 10 keer krijg ik gewoon een heal .
dus jij vind het normaal om de een zijn drinks te verkwasten en bij inbattle om de tank te overrulen qua heal? ik zou jou dus niet meer healen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41914665
Sorry voor de spam, kan mn eigen bericht niet veranderen of wehalen... krijg dan de error
pi_41914673
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:08 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dus jij vind het normaal om de een zijn drinks te verkwasten en bij inbattle om de tank te overrulen qua heal? ik zou jou dus niet meer healen
Ik heb bijna alleen geraid met mn char, daar heb je ook iets meer healers. Dr is pas 1x iets over gezegd.
  maandag 18 september 2006 @ 11:14:22 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41914764
Dan heb je geluk, dat soort geintjes worden bij onze guild niet geaccepteerd maar daarentegen gaan voornamelijk de heals naar de MT en De oftankers na een bepaald gedeeltr van de battle al ligt dat ook aan welke boss.

Gisteren trouwens makkelijk panter down in Zg, Hakkar niet gelukt omdat de MT of 2 oftankers dood gingen, ik was de son of hakkar tank LOL
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 18 september 2006 @ 11:17:11 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41914833
Hmm leuke tallents trouwens nealz , ik ben nu fully shadow specced maar jah lvl 45 pas ben er nog niet uit of ik voor holy of balanced ga
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41914976
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Hmm leuke tallents trouwens nealz , ik ben nu fully shadow specced maar jah lvl 45 pas ben er nog niet uit of ik voor holy of balanced ga
Ja meeste gasten in onze guild hebben dit, er wordt van je verwacht dat iedereen full PvE specced, mag ook wel als je 4x in de week naxx raid
Maareh me spec werkt echt super... mn renew tickt nu voor +426 en mn mana gaat niet zo snel op als ik iets lagere ranks gebruik.. zo hou ik patchwerk tenminste vol om niet out of mana te gaan ( gebruik wel een lesse mana oil + mageblood pot )
  maandag 18 september 2006 @ 11:23:26 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41914993
hmmm n achterhoofd houd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41915337
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:30 schreef Nealz het volgende:

[..]

Beter een overheal dan een dooie tank
Bij ons zijn het meestal de druids en priests ( en soms ik ) die bovenaan staan de raw healing van swstat... dat is dus healing - overhal = raw healing.
trouwens mn char.. ik ben wel tevreden over mn +healing + een goeie mana regen http://ctprofiles.net/3456595
Maar in principe staan priests toch altijd wel boven druids, ook al scheelt het niet veel.
Maar verschil moet er zijn! iig heb je leuke gear, doe je goed
Maar ik ken toevallig 1 druid die heeft pure mana regen gear, en 1 druid met pure +healing gear over de 1k ofzo.
Maar die mana regen druid had unbuffed dus echt veel, cloth gebruiken enzo. Het is niet echt goed want je nerfed zoveel stats maar het is wel leuk om een keer te proberen, hij ging iig nooit oom en kon altijd rank 9 (1 na hoogste?) spammen.
Welkom op FOK!
  maandag 18 september 2006 @ 11:49:24 #99
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41915622
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:36 schreef Zosk het volgende:

[..]

Maar in principe staan priests toch altijd wel boven druids, ook al scheelt het niet veel.
Maar verschil moet er zijn! iig heb je leuke gear, doe je goed
Maar ik ken toevallig 1 druid die heeft pure mana regen gear, en 1 druid met pure +healing gear over de 1k ofzo.
Maar die mana regen druid had unbuffed dus echt veel, cloth gebruiken enzo. Het is niet echt goed want je nerfed zoveel stats maar het is wel leuk om een keer te proberen, hij ging iig nooit oom en kon altijd rank 9 (1 na hoogste?) spammen.
Waarom rank 9? *confused* Ik zou echt regrowth spamen, das 1,5 sec sneller, en met die regen maakt de mana kost echt niet uit..................
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41915646
Ja ik ken ook druids die met Robe of de Guardian Saint rondlopen... opzich niks mis mee.. als je volledige healing specced bent,dan ben je toch niet echt bezit met je armor
Ja ik ben ook blij met mn gear, alleen nu even mn punten gaan spenderen in tier3..
  maandag 18 september 2006 @ 12:05:34 #101
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_41916038
quote:
Op maandag 18 september 2006 08:58 schreef Nealz het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik heb heel wat encounters gedaan, en fade heeft heel vaak mn leven redt, om maar een simpel voorbeeld te noemen Razorgore.. staan er een paar dragons op je te hakken, hupa fade en we kunnen weer verder.
Gisteren zelfde verhaal bij Gothik ... Fade ftw
Soms ben je gewoon zo hard aan het healen + meerdere mobs in een encounter dat fade onmisbaar is....
En over grote heals gesproken.. ik gebruik ze niet vaak .. wat heb ik eraan dat ik 2.5 sec aan het casten... deze healt voor 3200 en kan critten voor 5000.. maar in de tussentijd heeft iemand met een snelle heal de tank al vol zitten.. hup overhealing.... meestal een lage rank gebruiken werkte veel beter voor mij en houdt me mana maar op
Bij Gothik...misschien, maar wie healt er nou bij Razorgore? Da's 10 minuten gratis AFK'en right there!
Overigens komen die dragons na 8 seconden gewoon weer snoeihard terug als je tanks er niets aan doen, en daarom vind ik het een beetje een loze spell. Je gebruikt 'm pas als je al merkt dat je aggro hebt, of situationeel als je keihard gaat healrammen (Hazz'Rah's Charm + ZHC + PI = <3).

Die grote heals worden steeds belangrijker, zie bijvoorbeeld Patchwerk. Straks in TBC wordt de puntencost voor Stamina verlaagd en ga je dus tanks met 12k HP base stamina healen, dan kan je niet meer aan komen zetten met je 1k flash heals :/.
pi_41916323
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Waarom rank 9? *confused* Ik zou echt regrowth spamen, das 1,5 sec sneller, en met die regen maakt de mana kost echt niet uit..................
Ik weet niet echt veel van druids ook al heb ik er zelf één lvl 60, die heb ik niet helemaal zelf gelevelt
Maar zou ook goed regrowth kunnen zijn, ik geloof het meteen
Welkom op FOK!
pi_41916357
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:05 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Bij Gothik...misschien, maar wie healt er nou bij Razorgore?
Ik als rogue heb na elke mob een heal nodig, kun je zeggen "l2p" maar solo slaan ze best hard
Welkom op FOK!
  maandag 18 september 2006 @ 12:19:21 #104
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41916361
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:17 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik weet niet echt veel van druids ook al heb ik er zelf één lvl 60, die heb ik niet helemaal zelf gelevelt
Maar zou ook goed regrowth kunnen zijn, ik geloof het meteen
Ik ga ff rekenen, hoeveel regen heeft ie?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41916365
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:05 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Bij Gothik...misschien, maar wie healt er nou bij Razorgore? Da's 10 minuten gratis AFK'en right there!
Overigens komen die dragons na 8 seconden gewoon weer snoeihard terug als je tanks er niets aan doen, en daarom vind ik het een beetje een loze spell. Je gebruikt 'm pas als je al merkt dat je aggro hebt, of situationeel als je keihard gaat healrammen (Hazz'Rah's Charm + ZHC + PI = <3).

Die grote heals worden steeds belangrijker, zie bijvoorbeeld Patchwerk. Straks in TBC wordt de puntencost voor Stamina verlaagd en ga je dus tanks met 12k HP base stamina healen, dan kan je niet meer aan komen zetten met je 1k flash heals :/.
Oke mischien was razorgore wel een beetje een fout voorbeeld, maar uit voorzorg gebruik ik gewoon af en toe fade, geen zin om dood te gaan terwijl ik er een handig knopje voor heb om het tegen te gaan.
Maareh als je patchwerk noemt dan noem je ook een echt heal gevecht.. dan moet die heal goed en hoog uitkomen ( 2200 greater heal rank2 ) , zelfde verhaal met loatheb ( gheal rank 5 + inner focus )

[ Bericht 1% gewijzigd door Nealz op 18-09-2006 12:25:20 ]
pi_41916380
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik als rogue heb na elke mob een heal nodig, kun je zeggen "l2p" maar solo slaan ze best hard
1 healer in je groep en zeggen dat ie niet zo lui moeten zijn , een renew helpt je altijd
pi_41916810
Mmm, m'n zin om Warlock te blijven spelen in Burning Crusade is weer toegenomen na het zien van de tier 4. Mijn god, wat een zieke set

(cba om het om te zetten)
http://img19.imageshack.us/img19/3479/lockt44lw8.jpg
http://img83.imageshack.us/img83/6245/lockt45wf1.jpg

en de Blood Elf mount
http://img90.imageshack.us/img90/4761/nemountwu9.jpg
pi_41917397
quote:
....
Wat een kut vogel zeg!
pi_41917424
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef DjNivek het volgende:
Mmm, m'n zin om Warlock te blijven spelen in Burning Crusade is weer toegenomen na het zien van de tier 4. Mijn god, wat een zieke set
Ik begin mijn lock meer en meer zat te worden juist, onder de tanks staan qua threat, maar op de 17e plek qua dmg is niet leuk.

‘’but you bring health- and soulstones and summons so you’re important’’

Nou leuk joh…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 18 september 2006 @ 13:05:45 #110
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41917547
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

....
Wat een kut vogel zeg!
Ik vind hem mooi, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  maandag 18 september 2006 @ 13:05:47 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41917549
een kikker mount
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41918269
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik begin mijn lock meer en meer zat te worden juist, onder de tanks staan qua threat, maar op de 17e plek qua dmg is niet leuk.

‘’but you bring health- and soulstones and summons so you’re important’’

Nou leuk joh…
Daar zit ik idd ook mee, iedere lock nu wel. Begint echt flink irritant te worden, zeker in Naxx. Daarom zat ik toch wel aan Shaman te denken (als Alliance dan), maar dat is ook weer zonde van de legendary. Heb nu ook de base ervan, dus moet alleen Kel'Thuzad nog even vermoorden.
pi_41918520
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Daar zit ik idd ook mee, iedere lock nu wel. Begint echt flink irritant te worden, zeker in Naxx. Daarom zat ik toch wel aan Shaman te denken (als Alliance dan), maar dat is ook weer zonde van de legendary. Heb nu ook de base ervan, dus moet alleen Kel'Thuzad nog even vermoorden.
Tsja, was er maar een Blizzard service waarbij je je char kon inruilen voor een andere, maar nee, het moet via de niet-zo-legale manier en dat durf ik niet aan.

En helemaal opnieuw beginnen zie ik zeker niet zitten, dat duurt me allemaal veels te lang.

Dus ik denk dat ik maar weer even pauze neem, en nog maar eens goed moet na gaan denken of ik nog wel geld wil betalen voor 2-3 raid-avonden per week waarbij ik een knop of 3-4 moet indrukken. (want voor de rest ben ik alles eigenlijk wel zat, het BGen, rep grinden, alts, dat soort dingen)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 18 september 2006 @ 13:47:09 #114
66083 Platina
78th Element
pi_41918610
Je kunt een warrior of druid van me kopen Pbateman1978. Allebei goed equipped
pi_41918638
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Platina het volgende:
Je kunt een warrior of druid van me kopen Pbateman1978. Allebei goed equipped
Hehe nee dank je. (heet jouw warrior trouwens ook Platina ? Want dan heb ik die weleens in een BG gezien geloof ik..)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41918723
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik ga ff rekenen, hoeveel regen heeft ie?
+/- 143 per 5sec
en hij spamde healing touch rank 4 en 6, soms 10.
Welkom op FOK!
pi_41919443
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Zosk het volgende:

[..]

+/- 143 per 5sec
en hij spamde healing touch rank 4 en 6, soms 10.
Nog een innervate opzichzelf als ie OOM is... waarom mages voor water vragen
pi_41922149
Ja, snel oom ga je niet, maar ik weet niet of hij unbuffed of buffed bedoelde maar het is beide veel
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef shmoopy het volgende:
tonks, persoonlijke aanvallen, geflame, the works, tijdje weg.
tonks! nu kunnen we niet meer van je horen welk lvl je atm bent
Welkom op FOK!
pi_41922349
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik begin mijn lock meer en meer zat te worden juist, onder de tanks staan qua threat, maar op de 17e plek qua dmg is niet leuk.

‘’but you bring health- and soulstones and summons so you’re important’’

Nou leuk joh…
Niet zeuren! Je hebt iig nog 3 dingen die handig zijn!
Wij Hunters hebben alleen Tranquilizing Shot, en dat is ook maar nodig voor 1 boss in AQ en 1 in Naxx.
pi_41923689
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:16 schreef Nealz het volgende:

[..]

Nog een innervate opzichzelf als ie OOM is... waarom mages voor water vragen
Hehe.

Ik vraag wel eens om Innervate als we een tekort aan magi hebben. (Wat zeldzaam is tegenwoordig, elke actieve mage van de guild staat voor vanavond ingeschreven.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 18 september 2006 @ 21:02:04 #123
66083 Platina
78th Element
pi_41931393
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hehe nee dank je. (heet jouw warrior trouwens ook Platina ? Want dan heb ik die weleens in een BG gezien geloof ik..)
Nope, en waarom typte ik druid ik bedoelde rogue hehe.
Kargos op Dunemaul en Mavius op Frostmane atm. Alleen allebei verkocht dus geen WoW meer en hopelijk ook hier niet meer posten
pi_41932179
Welkom op FOK!
pi_41938972
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hehe.

Ik vraag wel eens om Innervate als we een tekort aan magi hebben. (Wat zeldzaam is tegenwoordig, elke actieve mage van de guild staat voor vanavond ingeschreven.)
Ik vraag altijd om Innervates.
Krijg ze nooit
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 11:29:44 #126
34726 Fratz
Max
pi_41946025
ik weet niet of dit oud is of niet, maar ik moest lachen
van de Amerikaanse AD server: http://nulligan.com/wow/Roleplaying%20Mishaps.html
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_41947694
bwahahahaha omfg te grappig
Bah !
pi_41954140
tvp
-
  woensdag 20 september 2006 @ 00:04:11 #129
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_41970393
Lekker weekje deze week.
Sinds vorige week maandag guildfirsts op Anub'rekhan, Grand Widow Faerlina, Instructor Razuvious, Noth the Plaguebringer, Ouro en Viscidus.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_41970678
First op Faerlina nu net.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 20 september 2006 @ 08:16:47 #131
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41974042
Sommige mensen in WoW schijnen blijkbaar te weten hoe ze me boos moeten krijgen, echt soms, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41974120
OMFG LOL


-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_41974280
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef laggeman het volgende:
# of als stream...

http://www.youtube.com/watch?v=UBAoFIBrqbU
KUTpally's!
  woensdag 20 september 2006 @ 08:43:42 #134
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41974353
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:23 schreef MaxPowered het volgende:
OMFG LOL
[afbeelding]

Okay, dat gaat me echt te ver........


Ga dan in Druid tier 4...................... .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_41975763
Getver dikke warlock in een -kut- set LOL.
pi_41976005
Zooo ik ben nog nieuw in WoW.
Ben nu 150k weg van 60 met 13 days played-time, is dat ok voor eerste char?

Gister ZG gedaan, niet veel voor mij gedropped of rolls verloren maarja toch allemaal leuk om voor eerste keer te zien.
BTW ben mage.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41977229
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:19 schreef Pritt het volgende:
Zooo ik ben nog nieuw in WoW.
Ben nu 150k weg van 60 met 13 days played-time, is dat ok voor eerste char?
Dat is nice voor een eerste char ja
Welkom op FOK!
pi_41977592
Hmmmz heb paar dagen terug me 2e character op 60 gekregen... word denk ik maar eens tijd om een pauze te nemen of te stoppen ofzo. als het lukt :p
Bah !
  woensdag 20 september 2006 @ 11:44:00 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41978378
deze vind ik wel mooi gedaan

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41978620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef viezerdt het volgende:
Hmmmz heb paar dagen terug me 2e character op 60 gekregen... word denk ik maar eens tijd om een pauze te nemen of te stoppen ofzo. als het lukt :p
Waarom juist nadat je een 2e hebt?
Welkom op FOK!
pi_41982521
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef _evenstar_ het volgende:
deze vind ik wel mooi gedaan

[afbeelding]
Pfft, noob gear.
Dat zijn dus echt geen epics he! Laat staan blues.
pi_41984237
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:54 schreef Zosk het volgende:

[..]

Waarom juist nadat je een 2e hebt?
tis een warrior, probeer op mijn server maar eens in een guild te komen met een warrior. en beetje dat hypocriete gedoe zat in me guild. ben zelf rogue leader, ieder1 mag zijn rogue alts meenemen naar mc terwijl der dan normale rogues nog gear nodig hebben uit mc... wil ik me warrior meenemen naar mc zeggen ze we need all warriors pimped for bwl.. so you cant take your alt.. net alsof de rogues geen goede gear voor bwl nodig hebben Y_Y, rogues in butt gear met 3k hp in BWL werkt ook niet, dus moeten ze nie tegen mij gaan zeuren over de rogues die te snel dood gaan :p. en ben het een beetje zat, kom wellicht terug bij bc of reroll allience ofzo.
Bah !
pi_41985025
speel zelf ook net pas maandje WoW nu voor de 4e keer opnieuw begonnen op een andere server (dont ask )

spelen er hier nog meer mensen op Killrog? zoek eigenlijk een horde guild daar
  woensdag 20 september 2006 @ 23:31:45 #144
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_42005316
Net 60 gedinged! =)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 21 september 2006 @ 02:46:29 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42005521
Wat is een SUPERsnelle manier om aan goud te komen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 21 september 2006 @ 02:53:24 #147
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_42005565
Ben weer begonnen te spelen na een jaar, met een nieuwe rogue character op Daggerspine. Hopelijk haal ik minimaal lvl 40 voordat het spel me weer verveelt.
The Internets, I needs it..
  donderdag 21 september 2006 @ 08:31:52 #148
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42006702
WoT, we gaan doooooor, . Cryptisch bericht voor Neon en Rann, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  donderdag 21 september 2006 @ 10:27:51 #150
130911 Davidvisser
Hola! ¿Qué tal?
pi_42008653
Ik speel ook, sinds 2 weken.. op Frostmane! Daredev is the name
All you need is love, but all you get is homework
pi_42014475
quote:
Kap eens met die premades van jullie, ik wordt er schijtziek van om jullie steeds tegen te komen in jullie Aq40+ gear. Blijf lekker in die dungeon van je

Zo ff lekker kunnen ranten. Verder lekker setje hoor =).

(en neem me niet te serieus... )

[ Bericht 7% gewijzigd door muhahaha op 21-09-2006 14:20:11 ]
pi_42015036
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Davidvisser het volgende:
Ik speel ook, sinds 2 weken.. op Frostmane! Daredev is the name
Leuk! bedankt dat je op een full server rollt
pi_42015070
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:31 schreef Platina het volgende:

[..]

Leuk! bedankt dat je op een full server rollt
Hoe moet hij dat nou weten .
pi_42015400
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoe moet hij dat nou weten .
je hebt niet opgelet toen je voor het eerst WoW startte en een realm moest uitkiezen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42015465
Ik kreeg er 1 toegewezen die toendertijd *recommended* was.

Dan nog hoeft er geen bij...
  donderdag 21 september 2006 @ 14:55:33 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42015729
quote:
Zieke drops Waar heb je ze gevonden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42016186
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zieke drops Waar heb je ze gevonden
is het zo moeilijk verder te .... nee wacht, dat was sarcasme hoop ik :p ?
Bah !
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 16:14:20 #158
34726 Fratz
Max
pi_42018016
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:31 schreef Platina het volgende:

[..]

Leuk! bedankt dat je op een full server rollt
veel mensen die net beginnen weten helemaal niks af van low/medium/high population.
en Blizzard doet er ook helemaal niks aan om dat te veranderen.
als je nu begint met spelen kies je meestal de "recommended" server aan. helaas is dat vaak de server die gewoon het eerst komt met het alfabet. als je een rp server kiest krijg je dus bijvoorbeeld altijd Argent Dawn als recommended server. Dat terwijl er ook low pupulated rp servers zijn en AD elke dag een queue heeft van zo´n 400 mensen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_42018187
Er zijn nog steeds mensen een alliance char naar Draenor migraten (zit mijn main en tevens eerste char op - horde). De ratio is 3 ally per horde ofzo en queue'd onderhand. Het is idd gewoon onwetendheid.

Laatst zat er 1 op de aq server in general: hi i am new, is there a pvp guild. Eerste reactie: what a waste of money .
pi_42025845
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kap eens met die premades van jullie, ik wordt er schijtziek van om jullie steeds tegen te komen in jullie Aq40+ gear. Blijf lekker in die dungeon van je

Zo ff lekker kunnen ranten. Verder lekker setje hoor =).

(en neem me niet te serieus... )
premade?

*klik*
Welkom op FOK!
pi_42032378
Iemand is niet tevreden over z'n male NE graphics? (zou ik ook niet zijn hoor )
pi_42033026
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Iemand is niet tevreden over z'n male NE graphics? (zou ik ook niet zijn hoor )
dacht ook aan...mmh undead?
pi_42036076
Hehe, ud models <3
ze lopen veel mooier stealth, enige reden
En Night Elf is lelijk idd
Welkom op FOK!
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:59:05 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42036419
NE IS NIET LELIJK !!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42038877
Ne is wel lelijk als je het al vanaf de beta's speeld
Welkom op FOK!
pi_42039029
Ook echt helemaal vol om hem heen haha
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:58:34 #168
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42039100
quote:
WOW .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_42039230
Corrupted Ashbringer om precies te zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:10:37 #170
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42039304
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:06 schreef Tain het volgende:
Corrupted Ashbringer om precies te zijn
Chance on hit: <Call of the Ashbringer>

Zorgt dat ervoor dat ie in de Legendary verandert? Dacht namelijk dat ie Legendary was....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_42039333
naam doet er niet toe, iedereen weet wel dat het niet de uiteindelijk is
Welkom op FOK!
pi_42040300
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:10 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Chance on hit: <Call of the Ashbringer>

Zorgt dat ervoor dat ie in de Legendary verandert? Dacht namelijk dat ie Legendary was....
Niet bepaald, die chance of hit speelt een of andere audio file af als ik 't goed begrepen heb. Zijn een stuk of 8 verschillende sounds.
Maar niet zeker, geen Hunter weapon dus interesseert me geen moer
Looks zijn wel leuk, dus wie weet bid ik wel
pi_42040418
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:06 schreef Migwi het volgende:

[..]

Looks zijn wel leuk, dus wie weet bid ik wel
net of je die krijgt
Welkom op FOK!
pi_42042818
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Zosk het volgende:

[..]

premade?

*klik*
Ja, soms kom ik een groep *denial* tegen van jou server. Kan niet missen dat jij of 1 van je guildies dat zijn . Overigens Commander komt ook niet uit de lucht vallen, dat is rank 10 of 11 als ik het goed heb.

Het is niet leuk om zo zwaar outgeared te worden als je nagaat dat wij (aq premade) vaak alleen in pvp en scholo/strat/ubrs gear rondlopen. Ach ja de keerzijde van pvp . Tegenwoordig vertrekken we gewoon richting ab als we weer zo een premade zien (drakthul heeft er ook zo 1 met bwl/aq40 gear). Lekker makkelijk (ja en laf maar goed we willen ook winnen en de mogelijkheden om een premade te ontwijken zijn er .)
pi_42043421
ow je bedoeld het op die manier
ja dat is kut ja tegen zulke fixed pvp'en
maar ik werd commander in blue gear, anders was ik er nooit voor gegaan..
gear sucked namelijk, en toen was het goed omdat ik slechtere had
Welkom op FOK!
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 12:14:45 #176
34726 Fratz
Max
pi_42043525
TBC gladiator armor sets zijn hier te vinden:

http://www.wowszene.de/e107_images/newspost_images/arenasets.jpg
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_42043585
vet
Welkom op FOK!
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:07:26 #178
66083 Platina
78th Element
pi_42045054
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoe moet hij dat nou weten .
1. server status bekijken.
2. op de server zelf vragen.
3. hier vragen.

Vreselijk dat soort types. Toen ik voor de eerste keer speelde keek ik ook eerst naar de server en begreep ik wel wat low of medium inhield
pi_42045621
ik klikte burning blade aan de dag dat ik begon
keek alleen naar PvP servers. begon toch meteen de eerste dag dat het uitkwam dus hoefde niet naar server status te kijken
Welkom op FOK!
pi_42045883
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef Zosk het volgende:
ow je bedoeld het op die manier
ja dat is kut ja tegen zulke fixed pvp'en
maar ik werd commander in blue gear, anders was ik er nooit voor gegaan..
gear sucked namelijk, en toen was het goed omdat ik slechtere had
Maar zonder pvp gaat je rank achteruit . Dan blijf je niet lang 9/10.

Gear is ook maar sub-par maar we doen nu pas MC. 3e run tot Geddon gekomen. Er gingen 2 priests weg.
pi_42045995
Ja, komt vanzelf joh. Als je het eenmaal onder de knie hebt mc dan farm je dat zo. geef het een weekje of 2
Welkom op FOK!
pi_42046475
Is ook de bedoeling . Eerste run tot luci maar niet neer. 2e run luci neer en 2 pogingen op Magmadar (we hadden 1 tranq shot). 3e run Garr neer met 1 wipe op Garr, rest flawless. 3 first kills. 1 poging op geddon en we probeerde het kluitje taktiek maar 1 warrior bleek afk of gedisc te zijn en hij werd de bom. Blies dus de hele raid op. (ik was raidleader en ben de halve circle gewend maar met maar 7 healers (3 priests) hebben we de groep maar geprobeerd. Zonder al teveel dispel mogelijkheden achtte ik de kans sowieso laag maar het was leuk om de lavapacks weer eens te zien en om de boss even te laten zien aan de raid zodat ze alvast weten wat ze te wachten staat als we weer gaan .

Binnenkort gaan we onyxia proberen maar eerst moeten de laatste mensen hun questline nog afronden. Met een beetje mazzel zitten we snel genoeg op Major Domo, dat is imo toch wel 1 van de lastigste bosses.
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:16:43 #183
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_42047080
Wat is dat resilience gebeuren??
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:23:24 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42047226
Dungeon Companion strategy guide gekocht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42047402
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:16 schreef Killjoy het volgende:
Wat is dat resilience gebeuren??
je bedoeld libram of resilience? http://www.thottbot.com/?i=4934

What each of the arcanum do:
Rumination - BS - 150 mana
Constitution - BS - 100 hp
Tenacity - BS - 125 armor
Resilience - BS - +20 fire resistance
Voracity - BS - +8 str/agi/sta/int/spi (only 1 stat of the 5)
Rapidity - DM - +1% haste to attacks (ranged/melee)
Focus - DM - +8 healing and damage from spells
Protection - DM - +1% to dodge
Welkom op FOK!
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:36:04 #186
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_42047542
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:30 schreef Zosk het volgende:

[..]

je bedoeld libram of resilience? http://www.thottbot.com/?i=4934

bla tekst
Ik bedoel de resilience op de arena armour spullen (zie jpg een aantal posts hoger)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:39:30 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42047618
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef Platina het volgende:

[..]

1. server status bekijken.
2. op de server zelf vragen.
3. hier vragen.

Vreselijk dat soort types. Toen ik voor de eerste keer speelde keek ik ook eerst naar de server en begreep ik wel wat low of medium inhield
nog geen reden om anderen af te katten
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42047732
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Ik bedoel de resilience op de arena armour spullen (zie jpg een aantal posts hoger)
Dat vroeg ik mij ook al af maar ik gok dat ze het resistance gebeuren eruit gaan gooien en er de algemene resilience voor terug laten komen.

Wordt ook saai om voor dungeon 1 300 fire res nodig te hebben, voor d2 300 shadow, d3 300 nature en d4 300 frost/shadow. Whats next? 300 fire+nature+shadow? Weinig origineel natuurlijk en vermoeiend om constant die setjes te farmen EN ook nog eens bij je te houden.
pi_42047747
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Dungeon Companion strategy guide gekocht
Wat is dat??

Als je vragen hebt kun je ze ook hier stellen .
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:45:50 #190
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_42047765
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat is dat??

Als je vragen hebt kun je ze ook hier stellen .
Weet je het zeker, er wordt wel eens gekat hier lees ik zo even
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:51:42 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42047887
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat is dat??

Als je vragen hebt kun je ze ook hier stellen .
quote:
- Every Dungeon: Low-level instances and the toughest raid dungeons are all covered in this monstrous compendium. Light is shed on everything from Ragefire Chasm to the brand new Ahn' Qiraj.
- Outdoor World Boss Encounters: Learn exactly what you need to take the Azuregos, Lord Kazzak and the Emerald Dragons.
-Plus much more, including monster information, question guidance, rewards and secret rooms.
Hier staan dus alle instances in, wat de frequent drops zijn, waar je de quests kan halen voor die instances, hoeveel XP je ervoor krijgt e.d
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42048417
Ooooow ik kijk altijd op thottbot of allakhazam . Kost niks.

@Killjoy
Ach, die enkeling . Vragen staan altijd vrij en er zijn altijd wel mensen die wel normaal antwoorden.
pi_42048460
Kan je na elke patch wel een nieuw boek uitgeven omdat er altijd wel wat veranderd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42048541
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Ik bedoel de resilience op de arena armour spullen (zie jpg een aantal posts hoger)
ow, ok my bad
Welkom op FOK!
pi_42049118
Welkom op FOK!
pi_42049208
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
Not bad. :>
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_42051205
hij doet het al niet meer, kut
Welkom op FOK!
pi_42051337
Kut kikker ...
pi_42055637
Resillence is volgens mij hit rating, ook in spells en melee hoor ik op ons forum
Welkom op FOK!
pi_42057533
ik vind de pvp voor clothies wel ZEEER zwaar tegenvallen... een goeie 119 (als me geheugen me helpt dit keer) +dmg voor op lvl70 waarbij warriorgear/shaman lekker stapels strength/crit er bij gegooid krijgen...
pi_42062679
Yep, de damage op die sets is waardeloos imo...
pi_42063565
Warlocks:
234 stamina
85 int
112 resilience (+35 2set)
147 +dmg
-10 res
en 50% uninterrupted fear

het is dan wel een 5/5 set, maar huidig lvl60 epic set...

154 sta (+20 2set)
103 int
182 +Dmg (!!!! +6 set: nog 23 bij)
en voor 3 gear krijg je zelfde als bij de lvl70 -0.2 op immolate

hopelijk is die arena sets gewoon alleen voor de arena... dus 2v2 enzo

de staff maakt wel weer wat goed:
48sta
32 spellhit
32 crithit
33 resilience
187 +dmg (meer dan de hele epic set...absurd..)

Wat raar is is dat Druids epic met +spelldmg juist:
177 sta
176 +dmg
weliswaar krijgen ze geen str/agi, maar vind het alsnog wel merkwaardig.

Mag hopen dat er verschillende nivos epics zijn voor lvl70 arena epic sets.
De shaman gear is wel erg goed naar me idee.. zit zo'n 7% crit op.

warriors krijgen zo'n 5-6% crit samen met 105 strength (220ap, ook niet bijster..)
en 237 stamina
pi_42065688
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef Zosk het volgende:
hij doet het al niet meer, kut
Hij heeft het altijd gedaan, je moet alleen de link kopieren vanuit het plaatje en hem dan forcen om te refreshe. (CTRL-F5)

Maar hier de stats:

Mearas, Turalyon's Pride
BoP
Unique
Main Hand Mace, Speed 1.90
83-117 dmg + 42-58 holy dmg. (78.9 DPS)
+ 26 STR
+ 26 STA
+ 30 Shadow Res
Class: Paladin
Lvl 70
Spell critical strike ratio + 44
Resilience ratio + 44
+ 184 dmg/heal
Chance on hit: Restore 300 mana to party members within 30 yds.

+ 44 spell critical ratio is volgens mij in de richting van de 2 % spellcrit op lvl 70.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_42070195
Die legendary is nep at any rate: http://imagesocket.com/view/Untitled_186a.jpg
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:19:03 #205
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_42072922
Wel leuk gedaan
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_42088579
tvp

Ik heb een free trial key gekregen en het spel geinstalleerd. Nu ben ik op de site voor mn account maar bij het tabje: "payment method" gaat het mis. Waarom moet ik een betaal optie kiezen als de 10 dagen gratis zijn?

[ Bericht 97% gewijzigd door Borreke op 24-09-2006 12:41:23 ]
pi_42104105
Je moet Credit Card info (of een gamecard geloof ik) om je account te activeren. Je 10 dagen zijn gewoon gratis en na de 10 dagen stopt het gewoon en kun je kiezen of je verder wilt. Heb zelf ook die 10 dagen trial gedaan en heb niks hoeven betalen.


Vraagie, ben nu een Lvl 37 (merendeel Frost) Mage en ik heb nu n staff als wapen, maar wil overstappen op Wand + Dagger/Sword. Welke combinatie kan ik het beste pakken? En welk wapen raden jullie aan?
pi_42106430
Wand kun je altijd, of je nou staff hebt of een 1hand. Maar je bedoeld zeker 1hand + offhand? dan maakt het niet uit waar je voor gaat, gewoon welke de beste stats heeft
Welkom op FOK!
pi_42108245
We hebben echt een uberhunterpuller in de guild.. en tis nog een vrouw ook Staan we in de kamer van Gar te wachten tot ze pulled.. Iedereen vol met FR gear wachtend op Geddon, en dan horen we ineens "ketjieng, ketjieng" en zien paarse arcane spetters de gang uit komen. Was t Shazzrah Ik geloof dat we met 40 man nog nooit zo hard hebben gelachen op vent.. Wel down uiteraard en daarna Geddon ook zonder problemen
Where facts are few, experts are many.
pi_42108451
Shazzrah ftl, kut gevecht...
Ik ga er altijd gewoon in als rogue
Welkom op FOK!
pi_42108645
Vanavond gaan we verder in MC, hopelijk tot aan domo .


Oja exalted met de Warsong Riders en de Darkspear Trolls , Thunderbluff+The Defilers here I come .
pi_42108686
ik wil nu eigenlijk wel is weten in welke guild DjNivek zit, want volgensmij zijn jullie al best ver!
Welkom op FOK!
  maandag 25 september 2006 @ 12:23:46 #213
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_42109568
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond gaan we verder in MC, hopelijk tot aan domo .


Oja exalted met de Warsong Riders en de Darkspear Trolls , Thunderbluff+The Defilers here I come .
Same here

Tot nu toe is het verst in MC voor ons t/m Shazzrah.
Krekker is de bom!
  maandag 25 september 2006 @ 12:38:25 #214
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_42109779
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:32 schreef Zosk het volgende:
ik wil nu eigenlijk wel is weten in welke guild DjNivek zit, want volgensmij zijn jullie al best ver!
We zitten in Rise and Shine op Twisting Nether.
pi_42111212
Aha, bekend dus ja
Welkom op FOK!
pi_42112276
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Same here

Tot nu toe is het verst in MC voor ons t/m Shazzrah.
Gelukkig is MC tot aan ragnaros niet zo ontzettend gear dependant en kun je al ver komen als de raidleader de kennis heeft . In dit geval heb ik (en enkele andere onder ons) ragnaros al gezien dus is het een kwestie van focus bij ons .

BWL zal wel hele andere koek worden tho, ben benieuwd hoelang het zal duren voordat we razorgore down hebben. (die heb ik zelf nooit down zien gaan, wel 2 avonden op geoefend).
pi_42115038
Gister ook eerste keer Razorgore gezien, maar dat gaat idd nog wel ff duren voordat iedereen dat door heeft
Where facts are few, experts are many.
pi_42115288
Gisteren voor ‘t eerst niet 100% op zitten letten tijdens Vael, *BOOM*

Gelukkig ging ie die try wel gewoon neer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_42118594
ben al lekker bezig om mijn tier 0 set te halen voor mijn mage Moet nog alleen de pants en de chest.
  maandag 25 september 2006 @ 18:56:52 #220
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_42118776
Goed, ik ben dus opnieuw begonnen, maar welke mods heb ik (als rogue) echt echt nodig? Waar kan ik echt niet om heen?
The Internets, I needs it..
pi_42118901
rogue heeft niet echt addons nodig, stunwatch en energywatch kunnen handig zijn maar k deed t gwn op allemaal op gevoel . Wel gebruikte ik gwn wat standaard addons als CT en titan bar.
Bah !
  maandag 25 september 2006 @ 19:03:08 #222
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_42118958
weetje wat pas lullig is, dropt deathsting heb je theoretisch genoeg dkp ervoor om te winnen, krijg je het niet omdat je op de dkp website van de guild net niet genoeg dkp hebt om het te winnen (een leader had de dkp van de vorige raid niet geupdate) en aangezien wij een regel hebben dat je alleen mag bieden met de dkp dat vermeld staat op de dkp site.. heb ik dus deathsting verloren @#*$@$@@**$@$* ik kan wel janken aangezien die dingen zeer rare zijn. ken geen enkele guild met 2 of meer van die dingen meeste hebben er alleen maar 1tje gehad en daarna nooit meer gedropt
niet eerlijk echt een naaiersstreek toevallig is de gene die het won classleader van de rogues, meer credit bij de officers lijkt mij
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_42119640
egt zon typisch geval idd.. ken het maar al te goed

zon mega inactieve noob toentertijd die na 6 maanden nog geen full earthfury had... en ik al tijdje wanhopig wachtte op me shoulders/feet , komt ie 1x mee... loot ie nog ff de shoulders + boots voor me neus op een paar dkp... BG?
pi_42128338
Eindelijk de druids talents op http://www.wow-europe.com/en/ ik weet alleen nog niet wat ik er van moet vinden.
pi_42129589
druid spells... zodra je 41 talents erin hebt ben je vrijwel klaar aangezien je tree form je nogal in de weg zit met kwart-helft van je talents in resto ><

qua dmg... de 41 van feral is nice en wat leuke boostjes, maar verder niet bijzonder
en balance... kan aardig dmg schoppen ziet het er naar uit...indien geared helaas...

magoed
pi_42131601
Tering die twin emperors in aq40 zijn lastig
Maar wel leuk
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:08:29 #227
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_42131734
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Same here

Tot nu toe is het verst in MC voor ons t/m Shazzrah.
Vervang Shazzrah maar door Golemag .

Jammer dat een paar van de tanks wegmoesten toen we aan Sulfuron wilde beginnen. Om het toch even te kunnen proberen moest zelfs ik als resto/balance druid, samen met een andere full resto druid de adds van Sulfuron tanken. Dit beiden zonder tanking gear. Uiteraard met weinig succes (al heb ik de add wel overleeft Alleen aggro houden wilde niet echt lukken, heb er ook totaal geen ervaring mee).

Maar goed, volgende keer beter.
Krekker is de bom!
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:13:44 #228
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42133334
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef Mister_T het volgende:
Tering die twin emperors in aq40 zijn lastig
Maar wel leuk
Ja, daar zijn wij nu ook. Die mobs er net voor zijn trouwens ook niet echt fijn.
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:25:09 #229
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42134159
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:13 schreef Takje het volgende:

[..]

Ja, daar zijn wij nu ook. Die mobs er net voor zijn trouwens ook niet echt fijn.
die mobs erna zijn nog irritanter
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:17:55 #230
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_42136392
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef Mister_T het volgende:
Tering die twin emperors in aq40 zijn lastig
Maar wel leuk
twin is juist nu super easy sinds ze de blizzard aoe gefixt hebben, vroeger werd je nog geraakt als je even in de blizzard stond en je ging er snel uit, kreeg je nog steeds de aoe ticks. Nu wordt je alleen door de blizzard geraakt als je erin staat zodra je eruit bent heb je ook geen aoe meer op je
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_42136462
Twins zijn lastig als je ze nog niet door hebt
1 fout en je whiped
Welkom op FOK!
pi_42137568
Gister gekomen tot Ossirian the Unscarred in Aq20. Was persoonlijk nog nooit zover geweest en de boss ervoor was ik niet bij dus die ken ik nog niet eens Maargoed, wel kicke die trashmobs ervoor, hele raid erin of hele raid eruit, hele raid uit elkaar of hele raid in elkaar.. En dan die boss zelf Ossirian the Unscarred hit you for 7490. We hadden duidelijk nog wat problemen met de timing van de crystals..
Where facts are few, experts are many.
pi_42139989
Eindelijk zijn we er dan.....



3 tanks met meer dan 4/9 Tier3 nu...
Vanavond een idee krijgen van het gevecht.. en volgende week zien we wel verder....

Ik ben benieuwd!
pi_42140045
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

twin is juist nu super easy sinds ze de blizzard aoe gefixt hebben, vroeger werd je nog geraakt als je even in de blizzard stond en je ging er snel uit, kreeg je nog steeds de aoe ticks. Nu wordt je alleen door de blizzard geraakt als je erin staat zodra je eruit bent heb je ook geen aoe meer op je
Probleem met de emps is... dat het zo teerriiing saaaaaai is.
We rammen ze neer in 10 min, maar je doet 10 min niks anders dan heen en weer rennen.
Om ze te leren zijn ze erg tof, eerste kill is uber, daarna onwijs saaaaaai
pi_42140341
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

twin is juist nu super easy sinds ze de blizzard aoe gefixt hebben, vroeger werd je nog geraakt als je even in de blizzard stond en je ging er snel uit, kreeg je nog steeds de aoe ticks. Nu wordt je alleen door de blizzard geraakt als je erin staat zodra je eruit bent heb je ook geen aoe meer op je
Dat is toch echt een Working As Intended nu... Zou wat zijn in PvP als mijn Flamestrike een hidden radius had die 1.5x de normale radius is.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_42141870
Nealz, ik hou van die druid set, zo mooi
Welkom op FOK!
pi_42143578
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:59 schreef Zosk het volgende:
Nealz, ik hou van die druid set, zo mooi
Alleen ik ben die druid niet die je op het plaatje zie, ik ben maar een priestertje
pi_42143741
Ah! maar de druid set blijft mooi
Welkom op FOK!
pi_42145573
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:12 schreef Zosk het volgende:
Ah! maar de druid set blijft mooi
*kuch 2/9 + Rejuv op rogues*
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_42146860
Ook dat ja, gief!
Welkom op FOK!
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 10:33:40 #241
34726 Fratz
Max
pi_42163255
okay.
hoe kun je die Anusibath Defenders na Huhuran het beste aanpakken?
ik vind het nogal shit dat we gister de halve avond besteed hebben aan wipen op die dingen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:37:57 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42163353
whiiii lvl 50 met mijn priest nog maar 10 te gaan. moert me profieltje weer eens gaan updaten
Gisteren met mijn tank eindelijk na 90 crappy jailbreak runs, de quest completed.
Op naar winterspring emn de chain verder completen en dan onyx here i come
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42163450
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 27 september 2006 @ 11:23:27 #244
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_42164461
Ik heb de laatste tijd een serieus probleem.
Iedere keer als ik probeer in te loggen vooral in IF maar nu ook op rustige plekken.
Crashed me hele systeem op het moment dat ik inlog en start de computer weer opnieuw op.

Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken....
Het is niet eens lang geleden dat ik voor het laatst me HD heb geformateerd en defragmenteren doe ik ook altijd.

Iemand die me ajb goeie tips kan geven?
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2006 @ 11:53:14 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42165369
de favoriete plaat van iedere WoW speler is nu zeker DotA
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 11:53:43 #246
34726 Fratz
Max
pi_42165388
Blizzard downloader doet het weer eens niet...

-sigh-
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:18:38 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42166136
Ik heb kunnen downloade maar kan geen kloot, login all mijn hotspells en inv zijn question marks en zodra ik iemand wat wil vragen dan disconnect die.. de helft van mijn geear is weg... Gaaah..
ik voel een extended maintenance aankomen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42166854
Je gaat me toch niet vertellen dat de server weer nog steeds down zijn? Twee weken terug ook al tot 23.00 niet op Executus kunnen komen ...
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:46:34 #250
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_42168519
PLZ! Anyone??
Ik kan niet eens meer inloggen...!!! :|
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 13:47:47 #251
34726 Fratz
Max
pi_42168542
hehehehe

NE tank

There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_42169082
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat de server weer nog steeds down zijn? Twee weken terug ook al tot 23.00 niet op Executus kunnen komen ...
Sommige servers hebben 24 uur extended maintenance
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:08:01 #253
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_42169105
phluphy for president!
pi_42169426
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef Fratz het volgende:
hehehehe

NE tank

afbeelding
Welkom op FOK!
pi_42170055
Ben thuis nu ... Extended maintenance Gaat lekker weer dan..
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:03:36 #256
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42170642
ben nu die free trial download aan het downloaden via de blizzard downloader, hopelijk snel klaar. hoeveel dagen is dat gratis spelen ?
pi_42170888
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ben nu die free trial download aan het downloaden via de blizzard downloader, hopelijk snel klaar. hoeveel dagen is dat gratis spelen ?
10 maar je hebt wel een creditcard nodig om te kunnen spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:12:09 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42170931
moet je daarmee doen dan ?heb erwel 1 nog
pi_42171134
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je daarmee doen dan ?heb erwel 1 nog
Bij het aanmaken van je account moet je ook een CC nummer invoeren.

Daarna kun je 10 dagen gratis spelen, er gebeurt verder dus niets met je CC.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:25:56 #260
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_42171316
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef Fratz het volgende:
hehehehe

NE tank

[afbeelding]
OH GOD PUT ON SOME PANTS MAN!
pi_42172534
Verdomd, mijn server is down tot morgenmiddag.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:59:30 #262
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_42176078
Weet iemand die link waar je goede snelheden haalt mbt de patches van WoW?
Werd volgens mij gehost op de UT Twente...

Thanks in advance
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_42176148
Blizzard is echt verkeerd bezig, mijn account is vrijdag gehackt meteen een bericht gestuurd naar blizzard tot nu toe alleen maar een reactie dat het ff kan duren als ik al mijn account terugkrijg dan zou het wel gestript zijn in dat geval stop ik met WoW
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
  woensdag 27 september 2006 @ 19:04:50 #264
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_42176219
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef WyriHaximus het volgende:
1.12.0 to 1.12.1 enGB: http://www.wyrihaximus.ne(...)-enGB-downloader.exe
Sorry had per ongeluk de downloader online gezet. Nu vervangen door de patch: http://www.wyrihaximus.ne(...)-enGB-downloader.exe
Link is nog steeds het zelfde .
phluphy for president!
pi_42176276
wats verschil 1.12 - 1.12.1 zag de patchnotes niet echt?
  woensdag 27 september 2006 @ 19:08:34 #266
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_42176337
Paar fixes + wat leuks met de mounts.
Epic mount cost nu 80g en normale 8g maar je betaald veel meer voor de riding skill. Ze hebben het omgedraait denk ik .
phluphy for president!
pi_42176374
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:33 schreef Fratz het volgende:
okay.
hoe kun je die Anusibath Defenders na Huhuran het beste aanpakken?
ik vind het nogal shit dat we gister de halve avond besteed hebben aan wipen op die dingen.
2 spells en een ability of 3:

Plague/Meteor + Shadowstorm/Thunderclap. Plague is spreiden, is nature dmg met AoE inc. (5 yds om je heen ofzo.) Makkelijk om op dood te gaan, maar een beetje vriendelijk zijn bij de healers doet genoeg meestal. Meteor is clumpen, is een AoE ability die x totaal schade doet gedeeld door y targets. (10k schade op 2 targets, 5k op 4 targets en 1k op 20 targets, bijvoorbeeld.)

Shadow Storm moet je binnen 20 yds blijven van de mob, anders krijg je een 3k Shadowbolt op je kop en Thunderclap is AoE nature dmg en dan moet je dus wegblijven. Range is zo'n 10 yds, maar lijkt wel meer. (Zou van buitenkant hitbox kunnen zijn ipv binnenkant.)

Wij starten in 2 groepen, warrior/rogue/paladin. (Shaman?) in de ene groep en de rest in de ander. Hunter petpull, andere hunter gaat mee voor ability check. Je komt er snel genoeg achter wat ze zijn. Wij doen het zo:

Shadow / Meteor: Een van de makkelijkste combinaties IMO. Clumpen op de MT en gaan met die banaan.
Shadow / Plague: Spreiden binnen 20 yds, is niet moeilijk, wel erg irritant ivm dat je altijd mensen hebt die verkeerd staan. Let op je hp bij deze combo als je weinig vertrouwen hebt in je mede raiders.
Thunder / Meteor: Warrior / Rogue bij de MT, rest in een andere groep op 25 yds ofzo. Snel burnen, is redelijk healing intensief.
Thunder / Plague: Allout spreiden basically, zolang je maar buiten 15 yds staat. MT en OT only binnen range, rest van de warriors/rogues gaat maar adds killen. (Wij fearen die normaal tho.) Niet moeilijk, wel lang.

Summon Swarmguards --> Die Sartura like adds, geen idee wat ze doen.
Summon Warrior: Warrior met AoE Trample voor ~ 400 op Cloth.
Arcane / Fire reflect: Detect Magic zal reflected worden. /point /laugh op magi die een PoM pyro terugkrijgen.
Shadow / Frost reflect: In mijn geval: <x warlock is afflicted by Curse of y>.
Enrage: op 10 % enrage, harder nuken.
Explode: op 10 % explode, hard wegrennen, je hebt zo'n 8 sec ofzo. Mage blink FTW.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:09:55 #268
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_42176382
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Paar fixes + wat leuks met de mounts.
Epic mount cost nu 80g en normale 8g maar je betaald veel meer voor de riding skill. Ze hebben het omgedraait denk ik .
Lache, kan je op level 40 je mount nauwelijks meer halen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_42176545
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Lache, kan je op level 40 je mount nauwelijks meer halen
Is dit serieus? Epic mount maar 80G en normale 8???
Heb gvd net paard gekocht voor 72 GOLD :S

Link naar een pagina???
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_42177192
de kosten zijn omgedraaid... mounts kosten nu zon 8g normaal 80g epic maar de kosten voor het leren is nu 72 ofzo en 900, gewoon omgedraaid dus
  woensdag 27 september 2006 @ 20:11:39 #271
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42178416
Wat dus betekend dat je meerdere mounts kunt hebben voor een prikkie.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  woensdag 27 september 2006 @ 21:04:29 #272
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_42180007
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:14 schreef MaxPowered het volgende:

[..]

Is dit serieus? Epic mount maar 80G en normale 8???
Heb gvd net paard gekocht voor 72 GOLD :S

Link naar een pagina???
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=35293788&sid=1
phluphy for president!
pi_42180237
Er is nu 1 universele Riding Skill, dus je hoeft ook niet meer exalted te zijn om een mount van een andere faction te gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42181229
Wel om die te kopen Tain tenzij je rank11 bent.
pi_42182909
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Wel om die te kopen Tain tenzij je rank11 bent.
Zou kunnen, ik ben nu waarschijnlijk 800g kwijt omdat ik mijn epic mount al heb gekocht en nu lvl 57 ben. Mag dus zo Riding Skill 2 gaan leren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 23:29:42 #276
34726 Fratz
Max
pi_42185275
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

2 spells en een ability of 3:

Plague/Meteor + Shadowstorm/Thunderclap. Plague is spreiden, is nature dmg met AoE inc. (5 yds om je heen ofzo.) Makkelijk om op dood te gaan, maar een beetje vriendelijk zijn bij de healers doet genoeg meestal. Meteor is clumpen, is een AoE ability die x totaal schade doet gedeeld door y targets. (10k schade op 2 targets, 5k op 4 targets en 1k op 20 targets, bijvoorbeeld.)

Shadow Storm moet je binnen 20 yds blijven van de mob, anders krijg je een 3k Shadowbolt op je kop en Thunderclap is AoE nature dmg en dan moet je dus wegblijven. Range is zo'n 10 yds, maar lijkt wel meer. (Zou van buitenkant hitbox kunnen zijn ipv binnenkant.)

Wij starten in 2 groepen, warrior/rogue/paladin. (Shaman?) in de ene groep en de rest in de ander. Hunter petpull, andere hunter gaat mee voor ability check. Je komt er snel genoeg achter wat ze zijn. Wij doen het zo:

Shadow / Meteor: Een van de makkelijkste combinaties IMO. Clumpen op de MT en gaan met die banaan.
Shadow / Plague: Spreiden binnen 20 yds, is niet moeilijk, wel erg irritant ivm dat je altijd mensen hebt die verkeerd staan. Let op je hp bij deze combo als je weinig vertrouwen hebt in je mede raiders.
Thunder / Meteor: Warrior / Rogue bij de MT, rest in een andere groep op 25 yds ofzo. Snel burnen, is redelijk healing intensief.
Thunder / Plague: Allout spreiden basically, zolang je maar buiten 15 yds staat. MT en OT only binnen range, rest van de warriors/rogues gaat maar adds killen. (Wij fearen die normaal tho.) Niet moeilijk, wel lang.

Summon Swarmguards --> Die Sartura like adds, geen idee wat ze doen.
Summon Warrior: Warrior met AoE Trample voor ~ 400 op Cloth.
Arcane / Fire reflect: Detect Magic zal reflected worden. /point /laugh op magi die een PoM pyro terugkrijgen.
Shadow / Frost reflect: In mijn geval: <x warlock is afflicted by Curse of y>.
Enrage: op 10 % enrage, harder nuken.
Explode: op 10 % explode, hard wegrennen, je hebt zo'n 8 sec ofzo. Mage blink FTW.
heej bedankt
maakt het weer een stuk duidelijker.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_42186681
hoi, weet iemand waar ik de addon kan vinden die de aanvallen enzo er anders uit laten zien? zoals in dit filmpje: http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=27821
vind het er wel vet uit zien, maar kan het nergens vinden
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_42187164
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:16 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoi, weet iemand waar ik de addon kan vinden die de aanvallen enzo er anders uit laten zien? zoals in dit filmpje: http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=27821
vind het er wel vet uit zien, maar kan het nergens vinden
dats verboden tegenwoordig kon vroeger nog erg gemakkelijk (copy de pathname dat je wilt veranderen en copy de file in je war3.mpq ofzo in diezelfde map en het wordt automatisch overgenomen toen.) nu moet je proggie installen, wat blizz waarsch niet leuk gaat vinden.
pi_42187228
kut. bedankt
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_42187916
Patch days zijn soms nog wel leuk..

http://www.youtube.com/watch?v=Erts8g6d_lk
pi_42188335
If you are searching, lost is where you will find me.
  donderdag 28 september 2006 @ 02:53:23 #282
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_42189383
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Patch days zijn soms nog wel leuk..

http://www.youtube.com/watch?v=Erts8g6d_lk
Hoe krijgen ze die grote doodshoofd boven Hogger?
The Internets, I needs it..
pi_42190937
quote:
Op donderdag 28 september 2006 02:53 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Hoe krijgen ze die grote doodshoofd boven Hogger?
Als je leider in een groep bent dan kan je ook mobs een icoontje boven het hoofd geven (handig om te markeren welke de mage moet sheepen)
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
pi_42191356
Mount van AV is nu 8g ofzo (of 80 ook niks), rank 11 mounts 9g
Alleen je moet nog gewoon exalted zijn met een faction als je een mount wilt rijden van een andere faction
Maar voor 8g (of 80) ga ik die ram wel ff halen
Welkom op FOK!
  donderdag 28 september 2006 @ 10:36:32 #285
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42193145
Plus je moet nog steeds rank commander zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42193681
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Plus je moet nog steeds rank commander zijn
-nvm- dat zei je al, maar goed.
Dat is waar idd, ik kan er geen meer kopen
Kon idd eerst ook al niet
Welkom op FOK!
  donderdag 28 september 2006 @ 11:23:13 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42194372
Bah! ik heb sinds de nieuwste patch alleen maar problemen gehad.
Nadat gisteren de update gedaan is kon ik wel inloggen maar mijn chars zijn invisible voor mij, mijn inv is pleite al kan ik mijn bags wel klikken maar dan is alles een vraagteken, mijn quetslog compleet leeg.. Veel contacten gehad met de GM's en telkens de reply ja de WDB wtf en interface maps deleten.. Nou het maakt allemala geen kloot uit. Wow uninstalled opnieuw geinstalleerd, dus geen addons niets.. nog de problemen.. heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd en weer nieuwe wow install , nog steeds problemen.
Ja ga maar naar de technical support.. Daar wordt ik ook niets wijzer van

Iemand van jullie een idee?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42194500
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Bah! ik heb sinds de nieuwste patch alleen maar problemen gehad.
Nadat gisteren de update gedaan is kon ik wel inloggen maar mijn chars zijn invisible voor mij, mijn inv is pleite al kan ik mijn bags wel klikken maar dan is alles een vraagteken, mijn quetslog compleet leeg.. Veel contacten gehad met de GM's en telkens de reply ja de WDB wtf en interface maps deleten.. Nou het maakt allemala geen kloot uit. Wow uninstalled opnieuw geinstalleerd, dus geen addons niets.. nog de problemen.. heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd en weer nieuwe wow install , nog steeds problemen.
Ja ga maar naar de technical support.. Daar wordt ik ook niets wijzer van

Iemand van jullie een idee?
Denk dat je er zelf weinig aan kan doen als je zelfs windows en WoW al compleet geuninstalled hebt, dat zou geeneens hoeven om client side problemen op te lossen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42194578
Inderdaad, WTF en WDB folder of iets dergelijks verwijderen moet al genoeg zijn.
En je AddOns map verwijderen is altijd slim, kud addons
Welkom op FOK!
pi_42194608
Wel weer een sterk staaltje customer support van Blizzard sinds de laatste patch
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:32:39 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42194645
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Denk dat je er zelf weinig aan kan doen als je zelfs windows en WoW al compleet geuninstalled hebt, dat zou geeneens hoeven om client side problemen op te lossen
intussen ben ik dus mooi genaaid, want een GM heeft even mijn 2 main chars geleend en hij had daar geen problemen
krijg waarschijnlijk wel een refund op me gc , maar bah dag ubrs.. dag onyxia vandaag
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42194687
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:32 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

intussen ben ik dus mooi genaaid, want een GM heeft even mijn 2 main chars geleend en hij had daar geen problemen
krijg waarschijnlijk wel een refund op me gc , maar bah dag ubrs.. dag onyxia vandaag
Ik krijg helemaal geen refund voor die epic mount die ik prepatch heb gekocht, ieder geval nog steeds geen antwoord hierover van Blizz
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:37:22 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42194787
Gewone epic mount kost nu 80 g maar wel 720 voor 150 riding skill, dus technisch gezien zou je hetzelfde bedrag kwijt zijn..

Hoe het zit met commander mount.. tja.. kweetniet wel lullig..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 28 september 2006 @ 11:43:00 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42194960
trouwens is het lord herrik of lord hirrik grant me wings? ( dta wta high priestess jeklikk roept in zg) en mag die als volgende TT
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42195003
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewone epic mount kost nu 80 g maar wel 720 voor 150 riding skill, dus technisch gezien zou je hetzelfde bedrag kwijt zijn..

Hoe het zit met commander mount.. tja.. kweetniet wel lullig..
ik moet dus straks die riding skill halen voor 720g terwijl ik al 800g heb betaald voor mijn epic mount
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:45:26 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42195030
Nasty.. das inderdaad knap lullig.. volgende keer maar niet iets halen wat je nog niet gebruiken kan ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42195098
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:44 schreef Tain het volgende:

[..]

ik moet dus straks die riding skill halen voor 720g terwijl ik al 800g heb betaald voor mijn epic mount
Nop
pi_42195100
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Nasty.. das inderdaad knap lullig.. volgende keer maar niet iets halen wat je nog niet gebruiken kan ?
Als Blizzard de volgende keer gewoon doet wat ze zeggen was er geen probleem geweest. Er zijn meerdere posts geweest van ze waarin ze zeggen dat mensen die de mount nog niet konden gebruiken automatisch de goede riding skill zou krijgen na de patch
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:54:37 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42195280
Ik open vast een nieuw topic
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42195536
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:48 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nop
Ik ben nog geen 60 met dit character, heb dus geen Riding Skill 2 en die moet ik nog gaan trainen straks als Blizzard echt niets doet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42195589
Je kreeg automatisch riding skill 150 als je al een epic mount had?
Of als je al lvl 60 was? dat weet ik niet precies.
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')